Correctie.quote:
Bij iBood heb je gewoon de normale prijzen. Maar het aantal aanbiedingen dat langs komt valt wel tegen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Correctie.
Het is heeeeeel erg traag, je ziet niet hoe lang nog voor een nieuwe aanbieding. Prijzen zijn maar heel klein beetje goedkoper als normaal, geen auto refresh.
Zo vet als de ibood van gisteren, zo teleurstellend is deze.... wijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is de ibood van vandaag wel ubervet. Had hem zeker gehaald als ik het geld had, dat is echt kwaliteit.
Rustig delano, ik kom er gewoon op hoor!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:10 schreef delano.888 het volgende:
WTF MIJN DAGAANBIEDINGEN WAT DOE JE
http://www.dagaanbieding.net/ is stuk
Oh, hij doet t alweer.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Rustig delano, ik kom er gewoon op hoor!
Je vertoont echt verslavingsverschijnselen he?quote:
quote:¤ 19 voor een waardebon van ¤ 120 te gebruiken voor een toestel of tablet naar keuze i.c.m. elk abonnement bij The Phone House
Haha jij bent grappig, dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend meer tegenwoordig met al die dure dingen, voor sommige toestellen vragen ze over de 200 euro hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Not really, want: 'i.c.m. een abonnement'.
Een tablet koop je eigenlijk altijd los en een toestel is vrijwel altijd al gratis bij een abonnement.
Dat dus!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha jij bent grappig, dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend meer tegenwoordig met al die dure dingen, voor sommige toestellen vragen ze over de 200 euro hoor.
Als ik mijn geld al terug had gekregen had ik hem ook gekocht..quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef delano.888 het volgende:
Overigens is de ibood van vandaag wel ubervet. Had hem zeker gehaald als ik het geld had, dat is echt kwaliteit.
Hangt niet alleen van paypal af, maar ook van iBood. En die zijn wettelijk verplicht het binnen 31 dagen terug te storten.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Wederom een belofte gedaan door iBood, om het geld terug te storten naar mijn PayPal account. Die belofte is 2 dagen geleden gedaan en nog steeds niets ontvangen. Ik begin er een hard hoofd in te krijgen. Hoe lang duurt zo'n terugstorting normaal gesproken via PayPal?
170 Euro voor een Android 2.2 toestel. Wildfire S (betere specs) heb je vanaf 180.quote:
Het zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar de prijs zit best een stukje onder de pricewatch. Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
170 Euro voor een Android 2.2 toestel. Wildfire S (betere specs) heb je vanaf 180.
Heb je daar een artikel van?quote:Op donderdag 29 september 2011 01:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hangt niet alleen van paypal af, maar ook van iBood. En die zijn wettelijk verplicht het binnen 31 dagen terug te storten.
quote:
BW 7:46d lid 3quote:In geval van ontbinding overeenkomstig lid 1 heeft de koper recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de ontbinding plaatsvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |