Als het binnen korte termijn is, (meestal 8 dagen) word het direct omgewisseld voor een nieuwe door de reseller. Als het garantie is en dus gerepareerd word dan maakt het geen donder uit en kun je dus beter naar de fabrikant sturen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar die laten dat via de reseller doen, want die dient het op te lossen als het binnen 30 dagen van aankoop is meen ik. Tenminste, dat antwoord kreeg ik van Kodak omdat mijn Zx3 hot dancing pixels vertoonde. Ik kreeg eergisteren bericht dat er weer een Zx3 naar me opgestuurd was (iBood AT).
Ook m'n Dane-elec SD duopack van de hunt (iBood NL) is er.
Helaas mag de fabrikant dan kosten berekenen. En de meeste doen dat ook.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Direct naar de fabrikant sturen werkt dan ook altijd veel beter.
Oh echt? Ik had een wake-up light van philips via ibood. Ging stuk, belde ik philips, stuurde ze dezelfde dag nog een gloednieuwe op.quote:Op zondag 25 september 2011 00:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Helaas mag de fabrikant dan kosten berekenen. En de meeste doen dat ook.
Design he, dan krijg je dat :pquote:Op zondag 25 september 2011 00:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Mooie klok, maar desondanks dat het een aanbieding is vind ik hem nog steeds duur.
Wow dat is lang.quote:Op maandag 26 september 2011 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Tijdens de iBood hunt had ik een camcorder besteld. Ik had mijn bestelling 1 dag na het plaatsen geannuleerd, in een standaard mailtje reactie gekregen dat ik binnen 5 werkdagen het geld teruggestort zou krijgen. Afijn; dit zal wel verschijnen op mijn creditcard overzicht van Augustus of September dacht ik. Dus een maandje ter goeder trouw afgewacht en afgelopen week mijn creditcard overzichten voor Aug/Sep bekeken en iBood heeft helemaal niets teruggestort, aangezien de betaling via PayPal (gekoppeld aan creditcard) verliep, ook de ontvangen betalingen-overzicht van PayPal doorgespit van de afgelopen 2 maanden, wederom niets gestort.. Oh, misschien is het dan wel om een of andere reden op mijn bankrekening gestort, maar hier ook niets ontvangen.
Het gaat om een fors bedrag van 460 euro. Al diverse keren contact opgenomen met de klantenservice maar geen reactie gehad. Ik geef iBood nog de rest van de week het voordeel van de twijfel om het geld alsnog te storten. Maar ik begin nu echt wanhopig te worden. Als trouwe iBood klant ben ik verschrikkelijk behandeld tot nu toe.
Samen staan we sterker. Ik zeg, blijven doorgaan met mailtjes sturen. Ze kunnen de mailtjes niet blijven negeren, want nog onbeschofter zou zijn, als ze onze mails wel hebben gelezen maar er vervolgens niets mee doen, dan is het pas ware oplichting.quote:Op maandag 26 september 2011 19:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wow dat is lang.
Ik zit ook al een week of 4 op 428 euro te wachten die ze terug moeten storten..
Ik heb ook al vaak bij ibood besteld en nooit problemen gehad, echt jammer dat hun klantenservice zo slecht.
Oh, ik zal er straks of morgen wel een berichtje plaatsen.quote:Op maandag 26 september 2011 19:24 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die problemen hebben met dingen van de hunt kunnen het beste even hier een berichtje plaatsen:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)t-page-266/#comments
De mods houden dat nog redelijk in de gaten en kunnen misschien ook wel iets voor je doen.
Ik heb vorige week wel een mail terug gehad en toen kreeg ik dit als antwoordquote:Op maandag 26 september 2011 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Samen staan we sterker. Ik zeg, blijven doorgaan met mailtjes sturen. Ze kunnen de mailtjes niet blijven negeren, want nog onbeschofter zou zijn, als ze onze mails wel hebben gelezen maar er vervolgens niets mee doen, dan is het pas ware oplichting.
Ik heb wel geduld maar dit vind ik gewoon te lang duren.quote:Hartelijk dank voor uw melding.
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Momenteel hebben wij een vertraging in de crediteurenadministratie
Graag willen wij nogmaal een beroep doen op uw geduld hiervoor.
U ontvangt zsm uw aankoopbedrag op uw rekening .
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website www.iBOOD.com
Wij zijn geopend van:
Maandag t/m vrijdag: 08.30 – 18.00 uur
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Dat is heel normaal hoor daar, ik heb 1x 2 maanden gewacht op iets (guitar hero ps3) waarna ibood zei: helaas, we kunnen het niet leveren, je krijgt je geld terug. En ik heb 1x 3 maanden gewacht op iets en wel gekregen.quote:Op maandag 26 september 2011 22:07 schreef junkiexp het volgende:
Zou het stiekem heel slecht gaan met Ibood ?
Vetraging van een paar weken slaat helemaal nergens op.
Ik kwam er net pas achter, maar ben er sinds ongeveer 14:00 nog geen een keer opgekomen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
1dayfly heeft vandaag ook een soort van ibood hunt, maar het werkt voor geen meter.
Correctie.quote:
Bij iBood heb je gewoon de normale prijzen. Maar het aantal aanbiedingen dat langs komt valt wel tegen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Correctie.
Het is heeeeeel erg traag, je ziet niet hoe lang nog voor een nieuwe aanbieding. Prijzen zijn maar heel klein beetje goedkoper als normaal, geen auto refresh.
Zo vet als de ibood van gisteren, zo teleurstellend is deze.... wijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is de ibood van vandaag wel ubervet. Had hem zeker gehaald als ik het geld had, dat is echt kwaliteit.
Rustig delano, ik kom er gewoon op hoor!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:10 schreef delano.888 het volgende:
WTF MIJN DAGAANBIEDINGEN WAT DOE JE
http://www.dagaanbieding.net/ is stuk
Oh, hij doet t alweer.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Rustig delano, ik kom er gewoon op hoor!
Je vertoont echt verslavingsverschijnselen he?quote:
quote:¤ 19 voor een waardebon van ¤ 120 te gebruiken voor een toestel of tablet naar keuze i.c.m. elk abonnement bij The Phone House
Haha jij bent grappig, dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend meer tegenwoordig met al die dure dingen, voor sommige toestellen vragen ze over de 200 euro hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Not really, want: 'i.c.m. een abonnement'.
Een tablet koop je eigenlijk altijd los en een toestel is vrijwel altijd al gratis bij een abonnement.
Dat dus!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha jij bent grappig, dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend meer tegenwoordig met al die dure dingen, voor sommige toestellen vragen ze over de 200 euro hoor.
Als ik mijn geld al terug had gekregen had ik hem ook gekocht..quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is de ibood van vandaag wel ubervet. Had hem zeker gehaald als ik het geld had, dat is echt kwaliteit.
Hangt niet alleen van paypal af, maar ook van iBood. En die zijn wettelijk verplicht het binnen 31 dagen terug te storten.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Wederom een belofte gedaan door iBood, om het geld terug te storten naar mijn PayPal account. Die belofte is 2 dagen geleden gedaan en nog steeds niets ontvangen. Ik begin er een hard hoofd in te krijgen. Hoe lang duurt zo'n terugstorting normaal gesproken via PayPal?
170 Euro voor een Android 2.2 toestel. Wildfire S (betere specs) heb je vanaf 180.quote:
Het zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar de prijs zit best een stukje onder de pricewatch. Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
170 Euro voor een Android 2.2 toestel. Wildfire S (betere specs) heb je vanaf 180.
Heb je daar een artikel van?quote:Op donderdag 29 september 2011 01:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hangt niet alleen van paypal af, maar ook van iBood. En die zijn wettelijk verplicht het binnen 31 dagen terug te storten.
quote:
BW 7:46d lid 3quote:In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 heeft de koper recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de ontbinding plaatsvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |