SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 1% gewijzigd door roos85 op 31-08-2011 19:47:37 ]
Schande!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Shit, ik schakel nu pas in
Ik ben het helemaal vergeten in alle haast
Hoe kan je dit nou vergeten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Shit, ik schakel nu pas in
Ik ben het helemaal vergeten in alle haast
Ik schaam mij diepquote:
moeten men toch slikkenquote:
Vlaag van verstandsverbijstering I guessquote:
Samantha komt je een passende straf gevenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vlaag van verstandsverbijstering I guess
Zou wel leuk zijnquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Samantha komt je een passende straf geven
Denk dat het de bodem niet mag raken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef Drassss het volgende:
Ram je het vlees toch in zijn geheel in de pan?
Samen met Prisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Samantha komt je een passende straf geven
Ok dan ben je genaaidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Denk dat het de bodem niet mag raken.
Prisquote:
want dan schroeit het of wat? gezien het feit dat water een kookpunt heeft zou dat mee moeten vallenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Denk dat het de bodem niet mag raken.
quote:
Nou ja, dat is de enige reden die ik kan bedenken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
want dan schroeit het of wat? gezien het feit dat water een kookpunt heeft zou dat mee moeten vallen
ik heb altijd een niet aangesloten wasmachine op de camping staan die het toch blijkt te doenquote:
Je bent goed bezigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef roos85 het volgende:
Link naar de kandidaten ook aan de OP toegevoegd
Neuh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
moet dat gifje uit de rtl reclame er nog in?
Fixedquote:
Niet zo zeuren, ik heb slechts een half uur kunnen zienquote:
wa zeggiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef Tim86 het volgende:
Kan Rob eens leren op een normaal volume te praten
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor straf gaat Julius op hem zitten!
Gelukkig geen bistro style jaren 70!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De wortel is bij nagenoeg iedereen te dik gesneden
The horror!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gelukkig geen bistro style jaren 70!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |