Pff, het is een handig betaalmiddel maar het mag wel iets sneller allemaal. Het internet is een snel wereldje. Het geld is inmiddels over, maar nu kan ik ook zo'n 2 weken op mijn bestelling wachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je geen centen meer op je bank hebt staan en Paypal tovert het naar een uitgestelde bankbetaling. Dat duurt ruim een week, niet dat ze elke dag even pollen om die knaken eraf te halen, nee wachten en wachten. De verkoper moet dus ook wachten op zijn centen.
*zuchtquote:Op donderdag 1 september 2011 10:30 schreef Silencee het volgende:
Eergister binnen gekregen:
Goede kwaliteit
Niks aan op te merken
Geen voice control / volume regeling (maar dan moet je nog een stap duurder nemen)
Getest met de orginele en collega heeft spijt dat hij die heeft gekocht.
Dus zeker aan te raden als je nog nieuwe oordopjes zoekt.
Hoezo dit word gewoon op de sites verkocht die jullie hier ook allemaal aanprijzen...quote:Op donderdag 1 september 2011 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*zucht![]()
Wordt tijd dat er bans uitgedeeld gaan worden...
Boven de reactievak:quote:Op donderdag 1 september 2011 11:10 schreef Silencee het volgende:
[..]
Hoezo dit word gewoon op de sites verkocht die jullie hier ook allemaal aanprijzen...
Dit lijkt me vrij duidelijk..... We prijzen de sites aan, ja... Maar niet de namaak productenquote:Let op! Het per post bestellen van namaakproducten uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland.
Het bespreken hiervan wordt hier derhalve niet toegestaan.
Heb je linkjes naar de bladeforums?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:31 schreef Negakinu het volgende:
Gisteren weer een stapeltje vouwmessen besteld bij Exduct.com. Dit wordt mijn derde levering tot nu toe van dit bedrijf en ben er erg tevreden over. Veel snellere bezorging dan gewoon bij Chinabusiness en keurig verpakt. Verkoper reageert ook vlot op email en blijkt vloeiend Engels te spreken/typen.
Hij richt zich voornamelijk op merken als Enlan, Navy, Ganzo en SanRenMu en de kwaliteit is echt bizar goed als je ze vergelijkt met Westerse merken als Böker, Kershaw, Spyderco en Benchmade. Op Bladeforums beginnen ze er ook achter te komen en loopt er nu zelfs een inkoopactie.
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goed every-day-carry mes (allen legaal, klein, licht en stevig voor dagelijkse werkzaamheden, GEEN wapens), dan kan ik Exduct.com van harte aanbevelen. Noteworthy zijn de SanRenMu 710, 730, B4730, Enlan B09, Enlan EL-02 Micarta en de Ganzo 704.
Nogmaals (je hebt eerder al een bericht van een mod gehad), het is NIET toegestaan om over namaakartikelen te praten. Ga je hier mee door, dan loop je de kans op dat je een ban krijgt.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:30 schreef Silencee het volgende:
Eergister -weg- Goede kwaliteit
Niks aan op te merken
Geen voice control / volume regeling (maar dan moet je nog een stap duurder nemen)
Getest met de orginele en collega heeft spijt dat hij die heeft gekocht.
Dus zeker aan te raden als je nog nieuwe oordopjes zoekt.
Ga dan tenminste voor béétje kwaliteit voor kleine prijsquote:Op donderdag 1 september 2011 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://lightake.com/detai(...)_%28Spider%29_-31476
Heb je die gekocht? Die nep kut.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ga dan tenminste voor béétje kwaliteit voor kleine prijs
Quality, for less
Verder gewoon het standaard speelgoed, en toys voor onderweg:
- Mooie MP3/MP4 speler, icm met leuke oortjes (MP4 nation alpha's..)
- Helikopters
- Mooi horloge (shark @ ebay?)
- Zaklamp![]()
- Hippe zonnebrillen
- tablets
Ik heb een hekel aan dit soort posts. Uit je taalgebruik blijkt dat je niet de eerste de beste bent die met die dingen gaat zwaaien, maar ik vind dat ze dit veel harder mogen aanpakken.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:31 schreef Negakinu het volgende:
Gisteren weer een stapeltje vouwmessen besteld bij Exduct.com. Dit wordt mijn derde levering tot nu toe van dit bedrijf en ben er erg tevreden over. Veel snellere bezorging dan gewoon bij Chinabusiness en keurig verpakt. Verkoper reageert ook vlot op email en blijkt vloeiend Engels te spreken/typen.
Hij richt zich voornamelijk op merken als Enlan, Navy, Ganzo en SanRenMu en de kwaliteit is echt bizar goed als je ze vergelijkt met Westerse merken als Böker, Kershaw, Spyderco en Benchmade. Op Bladeforums beginnen ze er ook achter te komen en loopt er nu zelfs een inkoopactie.
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goed every-day-carry mes (allen legaal, klein, licht en stevig voor dagelijkse werkzaamheden, GEEN wapens), dan kan ik Exduct.com van harte aanbevelen. Noteworthy zijn de SanRenMu 710, 730, B4730, Enlan B09, Enlan EL-02 Micarta en de Ganzo 704.
Daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Heb je die gekocht? Die nep kut.
Ben ik het wel redelijk mee eens. Tenzij je als Bear Grylls graag af en toe jezelf ergens laat droppen in de middle of nowhere en de eerste beschaving een week lopen verder is, heb je weinig aan zo'n ding. Het zijn dan ook wel 'tactical' en 'survival' messen. Om jezelf te weren (steken uit te delen, snijden) en om enkele natuurelementen naar je hand te zetten (stok speerpunten, touw of bladeren doorsnijden, etc). Natuurlijk heb je er mensen bij die om onverklaarbare redenen gewoon een soort voorliefde voor messen hebben, gewoon de schoonheid ervan ofzo en die dan messen verzamelen, en samuraizwaarden en ninjasterren, dit allemaal onder de noemer 'hobby', maar het is natuurlijk wel redelijk verontrustend, want al zijn het geen wapens, je kunt ze zeker als zodoende gebruiken.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort posts. Uit je taalgebruik blijkt dat je niet de eerste de beste bent die met die dingen gaat zwaaien, maar ik vind dat ze dit veel harder mogen aanpakken.
Het gemak waarmee je praat over een "stapeltje messen".
Waarom zou je, in een wereld die niet meer op de middeleeuwen lijkt nog een mes willen meenemen? Om 's middags in de kantoor kantine je boterhampapiertje open te snijden?
Ik zie op GoT ook zat mensen in het EDC topic met de meest bizarre messen iedere dag op zak. Allemaal onder de noemer "Het is geen wapen".
Zelfs een good old Victorinox vind ik in 2011 al achterhaald, of het moet die multitool functie zijn voor bierflesjes te openen, met usb stick erin en lampje om het sleutelgat te vinden.
Dan kun je wel weer komen van: Guns don't kill people, people do, maar je hebt de mogelijkheid tot. En dat maakt het al erg genoeg. Verbieden die zooi. Messen opsturen vind ik 100x erger dan een paar nep t-shirts.
Ik ga hier niet te uitgebreid op reageren aangezien dit onderwerp zo subjectief is dat je er onmogelijk zinnig via een forum over kunt discussiëren. Tevens wil ik voorop stellen dat ik je mening respecteer. Ik wil wel even meedelen dat ik mijn mes/snijgereedschap dagelijks gebruik op mijn werk en in mijn hobby. Ik draag het nooit tijdens gelegenheden waar het geen functie zal vervullen. Verder ben ik van mening dat een mes niets anders is dan een gereedschap en dat een kwaadwillend persoon met een botte schroevendraaier een gevaarlijker wapen in handen heeft dan een klein en scherp EDC mes. De drager bepaalt de functie van het voorwerp. Dingen zoals zwaarden, ninjasterren, vechtmessen, tasers etc. zijn echter wel mijlenver verwijderd van mijn functionele EDC snijgereedschap en dragen mijn goedkeuring dan ook absoluut niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dit soort posts. Uit je taalgebruik blijkt dat je niet de eerste de beste bent die met die dingen gaat zwaaien, maar ik vind dat ze dit veel harder mogen aanpakken.
Het gemak waarmee je praat over een "stapeltje messen".
Waarom zou je, in een wereld die niet meer op de middeleeuwen lijkt nog een mes willen meenemen? Om 's middags in de kantoor kantine je boterhampapiertje open te snijden?
Ik zie op GoT ook zat mensen in het EDC topic met de meest bizarre messen iedere dag op zak. Allemaal onder de noemer "Het is geen wapen".
Zelfs een good old Victorinox vind ik in 2011 al achterhaald, of het moet die multitool functie zijn voor bierflesjes te openen, met usb stick erin en lampje om het sleutelgat te vinden.
Dan kun je wel weer komen van: Guns don't kill people, people do, maar je hebt de mogelijkheid tot. En dat maakt het al erg genoeg. Verbieden die zooi. Messen opsturen vind ik 100x erger dan een paar nep t-shirts.
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef markar het volgende:
gaan balletjes pistolen van dx en die groene laser door de doaune naar nederland?
Doe eens een gok.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef markar het volgende:
gaan balletjes pistolen van dx en die groene laser door de doaune naar nederland?
Hang je hier niet zo vaak rond? Wij schamen onszelf niet voor dit soort spulletjesquote:Op donderdag 1 september 2011 14:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Heb je die gekocht? Die nep kut.
Maar wat ga je doen als de tegenpartij schijt heeft aan deze regel, sta je daar als hulpeloos slachtoffer. Zag je ook in Noorwegen, lekker prijsschieten op dat eilandje. Wapens bestaan, accepteer de realiteit.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef W00fer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |