quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat denk je dat ik ben, een wandelende supermarkt?
serieus?quote:
* ReMcOrE zoekt even op YTquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
NC & Toneshifterz – Psychedelic Unite (The Machine States His Mind Remix)
Als dat het Defqon anthem zou zijn geweest was het al een stukkie beter
Zeker een lekkere remix, maar sowieso al The Machinequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
deze dus, en de goede video! er is ook een andere, maar heeft de uploader zelf de climax lopen kopiėren en plakken
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Daar opende The Machine dus mee op DefQon.1quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Daar opende The Machine dus mee op DefQon.1Ik liep die area binnen en ik dacht, WTF, ik wist niet dat dat Anthem live zo hard knalde
x2quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik ga zo echt hard naar Sasha F as. zaterdag
Meneer heeft een double date?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef T-Force het volgende:
Volgende week zaterdag Frequence op Aquabest in mijn eigen dorp. Eerste keer sinds 8 jaar ofzo dat dat weer wordt gehouden. Ook wat Hardstyle ga ik meepakken:
13.00-14.30 Robbie Magura (Headliner)
14.30-16.00 Cursed P (Rare)
16.00-17.30 D-Block & S-Te-Fan (Headliner)
17.30-18.30 Marcel Woods (Main)
18.30-20.00 Rank 1 (Main)
20.00-20.30 Marco V (Main)
20.30-21.45 Josh & Wesz (Headliner)
Wederom lekker gevarieerdStiekem wel benieuwd naar D-Block & S-Te-Fan, lang geleden dat ik die heb horen draaien. En aangezien ik tegenwoordig toch wel van melodie hou, kan dit best leuk gaan worden. Josh & Wesz hebben de laatste paar keren dat ik die heb horen draaien echt super hun best gedaan en ook oudere plaatjes gedraaid, dus dat gaat ook mooi worden.
Dan om 21.40 de trein pakken naar Tilburg en dan de hele avond in de AVIO-zaal een potje housen![]()
Alphaverb & Intractable One
Luna
AVIO Live
Low-E & Alter Egosz
Geck-O & Phrantic
Gentalica
Wat een feest zal dat gaan worden zegquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef T-Force het volgende:
dan de hele avond in de AVIO-zaal een potje housen![]()
Sick bastard! Gewoon 2 feestjes op 1 dag pakken, killing!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef T-Force het volgende:
Volgende week zaterdag Frequence op Aquabest in mijn eigen dorp. Eerste keer sinds 8 jaar ofzo dat dat weer wordt gehouden. Ook wat Hardstyle ga ik meepakken:
13.00-14.30 Robbie Magura (Headliner)
14.30-16.00 Cursed P (Rare)
16.00-17.30 D-Block & S-Te-Fan (Headliner)
17.30-18.30 Marcel Woods (Main)
18.30-20.00 Rank 1 (Main)
20.00-20.30 Marco V (Main)
20.30-21.45 Josh & Wesz (Headliner)
Wederom lekker gevarieerdStiekem wel benieuwd naar D-Block & S-Te-Fan, lang geleden dat ik die heb horen draaien. En aangezien ik tegenwoordig toch wel van melodie hou, kan dit best leuk gaan worden. Josh & Wesz hebben de laatste paar keren dat ik die heb horen draaien echt super hun best gedaan en ook oudere plaatjes gedraaid, dus dat gaat ook mooi worden.
Dan om 21.40 de trein pakken naar Tilburg en dan de hele avond in de AVIO-zaal een potje housen![]()
Alphaverb & Intractable One
Luna
AVIO Live
Low-E & Alter Egosz
Geck-O & Phrantic
Gentalica
Misschienquote:Op woensdag 7 september 2011 02:45 schreef Sc0tTy het volgende:
Wie gaan er hier nog meer naar Q-Base trouwens ?
x2 Die beukt heerlijk iddquote:Op woensdag 7 september 2011 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind deze wellicht nog wel beter dan het origineel, geen lamme vocal, betere opbouw, en zo'n heerlijke drive
Ik twijfel al sinds de aankondiging van de area's en neig inmiddels naar niet. Van mijn groep wil niemand (niet dat dat me tegen laat houden) en heb de maandag naar Euphoria ook een belangrijke herkansing en 2 weekenden missen is toch wel veelquote:
Presentquote:Op woensdag 7 september 2011 02:45 schreef Sc0tTy het volgende:
Wie gaan er hier nog meer naar Q-Base trouwens ?
Vergeleken met voorgaande jaren vind ik die lineup heel zo sterk niet. 3 HS artiesten die 2x moeten, niks als vage gasten, geen AVIO, Theracords. Geen early. Geen interessante hardcore voor een niet super HC liefhebber (dus de wat meer mainstream), Tilt voor A2 :S (Dus geen ongelooflijke beukset van Beholder.) etc.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
PresentMoet zeggen dat iedereen dit jaar wel een beetje lauw is over Q-base ofniet?
Klopt, maar ik vond persoonlijk de line-up tegenvallen vergeleken met andere jaren.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:47 schreef NLS04 het volgende:
Moet zeggen dat iedereen dit jaar wel een beetje lauw is over Q-base ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |