Ben blij dat ik het niet heb kunnen kopen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:00 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb als een echte baas mijn iBood box ontvangen!
Bevat:
- Wii Band Hero
- HDMI Kabel
- Een of andere plug
- Cromargan 18/10 stainless steel WMF pan (zo heet ie ongeveer, op Amazon staan er verschillende, een die er veel op lijkt is rond de 100 pond)
- Archos 43 Internet Tablet
- Sweex 4 Port USB HUB
- Schwarzkopf Gliss Kur flesje
- SOG Speciality Knives & Tools (weet niet welke serie o.i.d, kan dat niet vinden)
- Satzuma USB Fish Tank
Heb dat andere dus niet ontvangen, de mensen die dat wel hebben moeten hem terug sturen volgens mij.
Heel snel op de goedkoopste websites (Amazon) gecheckt wat de dingen ongeveer waard zijn en kom op minimaal 310 euro uit. Niet slecht
zitten op zich wel aardige dingen tussen. wat kostte die box?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:00 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb als een echte baas mijn iBood box ontvangen!
Bevat:
-lap tekst-
50 euroquote:Op woensdag 7 september 2011 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zitten op zich wel aardige dingen tussen. wat kostte die box?
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het niet heb kunnen kopen.
Of ja nou opzich is het wel leuk allemaal, maar ook niet super geweldig
50 is nog steeds duur als je er geen drol aan hebt.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ze er iPads en PS3's in stoppen?
Voor 50 euro al die spullen vind ik geen slechte deal. Sommige dingen kosten los alleen al veel meer
Waarom reageer je in dit topic? Jaloers dat je er zelf geen hebt kunnen bemachtigen? Blijkbaar wel, want je kunt er niet van uitgaan dat er 'nuttige' dingen inzitten aangezien het gaat om een blinde aankoop. Daar ben jij je van bewust en toch reageer je er op zo'n manier op.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
50 is nog steeds duur als je er geen drol aan hebt.
Nee maar er zitten misschien maar 2 dingen in die ik zou gebruiken.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ze er iPads en PS3's in stoppen?
Voor 50 euro al die spullen vind ik geen slechte deal. Sommige dingen kosten los alleen al veel meer
Die je anders niet eens gekocht zou hebben.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee maar er zitten misschien maar 2 dingen in die ik zou gebruiken.
Sowieso he, vooral dat fish tank dingetje is een baas dingquote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die je anders niet eens gekocht zou hebben.Maar verder zijn we wel blij voor je heur cp!
Daarom zeg ik dit ook achteraf hè....quote:Op woensdag 7 september 2011 16:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom reageer je in dit topic? Jaloers dat je er zelf geen hebt kunnen bemachtigen? Blijkbaar wel, want je kunt er niet van uitgaan dat er 'nuttige' dingen inzitten aangezien het gaat om een blinde aankoop. Daar ben jij je van bewust en toch reageer je er op zo'n manier op.
Je zit dus in de ontkenningsfase. Je wilt deze box wel
Dat kan ook niet, want ik heb je nooit in het echt gezien dus fysiek contact is sowieso onmogelijk. Hihiquote:Op woensdag 7 september 2011 22:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dit ook achteraf hè....
Doe eens rustig zeg. Ik trap echt niet op je teentjes hoor.
Ik zei trap, niet trapte.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want ik heb je nooit in het echt gezien dus fysiek contact is sowieso onmogelijk. Hihi![]()
Zou je wel willen he?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Trouwens die "een of andere plug" is dat niet stiekem een buttplug?
Wat zit erin ?quote:Op maandag 12 september 2011 17:55 schreef Rem-koe het volgende:
Heeft niet iemand zo'n geen-verzendkosten kortingscoupon, die 'ie toch niet gebruikt, voor mij?
Overigens is mijn box binnen
- USB Fish Tankquote:
Idem, kan ik nog langer wachten op mijn 2 nieuwe routers.....quote:Op woensdag 14 september 2011 17:10 schreef qwox het volgende:
vandaag berichtje gekregen dat de Netgear WNDR3700 vertraging heeft wegens een logistieke fout.
Wat een prutsers, ze hebben verdomme 7 werkdagen de tijd en dat lukt ze nog niet :S
Geen idee wanneer je geannuleerd hebt maar:quote:Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Hebben ze ook een telefoonnummer ofzo?
Heb mijn geld van mijn geannuleerde bestelling nog niet terug, en heb geen zin om weer dagen te wachten op antwoord via e-mail.
Kan wel even duren dus.quote:9.1 Gedurende zeven werkdagen na ontvangst van de betreffende zaak op het afleveradres, is de koper gerechtigd om de koopovereenkomst te annuleren of te ontbinden. Hiertoe dient de koper binnen zeven werkdagen na ontvangst van de zaak op het afleveradres de zaak aan te melden bij klantenservice@ibood.com. De rechtstreekse kosten in verband met het terugzenden van de zaak komen voor rekening van de koper. Ingeval van ontbinding heeft de koper recht op teruggave van het door hem aan iBOOD betaalde, welke teruggave in ieder geval binnen 30 dagen na de annulering of ontbinding zal plaatsvinden.
Dat is beterquote:Op maandag 12 september 2011 18:15 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
- USB Fish Tank![]()
- Netgear Router
- 4 USB Hub
- Kodak Zx1 Pocket Camera
- Schwarzkopf Shampoo
- Wii Band Hero
- Oxx Wireless Internet Radio
Is inderdaad een wat 'sjieker' merk. Maar dit specifieke toestel is geen topper. Althans normaal gesproken niet. Met dit prijskaartje is het een iets ander verhaal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Toshiba is toch altijd wat duurder? Vond ik wel lekker beeld hebben toen ik een tv zocht 6 jaar terug.
In de mail die ik kreeg stond dat als ik na 10 dagen nog geen geld terug had moest ik weer contact opnemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geen idee wanneer je geannuleerd hebt maar:
[..]
Kan wel even duren dus.
Volgens mij is die dagaanbieding op bol.com niet eens zo geweldig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben echt knettergek, maargoed:
Heel kort geleden deze gekocht op ibood:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)r_met_parketborstel/
En vandaag deze gekocht op 1dayfly:
http://www.1dayfly.com/nl(...)y-met-extra-borstels
(ze zijn eigenlijk hetzelfde, afgezien van de kleur en het stroomgebruik)
Waarom? Geen ideede eerste bevalt zo goed en ik kon het gewoon niet laten.
En ook nog vandaag Duke Nukem gekocht via de bol.com dagaanbieding...
Ik ben gewoon echt verslaafd aan dagaanbiedingen, niet gezond dit, ik denk dat ik al zeker een jaar lang niet 1 dag NIET op http://www.dagaanbieding.net/ (overzicht) heb gekeken.
De balls of steel edition? Dit is niet de normale editie he.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgens mij is die dagaanbieding op bol.com niet eens zo geweldig.
Zag hem laatst op een andere site voor nog geen 25 euro dacht ik.
Ohja je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De balls of steel edition? Dit is niet de normale editie he.
Straks moet je nog naar een dagaanbiedingen afkickkliniek.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben gewoon echt verslaafd aan dagaanbiedingen, niet gezond dit, ik denk dat ik al zeker een jaar lang niet 1 dag NIET op http://www.dagaanbieding.net/ (overzicht) heb gekeken.
Ik heb lekker de v12 versiequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Die is ouder.quote:
Ghehe, mijne zuigt net zo hard, maar dan met minder voeding!quote:
Direct naar de fabrikant sturen werkt dan ook altijd veel beter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef kikoooooo het volgende:
Een maand geleden wat terug gestuurd nAr ze voor rma. Kreeg een bevestiging dat ze t ontvangen hadden en het naar de fabrikant zouden sturen, maar sindsdien is het stil. Vorige week maar eens gemaild, maar totaal geen reactie. Prutsers .
Ja, maar die laten dat via de reseller doen, want die dient het op te lossen als het binnen 30 dagen van aankoop is meen ik. Tenminste, dat antwoord kreeg ik van Kodak omdat mijn Zx3 hot dancing pixels vertoonde. Ik kreeg eergisteren bericht dat er weer een Zx3 naar me opgestuurd was (iBood AT).quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Direct naar de fabrikant sturen werkt dan ook altijd veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |