Ja en dan? Dan mag niemand je meerquote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef bobbernaut het volgende:
ik ga nu juist express lapo hunten en dan weer zo kut tt doen
meer?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan mag niemand je meer
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef bobbernaut het volgende:
nee maar slrsly jullie maken er zo groot probleem van
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:54 schreef bobbernaut het volgende:
nee maar slrsly jullie maken er zo groot probleem van
Ben er ook nog steeds me bezig, die chase is het enigste wat ik nog aan het veranderen ben non-stop.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maak de chase goed dan.. anders is het ook half werk. Vrijdagavond is een mooie release datum.
Geniaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En beter doe je de bloopers in een nieuwe upload waar je dan van die boxes in het hoofd filmpje zet met link naar blooper filmpje. Meer views + vetter.
Je bedoelt zo'n name-tag voor onder in beeld ofzo? Dat is echt ideaal als je dat dan maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja een naam. Dan maak ik wel iets wat je eronder kan pleuren, Ofja proberen
Ik zal nog is rond speuren naar goede muziek eventueel als je het nog niet hebt. Ik heb me bronnen jeweetz.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:02 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ben er ook nog steeds me bezig, die chase is het enigste wat ik nog aan het veranderen ben non-stop.
[..]
Geniaal.
Alle suggesties zijn welkom.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal nog is rond speuren naar goede muziek eventueel als je het nog niet hebt. Ik heb me bronnen jeweetz.
Niet echt vet imho. Je moet echt bijna in je broek poepen van de achtervolging incl. muziek.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:07 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Alle suggesties zijn welkom.
Waar ik nu redelijk tevreden mee ben is de finale track van L4D, hij is donker en makkelijk snijbaar, op zich past hij wel.. Maar het is natuurlijk niet minecraft-aftig.
climax op 0:40quote:
FUCK YOU BITCH OKAYquote:Op donderdag 1 september 2011 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet echt vet imho. Je moet echt bijna in je broek poepen van de achtervolging incl. muziek.
Ik zal zodalijk is kijken, ga nu even trainen.
Ik vind het idee van dat we met een aantal Yogscast achtige maps maken, en die over meerdere afleveringen spreiden wel gaafquote:Op donderdag 1 september 2011 18:02 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ben er ook nog steeds me bezig, die chase is het enigste wat ik nog aan het veranderen ben non-stop.
[..]
Geniaal.
[..]
Je bedoelt zo'n name-tag voor onder in beeld ofzo? Dat is echt ideaal als je dat dan maken.
Zo'n introplaatje dat HatVentures en Yogscast gebruiken is ook wel tof. Zal ook binnenkort Illustrator eens aanslingeren.
![]()
Ahaha het is echt Berend!quote:
Precies, Ik heb nog wel 3D objecten dus ik zou een skin of iets dergelijks in 3DSmax kunnen importeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:02 schreef MrEarcheese het volgende:
Je bedoelt zo'n name-tag voor onder in beeld ofzo? Dat is echt ideaal als je dat dan maken.
Zo'n introplaatje dat HatVentures en Yogscast gebruiken is ook wel tof. Zal ook binnenkort Illustrator eens aanslingeren.
![]()
Precies. Als iemand op FOK bijvoorbeeld een map maakt bijvoorbeeld (zoals Maurisioo had gedaan), die kunnen we reviewen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind het idee van dat we met een aantal Yogscast achtige maps maken, en die over meerdere afleveringen spreiden wel gaaf
Jaloers! Ik moet nu ook met 3DMAX werken alleen ik bak er niks van.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Precies, Ik heb nog wel 3D objecten dus ik zou een skin of iets dergelijks in 3DSmax kunnen importeren.
De basis heb je zo onder de knie, ik kan er ook niet veel van hoor, maar soms moet ik wat dingetjes maken en dan komt het wel van pasquote:Op donderdag 1 september 2011 18:25 schreef MrEarcheese het volgende:
Jaloers! Ik moet nu ook met 3DMAX werken alleen ik bak er niks van.
Geen idee, kan wel natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef MineraalWater het volgende:
Ow wil je trouwens ook wat met voice gaan doen of niet? Als je zo'n map gaat reviewen bijv.
Nou ja, ik zat meer te denken aan een verhaal map zeg maar zoals Shadow of Israphel en dergelijke.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:25 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Precies. Als iemand op FOK bijvoorbeeld een map maakt bijvoorbeeld (zoals Maurisioo had gedaan), die kunnen we reviewen bijvoorbeeld.
Of die pvp-arena op Drumpie's server die gemaakt was, zolang we maar origineel zijn en geen 2e yogscast proberen te worden, want daar kunnen we niet tegenop.
Ja dat zou wel echt fucking vet zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat meer te denken aan een verhaal map zeg maar zoals Shadow of Israphel en dergelijke.
Moeten we wel een aantal mensen hebben die daaraan willen bouwen.
Dat zou serieus echt tof zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat meer te denken aan een verhaal map zeg maar zoals Shadow of Israphel en dergelijke.
Moeten we wel een aantal mensen hebben die daaraan willen bouwen.
Maarja, dan moet je wel mensen hebben die praten met een fatsoenlijke microfoon, Kijk het scheelt dat ik een accent heb (quote:Op donderdag 1 september 2011 18:46 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat zou serieus echt tof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |