Niet snoepen: geen probleem. Maar alcohol is echt mijn zwakke plek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:22 schreef Nallie het volgende:
Ziet er lekker uit allemaal renzell! (behalve t bier dan, dat lus ik nie)
Same!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:08 schreef Chicolate het volgende:
Okeeee. Dit gaat een lánge dag worden. *alvast flesje water pakt*
Goeie insteek! Je zal merken dat hoe vaker je de snaai weglaat, hoe minder je het mist. Idem voor de frisdrank. Zo werkt t bij mij tenminste!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:45 schreef Aventura het volgende:
Schoon huis, zelf ben ik redelijk netjes (niet met lege handen naar de keuken, rommel meteen opruimen, bordje pakken als je een boterham eet etc.) maar manlief niet. Die is wat dat betreft onopgevoed (en ik probeer er niet eens meer wat van te zeggen, scheelt ergernis). Voel me net een veegwagen die achter hem aan de schade probeert te beperken. Gelukkig hebben we een keer per week een hulp die stofzuigt en keuken, douche en toiletten doet.
Man en ik hebben samen besloten om beter op ons eetpatroon te letten. Maatregelen die we hebben genomen zijn o.a. geen frisdrank meer door de week (ik haat light, dus beter minder frisdrank dan dat). Is vooral en valkuil van manlief, want waar ik het bij 1 glaasje hou voor de lekker, drinkt hij zo 3 glazen orangina of ice tea bij het eten. Achter elkaar klokken, dus meer als dorstlesser. Slecht en ook duur. Verder stopt hij met bier door de week en mindert hij met vlees(waar). En geen koek of snoep meer 's avonds. Door mijn zwangerschap en nu de baby zitten we vaker thuis dan normaal. Dan is het al snel filmpje kijken, koekje/chocolaatje erbij...Er zijn avonden geweest waarbij we gerust samen een pak koek wegkaanden. No more!
Hoe slaap je? Heb je de verwarming aan? Als ik het warm heb, droom ik meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, iemand tips om mij eindelijk weer eens een nacht zonder dromen te laten hebben? Ik droom al wekenlang elke nacht zo levendig dat slapen meer energie kost dan dat het oplevert, en de dromen worden alsmaar enger en gruwelijker. Ik ben zķ moe..
Yep, voor mij ook. Ik ben van nature helemaal geen snoeperd, dus het zal wel wennen na een tijdje. Ik vind dat ik het moet zien als verwennerij, beloning en niet als een vast onderdeel van de avond.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goeie insteek! Je zal merken dat hoe vaker je de snaai weglaat, hoe minder je het mist. Idem voor de frisdrank. Zo werkt t bij mij tenminste!
Tsja, van alles. Ik heb al gedroomd dat LadyBlack zwanger is, een aantal keer dat Baardmans vreemdgaat, dat ik ontslagen word bij m'n nieuwe baan, maar ook alles tussen dat m'n vader thee aan het drinken is en een kerel die vrouwen en kinderen op gruwelijke wijze afslacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Waar gaan je dromen over?
Ik heb verschilllende mensen meegemaakt die erg naar gingen dromen als er verder in hun leven iets of vanalles speelde. Zodra ze daarmee aan de slag gingen, stope het dromen,,,
als je perse wat te knabbelen wil, dan kan het wel, maar dan zou ik voor rauwkost gaan. Stukjes tomaat/komkommer/paprika en misschien wat humus erbij of een yoghurtdipje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yep, voor mij ook. Ik ben van nature helemaal geen snoeperd, dus het zal wel wennen na een tijdje. Ik vind dat ik het moet zien als verwennerij, beloning en niet als een vast onderdeel van de avond.
^^. Ik kwam gisteren thuis, en vriend was zowaar aan het stofzuigen & aan het dweilenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
ons huis verkeert trouwens in een state of flux. Van relatieve puinzooi naar blinkend schoonSoms maken we ubervaak en goed schoon en soms kunnen we prima om dingen heenlopen/ negeren
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
blguh, een gaatje, en moet nog terugkomen voor tandsteen verwijderen. Ik heb zo'n stom gebit, de gaatjes vallen erin...
en het kost veel geld hier. Tandarts in Zweden moet je zelf betalen. Dit gaat me minstens 250 euro kosten. Leuk grapje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
blguh, een gaatje, en moet nog terugkomen voor tandsteen verwijderen. Ik heb zo'n stom gebit, de gaatjes vallen erin...
Dan is het ook wel een dure tandarts!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en het kost veel geld hier. Tandarts in Zweden moet je zelf betalen. Dit gaat me minstens 250 euro kosten. Leuk grapje.
de staatstandarts. Maar goed, als ik daarmee klaar ben dan kan ik een soort verzekering nemen, waarbij ik elke maand 8 euro ofzo betaal, en dan word alles vergoed. Maar pas als ik daarmee klaar ben, helaas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan is het ook wel een dure tandarts!
klotequote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de staatstandarts. Maar goed, als ik daarmee klaar ben dan kan ik een soort verzekering nemen, waarbij ik elke maand 8 euro ofzo betaal, en dan word alles vergoed. Maar pas als ik daarmee klaar ben, helaas.
Ik ben niet aanvullend verzekerd dus betaal de tandarts zelf. Heb een dure tandarts maar voor gaatje vullen was ik vorige week 82 euro kwijt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de staatstandarts. Maar goed, als ik daarmee klaar ben dan kan ik een soort verzekering nemen, waarbij ik elke maand 8 euro ofzo betaal, en dan word alles vergoed. Maar pas als ik daarmee klaar ben, helaas.
ik heb sowieso geen pijn. En ze moeten nog gevuld worden. Op een zaterdagmorgen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:05 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
klotezeg.. Nou, je kan iig weer lekker eten zonder pijn
alleen al onderzoek kost hier 40 euro. Niet bij de tandarts maar bij de hygienist...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben niet aanvullend verzekerd dus betaal de tandarts zelf. Heb een dure tandarts maar voor gaatje vullen was ik vorige week 82 euro kwijt.
Ik ga ff googelen op dromen en vitamine B.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, iemand tips om mij eindelijk weer eens een nacht zonder dromen te laten hebben? Ik droom al wekenlang elke nacht zo levendig dat slapen meer energie kost dan dat het oplevert, en de dromen worden alsmaar enger en gruwelijker. Ik ben zķ moe..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een tuin. En dan komkommers en pompoenen en paprikas en tomaten groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |