Extra kabel erbij naar de woonkamer, wat niet zo netjes is.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:36 schreef FredvZ het volgende:
Sterker nog, ik vraag me af hoe je het anders wilde doen...
Coolioquote:Op donderdag 1 september 2011 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Normaal gesproken moet dat kunnen. De kabels die je al hebt liggen kun je normaal gesproken wel in het UPC modem inprikken.
Zijn telefoon werkt er nu toch ook opquote:Op donderdag 1 september 2011 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk niet dat de oude analoge KPN kabels geschikt zijn voor je telefoon, maar je kan het proberen natuurlijk
Je weet het verschil tussen voip en analoog?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zijn telefoon werkt er nu toch ook op
Waarom denk je dat kabelproviders (en andere providers die voip doen) een poortje leveren met een RJ11 aansluiting?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Je weet het verschil tussen voip en analoog?
Maar vanaf je modem wordt het toch weer analoog over dat laatste stukje lijn doorgegeven? En volgens mij heeft de TS het over dat stukje.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen voip en analoog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |