abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102348264
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, maar die laten dat via de reseller doen, want die dient het op te lossen als het binnen 30 dagen van aankoop is meen ik. Tenminste, dat antwoord kreeg ik van Kodak omdat mijn Zx3 hot dancing pixels vertoonde. Ik kreeg eergisteren bericht dat er weer een Zx3 naar me opgestuurd was (iBood AT). :)

Ook m'n Dane-elec SD duopack van de hunt (iBood NL) is er.
Als het binnen korte termijn is, (meestal 8 dagen) word het direct omgewisseld voor een nieuwe door de reseller. Als het garantie is en dus gerepareerd word dan maakt het geen donder uit en kun je dus beter naar de fabrikant sturen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_102348688
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Direct naar de fabrikant sturen werkt dan ook altijd veel beter.
Helaas mag de fabrikant dan kosten berekenen. En de meeste doen dat ook.
pi_102349003
quote:
3s.gif Op zondag 25 september 2011 00:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Helaas mag de fabrikant dan kosten berekenen. En de meeste doen dat ook.
Oh echt? Ik had een wake-up light van philips via ibood. Ging stuk, belde ik philips, stuurde ze dezelfde dag nog een gloednieuwe op.
Ik heb een versterker van onkyo via ibood, ab was stuk, 2 dagen later nieuwe in huis.

Bij beide had ik voor de zekerheid ook ibood gebeld, wat ze zeiden? Stuur maar op, dan sturen we het door.
Ik ga ECHT nooit meer moeite doen om het via ibood te proberen :P

Ga toch geen wakup light opsturen met de verzendkosten voor eigen rekening ja daag. Philips zei die oude mag je weggooien :P
pi_102349230
Mooie klok, maar desondanks dat het een aanbieding is vind ik hem nog steeds duur.
  zondag 25 september 2011 @ 01:23:46 #105
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_102350448
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2011 00:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Mooie klok, maar desondanks dat het een aanbieding is vind ik hem nog steeds duur.
Design he, dan krijg je dat :p
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_102364324
http://nl-nl.forum.ibood.(...)n_hoog_draagcomfort/

Iemand deze al binnengekregen? Duurt nu toch wel erg lang.
pi_102404503
Tijdens de iBood hunt had ik een camcorder besteld. Ik had mijn bestelling 1 dag na het plaatsen geannuleerd, in een standaard mailtje reactie gekregen dat ik binnen 5 werkdagen het geld teruggestort zou krijgen. Afijn; dit zal wel verschijnen op mijn creditcard overzicht van Augustus of September dacht ik. Dus een maandje ter goeder trouw afgewacht en afgelopen week mijn creditcard overzichten voor Aug/Sep bekeken en iBood heeft helemaal niets teruggestort, aangezien de betaling via PayPal (gekoppeld aan creditcard) verliep, ook de ontvangen betalingen-overzicht van PayPal doorgespit van de afgelopen 2 maanden, wederom niets gestort.. Oh, misschien is het dan wel om een of andere reden op mijn bankrekening gestort, maar hier ook niets ontvangen.

Het gaat om een fors bedrag van 460 euro. Al diverse keren contact opgenomen met de klantenservice maar geen reactie gehad. Ik geef iBood nog de rest van de week het voordeel van de twijfel om het geld alsnog te storten. Maar ik begin nu echt wanhopig te worden. Als trouwe iBood klant ben ik verschrikkelijk behandeld tot nu toe.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 26 september 2011 @ 17:59:57 #108
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_102405651
Ik had ook iets geannuleerd bij de iBood hunt en had het geld netjes binnen een acceptabele tijd weer teruggekregen. ^O^ Maar begrijp wel dat het zuur is.. zou ook flink balen :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_102407798
Weet iemand of ibood verplicht is rente te vergoeden over geld dat ze zo lang vasthouden ?

En ik wacht nog steeds op 1 van mijn huntbestellingen. Ibood zwijgt zelf in alle talen... goede reclame voor ze.
pi_102408493
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Tijdens de iBood hunt had ik een camcorder besteld. Ik had mijn bestelling 1 dag na het plaatsen geannuleerd, in een standaard mailtje reactie gekregen dat ik binnen 5 werkdagen het geld teruggestort zou krijgen. Afijn; dit zal wel verschijnen op mijn creditcard overzicht van Augustus of September dacht ik. Dus een maandje ter goeder trouw afgewacht en afgelopen week mijn creditcard overzichten voor Aug/Sep bekeken en iBood heeft helemaal niets teruggestort, aangezien de betaling via PayPal (gekoppeld aan creditcard) verliep, ook de ontvangen betalingen-overzicht van PayPal doorgespit van de afgelopen 2 maanden, wederom niets gestort.. Oh, misschien is het dan wel om een of andere reden op mijn bankrekening gestort, maar hier ook niets ontvangen.

Het gaat om een fors bedrag van 460 euro. Al diverse keren contact opgenomen met de klantenservice maar geen reactie gehad. Ik geef iBood nog de rest van de week het voordeel van de twijfel om het geld alsnog te storten. Maar ik begin nu echt wanhopig te worden. Als trouwe iBood klant ben ik verschrikkelijk behandeld tot nu toe.
Wow dat is lang.
Ik zit ook al een week of 4 op 428 euro te wachten die ze terug moeten storten..
Ik heb ook al vaak bij ibood besteld en nooit problemen gehad, echt jammer dat hun klantenservice zo slecht.
pi_102408679
Mensen die problemen hebben met dingen van de hunt kunnen het beste even hier een berichtje plaatsen:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)t-page-266/#comments
De mods houden dat nog redelijk in de gaten en kunnen misschien ook wel iets voor je doen.
pi_102408739
quote:
8s.gif Op maandag 26 september 2011 19:20 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Wow dat is lang.
Ik zit ook al een week of 4 op 428 euro te wachten die ze terug moeten storten..
Ik heb ook al vaak bij ibood besteld en nooit problemen gehad, echt jammer dat hun klantenservice zo slecht.
Samen staan we sterker. Ik zeg, blijven doorgaan met mailtjes sturen. Ze kunnen de mailtjes niet blijven negeren, want nog onbeschofter zou zijn, als ze onze mails wel hebben gelezen maar er vervolgens niets mee doen, dan is het pas ware oplichting.
pi_102408915
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:24 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die problemen hebben met dingen van de hunt kunnen het beste even hier een berichtje plaatsen:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)t-page-266/#comments
De mods houden dat nog redelijk in de gaten en kunnen misschien ook wel iets voor je doen.
Oh, ik zal er straks of morgen wel een berichtje plaatsen.
Bedankt voor de tip ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Samen staan we sterker. Ik zeg, blijven doorgaan met mailtjes sturen. Ze kunnen de mailtjes niet blijven negeren, want nog onbeschofter zou zijn, als ze onze mails wel hebben gelezen maar er vervolgens niets mee doen, dan is het pas ware oplichting.
Ik heb vorige week wel een mail terug gehad en toen kreeg ik dit als antwoord
quote:
Hartelijk dank voor uw melding.

Allereerst onze excuses voor het ongemak.

Momenteel hebben wij een vertraging in de crediteurenadministratie

Graag willen wij nogmaal een beroep doen op uw geduld hiervoor.

U ontvangt zsm uw aankoopbedrag op uw rekening .

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website www.iBOOD.com

Wij zijn geopend van:

Maandag t/m vrijdag: 08.30 – 18.00 uur

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service
Ik heb wel geduld maar dit vind ik gewoon te lang duren.

Ik heb net maar weer een mail gestuurd met de vraag of het nog lang gaat duren.
pi_102409169
Vraag om een specifieke deadline, de vorige keer dat ze zeiden dat ze 'zo snel mogelijk' het geld zouden terugstorten, heb ik na anderhalve maand nog niets ontvangen.
pi_102418092
Zou het stiekem heel slecht gaan met Ibood ?

Vetraging van een paar weken slaat helemaal nergens op.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_102418235
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef junkiexp het volgende:
Zou het stiekem heel slecht gaan met Ibood ?

Vetraging van een paar weken slaat helemaal nergens op.
Dat is heel normaal hoor daar, ik heb 1x 2 maanden gewacht op iets (guitar hero ps3) waarna ibood zei: helaas, we kunnen het niet leveren, je krijgt je geld terug. En ik heb 1x 3 maanden gewacht op iets en wel gekregen.
pi_102418731
Problemen met de crediteuren administratie ? Mensen hebben niet betaald ?
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:07:50 #118
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_102436421
1dayfly heeft vandaag ook een soort van ibood hunt, maar het werkt voor geen meter. :P
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_102437262
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
1dayfly heeft vandaag ook een soort van ibood hunt, maar het werkt voor geen meter. :P
Ik kwam er net pas achter, maar ben er sinds ongeveer 14:00 nog geen een keer opgekomen.

Oh, nu wel.

Wel jammer, want de support en zeker de levering (levertijden+conditie van het product) bij 1DayFly zijn zeker beter dan bij iBood.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102443974
ik zie ook net dat er een soort hunt bezig is. Site duurt wel erg lang voor ik hem volledig zie.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:07:34 #121
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_102451178
1dayfly _O_
pi_102461809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Maraca het volgende:
1dayfly -O-
Correctie.

Het is heeeeeel erg traag, je ziet niet hoe lang nog voor een nieuwe aanbieding. Prijzen zijn maar heel klein beetje goedkoper als normaal, geen auto refresh.
pi_102462378
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef bambino het volgende:

[..]

Correctie.

Het is heeeeeel erg traag, je ziet niet hoe lang nog voor een nieuwe aanbieding. Prijzen zijn maar heel klein beetje goedkoper als normaal, geen auto refresh.
Bij iBood heb je gewoon de normale prijzen. Maar het aantal aanbiedingen dat langs komt valt wel tegen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102462440
Overigens is de ibood van vandaag wel ubervet. Had hem zeker gehaald als ik het geld had, dat is echt kwaliteit.
pi_102464506
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is de ibood van vandaag wel ubervet. Had hem zeker gehaald als ik het geld had, dat is echt kwaliteit.
Zo vet als de ibood van gisteren, zo teleurstellend is deze.... wijn :')
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_102464531
WTF MIJN DAGAANBIEDINGEN WAT DOE JE
http://www.dagaanbieding.net/ is stuk
pi_102464603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:10 schreef delano.888 het volgende:
WTF MIJN DAGAANBIEDINGEN WAT DOE JE
http://www.dagaanbieding.net/ is stuk
Rustig delano, ik kom er gewoon op hoor! :D
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_102464613
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Rustig delano, ik kom er gewoon op hoor! :D
Oh, hij doet t alweer.
pi_102464630
OMG die dyson neeeeeeeeeeeeeee niet weer
(mensen die vaak dit topic lezen snappen wat ik bedoel)
pi_102464632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Oh, hij doet t alweer.
Je vertoont echt verslavingsverschijnselen he? ;)
pi_102464658
Valt wel meeeee :P
pi_102464692
Eeeeeeeen weer stuk, hier, gelukkig heb ik alles gezien.
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan dat dagaanbieding.net je altijd door stuurt via een referrer als je ergens op klikt, ipv via een directe link? Ze zullen er wel mee verdienen maar vind t heul irritant.
pi_102464707
Groupon heeft trouwens een leuke deal zeg, handig voor als je een smartphone of tablet wilt halen!
quote:
¤ 19 voor een waardebon van ¤ 120 te gebruiken voor een toestel of tablet naar keuze i.c.m. elk abonnement bij The Phone House
pi_102464867
Not really, want: 'i.c.m. een abonnement'. :Z
Een tablet koop je eigenlijk altijd los en een toestel is vrijwel altijd al gratis bij een abonnement.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102464898
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Not really, want: 'i.c.m. een abonnement'. :Z
Een tablet koop je eigenlijk altijd los en een toestel is vrijwel altijd al gratis bij een abonnement.
Haha jij bent grappig, dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend meer tegenwoordig met al die dure dingen, voor sommige toestellen vragen ze over de 200 euro hoor.
pi_102465077
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Haha jij bent grappig, dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend meer tegenwoordig met al die dure dingen, voor sommige toestellen vragen ze over de 200 euro hoor.
Dat dus!
En wat te denken voor mensen die voor een éénjarig abonnement kiezen...
pi_102465152
bij tabs kun je ook een 3g abo nemen, die abo's zijn normaal rete cheap (5-10 per maand ofzo) en als je dan 1 jaar neemt kost de tab iets meer, daarom dus die voucher.
Ik heb het niet nodig dus voor mij geen zin.

Voor een telefoon misschien wel, maar ik ga er niet vanuit dat the phone house al snel met de iphone 5 komt. Dus ik ga er niet op gokken.
pi_102466631
Leuke iBood vandaag! :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 september 2011 @ 09:31:10 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102468521
Nou vooruit ook deze wijnbon besteld :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_102472475
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef delano.888 het volgende:
Als ik mijn geld al terug had gekregen had ik hem ook gekocht..
pi_102489434
Wederom een belofte gedaan door iBood, om het geld terug te storten naar mijn PayPal account. Die belofte is 2 dagen geleden gedaan en nog steeds niets ontvangen. Ik begin er een hard hoofd in te krijgen. Hoe lang duurt zo'n terugstorting normaal gesproken via PayPal?
pi_102499438
Mooie aanbieding vandaag
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_102501220
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Wederom een belofte gedaan door iBood, om het geld terug te storten naar mijn PayPal account. Die belofte is 2 dagen geleden gedaan en nog steeds niets ontvangen. Ik begin er een hard hoofd in te krijgen. Hoe lang duurt zo'n terugstorting normaal gesproken via PayPal?
Hangt niet alleen van paypal af, maar ook van iBood. En die zijn wettelijk verplicht het binnen 31 dagen terug te storten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102501237
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Mooie aanbieding vandaag
170 Euro voor een Android 2.2 toestel. Wildfire S (betere specs) heb je vanaf 180.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102501631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 01:28 schreef Kenju het volgende:

[..]

170 Euro voor een Android 2.2 toestel. Wildfire S (betere specs) heb je vanaf 180.
Het zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar de prijs zit best een stukje onder de pricewatch. Dat bedoelde ik.

Ik zou eerder een ZTE Blade bij de belcompany halen voor 100 euro, of bij een iets hoger budget een HTC ja.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 29 september 2011 @ 06:41:26 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_102502034
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 01:26 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hangt niet alleen van paypal af, maar ook van iBood. En die zijn wettelijk verplicht het binnen 31 dagen terug te storten.
Heb je daar een artikel van? :)
pi_102502079
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 06:41 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb je daar een artikel van? :)
quote:
In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 heeft de koper recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de ontbinding plaatsvinden.
BW 7:46d lid 3
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 29 september 2011 @ 07:10:36 #148
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_102502140
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 06:53 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

BW 7:46d lid 3
^O^
pi_102514748
Na ontzettend lang gesteggel is het geld eindelijk teruggestort. Een wijze les geleerd, nooit meer iBood voor mij.
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:15:08 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102536415
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')