Ik snickerdequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
zit zo erg met dat nr in mn hoofd... moest ff....![]()
LOL! Maar dan de helft lager. De vorm was te groot denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sachertorte it is, maar dan met kersenjam, maar die moet je er even bij denken..
Nu maar hopen dat Vork niet mee eetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een stukje van m'n pink geraspt
Het lijkt wel een torte op bonbongrootte!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sachertorte it is, maar dan met kersenjam, maar die moet je er even bij denken..
Boedieboe's lijstje is al lang niet meer up-to-date.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wie hebben het allemaal met D_H en/of Kaasie gedaan dan op fok?
Not guiltyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Maar dan de helft lager. De vorm was te groot denk ik.
Nee, zo'n warm knuffeldekentje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deken_(kerk) ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deken_(kerk) ?
In ieder geval 1 persoon met beidequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
En zeker een persoon met géén van beidequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In ieder geval 1 persoon met beide
wel meerderequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En zeker een persoon met géén van beide
* krakkemieke vinger opsteektquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Checkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hebben ze de take-aways ook in de UK voor uitgevonden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou moeten koken nu, maar ik heb ontzettend geen zin om te koken
Had ik ook niet en dus had ik subway gehaald, maar voel me nu onbevredigd en nog steeds hongerigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken t, daarom zit ik dus nu aan naanbroodachtigspul met dipjes van de lidlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend geen trek, hoewel ik niet veel heb gesnoept. Ik ben te moe, er praat nooit iemand 4 uur tegen me. En ik ben schor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Mo, nog naar je zin in UK ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke vestjes hebben jullie allemaal gekocht zeg! Ik denk dat ik er ook 1-2 ga halenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb naast mijn zwarte vestje trouwens dit kleurtje gekocht![]()
[ afbeelding ]
Leek me leuk op zwarte wijde linnen broek!
mijn vestjes heb ik geannuleerd, vielen niet zo mooi om de boobiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuke vestjes hebben jullie allemaal gekocht zeg! Ik denk dat ik er ook 1-2 ga halen![]()
Als ik terug ben van vakantie is er nl airco op het werk
Oh. Niet mooi bij grote borsten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn vestjes heb ik geannuleerd, vielen niet zo mooi om de boobies
Bij ons is het altijd smoorheet dus iedereen zit in mouwloze hempjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons staat de airco altijd hoog, dus wij dragen zomer en winter vestjes
Ohja, moest op vakantie nog aan je denken: Bangor was echt heel saai...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vorig jaar een maat L trui gekocht die van dezelfde makers is als deze vestjes, maar XL was te kort en te strakquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn vestjes heb ik geannuleerd, vielen niet zo mooi om de boobies
ik vond van niet, de knoopjes gingen wijken en de lage hals kwam onder de boobies uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh. Niet mooi bij grote borsten?
'I told you so'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja, moest op vakantie nog aan je denken: Bangor was echt heel saai...
Leuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb naast een identiek zwart vestje trouwens dit kleurtje gekocht![]()
[ afbeelding ]
Leek me leuk op zwarte wijde linnen broek!
Zelfs daar heb ik geen trek in!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Maten zeggen zo weinig, Bluezz.
En ik ga nog even naar de supermarkt. Ongezonde en onverstandige dingen halen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ja idd maten zeggen weinig, maar toch voelt het niet leuk om een XXL te moeten kopen in mijn hoofdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Nou dat hele plaatsje was vreselijk troosteloos en armoedig, maar wel een vrij luxe winkelstraatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'I told you so'![]()
Kan me voorstellen dat het mét studenten erg gezellig kan zijn, maar in de zomervakantie...
Verder wel genoten vanWales
?
Hadden ze ook bhang-lassi?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
omg leeeeekkkkkkeriig de aardbei en mango
Mijn C1000 zal het wel niet hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
omg leeeeekkkkkkeriig de aardbei en mango
Maar ik ben zo moe en sacherijnig en ik heb zo'n enorme trekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Niet doen.
nee bij de lidlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn C1000 zal het wel niet hebben.
Hmmm. Aardbei & mango hè.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
nee bij de lidlspijt dat ik niet meer heb gekocht
Soepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik ben zo moe en sacherijnig en ik heb zo'n enorme trek
Meloen met hamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soep
Kipfilet
Rosbief
desnoods Serranoham, Parmaham
Koop een ananas
Ja, die winkelstraat viel ons ook op!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat hele plaatsje was vreselijk troosteloos en armoedig, maar wel een vrij luxe winkelstraatalthans, een paar meters leek het heel wat..
Verder is Wales echtHeb je ons verslag gemist??
klik
![]()
Nu sportentot zo!
chocolade!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soep
Kipfilet
Rosbief
desnoods Serranoham, Parmaham
Koop een ananas
Van jou?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga toch maar niet. Zo kopje thee zetten
En maandag MRI brein
En dat is slim van hem, want hij weet dat ik 't niet kan aanzien hem groente te zien snijden op een tempo dat we morgenavond nog niet kunnen etenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, Mr.Mo is spullen voor het eten aan het verzamelen
Nog voor je oog?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga toch maar niet. Zo kopje thee zetten
En maandag MRI brein
Ja, ze houden m'n hersens nu in de gatenquote:
Wel beter, maar ook spannend denk ik ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ze houden m'n hersens nu in de gaten
Oordoppen. Dure oordoppen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het helemaal niks en ik word al een beetje paniekerig bij het idee aan die MRI
Qua ruimtegebrek bedoel je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het helemaal niks en ik word al een beetje paniekerig bij het idee aan die MRI
Een CT stelt niets voorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Qua ruimtegebrek bedoel je?
Had ik maar in de MRI gemoeten dit jaar, reeds 3x een CT scan van me gemaakt, stuk meer om over te paniekeren.
Nee hoor, je lichaam maakt gewoon meer dinges aan om de straling te bestrijden. Pas gelezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua ruimtegebrek bedoel je?
Had ik maar in de MRI gemoeten dit jaar, reeds 3x een CT scan van me gemaakt, stuk meer om over te paniekeren.
De Scan niet maar de laatste keer hadden ze moeite om een ader te vinden. Ik heb erover gedroomd.quote:
100% gammastraling vs. 0% gammastraling van MRI?quote:
Straling is nooit goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor, je lichaam maakt gewoon meer dinges aan om de straling te bestrijden. Pas gelezen.
Ik welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Alsof ik in paniek raak van wat gammastraling
In een maand 2 CT's + een DMSA scan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
100% gammastraling vs. 0% gammastraling van MRI?
[..]
Straling is nooit goed![]()
Ik wou het niet vragen want het klinkt als doorzagen dus goed dat jij het vraagt krakquote:
Je kan het altijd vragen, hooguit zegt ze: gaat je niks aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou het niet vragen want het klinkt als doorzagen dus goed dat jij het vraagt krak
*ziet Isa rondjes rennen*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Alsof ik in paniek raak van wat gammastraling
Is er iets wat jou helpt en wat je mee kan nemen? Een geurtje, een doekje? Ik kan er goed tegen, maar ik vond het fijn dat er af en toe een zuchtje lucht langskwam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik dat vorig jaar al uitgebreid heb vertelt. Ik weet niet waarom ik in paniek raak; ik raak in paniek.
Braaf!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben braaf aan 't koken
Geen afhaal- maar zelfmaakchinees!
Zonder vastgespen en met een ontplofte hernia op een plank liggen is ook niet alles.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik lees het![]()
![]()
Het scheelt natuurlijk niet dat het een scan van je hoofd is en dat je hoofd dus vastgegespt wordtEn dat snerpende geluid van de MRI went nooit.
Je laat het inderdaad niet heel aantrekkelijk klinkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik lees het![]()
![]()
Het scheelt natuurlijk niet dat het een scan van je hoofd is en dat je hoofd dus vastgegespt wordtEn dat snerpende geluid van de MRI went nooit.
Ook goed gedaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb mezelf als beloning een glas wijn gegeven![]()
bohquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hersens + ruggenmerg dus het duurt wel een tijdje en al die tijd heb ik het gevoel amper adem te kunnen halen, te moeten huilen en weg te willenEn ik weet echt niet waarom, want met logisch redeneren is er niets aan de hand en is het zo voorbij etc.
Ook *schouderklopje*!quote:MobloEn ik ben geen B&J en zo gaan halen
Herkenbaar, ik heb er meestal ook geen moeite mee. En toch is een MRI anders. Voor mij was het vooral de herrie. En je kan best huilen en toch stilliggen. Heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hersens + ruggenmerg dus het duurt wel een tijdje en al die tijd heb ik het gevoel amper adem te kunnen halen, te moeten huilen en weg te willenEn ik weet echt niet waarom, want met logisch redeneren is er niets aan de hand en is het zo voorbij etc.
MobloEn ik ben geen B&J en zo gaan halen
Dat gaat na een tijdje ongelofelijk jeuken omdat je het niet kan wegvegenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef krakkemieke het volgende:
Herkenbaar, ik heb er meestal ook geen moeite mee. En toch is een MRI anders. Voor mij was het vooral de herrie. En je kan best huilen en toch stilliggen. Heb ik gemerkt.
Hmmm, bij mij duurde het 15 minuten. Het was te pijnlijk om de jeuk te voelen denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat na een tijdje ongelofelijk jeuken omdat je het niet kan wegvegen
Ik durf Ross niet te vergelijken met een papieren zakdoekje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Ross een keer meegebracht, maar ik moet nu om 8:20 en ik geloof niet dat ik hem daarvoor uit bed kan krijgen
Neuh, maar het was wel erg fijn dat hij er wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik durf Ross niet te vergelijken met een papieren zakdoekje.
Eigen schuld. Volgende keer iets eerder melden, dan kom ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, maar het was wel erg fijn dat hij er was
Yvonne heeft die lijst nu ook persoonlijk gekilledquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Boedieboe's lijstje is al lang niet meer up-to-date.
Ik vraag mij altijd af wie er nog mee meelezen. Heb het gevoel dat iedereen deze SC leestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Dolle_Hond was de vader van jaguarized
kusjes!
sssssssssssssssssssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oxazepammetje erin?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Neuh, maar het was wel erg fijn dat hij er was
er is echt niks aan de hand hoor maareh... dit is niet helemaal waarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en voordat er allerlei mensen verdrietig of boos worden dat ze niet uitgenodigd zijn: ik heb de FoK-kers waar ik een mobiel nummer van heb, een sms gestuurd. Niks ontvangen --> ik heb je nummer niet (meer). Mocht je erg graag willen komen, PM/DM
als ik dit soort dingen lees vind ik Ross soms een erg slecht vriendje...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Ross een keer meegebracht, maar ik moet nu om 8:20 en ik geloof niet dat ik hem daarvoor uit bed kan krijgen
Nee, ik heb lol gehad en daarover verteld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom gaan jullie ineens zo hard? is er wat geks gebeurd ofzo? zit nu nog de laatste pag's terug te lezen van vorig topic...
ga nu dit topic lezen. ben benieuwd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik heb lol gehad en daarover verteld.
Ze heeft het vooralsnog nog niet gevraagd he. Niet op de zaken vooruitlopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als ik dit soort dingen lees vind ik Ross soms een erg slecht vriendje...
Nou, dan weet je genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[
[..]
er is echt niks aan de hand hoor maareh... dit is niet helemaal waar
Hoezo niet? Dat doet 3/4 van Fok! Al jaren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom laat iedereen bijna wanhopig weten dat ze het niet met DH en/of Kaas hebben gedaan? lijkt mij niet dat ze Fok als datingsite hebben uitgekozen? of zit ik nou verkeerd
zat Anna op Fok?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat doet 3/4 van Fok! Al jaren.
Ik heb al jaren iets gemist!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat doet 3/4 van Fok! Al jaren.
Steer, hoe kan jij dat teruglezen? kun je posts zoeken op een onderwerp?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik lees het![]()
![]()
Amen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef AnneX het volgende:
In ieder geval voor Kaas en Lein morgen een mooie dag met alles wat er te vieren valt.
Er kan niet genoeg gevierd worden.
Gehuurde getuigenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef AnneX het volgende:
Sooo, dat was even bijlezen.
Hoe snel gingen jullie.
Lein ! raadde goed int vorige topic: niet mijn broer dan.
Mijn zwager is na 30 jaar latten met zijn verloofde getrouwd ! 3 maanden geleden int geheim
op een eiland met gehuurde getuigen!
Dus heb ik een schoonzus.![]()
Verder van allerlei (bij) gelezen.
In ieder geval voor Kaas en Lein morgen een mooie dag met alles wat er te vieren valt.
Er kan niet genoeg gevierd worden.
ik heb het niet met kaasplankje gedaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom laat iedereen bijna wanhopig weten dat ze het niet met DH en/of Kaas hebben gedaan? lijkt mij niet dat ze Fok als datingsite hebben uitgekozen? of zit ik nou verkeerd
Ik print elke pagina uit en stop ze in op onderwerp gesorteerde archiefmappen in de kasten die ik in zo'n huurbare opslagruimte heb staan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Steer, hoe kan jij dat teruglezen? kun je posts zoeken op een onderwerp?
of heb je dit uit een van je harde schijven met screenshots getrokken
op wat voor onderwerpen sorteer je? Ik ben een data-nerd, ben wel benieuwd naar je systeem!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik print elke pagina uit en stop ze in op onderwerp gesorteerde archiefmappen in de kasten die ik in zo'n huurbare opslagruimte heb staan.
sex, voedsel en kommetjes rijstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
op wat voor onderwerpen sorteer je? Ik ben een data-nerd, ben wel benieuwd naar je systeem!
mm. lastig daar bruikbare data uit te krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sex, voedsel en kommetjes rijst
Niet voor mijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mm. lastig daar bruikbare data uit te krijgen.
ach maakt toch helemaal niet uit ook dat je het met DH hebt gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb het niet met kaasplankje gedaan!
Ik kom niet voor in de categorie sex. Tenzij er een hoofdstuk 'geen sex' is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sex, voedsel en kommetjes rijst
Welk huwelijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Oh! Ik hoop dat ik kan inloggen op Fok! in het ziekenhuis, anders moet ik eeuwen wachten op Het Cul Huwelijk!
wacht maar tot je de dokter zietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kom niet voor in de categorie sex. Tenzij er een hoofdstuk 'geen sex' is.
Die heb ik gezien en nee dank je.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wacht maar tot je de dokter ziet
Ze was jong en kwetsbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach maakt toch helemaal niet uit ook dat je het met DH hebt gedaan
Maakt niet uit. Ik ken je. Een beetje.quote:
Hij stelde zelf al voor mee te gaan en tijdstip was even slikken, maar verder geen obstakelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef Jagärtrut het volgende:
als ik dit soort dingen lees vind ik Ross soms een erg slecht vriendje...
*pinkt traantje meequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stelde zelf al voor mee te gaan en tijdstip was even slikken, maar verder geen obstakel
Lein, ik zal de anaesthesist morgen even om een receptje vragen. Toch handig dat ik daar nu mee samenwerk
FC, ik vind je hangende lamp tof, die staande niet zo. Fruitschalen zijn beiden wel leuk.
Ross!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stelde zelf al voor mee te gaan en tijdstip was even slikken, maar verder geen obstakel
Lein, ik zal de anaesthesist morgen even om een receptje vragen. Toch handig dat ik daar nu mee samenwerk
FC, ik vind je hangende lamp tof, die staande niet zo. Fruitschalen zijn beiden wel leuk.
Zou je dat zien, die -30 kg?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
*pinkt traantje mee
ik lees nu over de dikste vrouw van 270 kg, dat ze 30 kg is afgevallen omdat haar verloofde haar verliet. een paard weegt toch ook ongeveer zoveel?
Dat wist je alquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ross!![]()
* krakkemieke Ross knuffel geeft
Fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet dat hij zo vroeg meeging!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist je al![]()
De buit uit de supermarkt: water met bubbels, acaibessensap en kwark
Hum?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist je al![]()
braaf hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist je al![]()
Mag ik even een applausje voor Ross alsjeblieft? Hij is lang niet zo'n slecht vriendje als jullie denken. En ik kan het weten, want ik ken Isa van heul dichtbij. in de pre-Ross periode was ze een stuk minder blij en gelukkig dan nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja moet je maar doen. Vraag maar gelijk om 50 mgquote:Lein, ik zal de anaesthesist morgen even om een receptje vragen. Toch handig dat ik daar nu mee samenwerk
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Was die verloofde niet gewoon 30 KG en zat hij altijd op schoot?
Ross is coolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mag ik even een applausje voor Ross alsjeblieft? Hij is lang niet zo'n slecht vriendje als jullie denken. En ik kan het weten, want ik ken Isa van heul dichtbij. in de pre-Ross periode was ze een stuk minder blij en gelukkig dan nu.
[me=Leintjeuh]fan van Ross is
[/me]
[..]
Ja moet je maar doen. Vraag maar gelijk om 50 mg
heb je wat te lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
Zo. Je doet even een kort tukkie en jullie zijn ongeveer 150 posts verder.
Ik ging met trek naar de super en ik kwam terug met slasaus en een zak wortelsquote:
You snooze you losequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
Zo. Je doet even een kort tukkie en jullie zijn ongeveer 150 posts verder.
Jij ook alquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ging met trek naar de super en ik kwam terug met slasaus en een zak wortelsIk geloof dat ik ziek aan het worden ben ofzo
Haha, wij hebben vanmiddag tijdens winkelen in de Jopenkerk biertjes geproefdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef borisz het volgende:
Vandaag Jopen Fokker bier gedronken. Fruitig & kruidig biertje
.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mag ik even een applausje voor Ross alsjeblieft? Hij is lang niet zo'n slecht vriendje als jullie denken. En ik kan het weten, want ik ken Isa van heul dichtbij. in de pre-Ross periode was ze een stuk minder blij en gelukkig dan nu.
[me=Leintjeuh]fan van Ross is
[/me]
[..]
Ja moet je maar doen. Vraag maar gelijk om 50 mg
Of Feng Shuiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Windigo, zou ze weer vegetarisch eten inmiddels?
KLinkt als een best goed idee!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak ook wel eens opnames in orde voor 'MRI onder dormicum'
quote:
Go team Ross!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef freecell het volgende:
Ross is cool, wie zegt van niet dan?
En wel stoer ook, hij durft een hele avond met ons te munchkinnenEn geloof me, dat is dapper
Ik heb met Ross wel eens een beschuitje gegetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik heb Ross dus nog nooit ontmoet
Ik snap het niet wat er met meneer X wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef AnneX het volgende:
Oh ja,
vanavond aten wij een paëlla met garnalen en kip en chorizo en doperwten en zilvervliesrijst en paprika. Soort van Ainsley meets Gordon Ramsay meets me.
Affijn, errug lekker.
En eigenlijk was ik boos en verdrietig om mn. X.
Hij bofte omdat de garnalen gebruikt moesten worden.
Die konden niet 4 dagen blijven liggen.
Dichtbij waar de laptop staat, dat moge duidelijk zijn!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, dat zegt waar je keuken in het huis moet zijn.
heel leuk, alleen het begin niet. had zo ongeveer mn hele garderobe in mn tas gestopt en dacht slim te zijn en vanaf Centraal een tram te pakken naar de straat waar ik moest zijn.. stap ik uit, ben ik bij nr 508.... en ik moest bij nr 116 zijnquote:
Oh ja, daar heb je nog een mob. foto van genomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef Bluezz het volgende:
Haha, wij hebben vanmiddag tijdens winkelen in de Jopenkerk biertjes geproefd
Ik zit ff terug te lezen (jullie gaan hardquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Go team Ross!
Nee er posten hier een aantal mensen die van mening zijn dat Ross een soort good-for-nothing-sack-of-shit is, die op Isa's zak teert. Ik wilde even aan die mensen wijzen dat ze niet weten waar ze het over hebben. Ik ken Ross, ik vind hem aardig. Ik hou van Isa, en hij ook. En Isa houdt van hem, dus Ross staat in huize Lein op de ja-lijst.
Als je op mijn opmerking doelt: Ik ken Ross helemaal niet. Dus ik heb niets om te oordelen. Absoluut niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Go team Ross!
Nee er posten hier een aantal mensen die van mening zijn dat Ross een soort good-for-nothing-sack-of-shit is, die op Isa's zak teert. Ik wilde even aan die mensen wijzen dat ze niet weten waar ze het over hebben. Ik ken Ross, ik vind hem aardig. Ik hou van Isa, en hij ook. En Isa houdt van hem, dus Ross staat in huize Lein op de ja-lijst.
De keuken mag volgens feng shui niet in het midden van het huis zijn, dan denk je de hele dag aan eten. Stomme woningbouwvereniging hier!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dichtbij waar de laptop staat, dat moge duidelijk zijn!
Klaag ze aan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De keuken mag volgens feng shui niet in het midden van het huis zijn, dan denk je de hele dag aan eten. Stomme woningbouwvereniging hier!
Is het een bekend staande fotografe en moest je er zelf voor betalen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
na de inschrijving werd ik gefotografeerd door de eigenaresse (zij heeft 3 setjes uit mijn garderobe uitgekozen) en sommige zijn best mooize mailen me er een paar zeiden ze.
sportief, netjes en trendy setje. kreeg leuke complimenten tijdens de shoot en nu hopen dat ik een keer geboekt wordt voor een leuke opdracht
wie zou dat nou moeten weten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Windigo, zou ze weer vegetarisch eten inmiddels?
ik ook niet gesnaptquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snap het niet wat er met meneer X wasEen weekje geleden ging hij weg, maar nu is hij terug, en nu ben je boos en verdrietig
bekend castingbureau ja, leuke fotografie- en acteerboekingen hebben ze. populair ook want druk met modellen die zich aanmelden en heb ff in het bestand meegespiekt.. mooie mannen ook zegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het een bekend staande fotografe en moest je er zelf voor betalen?
Alexxxxxx wellicht?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie zou dat nou moeten weten?
Yupsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef golfer het volgende:
Oh ja, daar heb je nog een mob. foto van genomen.
Oh, daar moet ik me dus inschrijven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
bekend castingbureau ja, leuke fotografie- en acteerboekingen hebben ze. populair ook want druk met modellen die zich aanmelden en heb ff in het bestand meegespiekt.. mooie mannen ook zeg
Achter de schermen en tussen de regels door. Een soort vibe.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit ff terug te lezen (jullie gaan hard) maar dit zie ik toch niemand zeggen hoor
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, daar moet ik me dus inschrijven.
Ik bedoelde jou nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je op mijn opmerking doelt: Ik ken Ross helemaal niet. Dus ik heb niets om te oordelen. Absoluut niet.
En ik weet nu dat het niet waar is, en dat Ross wel mee gaat. Maar als de Duutser ergens niet mee naar toe zou gaan waar ik wel heel graag zou willen dat hij mee gaat, en er spelen geen andere dingen, behalve dan dat het te vroeg is, dan zou het voor bij zijn geloof ik.
Maar goed, ik geloof heel graag dat Ross lief is, en van Isa houdt, etc. etc.
[/clarification!]
Dormicum is verlakkerij. Iig in mijn geval. Pijn werd niet minder. Ik kan me indenken dat je zo stoned ben dat je je minder herinnert, dat werkte in mijn geval ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak ook wel eens opnames in orde voor 'MRI onder dormicum'
Ik zie golfer niet. Alleen die ketelsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, staat golfer ook op die foto? Ik was afgeleid door de ketels bier
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Sunny: ik ga julie site even opslaan! Zijn na het bewandelen/beklimmen van de Pen y Fan (bij Brecon) ook wel een beetje overtuigd van het idee wandelen (de wat ruigere paden) en willen dat nu we hier wonen wat op gaan pakken! En jullie kaartjes zien er ook goed uit!
Tante en oom zijn ook verslaafde wandelaars (mijn oom tot aan de Himalaya aan toe!) en we hebben toen ook kaarten van hen geleend, ze hebben echt veel!wandelen
een hele toffe aanvulling op 't motorrijden!
Nou ja, het zal wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Achter de schermen en tussen de regels door. Een soort vibe.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, als je 't doet, doe het dan goed, denk ik dan! En het is ook zo'n mooie omgeving! Ook om met de motor doorheen te rijden. We gaan ook nog op zoek naar de ruigere paden waar je ook met de motor mag / kunt komen zonder wandelaars en lokale bevolking te hinderen, want daar hebben we wel de motoren voor:
[ afbeelding ]
Dit zijn de Yorkshire Moors, ook héérlijk om doorheen te rijden/wandelen!
Het kan ook tussen mijn oren zitten hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ja, het zal wel.Volgens mij zijn een aantal mensen die in het begin wellicht dit soort twijfels hadden inmiddels wel overtuigd dat het anders zit, althans ik wel
En ik vind het een erg lieve jongen voor zover ik hem gesproken heb die 2x dat ik hem gezien heb. Maar als hij daadwerkelijk niet mee zou zijn gegaan omdat het te vroeg was verdiende hij wel
, net als alle andere partners als die het zelfde zouden zeggen
hehe wellicht deelsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan ook tussen mijn oren zitten hoor.
Lijkt me nog best zwaar met zo'n motor aan de handquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
wandelen
een hele toffe aanvulling op 't motorrijden!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me nog best zwaar met zo'n motor aan de hand
De Brecon Beacons zijn awesomequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
me like! In mei gaan we naar zuid Wales (mijn beste dinnetje woont nu in Neath) en dan gaan we geheid Brecon Beacon in en naar de kust vogelkolonies kijken
Doen! En dan naar het VK emigreren, of naar Oostenrijk of Zwitserland ofzo, want in Nederland rijden is saaiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm.Voorlopig heb ik als doel een baan te vinden. Met zulke foto's is het volgende doel toch weer m'n motorrijbewijs!
Wel goed voor de conditie en spierballen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me nog best zwaar met zo'n motor aan de hand
Hoorde iemand anders ook al klagenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
waar is mijn woensdagavond detectiive gebleven
Hoe zijn de Belgische biertjes? (Ardennen toch?)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand heeft hier een open wifiniet al te beste verbinding, maar toch he....
Ben er in 1999 geweest, maar toen met mijn vader + gezin (zusje was toen nog maar bijna 5) dus geen wandelingen gemaakt helaas.. Kriebelde toen wel, was voor het eerst dat ik daar behoefte aan bleek te hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De Brecon Beacons zijn awesomewij hadden daar een heerlijke cottage loft. Normaal kamperen we, maar voor de huwelijksreis wilden we ook wel een weekje van de twee weken een bed hebben
Jij bloedzuiger!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Pehee je hebt vakantie!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Maar ik drink geen bier. Zit wel aan mijn derde glas pineau van vanavondquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe zijn de Belgische biertjes? (Ardennen toch?)
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pehee je hebt vakantie!!!![]()
en wij ook![]()
Heerlijk was datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt toch ook niets over Borisz gezegd toen-ie op vakantie in Zeeland zat te fokken?
Deadlift en squat!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
En wandelen is tof. Jammer alleen dat ik inmiddels zelfs bij kleine stukjea in het dorp mijn knieeen voel. Maandagochtend eerst de fysio bellen. Ben het nu echt zat
óók lekker, me dunkt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Maar ik drink geen bier. Zit wel aan mijn derde glas pineau van vanavonden een boek
Point of Impact. Het oorspronkelijke verhaal van de film Shooter.quote:
quote:
Zegt me niets, maar ik hoop dat je er van genietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Point of Impact. Het oorspronkelijke verhaal van de film Shooter.
Ik ga NIET, ik herhaal NIET, naar de sportschool voor deze ellendequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deadlift en squat!Dat hielp voor mijn knieen!
Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor, dat soort opmerkingen zijn wel meer dan eens gemaakt. Maar ook wel van mensen die twijfeld hebben/hadden. Bij sommige post van Isa over dat hij nachtenlang zit te gamen en dan slaapt als zij vrij is dacht ik ook wel eensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan ook tussen mijn oren zitten hoor.
ha, toch wel!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
óók lekker, me dunkt!
Wij gaan wellicht dit weekend 'even' naar het Peak Districthet wordt toch wel lekker weer, dus gaan dan vrijdag op pad, twee nachtjes kamperen (hebben een nieuwe tent die uitgeprobeerd moet worden) en dan weer op huis aan!
Ja maar die had slecht weer en tegenvallend etenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt toch ook niets over Borisz gezegd toen-ie op vakantie in Zeeland zat te fokken?
Misschien, maar dat zien we dan vrijdag wel. De zondag is nog wat minder (16 graden en regen), maargoed... ik wil zó graag nog even weg voordat 't collegejaar begint!quote:
Heb slechts een uurtje buiten kunnen zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar die had slecht weer en tegenvallend eten
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan wellicht dit weekend 'even' naar het Peak Districthet wordt toch wel lekker weer, dus gaan dan vrijdag op pad, twee nachtjes kamperen (hebben een nieuwe tent die uitgeprobeerd moet worden) en dan weer op huis aan!
Nee, vooral niet doen! Je spieren trainen rond de knie helpt helemáál niet tegen pijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga NIET, ik herhaal NIET, naar de sportschool voor deze ellende
Het is vermakelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar ik hoop dat je er van geniet
Ik met nodig weer naar de bieb.
Het kan beduidend rotterquote:
QFTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, vooral niet doen! Je spieren trainen rond de knie helpt helemáál niet tegen pijn![]()
Wie weetquote:
Dat zeg ik toch niet? Eerst maar eens met de fysio overleggen en daarna dingen zoeken die ik thuis kan doen en me geen 35 eur per maand gaan kosten in een omgeving waar ik niet wil zijn!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, vooral niet doen! Je spieren trainen rond de knie helpt helemáál niet tegen pijn![]()
Geen idee, de rugbyvelden hier in de buurt zijn iig groen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef borisz het volgende:
MoBlo hoe is de rugbystemming nu in Engeland?
mja.. alleen dan moeten we nog iets verzinnen om geld mee te verdienen daar.. kán een puntje zijn denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Emigreren is best makkelijk!
We hebben het er al geregeld over gehad. Voor hem is werk vinden in GB natuurlijk een stuk eenvoudiger en met mijn Engels is niets mis. Alhoewel ik jouw zoektocht naar een baan wel wat ontmoedigend vind, want met jouw Engels is ook niks misquote:
WK begint over anderhalve weekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, de rugbyvelden hier in de buurt zijn iig groen!
Wat een onzinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
QFT
maar dan ook niet meer zeuren dat het pijn doet aub![]()
nja je piept al een tijdje, maar heb nog geen verhalen over fijne trainingen gehoord van jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof je alleen in de sportschool kunt trainen
Jij snapt me tenminstequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Je kan overigens ook trainen zonder sportschool. Zomaar een ideetje.
Het scheelt dat jij dan gewoon full time aan de slag kunt, en ik niet. Ik zit vast aan mijn bijbaan eisen... Denk dat het een stuk makkelijker zou zijn als ik ook full time iets gezocht zou hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben het er al geregeld over gehad. Voor hem is werk vinden in GB natuurlijk een stuk eenvoudiger en met mijn Engels is niets mis. Alhoewel ik jouw zoektocht naar een baan wel wat ontmoedigend vind, want met jouw Engels is ook niks mis
Heb er ook nog niets mee gedaan hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja je piept al een tijdje, maar heb nog geen verhalen over fijne trainingen gehoord van je![]()
Ik ben niet zo'n sport-volgerquote:
geen idee, dat heb ik iig nog niet van je gelezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb er ook nog niets mee gedaan he
Eng - Ned is naar het voorjaar verplaatst volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n sport-volgerwil wel een keer naar de pub als het/een Nederlands elftal (voetbal, hockey/watdanook) wordt uitgezonden
Ja! Stomme rellen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Eng - Ned is naar het voorjaar verplaatst volgens mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |