ff uit mijn blote koppie, kinderzenders en wetenschapspakket in twee delen gesplitst ja...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef zatoichi het volgende:
Zwaar kut; had amerikaanse sporten voor 3/5,85 en krijg daarvoor nu tv plus.... zonder amerikaanse sporten...
Zodanig gekunsteld (uiteraard) dat iedereen met een extra pakket overstapt op het grootste pakket, en dus veel meer gaat betalen voor hun pakket....
gewoon standaard abbo nemen en de extra/buitenlandse zenders streamen via je pcquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef zatoichi het volgende:
Zwaar kut; had amerikaanse sporten voor 3/5,85 en krijg daarvoor nu tv plus.... zonder amerikaanse sporten...
Zodanig gekunsteld (uiteraard) dat iedereen met een extra pakket overstapt op het grootste pakket, en dus veel meer gaat betalen voor hun pakket....
Ja, een itv decoder. Dan kun je gratis uitzendingemist kijken. Aantal gratis Films/series is afhankelijk van je pakket.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Interactieve tv is standaard? Je hoeft dus alleen zo'n decoder erbij te hebben, of niet?
Heel erg tof. Jammer alleen dat ze tot en met november uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja, een itv decoder. Dan kun je gratis uitzendingemist kijken. Aantal gratis Films/series is afhankelijk van je pakket.
Je hebt ook de samsung, zit alleen geen hdd in. (Heb hem zelf ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heel erg tof. Jammer alleen dat ze tot en met november uitverkocht zijn.
Ik wil hem juist ook gebruiken om programma's mee op te nemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Je hebt ook de samsung, zit alleen geen hdd in. (Heb hem zelf ook)
Ow dus die standaard samsung decoders die je laatst kon kopen heb je niks aan voor interactieve tv?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Je hebt ook de samsung, zit alleen geen hdd in. (Heb hem zelf ook)
dan heb ik 'm net op tijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heel erg tof. Jammer alleen dat ze tot en met november uitverkocht zijn.
Ik weet niet welke decoder dit is? Maar op dit moment zijn er twee decoders die itv geschikt zijn. De cisco en de samsung h3102. Cisco is uitverkocht tot november helaas... snap niet dat ze er niet meer op voorraad hebben genomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ow dus die standaard samsung decoders die je laatst kon kopen heb je niks aan voor interactieve tv?
Die heb ik niet.. jammer..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik weet niet welke decoder dit is? Maar op dit moment zijn er twee decoders die itv geschikt zijn. De cisco en de samsung h3102. Cisco is uitverkocht tot november helaas... snap niet dat ze er niet meer op voorraad hebben genomen.
Je wilt geen 5 afstandbedieningen?quote:
10 jaar oud en zo groot als een huis en ik ben er trots opquote:Op donderdag 1 september 2011 03:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Je wilt geen 5 afstandbedieningen?
Edit: Je hebt ook nog een oude tv of dat niet?
nee dat kastje is idd geen HD.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik heb een Humax IR-FOX C kastje, volgens mij is die niet eens geschikt voor HD kanalen. In dat geval zal er behalve de zenderswijzigingen wel weinig veranderd zijn bij mij.
opnemen?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef Symer het volgende:
Dan maar weer gewoon de MP4'tjes van Voetbal International downloaden.
Hier heb je zeker weer zo'n interactieve kast voor nodig?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:55 schreef Symer het volgende:
Die gratis films en series zijn wel tof trouwens.
Fawlty Towers
tuurlijk, dat is on-demandquote:Op donderdag 1 september 2011 13:59 schreef Spacekitten het volgende:
[..]
Hier heb je zeker weer zo'n interactieve kast voor nodig?
Helemaal in de 600 inderdaad. Gelukkig kun je zelf een favorietenlijst aanmaken.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
Fucking hell.... Wat zit de BBC ver weg nu zeg.
Ik heb dat nog niet kunnen ontdekken op de Cisco decoder.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helemaal in de 600 inderdaad. Gelukkig kun je zelf een favorietenlijst aanmaken.
Haha ik had daar serieus geen idee van, ben dan ook best een leek op dit gebied. Maar aangezien mijn tv wel uitermate geschikt is voor HD vind ik het toch zonde, denk dat ik maar moet overwegen om een goed kastje aan te schaffen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:56 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
nee dat kastje is idd geen HD.
zit zelfs geen hdmi op:P
of een ci+ module.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Haha ik had daar serieus geen idee van, ben dan ook best een leek op dit gebied. Maar aangezien mijn tv wel uitermate geschikt is voor HD vind ik het toch zonde, denk dat ik maar moet overwegen om een goed kastje aan te schaffen.
Enige wat veranderd is dat je minder zenders hebt volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef Iemand91 het volgende:
Als je nog analoog kijkt, veranderd er toch niets?
BBCII zou er uit gaan, kan ik nog gewoon bekijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Enige wat veranderd is dat je minder zenders hebt volgens mij.
Klinkt interessant, ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
of een ci+ module.
die heb je voor 50 euro.
dan heb je ook HD en geen gedoe met een extra kastje en afstandsbediening.
wel even opzoeken of ziggo je tv ondersteund. en of je wel een ci+ slot in je tv hebt.
met ci+ heb je echter geen iTV
Kidding... waarom dat in godsnaam. Wat kan er nu allemaal tussen zitten dat interessanter is.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helemaal in de 600 inderdaad. Gelukkig kun je zelf een favorietenlijst aanmaken.
Pfff, analoog kan gewoon niet meer, vergelijk het beeld maar eens.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:39 schreef trovey het volgende:
[..]
10 jaar oud en zo groot als een huis en ik ben er trots op![]()
Ze staan nu bij de rest van de buitenlandse zenders, ZDF, RTL, TV5, Rai enzovoort.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kidding... waarom dat in godsnaam. Wat kan er nu allemaal tussen zitten dat interessanter is.
Lokaal weet ik niet maar regionaal gaat binnenkort op verzoek van de regionale omroepen het mes in, je ontvangt dan alleen nog maar de omroepen van de aangrenzende provincies. Dus stel je woont in Limburg dan ontvang je L1, omroep Brabant en omroep Gelderland.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef Veerboot het volgende:
Oh en nog een vraag: hoe zit het nou precies met die regionale/lokale omroepen? Ik heb nu veertien regionale omroepen (AT5 meegeteld) en acht lokale omroepen (waarvan er op drie ook daadwerkelijk wordt uitgezonden, overige vijf hebben zo'n Ziggo-testbeeld). Ik heb begrepen dat hier later dit jaar in gesneden gaat worden? Iemand die weet hoeveel regionale/lokale zenders je dan nog overhoudt?
Dit hangt van je decoder merk/type af. De Humax decoders hebben een optie erin zitten op favorietenlijst(en) aan te maken en daarin kun je vervolgens de zenders sorteren. Of dit ook bij de Samsung en Cisco decoders kan weet ik niet. Volgens mij bij de meeste Samsung decoders ook zoals deze.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:32 schreef j0rdiiii het volgende:
1 t/m 10 is nog gewoon SD, HD zit op 901 t/m 910Even kijken of dat anders kan
De Humax 5050 is een goede die HD ondersteund en met recorder. Kost wel +/- 240 euro.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Haha ik had daar serieus geen idee van, ben dan ook best een leek op dit gebied. Maar aangezien mijn tv wel uitermate geschikt is voor HD vind ik het toch zonde, denk dat ik maar moet overwegen om een goed kastje aan te schaffen.
Wat voor decoder heb je bij de tv in de keuken staan of heb je daar CI+ slot in de tv zitten? Ondersteund de decoder in de keuken wel HD? Anders even CI+ slot aanschaffen of een HD decoder (Humax 5100c, 5050) / HD interactieve decoder (Cisco)quote:Op donderdag 1 september 2011 07:17 schreef IkWilbert het volgende:
De tv in de woonkamer met itv decoder werkt mooi. Alles werkt zoals het hoort. Alleen de tv in de keuken heeft nog SD zenders ipv HD. Vanmiddag maar even kijken of ik dat kan fixen... denk even opnieuw zenders zoeken oid
Een interactieve decoder inderdaad, zie deze drie decoders op de Ziggo site. Je kunt ze ook gewoon in de winkel kopen bij winkels als MediaMarkt e.d.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Interactieve tv is standaard? Je hoeft dus alleen zo'n decoder erbij te hebben, of niet?
de radio kanalen zitten bij mij achteraan zowieso. heb wel een functie daarvoor op mijn AB maar kan ook er gewoon heen zappen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:59 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Klinkt interessant, ik ga me er eens in verdiepen.
iTV heb ik op dit moment ook niet en acht ik niet noodzakelijk, dat is geen probleem dus.
Edit: Vervallen er eigenlijk ook functies wanneer ik van een digitale decoder overstap op ci+?
Op de afstandsbediening die bij mijn digitale decoder hoort zit bijv. de TV/radio knop.
Met ci+ maak je als ik het goed begrijp gebruik van de afstandsbediening die bij je tv hoort, daar zit dan weer niet de functie op om over te schakelen op radio als ik het goed heb.
heel raar.quote:Op zondag 4 september 2011 00:30 schreef Nickske1912 het volgende:
Ci+ module vandaag binnengekregen en met succes aangesloten op mijn tv. Alles werkt naar behoren, alleen zijn de HD zenders pas vanaf kanaal 901 te vinden. Valt dit op te lossen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |