Leuke nickquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:11 schreef illuminaughty het volgende:
ER IS GEEN "DE NWO"
NWO IS EEN STAND VAN ZAKEN GEEN BEWEGING!!!1
Wat er wel is , is een trilateral commision, een bildenberg, een skull&bones, etc
Heb je die ook in het blauw?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:26 schreef illuminaughty het volgende:
[..]
Dankje
Tshirtje kopen?
[ afbeelding ]
Amerika dat druk wil uitoefenen op Iran, en Iran dat onderdruk staat door sancties. Neem daarbij de problematiek in Griekenland en we zien langzamerhand het web der intrige in de internationale politiek ontluiken.quote:'Griekenland afhankelijk van Iraanse olie'
ATHENE - Griekenland moet het grootste deel van zijn olie uit Iran halen omdat banken de Griekse olieaankopen uit andere landen niet meer willen financieren.
Dit hebben verschillende oliehandelaren tegen persbureau Reuters gezegd.
Volgens de handelaren hebben in oktober tenminste drie tankers Iraanse olie in Griekenland afgeleverd.
''Iran is het enige land dat wel olie wil verkopen op het moment, gezien de moeilijkheden die het zelf heeft om zijn olie te verkopen door de internationale sancties'', aldus een handelaar. Iran levert op krediet aan de Grieken.
Rusland
In 2010 haalde Griekenland nog slechts 16 procent van zijn olie uit Iran. Landen als Rusland, tot voor kort de belangrijkste olieleverancier van Griekenland, en Azerbeidzjan weigeren nu te leveren omdat ze bang zijn dat Griekenland failliet gaat en de rekening niet betaalt.
Een woordvoerder van het bedrijf Hellenic, eigenaar van de grootste olieraffinaderij in Griekenland, ontkende dat het bedrijf met leveringsproblemen kampt.
Verenigde Staten
De handel in olie tussen Griekenland en Iran is een doorn in het oog van de Verenigde Staten. Amerika kijkt juist naar nog meer middelen om druk uit te oefenen op de Iraanse regering.
Volgens het Internationaal Atoomenergie Agentschap (IAEA) zijn er aanwijzingen dat Iran in in zijn nucleaire onderzoek proeven doet die alleen van belang zijn voor de ontwikkeling van nucleaire wapens en niet relevant voor die van kernenergie.
Wij zullen binnenkort ook geplunderd worden http://www.courtfool.info/nl_ESM_de_nieuwe_Europese_dictator.htmquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het zijn tempelier bankiers en koninklijke ridders, leden van de verschillende katholieke orden zoals de ridders van malta, columbus, garter orde, enz.
Griekenland is geplunderd ten koste van de bevolking om de banken rijk te maken. Dus alle welvaart wordt nu overgedragen naar de banken.
Ik weet niet ofer een 'VS van Europa op de planning staat. Sowieso een oorlog. Die is al gaande in de vorm van valuta-oorlog.
Ze kunnen net zo goed een spandoek ophangen met: "Wij willen NWO!"quote:'Eurolanden moeten EU meer macht geven'
AMSTERDAM – Eurolanden moeten meer doen op een Europees niveau en sommige onderdelen van het maken van een begroting uit handen geven aan de EU.
Dit verklaart de Duitse minister van Financiën, Wolfgang Schäuble, zaterdag. Schaüble denkt dat de crisis juist een mogelijkheid is voor landen om meer samen te werken in de EU. “Het gevoel dat dit ons veel verder zal brengen op de lange termijn helpt me door deze tijden heen.”
De minister zegt verder dat Italië in staat zal zijn de problemen van het land op te lossen. “De huidige economische data is niet zo slecht. De problemen moeten gewoon worden afgehandeld”, aldus Schäuble.
“Ze zijn ook op te lossen door Italië zelf. Wat Rome moet doen is niets in vergelijking met de berg die Griekenland moet beklimmen.”
Collectivistische rotzooi inderdaad. Zelfs aan tafel bij politieke praatprogrammas als Pauw en Witteman. Allemaal collectivistische klootzakken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed een spandoek ophangen met: "Wij willen NWO!"
Kun je dat toelichten?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:17 schreef Martieh het volgende:
Kijk eens naar de achtergrond van de nieuwe Griekse premier Lucas Papademos, daarna naar de de man die overal genoemd word als vervanger van Berlusconi, Mario Monti. Tja, de toekomst is wel duidelijk aan het worden..
Ik denk dat de NWO niet zo nieuw is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef heartz het volgende:
Het lijkt erop dat de crisis gebruikt gaat worden om de NWO door te drukken.
Of de 3e wereldoorlog dan toch?
Misschien is de crisis wel gecreëerd... Hey...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef heartz het volgende:
Het lijkt erop dat de crisis gebruikt gaat worden om de NWO door te drukken.
Of de 3e wereldoorlog dan toch?
Vooral door Amerika bedoel je?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien is de crisis wel gecreëerd... Hey...
Nee. Maar we hebben nog geen one world goverment. Toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat de NWO niet zo nieuw is.
En waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat de NWO niet zo nieuw is.
Wat hebben de Polen nu gedaan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, door Polen.. voornamelijk.
Officieel niet nee..quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef heartz het volgende:
[..]
Nee. Maar we hebben nog geen one world goverment. Toch?
Officieel in ieder geval niet
Maar een NWO heeft als één van zijn doelen een one world goverment.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat dit al eeuwen zo gaat.
Ik dacht wel dat je dat zou zeggen. Dus jij bent er zo een dat eigenlijk wilt zeggen "dus wat is het probleem het is normaal" ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat dit al eeuwen zo gaat.
Nee, dat is waar.Nog geen worldgovernment.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef heartz het volgende:
[..]
Maar een NWO heeft als één van zijn doelen een one world goverment.
Dat hebben we nog nooit gehad. Toch?
Nee, dat zeg ik helemaal niet . Dus 'zo een' ben ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je dat zou zeggen. Dus jij bent er zo een dat eigenlijk wilt zeggen "dus wat is het probleem het is normaal" ?
Maar toen je net in bnw. begon was je er zeker zo een dus het is niet zo gek dat ik je daarvan verdenk. Dus dat je er zo een bent van "ach het is altijd al zo geweest dus waar wordt er zo'n ophef over gemaakt we leven nog" met een knipoog naar "het is allemaal maar onzin"quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet . Dus 'zo een' ben ik niet.
Daar heb je gelijk in. Maar ik heb in de tussentijd veel bijgeleerd van diverse users-waaronder jij-en heb mijn mening nogal bijgesteld.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar toen je net in bnw. begon was je er zeker zo een dus het is niet zo gek dat ik je daarvan verdenk. Dus dat je er zo een bent van "ach het is altijd al zo geweest dus waar wordt er zo'n ophef over gemaakt we leven nog" met een knipoog naar "het is allemaal maar onzin"
Ik wil helemaal geen macht hebben, daar vertrouw ik mezelf niet mee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef Berjan1986 het volgende:
Goh, wat een bijgeloof.
Man, ieder mens wil macht hebben en men gaat echt niet samenwerken om dat doel te bereiken. Waarom zouden we nu in een unieke situatie zitten? Dat dacht men vroeger ook. De enige reden waarom wij nu in een unieke situatie zitten is omdat wij nu leven. Iedereen bekijkt het vanuit eigen perspectief, en daarom denkt men dat het uniek is wat er gebeurt.
Simpel zat
Ik heb er van de week pas voor het eerst van gehoord; ik weet er nog te weinig van. Nochtans zie ik niet wat voor nut het zou hebben, de vorige muntwisseling bracht immers ook slechts beloften.quote:Op zondag 13 november 2011 23:29 schreef Generalissimo het volgende:
Hebben jullie het ook over de neuro die ze willen gaan invoeren? Sluit niet aan bij jullie NWO shizzle ofwel
Een 2e Amerika, zeg aub niet.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het EU-verdrag van Lissabon wordt aangepast. Dit geeft de EU nog meer macht over de afzonderlijke lidstaten. De teugels worden nog strakker aangetrokken. Er blijft weinig soevereiniteit voor de lidstaten over.
Het is wel erg hoor.quote:
Uh-huh.quote:'Nederlander verdient maandsalaris aan EMU'
De invoering van de interne Europese markt levert Nederlanders per jaar een extra maandsalaris op, en dat wordt steeds meer. De invoering van de euro is goed voor ongeveer een weeksalaris extra verdiensten per persoon per jaar. Dat concludeert het Centraal Plan Bureau (CPB) in een maandag gepresenteerde uitgave.
In 'Europa in crisis' hebben CPB-onderzoekers de oorzaken van de huidige staatsschuldencrisis onderzocht. De oorzaak moet niet alleen worden gezocht in de landen met een te hoge staatsschuld zoals Griekenland en Italië. "De Europese schuldencrisis is evenzeer een bankencrisis als een crisis van overheidsschulden, en is daarom niet alleen perifere eurolanden aan te rekenen", stellen de onderzoekers.
De oplossing voor de toekomst is volgens het CPB in ieder geval niet om uit de euro te stappen. "De kosten van het uiteenvallen van de Europese Monetaire Unie en de herinvoering van nationale munten zijn enorm", schrijven de onderzoekers.
Het CPB pleit voor de korte termijn voor een herkapitalisatie van banken. Voor de lange termijn denkt het planbureau dat de EMU beter zou functioneren als de begrotingen van de individuele lidstaten kleiner zouden zijn en die van Europa groter. De manier waarop de Verenigde Staten zijn georganiseerd dienen hierbij als voorbeeld.
Ook de vorming van één Europese toezichthouder op de banken en één Europees reddingsfonds kunnen een structurele oplossing bieden, denkt het CPB. Ook preventief toezicht op de begrotingen van lidstaten, waarover de regeringsleiders het in oktober eens werden, is volgens het CPB een goed idee.
Geen enkele lidstaat loopt echter warm voor overdacht van bevoegdheden aan Europese instellingen. "De politieke patstelling lijkt nu hopeloos", concluderen de onderzoekers. "Gezien de wordingsgeschiedenis van Europa zou deze crisis echter ook tot een institutionele doorbraak kunnen leiden."
Het onderzoek van het CPB verschijnt op het moment dat er flinke discussie is over de houdbaarheid van de euro. Dit weekend betoogde een VVD-ideoloog voor de invoering van een euro enkel voor de noordelijke EU-lidstaten, de 'neuro'. PVV-leider Geert Wilders liet maandag weten een bureau te hebben gevonden dat gaat onderzoeken wat de kosten zijn van de herinvoering van de gulden of de neuro.
Wat mij betreft wel. Beter dan Mandarijns of Frans. Alhoewel.. Maar komt ws ook omdat ik nooit buiten dit Westelijke deel van Europa ben geweest.. Mischien is Spaans of Frans wel veel belangrijker..quote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef heartz het volgende:
Zal het ook de hoofdtaal worden overal denken jullie?
Engels of Amerikaans?
Belangrijker nog: ben jij er blij mee?quote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
Jullie zijn vast blij met het esm verdrag.
Nope.quote:Op maandag 14 november 2011 23:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Belangrijker nog: ben jij er blij mee?
Farage is een Anglo-Amerikaanse pion. Die gast heeft alleen principes als het om het zaaien van verdeeldheid in de EU gaat. Hij is er goed in, maar zijn belangen liggen anders dan het lijkt.quote:
jammer dat ie verwijderd isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Cecil Rhodes:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |