SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 1% gewijzigd door roos85 op 31-08-2011 19:47:37 ]
Schande!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Shit, ik schakel nu pas in
Ik ben het helemaal vergeten in alle haast
Hoe kan je dit nou vergeten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Shit, ik schakel nu pas in
Ik ben het helemaal vergeten in alle haast
Ik schaam mij diepquote:
moeten men toch slikkenquote:
Vlaag van verstandsverbijstering I guessquote:
Samantha komt je een passende straf gevenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vlaag van verstandsverbijstering I guess
Zou wel leuk zijnquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Samantha komt je een passende straf geven
Denk dat het de bodem niet mag raken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef Drassss het volgende:
Ram je het vlees toch in zijn geheel in de pan?
Samen met Prisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Samantha komt je een passende straf geven
Ok dan ben je genaaidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Denk dat het de bodem niet mag raken.
Prisquote:
want dan schroeit het of wat? gezien het feit dat water een kookpunt heeft zou dat mee moeten vallenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Denk dat het de bodem niet mag raken.
quote:
Nou ja, dat is de enige reden die ik kan bedenken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
want dan schroeit het of wat? gezien het feit dat water een kookpunt heeft zou dat mee moeten vallen
ik heb altijd een niet aangesloten wasmachine op de camping staan die het toch blijkt te doenquote:
Je bent goed bezigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef roos85 het volgende:
Link naar de kandidaten ook aan de OP toegevoegd
Neuh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
moet dat gifje uit de rtl reclame er nog in?
Fixedquote:
Niet zo zeuren, ik heb slechts een half uur kunnen zienquote:
wa zeggiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef Tim86 het volgende:
Kan Rob eens leren op een normaal volume te praten
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor straf gaat Julius op hem zitten!
Gelukkig geen bistro style jaren 70!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De wortel is bij nagenoeg iedereen te dik gesneden
The horror!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gelukkig geen bistro style jaren 70!
Dat verbaasde de pro's uit limburg vorige week ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef arise het volgende:
Jan -Jaap is door !!!!!!
Het verbaasde Samantha ..een amateur!!!!
dat is nog het mooiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Frag_adder het volgende:
de gene die de hobby kok onderuit schopt is eruit
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Zei Samantha nou "Biertje?" of hoorde ik dat verkeerd
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee, maar anders blijf je 30 min hangen
Tot morgenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tot morgen
Ik zal er op tijd zijn
Devotchka - How it Ends.quote:
Ik vond het een aardige aflevering, niet zo leuk als maandag en dinsdag. Maar dat kan ook door de afwezigheid van Klara komen.quote:
Wie is de mol jat zelf ook alle muziekjes hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
Die gejatte melodietjes eronder vind ik ook wel leuk: Wie is de Mol, Prisonbreak etc.
Heb ook al zin in E.R.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Een uur Topchef, halfuurtje plaspauze en dan anderhalf uur Expeditie Robinson
Die zou vergaan van de honger!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb ook al zin in E.R.![]()
Het lijkt me wel lachen als Julius mee zou doen
Sport ze!quote:Op donderdag 1 september 2011 18:35 schreef Frag_adder het volgende:
veel plezier vanavondik ben sporten!
quote:
Echt hequote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef Cateye2011 het volgende:
Zie nu Flodder, de acteur die Sinterklaas is vanaf dit jaar....Kees...
alweerquote:Op donderdag 1 september 2011 18:57 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
goeienavond, ik zit er weer klaar voor
![]()
kan 't alleen niet helemaal zien vandaag, moet om half acht weg, ouderavond kind op school
Ja, Flodder vind ik super, alleen straks Stephan dinges als Sinterklaas....quote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Echt he
Maar Flodder is wel jeugdsentiment voor me
Hey Sjonnie, lekkere wijven!!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:02 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, Flodder vind ik super, alleen straks Stephan dinges als Sinterklaas....
zoetje, zoutje, bittertje, zuurtjequote:Op donderdag 1 september 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
Ik wil vandaag geen verklein woordjes horen!
Bram is en blijft mijn Sint.. maar Kees deed het wel leuk bij het Sinterklaasjournaalquote:Op donderdag 1 september 2011 19:02 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, Flodder vind ik super, alleen straks Stephan dinges als Sinterklaas....
Bram blijft BAAS....we gaan het zien hè...nu lekker Topcheffen!!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bram is en blijft mijn Sint.. maar Kees deed het wel leuk bij het Sinterklaasjournaal
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De chef zouden dat wijfjes noemen..
[..]
[..]
Zo'n mooi grillrandje op de slaquote:Op donderdag 1 september 2011 19:05 schreef Cateye2011 het volgende:
van gegrilde sla blijft toch niks over??
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo'n mooi grillrandje op de sla het blaadje sla
leuke TTquote:Op donderdag 1 september 2011 19:08 schreef zoem het volgende:
Het kan twee kanten opgaan.
Jaja, dat kan altijd met koken
TTquote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef zoem het volgende:
Kraan: "There is a little drama going on"
quote:
Verstond ik ook, ideale studentenmaaltijd waar ik dan blijkbaar niets van weetquote:
wou net zeggen, at nooit stamppotquote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verstond ik ook, ideale studentenmaaltijd waar ik dan blijkbaar niets van weet
Nog nooit gemaakt als student zijnde.. Lijkt me veels te veel werkquote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Verstond ik ook, ideale studentenmaaltijd waar ik dan blijkbaar niets van weet
Regelmatig gegeten hoor in mijn studententijdquote:
Stampot is niet zo heel veel werk hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt als student zijnde.. Lijkt me veels te veel werk
Wij sloegen vaak het eten over.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Regelmatig gegeten hoor in mijn studententijd
Een biertje staat voor 2 bruine boterhammen met kaas. 'Nough saidquote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wij sloegen vaak het eten over.
gewoon zo'n kant en klare uit de koeling van de supermarkt. Even in de magnetron en klaarquote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt als student zijnde.. Lijkt me veels te veel werk
Dat is toch niet Topchefwaardigquote:Op donderdag 1 september 2011 19:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gewoon zo'n kant en klare uit de koeling van de supermarkt. Even in de magnetron en klaar
Ik pakte altijd de nasi met satéquote:Op donderdag 1 september 2011 19:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gewoon zo'n kant en klare uit de koeling van de supermarkt. Even in de magnetron en klaar
SAUS! Lekkerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik pakte altijd de nasi met satéextra veel saus.
Er zijn nog relatief lekkere k&k maaltijden hoor, met name de stoommaaltijden zijn goed te doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is toch niet Topchefwaardig
Kant- en klaarmaaltijden
de unox soep uit zakquote:Op donderdag 1 september 2011 19:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Er zijn nog relatief lekkere k&k maaltijden hoor, met name de stoommaaltijden zijn goed te doen.
wel makkelijk voor de studentenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is toch niet Topchefwaardig
Kant- en klaarmaaltijden
Ik ben zelf student en nee, ik kies bewust niet voor kant- en klaarmaaltijdenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wel makkelijk voor de studenten
vind mijn man ook erg lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik pakte altijd de nasi met satéextra veel saus.
Eens, maar die van Roos vind ik het beste!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:28 schreef zoem het volgende:
Er blijven leuke TT's voorbij komen in Topchef
quote:
Zegt genoegquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:28 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Eens, maar die van Roos vind ik het beste!
Het zal er in ieder geval niet best uit gaan zien voor 'mquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben d'r vandoor, veel plezier nog allemaal![]()
tot snel!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
daag Ceetjequote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
Samantha is door, de chefs zijn zeker bang dat ze haar zweepje erbij pakt
Hoeveel sterren zei je?quote:
ik heb ook één ster, kijk maar bij mijn naamquote:
J-J?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Restaurant van die SVH meesterkok.
Verdomd, zelfde naamquote:
Duidelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |