Jaaaa, die waren nou net wèl leuk!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef Maureentje het volgende:
De T7 priest head (en shoulders) zijn ook enige leuke die ik ken( http://www.wowhead.com/itemset=-34#screenshots:id=120255 )
Heb ze al op de bank staan voor 4.3 iig
En maar goed ook, want anders werd het een maffe parade van tanks in priestgear en priests in death knight gear etcquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Dat kan ook niet. Je kan alleen transmogrifie-en in je eigen tier items.
Nouja, DK's kunnen nu wel cloth etc aan maar Priests geen plate. Had 't an sich best logisch gevonden als plate classes gewoon alle andere armor types aan zouden kunnen. Of iig transmoblablenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En maar goed ook, want anders werd het een maffe parade van tanks in priestgear en priests in death knight gear etc
Ik geloof niet dat je team er blij van wordt als je als DK in cloth rond gaat lopenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:57 schreef Blistering het volgende:
Nouja, DK's kunnen nu wel cloth etc aan maar Priests geen plate. Had 't an sich best logisch gevonden als plate classes gewoon alle andere armor types aan zouden kunnen. Of iig transmoblablen
Lellekerdquote:
quote:
uit een raid? Er dropt een leuke mace in za laatste baas.quote:Op zondag 4 september 2011 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
Uh mensen, hoe kan ik een makkelijk overzicht vinden om een goed healer-wapen voor mijn pally te bemachtigen?
Uh, alles mag. Al heb ik nu nog te weinig fatsoenlijke gear om ZA te runnen. Ik mag heroics in, maar nog niet ZA / ZG. iLevel 336.quote:Op zondag 4 september 2011 10:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
uit een raid? Er dropt een leuke mace in za laatste baas.
blizzard mailen met je id enzo. Dat duurt geen wekenquote:Op zondag 4 september 2011 10:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mijn telefoon is gestolen en daar stond mijn authenticator op. Had een keer automatisch incasso als betalingsmethode gekozen en dacht dat het eenmalig was, niet dus
Kan ik nog in mijn account komen zonder weken van bureaucratie?
Eerste boss in Blackrock Caverns dropt een goede caster mace.quote:Op zondag 4 september 2011 10:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, alles mag. Al heb ik nu nog te weinig fatsoenlijke gear om ZA te runnen. Ik mag heroics in, maar nog niet ZA / ZG. iLevel 336.
Vooral mijn healerwapen is ruk, maar overige healgear is ook welkom.
http://eu.battle.net/wow/en/character/emerald-dream/Geertw/simple
Heb mijn bovenste trinket inmiddels vervangen voor eentje van een JC-quest.
Andere suggesties? Hij dropte bracersquote:Op zondag 4 september 2011 10:58 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Eerste boss in Blackrock Caverns dropt een goede caster mace.
Dan requeue je voor die dungeon en probeer je het opnieuwquote:Op zondag 4 september 2011 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Andere suggesties? Hij dropte bracers
Ja, ID opsturen naar blizzard, staat ergens bij I've lost my password, had hetzelfde... HTC met authenticator was gesneuveld op Lowlands, gewoon even mailen.quote:Op zondag 4 september 2011 10:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mijn telefoon is gestolen en daar stond mijn authenticator op. Had een keer automatisch incasso als betalingsmethode gekozen en dacht dat het eenmalig was, niet dus
Kan ik nog in mijn account komen zonder weken van bureaucratie?
Misschien als je dan ook een erg goede speler bent, want ik heb vaak genoeg ontzettend falers gezien die 'toevallig' allemaal pvp gear aan hadden om die dungeons (of heroics) in te mogenquote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef Gridlok het volgende:
Voor de mensen die vragen. wat moet ik doen als ik 85 ben geworden en heb geen gear etc etc.
Gewoon PVP'n die 371 PVP gear is beter dan 345 gear. Scoor volle pvp gear, reforge naar de shit die je nodig hebt hit/exp en daarna beginnen aan ZA/ZG om Valor te farmen.
+ Firelands intro quest doen, krijg je ook 2 lekkere PVE items van.
Waarom moet je daar goede speler voor zijn, 371 PVP gear heeft betere stats vergeleken met 345. En je kan een 365 wapen halen met PVP, anders zou het een 359 wapen worden van ZA/ZG...quote:Op zondag 4 september 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien als je dan ook een erg goede speler bent, want ik heb vaak genoeg ontzettend falers gezien die 'toevallig' allemaal pvp gear aan hadden om die dungeons (of heroics) in te mogen
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Omdat het mijn ervaring is dat als iemand echt verschrikkelijk speelt hij doorgaans in pvp gear loopt.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Gridlok het volgende:
En uit mijn ervaringen kunnen vrouwen niet wowen, is een mening, betekent niet dat het zo is.
Je bent saved voor een dag..quote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Dan requeue je voor die dungeon en probeer je het opnieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |