abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101432967
Pff pvp op low level zonder heirlooms is echt geen malle moer aan gewoon...
  Moderator / Redactie FP donderdag 1 september 2011 @ 01:44:53 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101437570
Heb vanavond een Worgen Warrior aangemaakt en meneer staat nu ff te niksen in Darkshore op lvl 14 :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 1 september 2011 @ 03:24:37 #33
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_101438466
Net ff Karazhan gerund met een vriend :P Best leuk om te doen, en goed voor de rep+gold _O_
pi_101439202
Ja is leuk om te doen :D . Laatst ook gedaan op m'n druid.

Enige lastige was Netherspite, met die beams. In ieder geval solo. Toen moest ik hem zo snel mogelijk neer krijgen voordat die beam-phase begon :') .
  donderdag 1 september 2011 @ 09:09:07 #35
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_101440175
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja is leuk om te doen :D . Laatst ook gedaan op m'n druid.

Enige lastige was Netherspite, met die beams. In ieder geval solo. Toen moest ik hem zo snel mogelijk neer krijgen voordat die beam-phase begon :') .
Yo sapstengel ik ben al een beetje aan het klussen geweest met mijn char, is nu een stuk beter maar mis echt de gear gewoon ja. Nu niet veel tijd gehad om te spelen maar gaat al stuk beter ;)

http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodscalp/Biertank/simple
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_101440228
Ik zie dat hit en expertise al een stuk hoger zijn inderdaad en dat je glyphs hebt ^O^ . Moet al wel een merkbaar verschil zijn ja. Verder gewoon wat normals of heroics doen indien mogelijk, dan komt die gear vanzelf :) .
  donderdag 1 september 2011 @ 09:19:35 #37
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_101440358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie dat hit en expertise al een stuk hoger zijn inderdaad en dat je glyphs hebt ^O^ . Moet al wel een merkbaar verschil zijn ja. Verder gewoon wat normals of heroics doen indien mogelijk, dan komt die gear vanzelf :) .
Als het goed is vanavond na mijn daily weer een jeweltoken, dan heb ik er 3 zodat ik een rec kan halen voor betere gems. Dan wat PVPen met mijn holy zodat ik weer gear kan halen.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_101440634
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:01 schreef Blistering het volgende:
Awesome! Best spell ever hoor. Ik ga wel 'ns wat meer dingen testen. In PvE ook wel handig soms.
Mijn vriend heb ik ook avonden achtereen luidkeels horen lachen om die ability ;) Heeft er ook veel lol mee gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101442445
Een vriend van mij had wrath of lich king, en heeft nu een 10day trial gedaan voor cataclysm. Zn vraag is is dat zonder beperkingen en kan die alles doen of zitten er haken en ogen aan dit verhaal?
pi_101442866
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:03 schreef keepoww het volgende:
Een vriend van mij had wrath of lich king, en heeft nu een 10day trial gedaan voor cataclysm. Zn vraag is is dat zonder beperkingen en kan die alles doen of zitten er haken en ogen aan dit verhaal?
Als hij een worgen of goblin maakt kan hij deze na 10 dagen niet meer spelen :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_101442887
Hehe ja dat vertelede ik hem ook. Alleen hij zit nu weer en zat op de zelfde server als ik. Alleen het is zonde als die nu speelt en alles kwijt raakt na 10 dagen als die besluit het spel niet te kopen.
pi_101444453
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:19 schreef keepoww het volgende:
Hehe ja dat vertelede ik hem ook. Alleen hij zit nu weer en zat op de zelfde server als ik. Alleen het is zonde als die nu speelt en alles kwijt raakt na 10 dagen als die besluit het spel niet te kopen.
Oh en je kan niet naar 81, wel xp halen om bijna 81 te worden op 1 xp na. Dan wordt het stopgezet en moet hij de echte kopen wil hij verder spelen.
pi_101448669
Ik vraag me af of warrior wel mijn ding is ;(
Ik mis het kunnen healen echt gigantisch, misschien moet ik gewoon weer een priest levelen...
pi_101448709
quote:
19s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vraag me af of warrior wel mijn ding is ;(
Ik mis het kunnen healen echt gigantisch, misschien moet ik gewoon weer een priest levelen...
Waarom geen holy paladin dan?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_101448721
Warrior is idd saai man, ik heb er ook één. Geen fuck aan. Geen leuke skills etc.
pi_101448754
Humpf? Ik kan de chats van mensen en van mezelf niet meer lezen?
Ik zie alleen dat mensen in de guild een achieve halen...
pi_101448773
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef keepoww het volgende:
Warrior is idd saai man, ik heb er ook één. Geen fuck aan. Geen leuke skills etc.
Warriors roeleren wel qua dps.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_101448815
Ja maar het is niet echt boeiend om te spelen. Alleen geen zin om nu weer opnieuw te beginnen.
pi_101448828
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Warriors roeleren wel qua dps.
Ja vast wel, maar als er geen kut aan is :') ?

Misschien wel weer rogue spelen, dat was ook altijd super tof :D
pi_101448891
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:45 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom geen holy paladin dan?
Die hebben ook weinig 'leuke' skills, priests hebben die wel...

Holy paladins spammen alleen maar constant die heal van ze...
pi_101448932
Hoe lang houdt blizz eigenlijk de chat logs bij van mensen?
pi_101448934
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:46 schreef Peanutnootje het volgende:
Humpf? Ik kan de chats van mensen en van mezelf niet meer lezen?
Ik zie alleen dat mensen in de guild een achieve halen...
Als je rechtermuisknop op je General chat tab doet en op Settings klikt staat dan alles wel aangevinkt?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_101449068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef Peanutnootje het volgende:
Hoe lang houdt blizz eigenlijk de chat logs bij van mensen?
Sinds Noorwegen FOROREVEEERRRZZZzzzz!!
pi_101449116
quote:
19s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Die hebben ook weinig 'leuke' skills, priests hebben die wel...

Holy paladins spammen alleen maar constant die heal van ze...
Wat vind jij een leuke skill? Persoonlijk vind ik mijn templar verdict en divinestorm op mijn retri paladin leuke skills :)
pi_101449157
Dark Simulacrum :7 *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101449164
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef Metonae het volgende:

[..]

Als je rechtermuisknop op je General chat tab doet en op Settings klikt staat dan alles wel aangevinkt?
Bsedankt!
Ik heb geen flauw idee hoe dat veranderd is maar het is weer goed.
pi_101449178
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef Blistering het volgende:
Dark Simulacrum :7 *O*
Was dat? Een gare DK spell?
pi_101449238
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Was dat? Een gare DK spell?
:{w

Overigens nu een perfecte manier gevonden om m'n dailies een beetje te balancen iedere dag. Sowieso fishing/cooking/JC daily, verder alle Tol Barad dailies en i.p.v. alle AT dailies skip ik degene waar ik het verste voor moet reizen (vaak die in Storm Peaks) en als laatste alle Frenzyheart dailies. Kom ik altijd op 25 uit.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101449267
Wat is de stijl van PVP'n met een DK eigenlijk ?
Heel erg offensive en burst dmg etc, of lang uithouden etc ?
pi_101449296
quote:
19s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de stijl van PVP'n met een DK eigenlijk ?
Heel erg offensive en burst dmg etc, of lang uithouden etc ?
Ligt er aan wie je tegenstander is en of je frost/unholy of blood bent. Blood DK's zijn ook fuck annoying om neer te krijgen, frost is goeie burst en unholy meer controle imo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')