Damn das nog veel erger, binnekort maar is ff hard achteraan gaanquote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, want je hebt wat ontvangen en dan kun je bij Paypal ook geen geld terug eisen.
Had mijn nichtje ook, alleen dan met een B'berry.
Ze had toen een pak suiker ontvangen. Geld nooit terug gekregen.
Iemand? Wie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 02:15 schreef W00fer het volgende:
Dikke Taobao scammer:
http://www.tradesafest.com/
Iemand had voor $180 dollar daar zonnebrillen besteld, nooit aangekomen. Vragen om te betalen via Western Union, doen zich voor als Taobaospree (Susan)
Klinkt beter dan de bekende smoes die ik krijg als ze de foute maat of kleur opsturen. Dat doen ze juist als service anders moest ik langer wachten. Ik vond dat altijd een zeer slechte leugen maar deze leugen krijg ik zo vaak te horen... volgens mij redeneren Chinezen zo werkelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had met Focalprice contact opgenomen waarom mijn horloge en batterijcases van 1 order apart verscheept waren en waarom het horloge nog niet verscheept was terwijl in stock.
Antwoord gekregen met een smoes![]()
Uurtje later kreeg ik een shipping notification
Zo zie je maar, vragen of aandringen kan helpen![]()
hoe hardt kan die?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:29 schreef Joery34 het volgende:
Save $5 on any order over $50
code: DDGIFTCARD0721
DinoDirect, misschien dat ik er iemand blij mee kan maken!
Vandaag http://www.buyincoins.com(...)ne-product-2763.html binnen gekregen, komt goed geluid uit en is oplaadbaar (USB)! Positief dus.
Weet niet echt waar ik het mee moet vergelijken, denk stukkie harder dan een gemiddelte telefoon, kwaliteit van 't geluid is ook goed.quote:
Ze gebruiken mij nooit als recommenderquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:27 schreef RobertNL het volgende:
Welcome to BuyinCoins.com
Your Point Coins: $50.03
China shopping blijft een leuke goedkope hobby op deze manier, bedankt wie mij als recommender hebben ingevuld.
Ga het maar weer uit laten betalen, bij bic valt niet zo veel nieuws meer te halen.
Koop maar cocksox broekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ze gebruiken mij nooit als recommender![]()
Maarja ga ook niet advertisen in me sig enzo, koop wel gewoon van me eigen geldjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door kanovinnie op 07-09-2011 12:23:19 ]
Hee volgensmij heb ik jou op buyincoins als recommender gebruiktquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Maarja ga ook niet advertisen in me sig enzo, koop wel gewoon van me eigen geldjes
hohoo; ik heb er zelfs nog moeite voor genomen om je recommender code op te vragen via PMquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn envelop openmaak acties maar ga filmen als ik dat zo hoor. Sta je volgens mij toch wat sterker in je schoenen qua bewijs.quote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, want je hebt wat ontvangen en dan kun je bij Paypal ook geen geld terug eisen.
Had mijn nichtje ook, alleen dan met een B'berry.
Ze had toen een pak suiker ontvangen. Geld nooit terug gekregen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:20 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Hee volgensmij heb ik jou op buyincoins als recommender gebruikt![]()
Order Date: Monday 25 July, 2011
Heren, excuseert U mij.. nog bedankt!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
hohoo; ik heb er zelfs nog moeite voor genomen om je recommender code op te vragen via PM![]()
maar bic heeft niet zo heel veel keus helaas, blijft toch een fijne webshop.
en ben benieuw hoe mistertao gaat draaien als het uit zijn beta fase komt!
wat ben je van plan te gaan doen dan?quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Damn das nog veel erger, binnekort maar is ff hard achteraan gaan
Ik heb al wat ontdekt. Het is net als bij laptop toetsenborden. Je krijgt shiny keys op de muisknoppen. De lak slijt ervanaf en dan wordt ie lelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn muis van Buyincoins binnen:
http://www.buyincoins.com(...)pc-product-1884.html
Kan er niks anders over zeggen dan positieve dingen.
Licht, modieus, scrollwiel en drukknoppen werken fijn, goedkoop.
Verder kun je de dpi niet omzetten met de knop want er verandert niets.
Maar dat is niet hinderlijk omdat hij op een fijne snelheid werkt.
Kortom echt een aanrader![]()
Ben benieuwd hoelang hij meegaat.
En BIC was weer de snelste met verzending zoals gewoonlijk.
na aan het denken eroverquote:Op woensdag 7 september 2011 09:41 schreef keesos het volgende:
Tinydeal is vlot ja,
Iemand nog een helicoptertje btw??![]()
[TK] Esky Hunter RTF, RC helicopter
Ik had laatst een schnäppchen te pakken bij PW. Een Great Wall/Xieda 9958 was opeens maar $34 (ik had er eentje voor $46). Een dag later stond 'ie daar ook weer op $45. Staat nog op 'processing', maar ik hoop op het beste (die van Focal ging kapoetski, elektronisch falen (prima in idle, zodra je meer gas geeft en de staartrotor ten compensatie aan komt, slaat de hele heli uit, was ook nog eens de kleur van een andere SKU (betekent trouwens Stock Keeping Unit), customer service zegt terugsturen of plaatselijk laten repareren, afgelopen week een pakketje naar Duitsland gestuurd: 13 euroquote:
Ze weten wanneer ze iets gaan verschepen. Dat ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:05 schreef xminator het volgende:
Fuck, muis dat ik had besteld wordt pas op: Ships on 10/16/2011 (39 days)
verzonden...
Dingen vliegen net maximaal 5 minuten en dan kan die weer een uur aan de stroom, wou dat ze wat langer mee gingenquote:Op woensdag 7 september 2011 09:41 schreef keesos het volgende:
Tinydeal is vlot ja,
Iemand nog een helicoptertje btw??![]()
[TK] Esky Hunter RTF, RC helicopter
Anaal G noemen wij die. Lightake heeft ze nog zag ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 14:04 schreef M-unit het volgende:
Weten jullie een website waar ik Oral B tandenborstels kan vinden?
ken niks van heli's, ik zoek wel namelijk een leuke cheap one, als verjaardags geschenkquote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had laatst een schnäppchen te pakken bij PW. Een Great Wall/Xieda 9958 was opeens maar $34 (ik had er eentje voor $46). Een dag later stond 'ie daar ook weer op $45. Staat nog op 'processing', maar ik hoop op het beste (die van Focal ging kapoetski, elektronisch falen (prima in idle, zodra je meer gas geeft en de staartrotor ten compensatie aan komt, slaat de hele heli uit, was ook nog eens de kleur van een andere SKU (betekent trouwens Stock Keeping Unit), customer service zegt terugsturen of plaatselijk laten repareren, afgelopen week een pakketje naar Duitsland gestuurd: 13 euroChina zal daar goed overheen gaan ben ik bang). Mja, zo'n zelfde heli van E-Flite: Blade mSR kost het driedubbele. Ze delen de eigenschappen 4CH en 2.4Ghz.
Ook een nieuwe capo besteld voor m'n gitaar (ook PW), mijne brak afgelopen week.Trouwens een booming merk, dat 'Alice' met gitaarsupplies. Ook wat plectrums en snaren hebben die.
[..]
Ze weten wanneer ze iets gaan verschepen. Dat ken ik helemaal niet.Vaak weet je niks en weten ze zelf ook nergens van. Welke shop was dat?
nah 10-12 minuten per accu, maar langer zou idd nog beter zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:13 schreef Silencee het volgende:
[..]
Dingen vliegen net maximaal 5 minuten en dan kan die weer een uur aan de stroom, wou dat ze wat langer mee gingen
...en jullie zijn 12? ;-) geintje hee!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Anaal G noemen wij die. Lightake heeft ze nog zag ik...
Ja een vriend van me had er ook 1, echt gelachen met dat ding. In de woonkamer vlogen de glazen van tafel omdat dat ding opeens naar beneden kwam zetten haha. Maar na 2 dagen was die al door gebrand haha (gelukkig maar)quote:Op woensdag 7 september 2011 14:34 schreef keesos het volgende:
[..]
nah 10-12 minuten per accu, maar langer zou idd nog beter zijn.
Koop een Syma S107, prima én goedkoop helikoptertje.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ken niks van heli's, ik zoek wel namelijk een leuke cheap one, als verjaardags geschenk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |