O sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ja sorry, was mijn erste pogin een nieuw topic te openen...
Oh. Je telt niet af tot mijn verjaardag?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het aftellen is begonnen, nog 3 weken tot ik onder de naald ga!
haha!quote:
Tot 9 uur maar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig is de opname van thats live van 18-21 kom ik nog thuis hahaha
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:
niets... kale oranje wortel Artic?
wat mag de naald bij je doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het aftellen is begonnen, nog 3 weken tot ik onder de naald ga!
Tot morgenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga slapen, tot morgen cl-eke
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Je telt niet af tot mijn verjaardag?
ja had ff via twitter nagevraagdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot 9 uur maar?O, dan kan ik daarna nog even werken
Thanks! dan weet ik het voor de volgende keer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry
Dan staat er onder de laatste post ergens 'open nieuw topic', je verandert alleen de topic title (dingen tussen haakjes laten staan) en invoeren maar. OP enzo worden automatisch meegenomen.
Niet, ik kon er niets aan doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, wij zaten maar te wachten op je zaterdag... je hebt het verpest.
Ja maar dit was een speciale editie enzo dus ik dacht dat het misschien langer duurde. Dan kan ik misschien nog met de fiets, al is het echt een kutstuk in het donker maar het OV is ook niks 's avonds.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja had ff via twitter nagevraagdhad sowieso wel zoiets verwacht thatslive zelf duurt 2 uur, uitzending
Me prikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
wat mag de naald bij je doen?
kunnen we dan geen singles meet bij je doen?quote:
quote:
duh... wat en hoe mag hij je prikken?quote:
ja t duurt n uur langer dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit was een speciale editie enzo dus ik dacht dat het misschien langer duurde. Dan kan ik misschien nog met de fiets, al is het echt een kutstuk in het donker maar het OV is ook niks 's avonds.
Ganesh op mijn rug.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
duh... wat en hoe mag hij je prikken?
Dat wil toch niemand, want ik heb een kind. Hoera voor Peuter!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
kunnen we dan geen singles meet bij je doen?
saai, tatoeages gezet met een wortel...dat is pas stoerquote:
quote:
Háquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Weet je wat ik leuk vind? Dat je een whatsappje krijgt en als je m leest je ziet dat de ander weer aan het typen is. Dat er dus nog iets gaat komen, zo spannend!
pfft.. peuter of niet maakt niet uit, het gaat om de persoonquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat wil toch niemand, want ik heb een kind. Hoera voor Peuter!
Ganesh is mooiquote:
En als het typen dan stopt en je niks krijgt dat je dan de hele tijd nieuwsgierig blijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Weet je wat ik leuk vind? Dat je een whatsappje krijgt en als je m leest je ziet dat de ander weer aan het typen is. Dat er dus nog iets gaat komen, zo spannend!
wat ook leuk is, iets typen (dan gaat de ander idd heel spannend zitten wachten) en dan backspacen en toch niks verzendenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Jij bent een eikel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat ook leuk is, iets typen (dan gaat de ander idd heel spannend zitten wachten) en dan backspacen en toch niks verzenden
Jij wel waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef -tape- het volgende:
Ik spot een Alkmaarder.
Ik dacht dat als je in Alkmaar woonde dat je bij voorbaat al een lekker wijf thuis had zitten.
Vooral voor de mooi hoor, maar ik vind waar het voor staat ook mooi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:09 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ganesh is mooiHad je er nog een speciale bedoeling voor?
Cyber whatsappenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
daar kom je nu pas achter?quote:
Is ook mooi. heer van obstakels en nieuw beginquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral voor de mooi hoor, maar ik vind waar het voor staat ook mooi.
Tattoo stelt niks voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook een tatoeage. En een piercing. Maar ik ben een mietje.
Kermis op! Genoeg sma'tjes voor jou daaro dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:11 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Jij wel waarschijnlijkIk niet
Ik ben nog single
Een mietje... valt ook wel mee... voor alles is een tijd en een plaats... zelfs voor piercings en tatoeage'squote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook een tatoeage. En een piercing. Maar ik ben een mietje.
Gewoon contact verbreken met dat mensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Zus is boos dat Peuter en ik een weekendje weg gaan en haar niet hebben uitgenodigd.
Echt,x 1 miljoen.
Uhuhquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:13 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Is ook mooi. heer van obstakels en nieuw begin
OMG ze is echt erg he..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Zus is boos dat Peuter en ik een weekendje weg gaan en haar niet hebben uitgenodigd.
Echt,x 1 miljoen.
Dat vind ik geen optie. Contact is al op een laag pitje gezet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon contact verbreken met dat mens
Dat moet je toch lekker zelf uitzoeken? Je zit toch niet aan je vast ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Echt,x 1 miljoen.
dat is dan weer niet zoquote:
Dat heb ik met piercingsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dacht dat je het niet durfde vanwege de pijn.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neem dan een kind. Dat is tijdelijk.
Neem een kind en laat het kind een tattoo nemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neem dan een kind. Dat is tijdelijk.
quote:
Omdat je anders gek wordt van het gehossel via fobo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef -tape- het volgende:
Mag ik vragen waarom de helft die hier post, wel een fotoboek heeft maar geen foto's?
Tragus of zo'n MD als M-M heeft, maar dan eentjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:
wat voor piercing zou je willen?
maken we er een Fok!dag van en gaan we met alle singlesquote:
Alsof je daar vatbaar voor bentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat je anders gek wordt van het gehossel via fobo.
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat je anders gek wordt van het gehossel via fobo.
Mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tragus of zo'n MD als M-M heeft, maar dan eentje
Al gaan we met heel fok, dan nog steeds zie je mij niet in die stoel plaatsnemenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
maken we er een Fok!dag van en gaan we met alle singles
Ik hossel me een ongeluk, maar jij hapt nooit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nergens last vanOf misschien ben ik in afgelopen 8 jaar tijd geleidelijk aan gehosseld zodat het minder opvalt.
Ik heb maar een maand een foto in mijn fobo gehad, ik vond het heel vervelend. Maar ik kan weinig hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nergens last vanOf misschien ben ik in afgelopen 8 jaar tijd geleidelijk aan gehosseld zodat het minder opvalt.
Heel stom.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef -tape- het volgende:
[..]
![]()
Ik wou gewoon weten hoe je eruit zag
Die foto heb ik dus gemist?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb maar een maand een foto in mijn fobo gehad, ik vond het heel vervelend. Maar ik kan weinig hebben.
Djeez?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nou ik snap wel waarom je single bent hoor.. Djeez. Nóg arroganter zijn.
Lijk ik op Djeez ja?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:
anderen zouden het als uitdaging opvatten om toch te proberen een glimp van L-E op te vangenquote:
En ik snap niet waarom je zo raar doet hoor. Je vraagt waarom men geen fobo heeft, ik geef je mijn oprechte reden, en dan ben je misplaatst verontwaardigd omdat ik geen foto wil laten zien, ofzo? Niet erg vriendelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef -tape- het volgende:
[..]
standaaaard hoor 1 mdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tragus of zo'n MD als M-M heeft, maar dan eentje
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik ga er heen. Fijne avond liefjes
De foto is te koop bij mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
anderen zouden het als uitdaging opvatten om toch te proberen een glimp van L-E op te vangen
+1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb L-E in mijn geheugen gebrand
Weltrustequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
'Er' heen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
Tactisch die extra spatie, hij heeft vast moeite met lange woorden.quote:
Dat dacht ik!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tactisch die extra spatie, hij heeft vast moeite met lange woorden.
Misplaatst? Zelf reageer je zo;quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom je zo raar doet hoor. Je vraagt waarom men geen fobo heeft, ik geef je mijn oprechte reden, en dan ben je misplaatst verontwaardigd omdat ik geen foto wil laten zien, ofzo? Niet erg vriendelijk.
Quasi-arrogant doen alsof het raar is dat ik wil weten hoe je eruit ziet als je veel in een SINGLE-topic post.quote:
Goeiequote:
Het is een single-topic ja, geen vleesmarkt of datingtopic.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:30 schreef -tape- het volgende:
[..]
Misplaatst? Zelf reageer je zo;
[..]
Quasi-arrogant doen alsof het raar is dat ik wil weten hoe je eruit ziet als je veel in een SINGLE-topic post.
[..]
Goeie
Slaap lekker M-Mquote:
Dat iemand in singles post betekent niet automatisch dat iemand ook meteen wanhopig op zoek isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:30 schreef -tape- het volgende:
[..]
[..]
Quasi-arrogant doen alsof het raar is dat ik wil weten hoe je eruit ziet als je veel in een SINGLE-topic post.
[..]
Goeie
Ik ben helemaal niet SINGLE. MET HOOFDLETTERS.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:30 schreef -tape- het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat je het idee achter Singles niet helemaal goed voor ogen hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:32 schreef -tape- het volgende:
Hoezo doen jullie hier alsof het plaatsen van een foto uit den boze is in dit topic?Ik vind het feit dat je hier al zit op het randje; gezien het allemaal toch wel iets wegheeft van 'verkapt daten' omdat iedereen die single is bij elkaar komt. Maar ach, laat maar..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:32 schreef -tape- het volgende:
Hoezo doen jullie hier alsof het plaatsen van een foto uit den boze is in dit topic?Ik vind het feit dat je hier al zit op het randje; gezien het allemaal toch wel iets wegheeft van 'verkapt daten' omdat iedereen die single is bij elkaar komt. Maar ach, laat maar..
quote:Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke man/vrouw Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag.
Zit hier een idee achter dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat je het idee achter Singles niet helemaal goed voor ogen hebt.
Ze had godverdomme je moeder kunnen zijn snotneus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:32 schreef -tape- het volgende:
Godtverdomme, krijgen we dit weer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze had godverdomme je moeder kunnen zijn snotneus.
Toon godverdomme eens een beetje respect.
L-E... vandaag ben je jonger dan je ooit nog zal zijn, dus je bent nog gewoon een jonge Godinquote:
Mijn gedrag was misschien ietwat ongepast, maar het was niet dat ik hier een warm welkom kreeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
Als newbie iemand meteen arrogant gaan noemen als je net binnenkomt doet het ook niet goed trouwens, tip van de dag.
En gast, whate the fuck?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze had godverdomme je moeder kunnen zijn snotneus.
Toon godverdomme eens een beetje respect.
Dank je!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
L-E... vandaag ben je jonger dan je ooit nog zal zijn, dus je bent nog gewoon een jonge Godin
Ok, vertel op, van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef -tape- het volgende:
[..]
Mijn gedrag was misschien ietwat ongepast, maar het was niet dat ik hier een warm welkom kreeg.
[..]
En gast, whate the fuck?Gedraag je eens man.
Op het randje van de samenlevingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:32 schreef -tape- het volgende:
Het is de waarheidquote:
Dat was niet zo koel bedoeld als het overkwam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef -tape- het volgende:
[..]
Mijn gedrag was misschien ietwat ongepast, maar het was niet dat ik hier een warm welkom kreeg.
Ik vind Godt hier al erg genoeg, moet er niet aan denken dat ie ook nog op mij groeitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was niet zo koel bedoeld als het overkwam.
Oh, en dat is Godt. He grows on you.
Ik groei niet op autisten met de sociale vaardigheden van een pinda die zo lekker normaal kunnen zijn op internet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, en dat is Godt. He grows on you.
*grijns* hangt er vanaf waar dan zeker?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind Godt hier al erg genoeg, moet er niet aan denken dat ie ook nog op mij groeit
Ik toon gewoon interesse.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ok, vertel op, van wie ben jij een kloon?
Het is gewoon ordinair daten, geef toequote:
Gelukkig vind je jezelf wel heel tof jongen, en maar lekker afreagerenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik groei niet op autisten met de sociale vaardigheden van een pinda die zo lekker normaal kunnen zijn op internet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Als een ding op je rugquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind Godt hier al erg genoeg, moet er niet aan denken dat ie ook nog op mij groeit
Partypooper.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 pakt de popcorn en wacht op de slachting van tape door Godtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik toon gewoon interesse.
[..]
Het is gewoon ordinair daten, geef toe
[..]
Gelukkig vind je jezelf wel heel tof jongen, en maar lekker afreageren
[..]
![]()
Maar oké, de foto in je fobo heb ik dus gemist. Jammer.
Verzetten heeft geen zin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Godt IS gewoon tof. Het is even wennen, maar na een tijdje moet je eraan toegeven
Nee, zo zou ik het niet beschrijven. Dat doet hem geen eer aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef -tape- het volgende:
Godt is een beetje het alpha-mannetje hier, of hoe moet ik het zien?
Alle teven lopen achter hem aan ja. Toen hij hier kwam, heeft hij het vorige alfamannetje afgeslacht en al onze kinderen opgegeten om ons opnieuw te bevruchten en zo z'n eigen lijn voort te kunnen zetten. Af en toe geeft hij een andere wannabe-alfa nog weleens een kopstoot, maar hij wint eigenlijk altijd wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef -tape- het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik groei niet op autisten met de sociale vaardigheden van een pinda die zo lekker normaal kunnen zijn op internet.
Je moet helemaal niks zien. Gewoon slap ouwehoeren meer niet. En nu reageer ik niet meer op deze vragen want krijg het gevoel dat iemand ons voor de gek houdt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef -tape- het volgende:
Ik doe niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Kap ff nou jullie verpesten mijn kokos chocolade cake
Ik las kots ipv kokosquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Kap ff nou jullie verpesten mijn kokos chocolade cake
Waren ze hier maar geilquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:53 schreef -tape- het volgende:
Loopse teefjes, geile bende hier.
Jammer dat Godt weg is.
Ik heb een loopse teef in mn hoofd nuquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want dan ga je zitten rukken voor de webcam?
Geil moet je ze maken, dat worden ze niet vanzelf. Helemaal niet met deze gespreksonderwerpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan had je er misschien nog wat aan
Wij nerds wel, mensen die aantrekkelijk zijn, schijnen vrouwen spontaan geil van te kunnen wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:57 schreef -tape- het volgende:
[..]
Geil moet je ze maken, dat worden ze niet vanzelf. Helemaal niet met deze gespreksonderwerpen.
![]()
Hij zegt toch al dat we nerds zijn? Oftewel fobo's helpen ons toch nietquote:
het weekend word mooi sort offquote:Op donderdag 1 september 2011 00:03 schreef CherryLips het volgende:
De zomer is officieel afgelopen
Voor mijn gevoel zit ik nog steeds te wachten tot ie begint
Hehequote:
Het scheelt vast dat de vakantie op z'n retour isquote:Op donderdag 1 september 2011 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Noob's zijn opzich niet erg, maar sowieso het niveau op FOK! de laatste tijd, je kan zeggen wat je wil over Krea en zijn manier van argumenteren, maar hij heeft echt een punt in zijn FB topic.
Echt alles maar dan ook alles is grappig lijkt het wel hoe kleuterachtig ook.
Je rookt een beetje veel. Want voor de rest zijn het ongeveer de meest random smileys die ik ooit heb gezien in een zin.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:05 schreef STING het volgende:
[..]
Het scheelt vast dat de vakantie op z'n retour is
Hij heeft een punt in het FB topic? Het is toch gewoon een klassieke Krea troll topic?
Ik hoop het echt, en als dat dus een afspiegeling is van wat over een paar jaar de arbeidsmarkt is kunnen we 1 conclusie trekken : de kenniseconomie is een mislukkingquote:Op donderdag 1 september 2011 09:05 schreef STING het volgende:
[..]
Het scheelt vast dat de vakantie op z'n retour is
Hij heeft een punt in het FB topic? Het is toch gewoon een klassieke Krea troll topic?
Ik blijf erbij dat snel mee posten de smaak van een topic zet.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
En dat topic is binnen no time vol gespamt met de simpelste, nagekauwde onleuke kutposts...
Zo is KLB toch al jaren? Vol met kereltjes die fappen op dijenkletsers zoals 'TS kan er niet mee omgaan' 'subklacht' 'samenvatting van klacht' blabla.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
En dat topic is binnen no time vol gespamt met de simpelste, nagekauwde onleuke kutposts...
Omdat het al jaren zo is maakt het niet prettiger of minder relevant he.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zo is KLB toch al jaren? Vol met kereltjes die fappen op dijenkletsers zoals 'TS kan er niet mee omgaan' 'subklacht' 'samenvatting van klacht' blabla.
Nee, maar die mensen houden IRL dan ook verlegen hun smoel dicht. En hebben dus eigenlijk niet de social skills om grappig te zijn. Maar hier gaan ze los, maar damn hoe onleuk kan het worden soms?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:17 schreef Ghostbuster het volgende:
We kunnen niet allemaal leuk zijn ook
Ja dat is de pest met het anonieme op internet, misschien zouden ze mensen is moeten verplichten om adresgegevens, aan een acount te koppelen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar die mensen houden IRL dan ook verlegen hun smoel dicht. En hebben dus eigenlijk niet de social skills om grappig te zijn. Maar hier gaan ze los, maar damn hoe onleuk kan het worden soms?.
Ben je al is naar fabrieksinstellingen teruggegaan?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:32 schreef rival het volgende:
UPC
Mijn upc box valt steeds uit.... dat moet morgen voor het voetbal natuurlijk opgelost zijn
Als dat een coax kabel is... dan kan je die uit het ene kastje halen en met een stekker ergens anders naartoe verbinden... maar ik begrijp je verhaal niet 100%quote:Op donderdag 1 september 2011 09:28 schreef Ghostbuster het volgende:
De tering zelfs in DIG is het al een drama
Aansluiten UPC modem op KPN lijn.
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Het is de laatste tijd alleen maar leukdoenerij en geen discussies. GeenStijl-niveau: korte regeltjes onder berichtjes en vooral niet te veel ergens op ingaan, op elkaar reageren of inhoudelijk reageren. Alleen maar proberen de leukste reactie te geven, incl. populair taalgebruik.
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:17 schreef Ghostbuster het volgende:
We kunnen niet allemaal leuk zijn ook
Ik wil de kpn kabel en dito kastje in de kamer gebruiken voor UPCquote:Op donderdag 1 september 2011 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat een coax kabel is... dan kan je die uit het ene kastje halen en met een stekker ergens anders naartoe verbinden... maar ik begrijp je verhaal niet 100%
Mee eens, sterker nog, heb er zelf ook eens over geklaagd.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat het al jaren zo is maakt het niet prettiger of minder relevant he.
Iemand ziet storend gedrag en maakt daar een topic over. Daar zijn een hoop mensen het mee eens.
geklaagtquote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Mee eens, sterker nog, heb er zelf ook eens over geklaagt.
Ik vind het echter ironisch dat Krea nou juist daar over post.
Het schijnt dat het ding op zoek gaat naar updates wat mislukt oid waardoor hij reset...Ik heb net van de helpdeskmevrouw een tip gekregen hoe ik dat misschien op kan lossen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben je al is naar fabrieksinstellingen teruggegaan?
Ja ze hebben een knoppen combinatie voor een harde reset ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het schijnt dat het ding op zoek gaat naar updates wat mislukt oid waardoor hij reset...Ik heb net van de helpdeskmevrouw een tip gekregen hoe ik dat misschien op kan lossen.
Dat kan vanavond... als dat niet lukt zie ik het somber in
Het is toch 't kofsgip?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geklaagt
O sorry, nu doe ik het ook.
wat voor kastje?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil de kpn kabel en dito kastje in de kamer gebruiken voor UPC
Die kabel moet toch geschikt zijn voor het UPC modem zou je zeggen.
Dat deed ie van ons ook. Toen hebben ze een nieuwe box opgestuurd, maar dat was de verkeerde en hadden ze de box boven afgesloten ipv de kapotte box beneden. Heeft in totaal twee weken geduurd voor alles het weer deed. Succes!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het schijnt dat het ding op zoek gaat naar updates wat mislukt oid waardoor hij reset...Ik heb net van de helpdeskmevrouw een tip gekregen hoe ik dat misschien op kan lossen.
Dat kan vanavond... als dat niet lukt zie ik het somber in
Ik heb het nu 4 maanden ofzo en heb al voor de 3e keer een nieuwe box gekregen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat deed ie van ons ook. Toen hebben ze een nieuwe box opgestuurd, maar dat was de verkeerde en hadden ze de box boven afgesloten ipv de kapotte box beneden. Heeft in totaal twee weken geduurd voor alles het weer deed. Succes!
Da's wel klote jaquote:Op donderdag 1 september 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het nu 4 maanden ofzo en heb al voor de 3e keer een nieuwe box gekregen.
Beeldkwaliteit enzo is echt super, maar alles werkend krijgen en houden is een ramp
Ja ik heb alle sport en filmkanalen er bij zitten, en die zijn vaak juist het probleem.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's wel klote ja
Ik moet zeggen dat hoewel ik geen extra zenders heb nu, de box van Ziggo werkt als een tiet. *even afkloppen*. Razendsnel vergeleken bij die van UPC. Als ik nu de gids ofzo open floept ie zo aan zonder dat de boel hapert of zelfs maar het geluid even stopt. Gaat veel soepeler allemaal.
Rotkind!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat deed ie van ons ook. Toen hebben ze een nieuwe box opgestuurd, maar dat was de verkeerde en hadden ze de box boven afgesloten ipv de kapotte box beneden. Heeft in totaal twee weken geduurd voor alles het weer deed. Succes!
Ik heb nu geen crime & investigation meer en daar keek ik best vaak naarquote:Op donderdag 1 september 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb alle sport en filmkanalen er bij zitten, en die zijn vaak juist het probleem.
ziggo = upc ?!?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's wel klote ja
Ik moet zeggen dat hoewel ik geen extra zenders heb nu, de box van Ziggo werkt als een tiet. *even afkloppen*. Razendsnel vergeleken bij die van UPC. Als ik nu de gids ofzo open floept ie zo aan zonder dat de boel hapert of zelfs maar het geluid even stopt. Gaat veel soepeler allemaal.
alle kanalen gaan prima in principe... maar bv gisteren knalde dat ding er 4 keer in een uur uit.. toen ben ik maar gaan gamen..quote:Op donderdag 1 september 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb alle sport en filmkanalen er bij zitten, en die zijn vaak juist het probleem.
Dat zeker ja..quote:Op donderdag 1 september 2011 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Noob's zijn opzich niet erg, maar sowieso het niveau op FOK! de laatste tijd, je kan zeggen wat je wil over Krea en zijn manier van argumenteren, maar hij heeft echt een punt in zijn FB topic.
Echt alles maar dan ook alles is grappig lijkt het wel hoe kleuterachtig ook.
ze hebben beide een ander gebied maar werken wel samen.. volgens mij zijn ook de prijzen gelijk...quote:Op donderdag 1 september 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Whut? Nee ik ben verhuisd, moest overstappen op Ziggo.
Iedereen moet dood.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Krea heeft gelijk.
En KLB/ONZ posters moeten preventief geruimd worden.
Ik kijk graag zinloze tvquote:Op donderdag 1 september 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Mensen, haal gewoon die coax uit je TV, download de series die je wel boeien. En hou heel wat tijd over doordat je niet meer zinloos zapt of naar programma's kijkt die je eigenlijk geen hol aan vindt. En dan heb ik het nog niet eens over de reclame's.
De kenniseconomie is verschoven naar china, die gaan over een paar jaar hier weer hun fabrieken neerzetten waar al het domme hollandsche volk dan mooi voor 2 cent per dag goedkope troep in elkaar kan zetten.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, en als dat dus een afspiegeling is van wat over een paar jaar de arbeidsmarkt is kunnen we 1 conclusie trekken : de kenniseconomie is een mislukking.
Ik blijf erbij, als je de grappige kant van de film negeert zit "idiocracy" er echt aan te komen. Was internet eerst een bron om juist meer te weten te komen, meer mensen uit andere landen te spreken etc, nu is het juist een zolderkamertje waar mensen zich opsluiten met hun ping en FB en voor de rest zien/horen ze niets meer...quote:Op donderdag 1 september 2011 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
De kenniseconomie is verschoven naar china, die gaan over een paar jaar hier weer hun fabrieken neerzetten waar al het domme hollandsche volk dan mooi voor 2 cent per dag goedkope troep in elkaar kan zetten.
Ja, die film is echt beangstigend echt... alleen duurt het geen 500 jaar maar gaat het vele malen sneller.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, als je de grappige kant van de film negeert zit "idiocracy" er echt aan te komen. Was internet eerst een bron om juist meer te weten te komen, meer mensen uit andere landen te spreken etc, nu is het juist een zolderkamertje waar mensen zich opsluiten met hun ping en FB en voor de rest zien/horen ze niets meer...
En ja, dat klinkt heel raar van iemand die al jaren op een forum post, maar hier (en ja dat meen ik) word je nog wel eens wijzer ergens van....
Ja kut hequote:Op donderdag 1 september 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan vind ik het jammer voor je, dat je leven zo saai is.
Misschien moet je naar een parenclub, dan schijn je ineens een leuk leven te hebbenquote:
Ik ben een ONZ-posterquote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Krea heeft gelijk.
En KLB/ONZ posters moeten preventief geruimd worden.
Dat kan, maar is niet genoegquote:Op donderdag 1 september 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moet je naar een parenclub, dan schijn je ineens een leuk leven te hebben
Ik doe eigenlijk alleen maar zinloze dingenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan, maar is niet genoegJe moet heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel leuke, niet zinloze, dingen doen
quote:
Niet. [HOMO] mag van Yvonne niet uit ONZquote:Op donderdag 1 september 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tough luck, maar eigen schuld.
Het hele leven is zinloos, aangezien we toch weer doodgaanquote:Op donderdag 1 september 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen maar zinloze dingen
Het enige dat je kan doen is dat je je zoveel mogelijk vermaakt in de tussentijd, op de manier hoe je zelf wiltquote:Op donderdag 1 september 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hele leven is zinloos, aangezien we toch weer doodgaan
Maar, maar, het gaat om de journeyquote:Op donderdag 1 september 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hele leven is zinloos, aangezien we toch weer doodgaan
Helaas kun je niet altijd alleen maar doen wat je zelf wilt.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Het enige dat je kan doen is dat je je zoveel mogelijk vermaakt in de tussentijd, op de manier hoe je zelf wilt
vandaar "zoveel mogelijk vermaakt"..quote:Op donderdag 1 september 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas kun je niet altijd alleen maar doen wat je zelf wilt.
Wijnquote:Op donderdag 1 september 2011 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
vandaar "zoveel mogelijk vermaakt"..
Je zal wat water bij de wijn moeten doen....
Ik zit nu lekker aan een kop warme chocolademelk met slagroomquote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Veel chocola bij de chocolademelk!
en dan roeren met een twix?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Veel chocola bij de chocolademelk!
quote:Op donderdag 1 september 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, maar, het gaat om de journey
En dat kan dus bliijkbaar met zinloze TVquote:Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Het enige dat je kan doen is dat je je zoveel mogelijk vermaakt in de tussentijd, op de manier hoe je zelf wilt
Nee met een raiderquote:
Meeloperquote:Op donderdag 1 september 2011 11:12 schreef vencodark het volgende:
Ik kon de verleiding van een luxe telefoon niet meer weerstaan. Ik heb een Iphone (over) gekocht.
Ze moeten van geitjes afblijvenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
http://scienceray.com/biology/zoology/hybrid-spider-goats/
Die Lambiekje levert toch nog eens coole dingen opNooit verwacht
En wanneer komt die luxe dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:12 schreef vencodark het volgende:
Ik kon de verleiding van een luxe telefoon niet meer weerstaan. Ik heb een Iphone (over) gekocht.
De luxe van een toestel dat het altijd doet is al heel watquote:
Mijn oude Nokia doet het ook nog steedsquote:Op donderdag 1 september 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De luxe van een toestel dat het altijd doet is al heel wat.
Mijne ookquote:Op donderdag 1 september 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oude Nokia doet het ook nog steeds
Ik heb ook 2 Nokia's die het nog doen. Oudste is van 2004 of 05. Die doet het ook nog wel, maar het klepje is nogal gammel. En ik ben gewoon toe aan nieuwe telefoon.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oude Nokia doet het ook nog steeds
Mijn lievelingsNokia ging na 3,5 jaar ofzo al kapot. Echt superkut.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 Nokia's die het nog doen. Oudste is van 2004 of 05. Die doet het ook nog wel, maar het klepje is nogal gammel. En ik ben gewoon toe aan nieuwe telefoon.
Ja, mijn favo Nokia ging ook ineens kapot. Als ik hm niet op tijd ging opladen en die ging uit, dan koste het uuuuren om hm weer aan te krijgen. De Nokia die ik daarna kocht, was ook niet veel. Was ¤ 80, ik was niet bereid meer uit te geven.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn lievelingsNokia ging na 3,5 jaar ofzo al kapot. Echt superkut.
Hoezo hogere telefoonrekening?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn iPhone is een langzame dood aan het sterven. Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik hierna wil. De verleiding is groot om voor weer zoiets te gaan (het gemak!), maar geen zin in een hogere telefoonrekening, eigenlijk...
Ik ook niet. Ik zat te kijken wat een iPhone 4 nou kost en dat vond ik even iets te duur eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn iPhone is een langzame dood aan het sterven. Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik hierna wil. De verleiding is groot om voor weer zoiets te gaan (het gemak!), maar geen zin in een hogere telefoonrekening, eigenlijk...
quote:
Ik neem die van mijn vriend over voor 400, dat is een Iphone 4, 32 gb. Hij koopt hm dan weer nieuw in het wit. Kunnen we gratis bellen. Dat heeft me overtuigd want we zitten altijd boven onze bundels.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zat te kijken wat een iPhone 4 nou kost en dat vond ik even iets te duur eigenlijkMaar het is zo makkelijk
Kun je beter even wachten op de 5 denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zat te kijken wat een iPhone 4 nou kost en dat vond ik even iets te duur eigenlijkMaar het is zo makkelijk
Bij mij zat er iets niet goed tussen de batterij en de rest van het apparaat ofzo. De batterij liep ineens helemaal leeg (ik ging die dag op vakantie, 's ochtends helemaal opgeladen, uitgezet in het vliegtuig, aangezet in de trein, streepje weg. uitgezet tijdens voorstelling 's avonds, achteraf weer aangezet, batterij leegquote:Op donderdag 1 september 2011 11:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, mijn favo Nokia ging ook ineens kapot. Als ik hm niet op tijd ging opladen en die ging uit, dan koste het uuuuren om hm weer aan te krijgen. De Nokia die ik daarna kocht, was ook niet veel. Was ¤ 80, ik was niet bereid meer uit te geven.
Ik wacht gvd al 4 maandenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je beter even wachten op de 5 denk ik.
Ik maak m'n bundel echt nooit op. Ik loop alleen maar met dat ding te whatsappen en te internetten en te sms'en, maar niet genoegquote:Op donderdag 1 september 2011 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik neem die van mijn vriend over voor 400, dat is een Iphone 4, 32 gb. Hij koopt hm dan weer nieuw in het wit. Kunnen we gratis bellen. Dat heeft me overtuigd want we zitten altijd boven onze bundels.
Jaa, daarom zat ik steeds over mijn bundel de laatste tijd. Ik had er namelijk geen internet op dus ik moest alles qua bellen en smsen op de bundel. Vriend zat er steeds overheen omdat hij mij belde in de bundel omdat hij niet gratis naar me kan bellen. Ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak m'n bundel echt nooit op. Ik loop alleen maar met dat ding te whatsappen en te internetten en te sms'en, maar niet genoeg
Dat gratis bellen werkt niet altijd even goed. Bij mij duurt het een eeuw voor ik/iemand anders opneem(t) en de verbinding valt soms weg. Maar aangezien ik toch zat minuten heb gebruik ik het nooit, alleen m'n moeder belt mij met Viber.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, daarom zat ik steeds over mijn bundel de laatste tijd. Ik had er namelijk geen internet op dus ik moest alles qua bellen en smsen op de bundel. Vriend zat er steeds overheen omdat hij mij belde in de bundel omdat hij niet gratis naar me kan bellen. Ofzo.
iPhone is COMPLEET nutteloos zonder internet en die kosten gaan flink omhoog. En ik heb prepaid internet voor mijn iPad, om dan ook nog eens daarvoor apart meer te gaan betalen.. En ja, dat gaat het meest omhoog door YT ofzo, en dat kijk ik wel redelijk vaak via telefoon (totdat het 3G bereik op de plek waar het altijd keek sinds deze week INEENS weg wasquote:
Daarom moet je ook een iPhone kopen, dan doe je er gewoon even een nieuwe batterij in.. oh wacht..quote:Op donderdag 1 september 2011 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zat er iets niet goed tussen de batterij en de rest van het apparaat ofzo. De batterij liep ineens helemaal leeg (ik ging die dag op vakantie, 's ochtends helemaal opgeladen, uitgezet in het vliegtuig, aangezet in de trein, streepje weg. uitgezet tijdens voorstelling 's avonds, achteraf weer aangezet, batterij leeg). Opgeladen: batterij weer in een dag leeg. Ook ging hij uit zichzelf uit en aan. Of alleen uit. Nieuwe batterij gekocht, toen ging het even goed en na een maand begon het gekloot opnieuw. Heb toen ook een simpele Nokia gekocht. Maar die ene was roze en tof en fijn en tof en roze
Same here.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:30 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik heb het altijd een heel suf kutmerk gevonden.
Ik heb 1 nokia gehad in mijn hele leven, een 3650, en daarna echt mijn best gedaan die dingen te vermijden.
Hier hebben ze iPhones. Behalve wij, wij hebben de afdankertjes gekregen (BB). Als de 'test' qua iPhone slaagt, gaan wij als het goed is daar ook op over. Maar dat duurt nog wel een aantal jaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:36 schreef Ripley het volgende:
Ik heb al 8 jaar telefoon vand e zaak, nadeel is dat je dus niet kunt kiezen dan. Al ga ik wel een verzoekje voor een iPhone neerleggen nu, want de nokia e71 die ik heb is kut
Ja, het ligt natuurlijk aan de andere middelen waarvoor je al extra betaald. Ik hoef straks aan mijn huidige bundel alleen internetbundel toe te voegen. De vraag is alleen wanneer dat dan ingaat. Ik zou binnen enkele dagen de Iphone kunnen hebben maar zonder internet kan ik er nog niet veel mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
iPhone is COMPLEET nutteloos zonder internet en die kosten gaan flink omhoog. En ik heb prepaid internet voor mijn iPad, om dan ook nog eens daarvoor apart meer te gaan betalen.. En ja, dat gaat het meest omhoog door YT ofzo, en dat kijk ik wel redelijk vaak via telefoon (totdat het 3G bereik op de plek waar het altijd keek sinds deze week INEENS weg was)
Altijd een ergernis als je een sms getikt had met een heel verhaal en je drukt hm per ongeluk weg. Die kon ik dan nergens meer terugvinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Dit is mijn oude trouwe rakker:
[ afbeelding ]
Met röck döts op de u.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Dit is mijn oude trouwe rakker:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |