nee dat kastje is idd geen HD.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik heb een Humax IR-FOX C kastje, volgens mij is die niet eens geschikt voor HD kanalen. In dat geval zal er behalve de zenderswijzigingen wel weinig veranderd zijn bij mij.
opnemen?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:54 schreef Symer het volgende:
Dan maar weer gewoon de MP4'tjes van Voetbal International downloaden.
Hier heb je zeker weer zo'n interactieve kast voor nodig?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:55 schreef Symer het volgende:
Die gratis films en series zijn wel tof trouwens.
Fawlty Towers
tuurlijk, dat is on-demandquote:Op donderdag 1 september 2011 13:59 schreef Spacekitten het volgende:
[..]
Hier heb je zeker weer zo'n interactieve kast voor nodig?
Helemaal in de 600 inderdaad. Gelukkig kun je zelf een favorietenlijst aanmaken.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
Fucking hell.... Wat zit de BBC ver weg nu zeg.
Ik heb dat nog niet kunnen ontdekken op de Cisco decoder.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helemaal in de 600 inderdaad. Gelukkig kun je zelf een favorietenlijst aanmaken.
Haha ik had daar serieus geen idee van, ben dan ook best een leek op dit gebied. Maar aangezien mijn tv wel uitermate geschikt is voor HD vind ik het toch zonde, denk dat ik maar moet overwegen om een goed kastje aan te schaffen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:56 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
nee dat kastje is idd geen HD.
zit zelfs geen hdmi op:P
of een ci+ module.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Haha ik had daar serieus geen idee van, ben dan ook best een leek op dit gebied. Maar aangezien mijn tv wel uitermate geschikt is voor HD vind ik het toch zonde, denk dat ik maar moet overwegen om een goed kastje aan te schaffen.
Enige wat veranderd is dat je minder zenders hebt volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef Iemand91 het volgende:
Als je nog analoog kijkt, veranderd er toch niets?
BBCII zou er uit gaan, kan ik nog gewoon bekijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Enige wat veranderd is dat je minder zenders hebt volgens mij.
Klinkt interessant, ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
of een ci+ module.
die heb je voor 50 euro.
dan heb je ook HD en geen gedoe met een extra kastje en afstandsbediening.
wel even opzoeken of ziggo je tv ondersteund. en of je wel een ci+ slot in je tv hebt.
met ci+ heb je echter geen iTV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |