En augustus was niet heel veel anders.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
En juli 2011 is alweer voorbij. Voor mij was het een maand van:
• Lui zijn![]()
![]()
• Veel thuiszitten![]()
• Sporten![]()
• veel te veel alcohol![]()
• seks![]()
![]()
• barbecues met vrienden![]()
• bedenken waarnaar ik op vakantie ga en er nog niet uit zijn.
Jij hebt gebbq't in augustus? Binnen zeker?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En augustus was niet heel veel anders.![]()
Hallon.
Maar liefst 1 keer gebbq't.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jij hebt gebbq't in augustus? Binnen zeker?
Gewoon niet slapen dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga slapen. M'n wekker gaat om 6:00.
Sorryquote:Op donderdag 1 september 2011 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
shit, tag weer gemist ... mensen die een nb maken zoner tag maken me aan het falen
quote:
Ik had gister ook maar 2,5 uur geslapen en de hele dag bezig geweest. Je voelt je de hele dag als shit maar het is te doen, zolang je de dag daarna maar uit kan slapen.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, moet wel. 5,5 uurtjes moet wel even voldoende zijn.
Hey, dat ben jij helemaal niet!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Één blonde godin voor dit topic.
Vanmorgen geslapen tot 1 uur. Moet genoeg zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik had gister ook maar 2,5 uur geslapen en de hele dag bezig geweest. Je voelt je de hele dag als shit maar het is te doen, zolang je de dag daarna maar uit kan slapen.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef aight1 het volgende:
Hallo ik moest voor 1 september m'n P gehaald hebben anders werd ik van school geschopt en ik heb hem vandaag gehaald hiephoi
Nee, heb bruin haar, ditdat alles.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey, dat ben jij helemaal niet!
Dag lindertquote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanmorgen geslapen tot 1 uur. Moet genoeg zijn.
Ik ben er nú vandoor. Houdoe.
Dat is dus op 1 september, niet voor 1 september. Jij wordt van school getraptquote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef aight1 het volgende:
Hallo ik moest voor 1 september m'n P gehaald hebben anders werd ik van school geschopt en ik heb hem vandaag gehaald hiephoi
Zesjescultuur FTW!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef aight1 het volgende:
vandaag als in woensdag 31 augustusquote:Op donderdag 1 september 2011 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is dus op 1 september, niet voor 1 september. Jij wordt van school getrapt
Duidelijk dat ik te weinig in je fobo gelurkt hebquote:Op donderdag 1 september 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, heb bruin haar, ditdat alles.
Oja, ik ben niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 1 september 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
vandaag als in woensdag 31 augustus
Oh, dat was me al lange tijd duidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik te weinig in je fobo gelurkt heb
Dat is dan mooi te laat.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef aight1 het volgende:
Ik word teveel afgeleid door die pokertafel op de achtergrondquote:Op donderdag 1 september 2011 00:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, dat was me al lange tijd duidelijk inderdaad.
Laastst in mediamarkt zag ik zo'n nieuwe film in de schappen: Tucker & Dale vs. Evil,quote:
Wij met z'n 2en? hihiquote:
Zondag op maandag niet geslapen, ma op di 3 uurtjes, gisteren 3 of 4 uurtjes. Wil nu eens een redelijke nacht makenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg zo vroeg? Dit ben ik niet gewend. Wat is er aan de hand?
Top, danku!quote:Op donderdag 1 september 2011 00:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Laastst in mediamarkt zag ik zo'n nieuwe film in de schappen: Tucker & Dale vs. Evil,
Die moet ik zelf ook nog een keer kijken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik word teveel afgeleid door die pokertafel op de achtergrond
zal ik je troosten?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Wooooow ik heb 5 notes nu, 1 meer dan eergisteren. WAT HEB IK NOU WEER GEDAAN![]()
Jij zei negatieve dingen over taartenbakkers. Die note heb je dik verdiend.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Wooooow ik heb 5 notes nu, 1 meer dan eergisteren. WAT HEB IK NOU WEER GEDAAN![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:27 schreef robuust89 het volgende:
Slapen, attempt #1. Wish me luck!
Jaaaaa.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
zal ik je troosten?
18 notes!? Ben benieuwd waar ik die voor gekregen heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:27 schreef robuust89 het volgende:
2 bedoel ik, lag al on 23:00 in bed
Oh ja, oke ik neem het terug!! taartenbakken is wel een vak en heeft veel meer tijd nodig dan twee weken om te leren.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij zei negatieve dingen over taartenbakkers. Die note heb je dik verdiend.
Hoe is het spelletje?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb acht notes en ik zit nog niet eens lang genoeg op dit forum om te weten waar tvp voor staat
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Als monkyyy geen tieten had had ze honderd notes!
1 lachende taartenbakker voor jou.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, oke ik neem het terug!! taartenbakken is wel een vak en heeft veel meer tijd nodig dan twee weken om te leren.
slaap lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef Hooidraad het volgende:
zit ik nu nog steeds op fok!.
welterusten
Mimoun ouled radiquote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
1 lachende taartenbakker voor jou.
[ afbeelding ]
Ik zal instructies aan yvonne geven om de note weg te halen.
Verlaat ons nietquote:Op donderdag 1 september 2011 00:37 schreef Hooidraad het volgende:
zit ik nu nog steeds op fok!.
welterusten
Chicks hosselen in de KFC.quote:
Ik heb er alweer 62quote:Op donderdag 1 september 2011 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Als monkyyy geen tieten had had ze honderd notes!
* monkyyy schuifelt naar PamSwynfordDeBeaufort toe...quote:Op donderdag 1 september 2011 00:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kom je dan bij me
* Drommel weet waar Pam woont en schaduwd Monkyyyquote:Op donderdag 1 september 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy schuifelt naar PamSwynfordDeBeaufort toe...
GVD wat een dikke prop vieze gehaktbal.quote:
* Drommel weet niet dat monkyyy een republikein is en dus altijd bewapend over straat gaat omdat ze vindt dat dat haar recht is.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommel weet waar Pam woont en schaduwd Monkyyy
i call fifthquote:Op donderdag 1 september 2011 00:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* Drommel weet niet dat monkyyy een republikein is en dus altijd bewapend over straat gaat omdat ze vindt dat dat haar recht is. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy schuifelt naar PamSwynfordDeBeaufort toe...
* PamSwynfordDeBeaufort Schuifelt ook naar Monkyyyquote:Op donderdag 1 september 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommel weet waar Pam woont en schaduwd Monkyyy
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:45 schreef Floxcie het volgende:
Ik moet een meisje 'hosselen' van Dimens.
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:44 schreef Floxcie het volgende:
Werkt deze tekst goed op meisjes?
Want jij, jij bent 't he-le-maal
jij jij bent 't he-le-maal
Ik snap hem niet.quote:
Als songtekst of als hosseltekst?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:44 schreef Floxcie het volgende:
Probeer het eens.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:44 schreef Floxcie het volgende:
Ohja das waar ook nee werkt niet denk 'k.quote:
Dimens wou me ook al hosselen maar geen foto inleveren als proefmateriaalquote:
Wacht wat?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dimens wou me ook al hosselen maar geen foto inleveren als proefmateriaal
Ik mag geen DM's posten toch?quote:
Ik niet, ik weet hoe ik met ze om moet gaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie heeft hier allemaal last van computerstress?
Als ik weg ben van de computer ben ik behoorlijk gestressed jaquote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie heeft hier allemaal last van computerstress?
Allebeiquote:Op donderdag 1 september 2011 00:47 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Als songtekst of als hosseltekst?
Jij wilde seks met mij, en dat terwijl ik je daarvoor keihard had beledigd.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik mag geen DM's posten toch?
Dat was sarcasmequote:Op donderdag 1 september 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilde seks met mij, en dat terwijl ik je daarvoor keihard had beledigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat was sarcasmejij wilde zweepslagen.
Ik ben wel in voor wat zweep slagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is bijna sinterklaas dan komt zwartepiet ook meequote:Op donderdag 1 september 2011 00:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor wat zweep slagen.
Kom je dan bij mij op schoot zitten?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Het is bijna sinterklaas dan komt zwartepiet ook mee
Ik ben heel vatbaar ik wil geen schimmel oplopenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom je dan bij mij op schoot zitten?
Wat maak je?quote:
Amerigo?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ben heel vatbaar ik wil geen schimmel oplopen
Ik ben clean.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik ben heel vatbaar ik wil geen schimmel oplopen
Maar sinterklaas heeft toch schimmel aan z'n benen?quote:
Ik ben sinterklaas dan ook niet, al kun je wel een cadeau van mij ontvangen.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar sinterklaas heeft toch schimmel aan z'n benen?
Watvoor cadeau, ik hou van cadeautjesquote:Op donderdag 1 september 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben sinterklaas dan ook niet, al kun je wel een cadeau van mij ontvangen.
Een roze dildo?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Watvoor cadeau, ik hou van cadeautjes
Het is een warm cadeau en ik weet zeker dat je het lekker vind.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Watvoor cadeau, ik hou van cadeautjes
quote:
Hmm, geen normaal brood meer in huis, wel anderhalve kilo Ben & Jerry ijs. Morgen maar ff boodschappen doen.quote:
Alleen in de verpakking graag.quote:
Dan toch niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Smoesjes om het onderwerp te ontwijken.
Warm?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een warm cadeau en ik weet zeker dat je het lekker vind.
Ik moet morgen ook boodschappen doen...heul geen zin inquote:Op donderdag 1 september 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Hmm, geen normaal brood meer in huis, wel adnerhalve kilo Ben & Jerry ijs. Morgen maar ff boodschappen doen.
Maar nog wel van die afbak broodjes gelukkig.
Dat heule ding niequote:
Ja, dan hoef ik hem niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Mhh nee, sorry 2e-hands.
Verdere belangstelling?
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in spaghetti, welterusten.
Het is om in je mond te stoppen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Warm?
[..]
Ik moet morgen ook boodschappen doen...heul geen zin in
Maarja, heb gelukkig ook nog afbak trouwens. Mss pas overmorgen boodschappen doen
Dankzij Loecje heb ik namelijk chocola in huis![]()
![]()
[..]
Dat heule ding nie
Nog steeds met JanPiraat?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn msn ging ook dood net. FML. Hete camseks dit dat alles en nu dit FIJN HOOOR HEEL FIJN.
Met wiequote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn msn ging ook dood net. FML. Hete camseks dit dat alles en nu dit FIJN HOOOR HEEL FIJN.
Een Lekkere duitste curry worst?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is om in je mond te stoppen.
Ik was net zo lekker op dreefquote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bijna, je bent in de buurt.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met wie
[..]
Een Lekkere duitste curry worst?![]()
![]()
Houd op, ik krijg nog meer honger.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Een Lekkere duitste curry worst?![]()
![]()
Met je chicka?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik was net zo lekker op dreef
lolquote:Op donderdag 1 september 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jah.
[..]
HIERBOVEN STAAT HET ANTWOORD OKKK
quote:
Lekker he vooral met die warme saus er over heen en dan van die pikante kruidjes er opquote:Op donderdag 1 september 2011 01:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Houd op, ik krijg nog meer honger.
Ik zou er geen pikante kruiden op doen, dan smaakt het niet meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol
[..]
[..]
Lekker he vooral met die warme saus er over heen en dan van die pikante kruidjes er op
Een ex van mij heeft een online erotica winkel. Ik zou korting kunnen krijgen maar dan nog niet nee...quote:Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of vrijgezelle vrouwen daadwerkelijk dildo's en vibrators gebruiken....
Dat durven ze waarschijnlijk toch niet te kopen
Ik wil er wel stiekem een maar durf nie hoor shht nie zeggenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd of vrijgezelle vrouwen daadwerkelijk dildo's en vibrators gebruiken....
Dat durven ze waarschijnlijk toch niet te kopen
Wat?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moest lachen. FOK!kers en vriendinnetjes, wat een grap.
Jaja curry, met de gele kruiden... en een lekker gehakt worstje...quote:Op donderdag 1 september 2011 01:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Lekker he vooral met die warme saus er over heen en dan van die pikante kruidjes er op
Lekker insmeren met sambalquote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou er geen pikante kruiden op doen, dan smaakt het niet meer.
Ik wilde het nog vertellen, sorry.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil er wel stiekem een maar durf nie hoor shht nie zeggen
[..]
Wat?IS JAN EEN GRAP???
![]()
![]()
Probeer je nou eens voor te stellen: Zo'n klamme, zweterige, licht naar urine stinkend staafje. Over het algemeen niet netjes bijgehouden met scheren ditdat.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is om in je mond te stoppen.
Geloof mij, dat is niet lekker.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lekker insmeren met sambal
Sambalquote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lekker insmeren met sambal
fokkers met fokkers telt niet. soort incest. ik bedoel je kent elkaar toch al.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil er wel stiekem een maar durf nie hoor shht nie zeggen
[..]
Wat?IS JAN EEN GRAP???
![]()
![]()
Koningsvogel Badjakquote:
welquote:
Het ging eigenlijk helemaal niet over een piemel.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Probeer je nou eens voor te stellen: Zo'n klamme, zweterige, licht naar urine stinkend staafje. Over het algemeen niet netjes bijgehouden met scheren ditdat.
Heb je nu het gevoel van Boooh ja, dat wil ik in me hebben. Graag in dat laagste gat van mijn mond oooh jaaa!!![]()
![]()
Mijn punt is dat een meid een jongen wel heel erg leuk moet vinden voordat zij zijn lid in haar mond stopt.
Over had je het niet over piemels.
Wat dan welquote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk helemaal niet over een piemel.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hardware veilig verwijderen, klinkt ook geil.
Beswelquote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mis je.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Goed, heel goed. En hoe is het met mijn liefste dochter?
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sambal oelek ook goed?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Koningsvogel Badjak![]()
![]()
Toen je JanPiraat ontdekte, ontdekte je ook ''sex''quote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BEN JE BOVEN NU? DAN KOM IK ERAAN PAPPIE.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor je, 24/8. Want acht dagen in Japan, Dimens weet zelf.
Ik was zo'n lief meisje.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Toen je JanPiraat ontdekte, ontdekte je ook ''sex''
Met die funzige praat in een keer.
Boven op je moeder, mijn vrouw.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BEN JE BOVEN NU? DAN KOM IK ERAAN PAPPIE.
Iel, wat een homo.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij dacht dus ook al dat het over een piemel ging?
Welke post?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind je me nog aardig?Na die ene post?
Die?quote:
Japan.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor je, 24/8. Want acht dagen in Japan, Dimens weet zelf.
Magnetron op defrost.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
Als sambal hard is geworden, hoe krijg ik hem dan weer zacht?
Maar dat komt omdat wij het zo dolletjes met elkaar kunnen vinden.quote:
Moet je een boterham met pindakaas smeren en daar lekker sambal over. Oeh jonguhh lekkurrrrquote:Op donderdag 1 september 2011 01:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Sambal oelek ook goed?![]()
Dankzij jou zit ik nou met een boterham lekker in een pot sambal te dippen!
Nee ik dacht over een bokworstquote:Op donderdag 1 september 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij dacht dus ook al dat het over een piemel ging?
Gadverdammequote:Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Moet je een boterham met pindakaas smeren en daar lekker sambal over. Oeh jonguhh lekkurrrr
Ik kan mij ook goed vinden in deze stelling.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat wij het zo dolletjes met elkaar kunnen vinden.
Dat is super lekker heet jaquote:
Nog nooit geprobeerd, misschien in de nabije toekomst. Bedankt voor de tip iig.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Moet je een boterham met pindakaas smeren en daar lekker sambal over. Oeh jonguhh lekkurrrr
Date hete verpest de hele smaak.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat is super lekker heet ja
Heet = Goedquote:Op donderdag 1 september 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Date hete verpest de hele smaak.
"T is een geile donder hoor die klinkerbotsing. Praat over dildo's enzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
Klinkerbotsing en sex. Sint juttemis misschien.
Alsnog, Klinkerbotsing en seks gaan niet samen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
"T is een geile donder hoor die klinkerbotsing. Praat over dildo's enzo.
Neuken?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsnog, Klinkerbotsing en seks gaan niet samen.
Een klein beetje misschien, maar teveel pittig maakt het eten slecht.quote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 1 september 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een klein beetje misschien, maar teveel pittig maakt het eten slecht.
Pittig is alleen lekker wanneer het warm weer is.
Oh, ben je toch een kerel, laat maar dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hé gadverdamme LH, ik heb geen seks met mannen.
Jij weet niksquote:Op donderdag 1 september 2011 01:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
"T is een geile donder hoor die klinkerbotsing. Praat over dildo's enzo.
Ja misschien was het een vrouw met een kort pittig kapsel. Dat is ook het enige wat je kan zien op de foto in z'n FoBo.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ben je toch een kerel, laat maar dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja misschien was het een vrouw met een kort pittig kapsel. Dat is ook het enige wat je kan zien op de foto in z'n FoBo.Niet haten op mijn foto's, ze zijn er net zo makkelijk weer vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja misschien was het een vrouw met een kort pittig kapsel. Dat is ook het enige wat je kan zien op de foto in z'n FoBo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde!
Ik ben wel een meisje.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ben je toch een kerel, laat maar dan.
Ze?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet haten op mijn foto's, ze zijn er net zo makkelijk weer vanaf.
Geef mij maar een broodje ei met mayo.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geef mij maar een broodje ei met mayo.
Ja, is meervoud.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ze?
Ach grapje joh
Zo, even dineren.quote:
En singlequote:Op donderdag 1 september 2011 01:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, als je 18 was kon ik er nog wat mee.
Niemand hoeft het te weten.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, als je 18 was kon ik er nog wat mee.
Boter, kaas, ham, filet american, rookvlees, komkommer, ei, peper, zout.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat heb je op je broodje?
Lekker he...moet je het even blussen met melkquote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
Gvd Pam, wat brandt dat spul in je bek na 3 boterhammen.
Bon apetietquote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boter, kaas, ham, filet american, rookvlees, komkommer, ei, peper, zout.
quote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dat spoel ik weg met rode wijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goeie smaak jij eyquote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dat spoel ik weg met rode wijn.
Zonde, zoiets spoel je weg met bier.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dat spoel ik weg met rode wijn.
Moest wachten op ei, wilde maar niet hard worden, wat een kleine deugniet.quote:
Grimbergen? of Palm dobbelquote:Op donderdag 1 september 2011 01:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zonde, zoiets spoel je weg met bier.
Even een penis groeien, brb.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zonde, zoiets spoel je weg met bier.
Ik lust ook bier ja....Heul graag zellufsquote:
Ik drink liever wijn, voel je sneller.quote:
Drinken om het te voelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik drink liever wijn, voel je sneller.
Ja jij had toch een stekje?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
Volgens mij is monkyyy echt een penis groeien.
Wat?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja jij had toch een stekje?
Ja, even testosteron spuiten, krijg ik de kaaklijn van zo'n bodybuild mevrouwquote:Op donderdag 1 september 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
Volgens mij is monkyyy echt een penis groeien.
Nee niks sorry ...was makkelijk in te koppenquote:
Erg he? Ik weet het.quote:
Ik neem mijn camera mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik en seks gaan niet samen he?
Morgen du Vondul, bosje 348. Ga ik seks hebben met Jan. Be there.
Het kan nog.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, maakt mij niet uit hoor.
[..]
Te laat, had je moeten PM'en
Water werkt ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lekker he...moet je het even blussen met melk
Hoi Pimquote:Op donderdag 1 september 2011 01:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom zegt niemand hoi terug?
Ja iddquote:Op donderdag 1 september 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
Grappig hoe sommige users hier om aandacht schreeuwen.
Dan toch niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, nu is het al openbaar.
Al die rare voorstellen hier!
Jij zegt nooit hallo?quote:Op donderdag 1 september 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
Grappig hoe sommige users hier om aandacht schreeuwen.
Als je in UDOWU hoi zegt krijg je meteen een aantal hoi's terug vandaar dat ik een hoi terug verwachttequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |