Die muziek past daar goed bij inderdaad. Alleen te donker, ik hoop echt zo erg dat in 1.8 of 1.9 een torch komt die je in je hand kan houden (en dan wél licht geeft). Dat zou echt ideaal zijn voor dit soort scenes.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef maurisioo het volgende:
Even een test. Toch best wel spannend met die muziek?
(wel in 1080p kijken, geluid aan, en full screen, anders is het niks aan.)
filmpje al gezien?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef maurisioo het volgende:
Even een test. Toch best wel spannend met die muziek?
(wel in 1080p kijken, geluid aan, en full screen, anders is het niks aan.)
Ok. sorryquote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Maanvis het volgende:
kappen met die onzinposts, anders TR ik het.
HAHAHA Helden ideequote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef -Datdus- het volgende:
Zou het niet fucking grapig zijn om een hilarische sketch van de club van ST klaas na te spelen in mc? Met pieten skins etc.
En dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Maanvis het volgende:
kappen met die onzinposts, anders TR ik het.
Dan slapt hij je shit.quote:
nog niet hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zie dat een 3personen projectje inmiddels is uitgegroeid tot een collectief fok project? Heb deze week niet kunnen spelen. Veel gemist blijkbaar.
Vet hequote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zie dat een 3personen projectje inmiddels is uitgegroeid tot een collectief fok project? Heb deze week niet kunnen spelen. Veel gemist blijkbaar.
Dank je.quote:
je bent gewoon jaloers omdat je willow smith's streetcred niet hebt.quote:
nopequote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers omdat je willow smith's streetcred niet hebt.
Maar whipt Farrokh ook zijn hair back and forth?quote:
al bijna 20 jaar niet meerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:21 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Maar whipt Farrokh ook zijn hair back and forth?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |