wat een clip!quote:Op maandag 5 september 2011 11:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanaf 3:20 zou ik niet meer stil kunnen staan
Fabian bracht vroeger leuk spul uit maar dat station is hij voor mij (en denk de meeste hier) al lang gepasseerd. Die nieuwe track van hem hierboven ookquote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, ik hoorde vandaag Audiometric van onze vriend Fabian en dat blijf ik toch best een fijne plaat vindennet als Master Blade en One Blade
quote:
quote:
After bij mij!quote:Op zondag 4 september 2011 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
het begint toch wel te kriebelen om volgende week weer eens naar Lucky te gaan
http://partyflock.nl/party/206661:Dangerouzmind.html
[..]
Ik vind hem serieus nog beter dan die nieuwe Brennan Heart plaat.quote:
Deze is nog beter!quote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus nog beter dan die nieuwe Brennan Heart plaat.
Nou nog even spelen met het volume van mijn stemquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:18 schreef T_Killer het volgende:
Daniel, je hebt in ieder geval betere interview skills dan die andere gast. Vooral qua vragen die je stelt.
Wel leuk. Hoog B-front gehalte.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe artiesten op TiLLT:
Artiestennaam zelf is weer zwaar kut![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Like!
The Outside Agency
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |