Het is niet alsof hij de laatste tijd ook maar een beetje grappig is ofzo...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vind ik ook echt kut man sjonge jonge jonge, alleen omdat ik voor de grap zij dat hij niet kan lezen..
Wtfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga huilen
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ik gok zaterdag of vrijdag. Moet nog even muziek en geluidseffecten bij elkaar zoeken en dat is eigenlijk het enigste. Monteren heb ik binnen een uurtje gedaan denk ik, wat laatste aanpassingen doen enzo.quote:
Naja ik snap je wel, het Minecraft gaat er een beetje uit. Maar waarschijnlijk was was dit gewoon het plan sinds het begin. Daar bedoel ik mee, een echt spel maken en niet een sandbox game.(Natuurlijk ook nog een sandbox game, maar 1/2quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, fijn.. had ik al gezegd dat 1.8/1.9 kut word?
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef MrEarcheese het volgende:
OH. EN DAT YOUTUBE ACCOUNT NATUURLIJK JONGENS. We moeten wel een toffe naam hebben.
Als je nog iemand zoekt wil ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het zou goed zijn voor een ren-scene, alleen het past niet bij Minecraft. En dat is zo kut, want het is best een kort stukje dus als je muziek 'afknipt' na een paar seconden klinkt het ook .. raar.
Ik ploeg momenteel YouTube af naar muziek die past, die vind ik ook wel denk ik - heeft alleen wat tijd nodig.
De explosie-samples die ik tot nu toe heb verzameld klinken ook .. raar, maar misschien is dat omdat ik tnt geluid gewend ben van Minecraft zelf.
[..]
Prima! Moeten we er nog eentje hebben. Ik stuur je alvast het IP.
het filmen is net afgerondquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als je nog iemand zoekt wil ik wel
Ja maar kijk, ik zou het vet vinden voor servers als je zeg maar dit kon kiezen op de Minecraft server download website. Zodat je zeg maar een custon server hebt, waarschijnlijk komen er wel plugins om alles te disabelen maar tochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij blijft t wel hetzelfde. Er wordt alleen meer toegevoegd. Je kan zelf bepalen wat je doet. Food wordt geloof ik ook gelinkt aan difficulty settings. Zoals peaceful. De essentie blijft, je krijgt alleen meer mogelijkheden.
Dat kwam toch ook? Als je dan een nieuwe world begon dat je bepaalde opties aan/uit kon zetten als servereigenaar, als ze die foodbar door iedereens strot gaan duwen komen er rellen denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja maar kijk, ik zou het vet vinden voor servers als je zeg maar dit kon kiezen op de Minecraft server download website. Zodat je zeg maar een custon server hebt, waarschijnlijk komen er wel plugins om alles te disabelen maar toch
Food: ON/OFF
etc etc
Zoiets bedoel ik: http://sk89q.com/projects/commandbook/customizequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat kwam toch ook? Als je dan een nieuwe world begon dat je bepaalde opties aan/uit kon zetten als servereigenaar, als ze die foodbar door iedereens strot gaan duwen komen er rellen denk ik.
Achja, maar sowieso komen dáár ook wel weer plugins voor, mocht dat niet het geval zijn.
FOK!Minersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef MrEarcheese het volgende:
OH. EN DAT YOUTUBE ACCOUNT NATUURLIJK JONGENS. We moeten wel een toffe naam hebben.
wellicht was dat idd zijn bedoeling, maar dan had hij imho geen sandbox game moeten uitgeven..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja ik snap je wel, het Minecraft gaat er een beetje uit. Maar waarschijnlijk was was dit gewoon het plan sinds het begin. Daar bedoel ik mee, een echt spel maken en niet een sandbox game.(Natuurlijk ook nog een sandbox game, maar 1/2
Ach, het is maar een Youtube channel, geen bedrijfsnaamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef vogelkooi het volgende:
Zou dat mogen ivm www.fok.nl en danny?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |