Niet snoepen: geen probleem. Maar alcohol is echt mijn zwakke plek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:22 schreef Nallie het volgende:
Ziet er lekker uit allemaal renzell! (behalve t bier dan, dat lus ik nie)
Same!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:08 schreef Chicolate het volgende:
Okeeee. Dit gaat een lánge dag worden. *alvast flesje water pakt*
Goeie insteek! Je zal merken dat hoe vaker je de snaai weglaat, hoe minder je het mist. Idem voor de frisdrank. Zo werkt t bij mij tenminste!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:45 schreef Aventura het volgende:
Schoon huis, zelf ben ik redelijk netjes (niet met lege handen naar de keuken, rommel meteen opruimen, bordje pakken als je een boterham eet etc.) maar manlief niet. Die is wat dat betreft onopgevoed (en ik probeer er niet eens meer wat van te zeggen, scheelt ergernis). Voel me net een veegwagen die achter hem aan de schade probeert te beperken. Gelukkig hebben we een keer per week een hulp die stofzuigt en keuken, douche en toiletten doet.
Man en ik hebben samen besloten om beter op ons eetpatroon te letten. Maatregelen die we hebben genomen zijn o.a. geen frisdrank meer door de week (ik haat light, dus beter minder frisdrank dan dat). Is vooral en valkuil van manlief, want waar ik het bij 1 glaasje hou voor de lekker, drinkt hij zo 3 glazen orangina of ice tea bij het eten. Achter elkaar klokken, dus meer als dorstlesser. Slecht en ook duur. Verder stopt hij met bier door de week en mindert hij met vlees(waar). En geen koek of snoep meer 's avonds. Door mijn zwangerschap en nu de baby zitten we vaker thuis dan normaal. Dan is het al snel filmpje kijken, koekje/chocolaatje erbij...Er zijn avonden geweest waarbij we gerust samen een pak koek wegkaanden. No more!
Hoe slaap je? Heb je de verwarming aan? Als ik het warm heb, droom ik meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, iemand tips om mij eindelijk weer eens een nacht zonder dromen te laten hebben? Ik droom al wekenlang elke nacht zo levendig dat slapen meer energie kost dan dat het oplevert, en de dromen worden alsmaar enger en gruwelijker. Ik ben zķ moe..
Yep, voor mij ook. Ik ben van nature helemaal geen snoeperd, dus het zal wel wennen na een tijdje. Ik vind dat ik het moet zien als verwennerij, beloning en niet als een vast onderdeel van de avond.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goeie insteek! Je zal merken dat hoe vaker je de snaai weglaat, hoe minder je het mist. Idem voor de frisdrank. Zo werkt t bij mij tenminste!
Tsja, van alles. Ik heb al gedroomd dat LadyBlack zwanger is, een aantal keer dat Baardmans vreemdgaat, dat ik ontslagen word bij m'n nieuwe baan, maar ook alles tussen dat m'n vader thee aan het drinken is en een kerel die vrouwen en kinderen op gruwelijke wijze afslacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Waar gaan je dromen over?
Ik heb verschilllende mensen meegemaakt die erg naar gingen dromen als er verder in hun leven iets of vanalles speelde. Zodra ze daarmee aan de slag gingen, stope het dromen,,,
als je perse wat te knabbelen wil, dan kan het wel, maar dan zou ik voor rauwkost gaan. Stukjes tomaat/komkommer/paprika en misschien wat humus erbij of een yoghurtdipje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yep, voor mij ook. Ik ben van nature helemaal geen snoeperd, dus het zal wel wennen na een tijdje. Ik vind dat ik het moet zien als verwennerij, beloning en niet als een vast onderdeel van de avond.
^^. Ik kwam gisteren thuis, en vriend was zowaar aan het stofzuigen & aan het dweilenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
ons huis verkeert trouwens in een state of flux. Van relatieve puinzooi naar blinkend schoonSoms maken we ubervaak en goed schoon en soms kunnen we prima om dingen heenlopen/ negeren
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
blguh, een gaatje, en moet nog terugkomen voor tandsteen verwijderen. Ik heb zo'n stom gebit, de gaatjes vallen erin...
en het kost veel geld hier. Tandarts in Zweden moet je zelf betalen. Dit gaat me minstens 250 euro kosten. Leuk grapje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
blguh, een gaatje, en moet nog terugkomen voor tandsteen verwijderen. Ik heb zo'n stom gebit, de gaatjes vallen erin...
Dan is het ook wel een dure tandarts!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en het kost veel geld hier. Tandarts in Zweden moet je zelf betalen. Dit gaat me minstens 250 euro kosten. Leuk grapje.
de staatstandarts. Maar goed, als ik daarmee klaar ben dan kan ik een soort verzekering nemen, waarbij ik elke maand 8 euro ofzo betaal, en dan word alles vergoed. Maar pas als ik daarmee klaar ben, helaas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan is het ook wel een dure tandarts!
klotequote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de staatstandarts. Maar goed, als ik daarmee klaar ben dan kan ik een soort verzekering nemen, waarbij ik elke maand 8 euro ofzo betaal, en dan word alles vergoed. Maar pas als ik daarmee klaar ben, helaas.
Ik ben niet aanvullend verzekerd dus betaal de tandarts zelf. Heb een dure tandarts maar voor gaatje vullen was ik vorige week 82 euro kwijt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de staatstandarts. Maar goed, als ik daarmee klaar ben dan kan ik een soort verzekering nemen, waarbij ik elke maand 8 euro ofzo betaal, en dan word alles vergoed. Maar pas als ik daarmee klaar ben, helaas.
ik heb sowieso geen pijn. En ze moeten nog gevuld worden. Op een zaterdagmorgen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:05 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
klotezeg.. Nou, je kan iig weer lekker eten zonder pijn
alleen al onderzoek kost hier 40 euro. Niet bij de tandarts maar bij de hygienist...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben niet aanvullend verzekerd dus betaal de tandarts zelf. Heb een dure tandarts maar voor gaatje vullen was ik vorige week 82 euro kwijt.
Ik ga ff googelen op dromen en vitamine B.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, iemand tips om mij eindelijk weer eens een nacht zonder dromen te laten hebben? Ik droom al wekenlang elke nacht zo levendig dat slapen meer energie kost dan dat het oplevert, en de dromen worden alsmaar enger en gruwelijker. Ik ben zķ moe..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een tuin. En dan komkommers en pompoenen en paprikas en tomaten groeien
Je mag in mijn tuin wel komen kwekenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een tuin. En dan komkommers en pompoenen en paprikas en tomaten groeien
Maar hoe kan ik daar aan gekomen zijn? Het enige uit dat lijstje voedingsmiddelen dat ik regelmatig (of zelfs, überhaupt) eet, is bananen en bruin brood.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ga ff googelen op dromen en vitamine B.
http://www.mannen-gezondheid.com/vitamine-B6.html
Te veel B6 kan de veroorzaker zijn.
yes. En eerst moet je uitbehandeld zijn, ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:12 schreef Ml-etje het volgende:
Maar Jägar waarom moet je dit eerst doen?
Moet je eerst een eerste consult/check doen voor ze je accepteren?
Hier ook een jungle. Het is te nat om er iets aan te doen vind ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Je mag in mijn tuin wel komen kwekenik baal zo van die tuin
het is één groot oerwoud en omdat het steeds zeiknat is door de regen heb ik geen moed om er doorheen te gaan met de snoeischaar. Terwijl dat eigenlijk wel moet.
Het kan ook wat anders zijn natuurlijk. Bij te veel of te weinig dromen is vitamine B mijn eerste link.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik daar aan gekomen zijn? Het enige uit dat lijstje voedingsmiddelen dat ik regelmatig (of zelfs, überhaupt) eet, is bananen en bruin brood.
Ik ga wel een keer of drie keihard onderuit tijdens een hoorcollege voordat school weer begint ^^quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:25 schreef Razztwizzle het volgende:
DaD - ik heb precies hetzelfde! Ik droom me elk jaar tegen het begin van het nieuwe schooljaar helemaal suf. Klassen die niet komen opdagen, geen rooster/boeken/tas/sleutel hebben, ontslagen worden, manlief die bij me weggaat, katten die doodgaan, moeder die ziek wordtik denk dat zo'n lange zomervakantie misschien de drempel om straks weer voor de klas te beginnen (onbewust) opwerpt, en daar krijg ik zelf altijd last van in de vorm van heel veel en heftig dromen.
Oh, het is gewoon een docentenkwaaltje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:25 schreef Razztwizzle het volgende:
DaD - ik heb precies hetzelfde! Ik droom me elk jaar tegen het begin van het nieuwe schooljaar helemaal suf. Klassen die niet komen opdagen, geen rooster/boeken/tas/sleutel hebben, ontslagen worden, manlief die bij me weggaat, katten die doodgaan, moeder die ziek wordtik denk dat zo'n lange zomervakantie misschien de drempel om straks weer voor de klas te beginnen (onbewust) opwerpt, en daar krijg ik zelf altijd last van in de vorm van heel veel en heftig dromen.
Ha, daar zat ik net naar te kijken! Toevalligquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de uit eten gaan fans:
Restaurantweek 26 september t/m 2 oktober 2011
Je kunt weer reserveren!
Poe hé dan is het maar goed dat ze hier een stuk makkelijker zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
yes. En eerst moet je uitbehandeld zijn, ook.
Zwetheul volgeboektquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de uit eten gaan fans:
Restaurantweek 26 september t/m 2 oktober 2011
Je kunt weer reserveren!
Oh, ik heb in maart echt een topavond gehad bij een restaurant met 1 ster. Heerlijk gegeten, vriendelijke personeel en we hadden absoluut niet het idee afgescheept te worden met iets simpels vanwege de restaurantweek ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind de restaurantweek overgewaardeerd.
Yup, als ik sommige reacties/verslagen lees kan het inderdaad tegenvallen, maar ik heb over het algemeen zéér leuke ervaringen gehadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik heb in maart echt een topavond gehad bij een restaurant met 1 ster. Heerlijk gegeten, vriendelijke personeel en we hadden absoluut niet het idee afgescheept te worden met iets simpels vanwege de restaurantweek ofzo.
Maar het kan wel erg verschillen per restaurant, dat lees ik altijd wel in CUL
haha, lijkt het er zo erg op?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Crap! Nu heb ik ook in Dieet zitten posten![]()
Niet dat ik het erg vind dat ik er gepost heb, maar meerdat ik het niet eens doorhad.
Ik ben wel een paar keer geweest, maar vaak komt het net onhandig uit. Of je wordt idd afgescheept met iets simpels.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik heb in maart echt een topavond gehad bij een restaurant met 1 ster. Heerlijk gegeten, vriendelijke personeel en we hadden absoluut niet het idee afgescheept te worden met iets simpels vanwege de restaurantweek ofzo.
Maar het kan wel erg verschillen per restaurant, dat lees ik altijd wel in CUL
Laatste posts waren van Vik, MoBlo, Isa & Muks (wat ik zo snel zag). Dat zijn ook slankiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha, lijkt het er zo erg op?
Goed begin hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:45 schreef Aventura het volgende:
Schoon huis, zelf ben ik redelijk netjes (niet met lege handen naar de keuken, rommel meteen opruimen, bordje pakken als je een boterham eet etc.) maar manlief niet. Die is wat dat betreft onopgevoed (en ik probeer er niet eens meer wat van te zeggen, scheelt ergernis). Voel me net een veegwagen die achter hem aan de schade probeert te beperken. Gelukkig hebben we een keer per week een hulp die stofzuigt en keuken, douche en toiletten doet.
Man en ik hebben samen besloten om beter op ons eetpatroon te letten. Maatregelen die we hebben genomen zijn o.a. geen frisdrank meer door de week (ik haat light, dus beter minder frisdrank dan dat). Is vooral en valkuil van manlief, want waar ik het bij 1 glaasje hou voor de lekker, drinkt hij zo 3 glazen orangina of ice tea bij het eten. Achter elkaar klokken, dus meer als dorstlesser. Slecht en ook duur. Verder stopt hij met bier door de week en mindert hij met vlees(waar). En geen koek of snoep meer 's avonds. Door mijn zwangerschap en nu de baby zitten we vaker thuis dan normaal. Dan is het al snel filmpje kijken, koekje/chocolaatje erbij...Er zijn avonden geweest waarbij we gerust samen een pak koek wegkaanden. No more!
Was je man ook altijd slank vroeger? Of heeft hij wel altijd al aanleg gehad (en was hij voorheen ook mollig ofzo)?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef Aventura het volgende:
Ik hoop vooral dat het mijn man nu eindelijk eens gaat lukken. Hij heeft een bmi van 35, best erg eigenlijk. Het is in proportie en is niet baggervet maar mooi ist niet. Het is een blinde vlek bij ons allebei. Ik ben zelf altijd slank geweest en zelfs nu ben ik niet dik, maar weeg ik net 5 kilo teveel. En dat met een duidelijk oorzaak, namelijk zwangerschap (daardoor minder bewegen en anders eten). Ik verwacht binnen een paar maanden weer op gewicht te zijn. Bij man is dat anders. Eigenlijk wil ik dat hij begeleiding krijgt, maar dat moet je echt willen.
ik ook, maar dat is niet zo moeilijk. De duutser heeft echt 0% vet. Bij wijze van spreken, dan he!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:08 schreef Perruche het volgende:
Wow Aventura, dat is wel zwaar dan.
Ik ben dikker dan mijn vriendje
Gniffel dat moet ik ook eens bekijken mijn bmi is 22 (atm 1.70 en 63 kilo)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:08 schreef Perruche het volgende:
Wow Aventura, dat is wel zwaar dan.
Ik ben dikker dan mijn vriendje
Samen sporten. Zul je zien dat bij hem de kilo's eraf vliegen omdat man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef Aventura het volgende:
Ik hoop vooral dat het mijn man nu eindelijk eens gaat lukken. Hij heeft een bmi van 35, best erg eigenlijk. Het is in proportie en is niet baggervet maar mooi ist niet. Het is een blinde vlek bij ons allebei. Ik ben zelf altijd slank geweest en zelfs nu ben ik niet dik, maar weeg ik net 5 kilo teveel. En dat met een duidelijk oorzaak, namelijk zwangerschap (daardoor minder bewegen en anders eten). Ik verwacht binnen een paar maanden weer op gewicht te zijn. Bij man is dat anders. Eigenlijk wil ik dat hij begeleiding krijgt, maar dat moet je echt willen.
ja is van nature slank. Woog rond de 75 kilo. Neemt nu medicijnen waarvan bekend is dat je daarvan aankomt. Maar dat is niet de enige oorzaak van zijn overgewicht. Hij sport te weinig en hij eet niet bewust. Veel te grote porties, veel ongezonde dingen en veel bier. Daar kom je mee weg onder de 30 (nou ja, qua gewicht dan vaak), maar niet als dertiger met een zittend beroep én meds.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Was je man ook altijd slank vroeger? Of heeft hij wel altijd al aanleg gehad (en was hij voorheen ook mollig ofzo)?
Dat denk ik ook. Wel lastig met baby. Ik had al bedacht dat ik ga hardlopen en dan hij met baby in de wagen (ik begin toch met intervaltraining, dus kan hij me wel bijhouden)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Samen sporten. Zul je zien dat bij hem de kilo's eraf vliegen omdat man.
Same here, mijn zus is megadun. Eet alles, patat, pizza, chips, snoep. Echt alles eet ze wel in 1week.. En sport niet... Maar ze heeft ook geen kont & voorgevel.. Dus ach,..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:22 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje is superdun. En hij eet best veel ongezonde dingen en sport niet! Maar ja.
Maar dun is dus niet meteen gezondquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:25 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Same here, mijn zus is megadun. Eet alles, patat, pizza, chips, snoep. Echt alles eet ze wel in 1week.. En sport niet... Maar ze heeft ook geen kont & voorgevel.. Dus ach,..
Misschien is er ergens een sportschule met kinderopvang? Bij mijn sportschool zit zoiets!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Wel lastig met baby. Ik had al bedacht dat ik ga hardlopen en dan hij met baby in de wagen (ik begin toch met intervaltraining, dus kan hij me wel bijhouden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
1 of 2quote:
Ik vond de docu 'Why are thin people thin' zo'n eye-openerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:22 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje is superdun. En hij eet best veel ongezonde dingen en sport niet! Maar ja.
Ah jah, dat is vervelend dan. Maar idd, zelfs met medicijnen kun je het binnen de perken houden, als je maar sport en gezond eet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja is van nature slank. Woog rond de 75 kilo. Neemt nu medicijnen waarvan bekend is dat je daarvan aankomt. Maar dat is niet de enige oorzaak van zijn overgewicht. Hij sport te weinig en hij eet niet bewust. Veel te grote porties, veel ongezonde dingen en veel bier. Daar kom je mee weg onder de 30 (nou ja, qua gewicht dan vaak), maar niet als dertiger met een zittend beroep én meds.
Dát hoor ik best vaak, dat leraren voor de start van het schooljaar daar erg over dromen, en na de start ebt het dan weer weg..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Yup, aanleg speelt zeker een rol.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond de docu 'Why are thin people thin' zo'n eye-openerWas best boeiend, kan je gewoon online wel kijken.
Daar doen ze ook een experiment in waarbij een groep super dunne mensen 9000 kcal per dag moest gaan eten. Ze komen eigenlijk veel minder aan dan verwacht en binnen een maand na het experiment waren de meesten gewoon weer op het oude gewicht. In de jaren '60 ook een keer een experiment geweest in een gevangenis waarbij gevangenen strafvermindering kregen als ze x% van hun gewicht waren aangekomen. Ben je best gemotiveerd om veel te eten natuurlijk! Nou, een deel lukte het dus echt niet
Bierbuikje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn is overigens zo'n 95 kilo. Bij 1.85m ongeveer. Toen ik hem leerde kennen woog hij 70/75 kilo (dat was eigenlijk wat te dun).
Is wel heul sterk. En oogt niet echt dik (of wel Maria? Jij hebt hem in het echt gezien), maar heeft wel een goede pens. Rare is alleen dat het geen squishy pens is, maar een harde bolle buik
Nee, helemaal niet! Nou had ie wel een erg los shirt aan, maar zo op het oog was de borstkas sowieso breder dan de buikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn is overigens zo'n 95 kilo. Bij 1.85m ongeveer. Toen ik hem leerde kennen woog hij 70/75 kilo (dat was eigenlijk wat te dun).
Is wel heul sterk. En oogt niet echt dik (of wel Maria? Jij hebt hem in het echt gezien), maar heeft wel een goede pens. Rare is alleen dat het geen squishy pens is, maar een harde bolle buik
Zo heeft mijn vriendje het ook een beetje, alleen is hij kleiner. maar verder klopt de omschrjiving precies, ook dat zij buikje niet blubber is, maar flink stevig/hardquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup. Maar waarom is dat ding dan hard?
Edit: zijn buik he. Ik bedoel zijn buik.
Hij draagt altijd losse shirts, ik denk dat dat het geheim isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet! Nou had ie wel een erg los shirt aan, maar zo op het oog was de borstkas sowieso breder dan de buikIk heb iig geen bolle buik kunnen ontwaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Stiekem is dit Martijn die zit te vissen onder Coco's accountquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij draagt altijd losse shirts, ik denk dat dat het geheim is
Maar jij hebt hem gezien, hoe komt hij op 't eerste gezicht dan precies over?
Stiekem ben ik al die tijd Martijn geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Stiekem is dit Martijn die zit te vissen onder Coco's account.
Vrij groot en sterk gebouwd (maar dan niet op een vieze bodybuild-manier, meer een normale 'zo-hoor-ik-nou-eenmaal'-manierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij draagt altijd losse shirts, ik denk dat dat het geheim is
Maar jij hebt hem gezien, hoe komt hij op 't eerste gezicht dan precies over?
Aurum, kom er maar inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vrij groot en sterk gebouwd (maar dan niet op een vieze bodybuild-manier, meer een normale 'zo-hoor-ik-nou-eenmaal'-manier), helemaal niet dikkig.
Of bedoelde je nou niet buik-wise?
Jawel, bedoelde buik-wise ^^quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vrij groot en sterk gebouwd (maar dan niet op een vieze bodybuild-manier, meer een normale 'zo-hoor-ik-nou-eenmaal'-manier), helemaal niet dikkig.
Of bedoelde je nou niet buik-wise?
Project complimentjesvissen: succeeded!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Stiekem is dit Martijn die zit te vissen onder Coco's account.
Dat kan jij veuuuul beter dan ik!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jawel, bedoelde buik-wise ^^
Maar voel je vrij om de rest hier te vertellen hoe geweldig awesome, grappig, aantrekkelijk, sexy, stoer en spontaan mijn man overkomt hoor
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat kan jij veuuuul beter dan ik!Ik doe wel ^^, okies?
Oe oe! Of ik kan hem omschrijven als een 'toffe peer'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door loveli op 31-08-2011 12:11:45 (gespoilerd) ]crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
*zet sjaal op wishlist*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:09 schreef Goodbye het volgende:
Thanks, ik kan niet wachten tot het binnenkomt![]()
tip voor de rijk bedeelde webshoppert: www.welikefashion.nl. Daar komen de bovenste vier dingen vandaan
Rettich ken ik niet, maar ik bedoel echt reepjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef Razztwizzle het volgende:
M_m: Radijsjes, cherrytomaatjes, witlofblaadjes, reepjes rettich.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef Nallie het volgende:
Dit staat in de Pers![]()
'Kleine, onschuldig ogende lekkernijen als baklava bevatten vreselijk veel suiker en vet en zijn echte calorieënbommen. Vier stukjes baklava zijn gelijk aan de totale calorieënbehoefte voor één hele dag. '
Nee, al mijn aankopen zijn onder de dertig euro. Maar dat was nog best zoeken en sommige dingen met een 'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*zet sjaal op wishlist*Gelukkig is die niet zķ duur!
Dat lijkt me overdreven. Het weegt geen 100 gram per stukje. Zooi met suiker is meestal rond de 500 kcals per ons, vier ons baklava => 2000 kcals.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef Nallie het volgende:
Dit staat in de Pers![]()
'Kleine, onschuldig ogende lekkernijen als baklava bevatten vreselijk veel suiker en vet en zijn echte calorieënbommen. Vier stukjes baklava zijn gelijk aan de totale calorieënbehoefte voor één hele dag. '
Sjaal - www.welikefashion.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:20 schreef _Calimero_ het volgende:
GB die sjaal en die laatste rokmooooi!!!!
Waar vandaan?
Ja tis suikerfeest he, dus mn Turkse collega deelt uit... Maar ik vind t ineens niet meer zo lekker nuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef Perruche het volgende:
Calorieen baklava : 435.9 kcal per 100 gram
bron
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja tis suikerfeest he, dus mn Turkse collega deelt uit... Maar ik vind t ineens niet meer zo lekker nu
Heb maar 1 stukjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef Perruche het volgende:
[..]2 stukjes ga je niet dood aan hoor
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef anna82 het volgende:
Mooie kleertjes GB! Dat rokjeEn baklava is fiessssss.
Bah, krijg vandaag echt klote-reacties op mijn nieuwe baan. Net de wind van voren gekregen van Herr DirektorAch ja, dan weet je ook weer wat je achterlaat.
Wutquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef anna82 het volgende:
Bah, krijg vandaag echt klote-reacties op mijn nieuwe baan. Net de wind van voren gekregen van Herr DirektorAch ja, dan weet je ook weer wat je achterlaat.
Mooi dat je er binnenkort vanaf bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef anna82 het volgende:
Dat laatste ja, altijd zo jammer. Denk je dat je het leuk hebt gehad en dat ze jou zoiets gunnen, maar nee hoor.. Vriendin van mij ook pas gehad. Ze gaven haar geen mogelijkheden om door te groeien, maar toen ze een andere baan had werd ze beschuldigd van 'het in de steek laten van haar collega's'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef anna82 het volgende:
ehh, je bent toch geen persoonlijk eigendom van de baas?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef anna82 het volgende:
Ik vind het zo zielig dat er niet een "gefeliciteerd" vanaf kan. Maar goed, niet iedereen is gezegend met een hart.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi dat je er binnenkort vanaf bent.
Mocht je een afscheidsborrel hebben, proost dan met "up yours".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig dat er niet een "gefeliciteerd" vanaf kan. Maar goed, niet iedereen is gezegend met een hart.
Issie gek geworden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef anna82 het volgende:
^^quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi dat je er binnenkort vanaf bent.
^^ Niets van aantrekken hoor, their lossquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WutHet is toch je goed recht om van baan te switchen? Voor hen is dat misschien niet leuk, maar kom op, alsof zij niet aan zichzelf denken als het om hun loopbaan gaat
![]()
!
Oh ja, van dattum.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Issie gek geworden?
Wind teruggeven!
Dan doe ik er een extra!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig dat er niet een "gefeliciteerd" vanaf kan. Maar goed, niet iedereen is gezegend met een hart.
Zijn telefoonnummer is 06-quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Issie gek geworden?
Wind teruggeven!
Mijn vorig werkgever weigerde mijn vakantiedagen op te laten nemen, heb een maand uit mijn neus zitten vretenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan doe ik er een extra!
Gefeliciteerd, Anna!![]()
![]()
Annabaas
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zijn telefoonnummer is 06-![]()
Nee hoor, ik ben heel rustig gebleven en heb uitgelegd waarom ik voor mezelf kies. En dat is natuurlijk precies datgene wat hij herkent
OT: vanavond ga ik lasagna maken met parmezaanse kaas, mozzarella en ricotta
8 van de hoeveel? In mijn tijd was van 4 naar 5 vwo 6 onvoldoendes de max, mits het grootste deel in vakken die je liet vallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef Muks het volgende:
Anna, gefeliciteerd en je weet nu dat je daar lekker op tijd weg bent !!
Hier meld zich nog een docent met dromen... en ik weet dat er ook collega's zijn die de nachten voor de dag dat ze beginnen amper slapen. Maar idd alle horrorkids zijn hier de revue al gepasseerd... Helaas zit een deel nu in de 4e, over met 8 onvoldoendes kan tegenwoordig maar ik sta en stond er niet achter.
Jeetje dat onderwijs klinkt steeds minder leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef Muks het volgende:
Anna, gefeliciteerd en je weet nu dat je daar lekker op tijd weg bent !!
Hier meld zich nog een docent met dromen... en ik weet dat er ook collega's zijn die de nachten voor de dag dat ze beginnen amper slapen. Maar idd alle horrorkids zijn hier de revue al gepasseerd... Helaas zit een deel nu in de 4e, over met 8 onvoldoendes kan tegenwoordig maar ik sta en stond er niet achter.
Idd, en dan nog met de 'huidige jeugd'...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje dat onderwijs klinkt steeds minder leuk
Nou, dat is alleen maar een bevestiging dat je de goede keuze hebt gemaaktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef anna82 het volgende:
Zolang het pubers zijn kan ik er prima mee opschietenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
Klonk het ooit leuk? Meer voeding dan opvoeding.
Tot mijn 25ste ongeveer was ik ook van nature slankquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Anna, wat naar van je baas. Je weet nu wel weer waarom je er weggaat in ieder geval.
En ik ben ook van nature slank - *yay* voor mijn genen. Merk wel dat ik wat aankom als ik me even laat gaan (tijdens vakantie of in december), maar het is er eigenlijk altijd wel snel weer af.
En het gaat niet meer zo makkelijk als een paar jaar geleden - toen kon ik eigenlijk vrijwel non-stop eten zonder aan te komen. Ik kan nog steeds aardig veel eten, maar moet er nu wel bij sporten.
En ik ben nog steeds op zoek naar een lekker recept voor vanavond. Zit nu mijn kookboeken door te spitten. Staan paar leuke pizza-recepten in, misschien doe ik dat.
Heb lessen gegeven aan HBO-ers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
Heb jij ook in het onderwijs gezeten?
^^quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, aanleg speelt zeker een rol.
*niet blij is met genen*
Ik kon tot mijn 20e echt eten wat ik wilde, elke dag snoepen enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot mijn 25ste ongeveer was ik ook van nature slank
Tot mijn bijna 25e ben ik van nature spekkigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot mijn 25ste ongeveer was ik ook van nature slank
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben op het vlak van marketingcommunicatie of event management?
quote:En die staan te popelen om een gastcollege te geven in het zuiden van het land?
^^quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Mijn Vati en Mutti zijn allebei een bolletje. I'm dooooooomed /insert drama hier
Als je ouders dik zijn heb je 80% om zelf ook dik te worden (die van mij zijn ook niet slank).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Mijn Vati en Mutti zijn allebei een bolletje. I'm dooooooomed /insert drama hier
quote:
wanneer is je laatste dag? Vraag je 'm nog vriendelijk om een getuigschrift, gewoon omdat het kan....en omdat je er recht op hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef anna82 het volgende:
volgens mij was het een familiebedrijf toch waar Anna werkte? Dan is het net alsof je overloopt naar de vijand als je weggaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
WutHet is toch je goed recht om van baan te switchen? Voor hen is dat misschien niet leuk, maar kom op, alsof zij niet aan zichzelf denken als het om hun loopbaan gaat
![]()
!
acht van de 9..........echt waar, want *het* kon niet bliven zitten volgens de mentor en ging echt zijn best doen, nou ik heb tegen gestemd (daar kwam het op aan) maar helaas de meerderheid dus niet, bang voor de ouders die met een rechtzaak dreigen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
8 van de hoeveel? In mijn tijd was van 4 naar 5 vwo 6 onvoldoendes de max, mits het grootste deel in vakken die je liet vallen.
Familie-meetings bij Huize MammaMaria:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Linkbuilden telt vast niet
[..]
![]()
![]()
Damn, werkt het zo. Ik ga ff iemand aan een diploma helpen door te dreigen met een rechtszaak denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef Muks het volgende:
[..]
acht van de 9..........echt waar, want *het* kon niet bliven zitten volgens de mentor en ging echt zijn best doen, nou ik heb tegen gestemd (daar kwam het op aan) maar helaas de meerderheid dus niet, bang voor de ouders die met een rechtzaak dreigen.
Ik zie niet in waarom je zou willen dat het tij überhaupt keertquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tot mijn bijna 25e ben ik van nature spekkig een lekker wijf met irritant mooi haarMisschien keert bij mij het tij ook bij 25!
![]()
ach, ik maak me er niet echt druk om. De levensstijl van mijn ouders en mij staat haaks op elkaar. Mijn vader bijv. vind sport nog steeds tijdverspillingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je ouders dik zijn heb je 80% om zelf ook dik te worden (die van mij zijn ook niet slank).
Maar bright side, als je 20% kans hebt om de lotto te winnen, dan koop je toch 5 loten?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Familie-meetings bij Huize MammaMaria:
A: "Ik ben met *insert dieet* nu zoveel kilo kwijt!"
B: "Jaaa ik zie het aan je, wat goed, hoe werkt dat?"
C: "Ik ben aangekomenEerst was ik heeeel veel kwijt! Nu begin ik met *insert dieet*
"
B: "Oh dat wil ik ook wel!"
Oma: "Ik heb ijsjes!"
A, B en C: "Nou eigenlijk zijn we op dieet!"
Oma: "Maar ik heb ze speciaal voor jullie gehaald"
ABC: *eet ijsje*![]()
![]()
![]()
Conversatie tussen oom en tante Huize PapaMaria:
O: "Hier neem nog wat avocado met brood! We eten pas over een uur".
T: "Sinds ik met jou ben ben ik veel dikker geworden!"
O: "Vinnik heul niet ergEn samen eten is gezelliger
"
T: "Moet je niet zeuren als ik dik word"
O: "Oe het is tijd voor de rijst!"
Oma: "Waarom eet je niks? Is het niet lekker ofzo?Hier, eet! "
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Mocht ik ooit iets bedenken waarbij ik jou in kan zetten, dan hoor je het meteen
![]()
een workshop happyhappyjoyjoy
Oh de subjectiviteit van charme! *steekt buik naar voren*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je zou willen dat het tij überhaupt keert
Als ze nog een nek hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Aurum, ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat het om mega-aderen-in-je-nek-steken-uit-opgepomptheid ging
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind het trouwens altijd zo leuk om de juiste smileys bij zulke conversaties uit te kiezen![]()
![]()
Arme buik!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:38 schreef Nallie het volgende:
Dat was de laatste keer dat ik baklava heb gegeten. Buik is niet blij
Da's minder. Als je het echt superlekker eet, moet je het gewoon soms in het weekend doen. Of op andere momenten dat je makkelijk een uur op de wc kunt zitten of rustig aan kunt doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:38 schreef Nallie het volgende:
Dat was de laatste keer dat ik baklava heb gegeten. Buik is niet blij
Geen idee, eten straks bij mn ouders. Dus zal wel iets gezonds zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
Over tactiek gesproken, wat eet je vandaag?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh de subjectiviteit van charme! *steekt buik naar voren*![]()
Oh en Aurum, ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat het om mega-aderen-in-je-nek-steken-uit-opgepomptheid ging
Gelukkig maar. Glutenallergie niet fijn! Ben benieuwd naar de rest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Arme buik!![]()
Ik heb net gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek - het is geen glutenallergie, voor de voedselallergie is nog niet alles binnen dus moet ik over een week weer bellen.
heb je wel ontbetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen idee, eten straks bij mn ouders. Dus zal wel iets gezonds zijn
We willen lijstjes Coco!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen idee, eten straks bij mn ouders. Dus zal wel iets gezonds zijn
Ja, ik heb alleen geen rotiplaat kunnen vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam mjam mjam, Parkietchen!Rotiiiii
Oh neus! Er zitten vast ook niet zoveel toko's in de buurt van je werk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen rotiplaat kunnen vinden
Min of meer.quote:
O: ontbijtkoek besmeerd met boter, beker melkquote:
Nein! Ga een soort roti bij de AH halen, the blasphemy!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh neus! Er zitten vast ook niet zoveel toko's in de buurt van je werk?
I know, i knowquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nein! Ga een soort roti bij de AH halen, the blasphemy!
en coco
Je werkt niet per ongeluk in de buurt bij een van de filialen van Oriental?. Die heeft ze in de vriezer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
en coco
*negeert lijst*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Min of meer.
[..]
O: ontbijtkoek besmeerd met boter, beker melk
D: geen idee want bij mijn ouders
T: nootjes en/of fruit
Dus. Heb me voorgenomen om straks boodschappen te gaan doen zodat ik fatsoenlijk kan ontbijten & lunchen.
Oh neinz! Zit er dan wel dal in enzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
en coco
Arme RAYMONDquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
*negeert lijst*
KOOP BOODSCHAPPEN VOOR MEER DAN 1 DAG RAYMOND
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
*negeert lijst*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hele week FTWquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
*negeert lijst*
Zou ik af en toe wel hendig vinden, maar helaasch heb ik een ieniemini vriesvakjequote:
Ik heb geen vriesvak en doe ook voor de hele week!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zou ik af en toe wel hendig vinden, maar helaasch heb ik een ieniemini vriesvakje
getsiederrie, je lunch klinkt echt vies!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je werkt niet per ongeluk in de buurt bij een van de filialen van Oriental?. Die heeft ze in de vriezer.
Lijstje:
O: yoghurt met kwark en aarbeien (waaronder 1 vieze aardbei) en havermout/mueli/zonnebloempitten/pompoenpitten/lijnzaad/cruesli
T: appel
T: speculooskoekjes (3 in een verpakking, 37 calorieen per stuk!)
L: 4 boterhammen pindakaas met banaan
T: paprika
T: nootjes
D: sushi. Denk ik?
Maar wat wil je dan allemaal in de vriezer gooien?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zou ik af en toe wel hendig vinden, maar helaasch heb ik een ieniemini vriesvakje
Weeknmenu makenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hele boodschappen doen voor een week... Zal eens kijken of me dat lukt, maar ben er bang voorDat riekt naar structuur, planningstalent & orde, en dat heb ik heul niet.
Ik ga wel proberen om dagelijks brood mee naar het werk te nemen enzo. Dat wel
Neejoh! Dat is lekker!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
getsiederrie, je lunch klinkt echt vies!
Niet echt. Hoogstens wat anders kastjes waar ik nog wel wat extra's bij kan proppen. Mgoed, dat is een kwestie van een keukenkastje leeg maken ofzo, denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weeknmenu makenen dan meteen de ingredienten noteren.
Kwartiertje werk, heel de week plezier.
Heb je een voorraadkast?
duurt bij mij wel wat langer dan een kwartier om te bedenken wat ik wil eten, maar inderdaad makkelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weeknmenu makenen dan meteen de ingredienten noteren.
Kwartiertje werk, heel de week plezier.
Heb je een voorraadkast?
en dingen doen met zaken die in de keukenkastjes zitten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet echt. Hoogstens wat anders kastjes waar ik nog wel wat extra's bij kan proppen. Mgoed, dat is een kwestie van een keukenkastje leeg maken ofzo, denk ik.
Trapkast? Kamer waar een kast in kan/staat? Oh nee jij had al weinig opbergruimte hé?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet echt. Hoogstens wat anders kastjes waar ik nog wel wat extra's bij kan proppen. Mgoed, dat is een kwestie van een keukenkastje leeg maken ofzo, denk ik.
In de keuken nu nog wel. We hebben wel een grote kelder, daar staat een kast waar ik best een voorraadding van kan maken. Maar goed, ik zou niet weten wat ik aan voorraad moet inslaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Trapkast? Kamer waar een kast in kan/staat? Oh nee jij had al weinig opbergruimte hé?
Ook dat voorkom je met dat lijstje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In de keuken nu nog wel. We hebben wel een grote kelder, daar staat een kast waar ik best een voorraadding van kan maken. Maar goed, ik zou niet weten wat ik aan voorraad moet inslaan![]()
Heb al moeite met een paar dagen vooruit denken.
Behalve wasmiddel. Wasmiddel koop ik altijd omdat ik denk dat ik bijna niks meer heb. Inmiddels heb ik voor een paar jaar genoeg
De houdbare stuff... pasta, rijst, couscous, crackers, pindakaas dat soort...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In de keuken nu nog wel. We hebben wel een grote kelder, daar staat een kast waar ik best een voorraadding van kan maken. Maar goed, ik zou niet weten wat ik aan voorraad moet inslaan![]()
Behalve wasmiddel. Wasmiddel koop ik altijd omdat ik denk dat ik bijna niks meer heb. Inmiddels heb ik voor een paar jaar genoeg
Ik heb een vriezer in de kelderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
De houdbare stuff... pasta, rijst, couscous, crackers, pindakaas dat soort...
Kan je geen vriezer in de kelder kwijt?
Je bedoelt of ik de weekvoorraar kwijt kan? Dat zal zeker geen probleem zijn. Maar een échte voorraadkast, waarmee ik weken voorruit kan? Ik betwijfel of ik zoveel inspiratie hebquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook dat voorkom je met dat lijstje.
Maar waarom heb je daar moeite mee dan?
Op voorraad:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jaah is lekker! Op vakantie veel gegetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Neejoh! Dat is lekker!!!!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
*negeert lijst*
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bareuhhh!een beller is snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
als het lekkere zoete bananen zijn, dan zou ik dat ook wel als lunch kunnen eten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
getsiederrie, je lunch klinkt echt vies!
ooooeei, dat is kut zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Post van de belastingdienst. Feest. Ergens in 2009, toen we nog erg nat achter de oren waren géén idee hadden hoe dat werkte zijn we vergeten de zorgtoeslag stop te zetten. Kom ik dus net achter. En dat mag nu fijn allemaal terugbetaald. Dág spaargeld
.
Ik mag toch blij zijn dat mijn man altijd zo'n baken van rust & kalmte aan de telefoon iswant mijn kaak viel net even á la cartoon-stijl op de grond en volgens mij hing er ook een aambeeld boven m'n hoofd.
Niet leuk, maar gelijk een betalingsregeling aanvragen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Post van de belastingdienst. Feest. Ergens in 2009, toen we nog erg nat achter de oren waren géén idee hadden hoe dat werkte zijn we vergeten de zorgtoeslag stop te zetten. Kom ik dus net achter. En dat mag nu fijn allemaal terugbetaald. Dág spaargeld
.
Ik mag toch blij zijn dat mijn man altijd zo'n baken van rust & kalmte aan de telefoon iswant mijn kaak viel net even á la cartoon-stijl op de grond en volgens mij hing er ook een aambeeld boven m'n hoofd.
Bedankt voor je tip, maar nee, we hebben al iets teveel regelingen naar mijn zin (DUO, DUO, schoonpaps) Dit gaat in één keer en dan NOOIT meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet leuk, maar gelijk een betalingsregeling aanvragen!
Geen idee of dat telefonisch kan, maar daar zou ik gelijk over bellen!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:47 schreef Razztwizzle het volgende:
JA RAYMOND GA NOU EENS BELLEN NAAR ENGELAND EN DOE EENS BOODSCHAPPEN JA WANT ZO KUNNEN WE ALLEMAAL WEL WACHTEN TOT WE EEN ONS WEGEN VOORDAT JULLIE TOT WIJZE BESLUITEN EN HELDERE INZICHTEN KOMEN.
OHJA EN LEER JE BELASTING EENS DOEN EN SPAREN RAYMOND.
Rond de 21.000 per jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ooooeei, dat is kut zeg!
ik krijg trouwens ook nog zorgtoeslag en een klein beetje huurtoeslag... hoeveel moet/mag je verdienen voordat je geen recht meer hebt?
Nja als ie er niet is kan ik hem ook niet bellen hequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
.
Een schone lei is ook wel prettig idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip, maar nee, we hebben al iets teveel regelingen naar mijn zin (DUO, DUO, schoonpaps) Dit gaat in één keer en dan NOOIT meer.
Yikes!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
.
Indertijd kreed ik een brief dat ik nergens meer recht op had. Maar toen heette het nog geen toeslag maar subsidie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik verwacht ook altijd dat dergelijke dingen automagisch gaan
Ja, daar hebben we een goed gesprek over gehad toen en we doen nu ook alle administratie samen, zodat hij ook ziet wat we betalen en wat we overhouden. Daarna en ook op vakantie ging het echt beter! En met zo'n klap als dit is hij gelukkig wat rustiger terwijl ik meteen denk "Nooooo nu moeten we een half jaar crackers met pindakaas eten"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kan ik me voorstellen Razz!
Heeft je man ondertussen ook wel door dat het niet handig is om al het geld gelijk uit te geven aan leuke dingen?
waar heb je in geinvesteerd dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
Damn. Heb als alles goed is gegaan net ff geld over de balk gesmeten en ga mezelf een schop onder m'n kont oproberen te geven om het een investering in m'n toekomst te laten zijn.
Tx sigme.
Wij krijgen steeds brieven met dat we heel veel geld krijgen terwijl ik weet dat we dat niet krijgen, en dan moet ik weer vanalles doen om het stop te zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Indertijd kreed ik een brief dat ik nergens meer recht op had. Maar toen heette het nog geen toeslag maar subsidie.
staat er ook in waarom je afgewezen bent of is het een standaardbrief?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Afwijzing binnen! Geen gesprek![]()
Deze dag kan vanaf nu alleen nog maar beter worden![]()
Klotedag-boks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
PMquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waar heb je in geinvesteerd dan?
Ow! Ik dacht dat je dat vanavond wel ging vertellen ofzo.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Klotedag-boks.
[ afbeelding ]
Een hele lange standaardbrief, maar hieruit kan ik wel halen waarop het bij mij misliep (er werden extra aandachtspunten genoemd en ik had ervaring met geen van allequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
staat er ook in waarom je afgewezen bent of is het een standaardbrief?
Nein, van een Fulltime Grotemensenbaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef Perruche het volgende:
Li, waar heb je in geinvesteerd/gekocht?
Oeh tegenvallers op financieel gebied is echt vervelend. Ik bekeek vandaag mn rekening en ik sta niet roodhad ik wel verwacht ivm veel voorschieten bij vrienden en werk. Nou ja prima nog 100 euro om uit te kunnen geven in deze 2 weken, ga toch nergens naartoe dus wel prima!
Maria, wat voor gesprek gaat niet door? Toch niet dat van dat bijbaantje?
^^^^^^^^^^quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow! Ik dacht dat je dat vanavond wel ging vertellen ofzo.
Hoezo zorgtoeslag stop zetten? Moet je dat stopzetten? Maar het wordt toch vanzelf aangepast op je inkomen of zoiets?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
.
Het wordt niet automatisch aangepast. Je moet doorgeven wanneer je jaarsalaris verhoogt wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoezo zorgtoeslag stop zetten? Moet je dat stopzetten? Maar het wordt toch vanzelf aangepast op je inkomen of zoiets?
Meh, nu maak ik me meteen zorgen
Wel vet balen joh, dat is echt niet leuk zoiets![]()
Wut? En dan mag je geen zorgtoeslag meer krijgen?quote:
Wijzigingsformulier? Maar ze passen het dus wel aan als ik aangeef dat mijn salaris is veranderd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het wordt niet automatisch aangepast. Je moet doorgeven wanneer je jaarsalaris verhoogt wordt.
Je hebt sowieso rond Juli het wijzigingsformulier gehad toch?
Het gaat echt niet automatisch!! Let daar op. Belastingtelefoon is altijd heel handig!
Dan is 21.000 de huurtoeslag, excusez.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kijk hier even Coco: http://www.toeslagen.nl/reken/toeslagen/hoeveel.html
Je krijgt iig zorgtoeslag tot een loon van ¤ 36.022.
Dat wordt natuurlijk wel steeds minder als je salaris dichter bij die max komt.
Da crap!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thaaanks! ik zou 70 om 70 euro mogen ontvangen volgens mijn schatting, en ontvang 70(zorg) om 35, dus zit wel safequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die is idd ¤ 21.625.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan is 21.000 de huurtoeslag, excusez.
En ja ze passen het aan als je je wijzigingen doorgeeft. Als t goed is
Daar maak je geen winst op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die is idd ¤ 21.625.
Wel lullig, het enige waar ik recht op heb is kinderopvangtoeslag. Moet je alleen wel een kind voor hebben, dus dat wordt m ook ff niet.
Kan je best regelen hoor als je vruchtbaar bent, paar avonden de kroeg in en een tandeborstel mee, komt helemaal goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die is idd ¤ 21.625.
Wel lullig, het enige waar ik recht op heb is kinderopvangtoeslag. Moet je alleen wel een kind voor hebben, dus dat wordt m ook ff niet.
Crapquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Misschien willen we het antwoord op die vraag helemaal niet wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoor cali, maar sinds wanneer heb je een tandenborstel nodig om zwanger te worden?
Als je nog een broodje shoarma met knoflooksaus gaat eten na het stappen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoor cali, maar sinds wanneer heb je een tandenborstel nodig om zwanger te worden?
70 om 70? 70 om 35?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Thaaanks! ik zou 70 om 70 euro mogen ontvangen volgens mijn schatting, en ontvang 70(zorg) om 35, dus zit wel safe![]()
Wat balen zeg Maria!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |