SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 31-08-2011 17:31:53 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Administratie op de plek waar ik ook stage heb gelopen. Alleen nemen ze geen mensen aan voor bijbaantjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
10 euro per uur is wel nice, wat voor werk was het?
Thank godquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thank godMaakte me al serieuze zorgen!! Waren ze een beetje lief voor je?
Klinkt niet goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoor.Moet nu wel ongeveer een week wachten op hun besluit.
Vooruit dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:27 schreef shifto het volgende:
BB, me nieuwe avatar in de OP![]()
ik zeg, doen!
Tja we zullen zien.quote:
Duurt lang ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja we zullen zien.Maar mang zeg een week is fokking lang.
![]()
Ik hoop het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duurt lang ja.
Maar misschien wordt het wachten beloond?
Onzinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Trouwens over de TT, is dat normaal dat die studenten worden ingeburgerd dat ze een Oeteldonkse sjaal moeten omhebben, wat een poppenkast zeg.
Precies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OnzinAlleen volk uit eigen bodem hoort zoiets te dragen.
Als de uitkomst goed is krijg je een biertje van me.quote:
Wow is de uitkomst zo iets belangrijks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als de uitkomst goed is krijg je een biertje van me.
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow is de uitkomst zo iets belangrijks.
Je zou het kunnen vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.Eigenlijk zouden zij mij een biertje moeten geven dan, maar aangezien dat ws niet gaat gebeuren.....
Jullie zeggen toch ook heel vaak KK.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stoer hoor om kanker te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |