Kijk dan of je Bakkal kan huren en volgend seizoen transfervrij kan overnemenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:44 schreef mister_popcorn het volgende:
hopen op vormer mbv VVF. Dan is het prima.
het zal mij niets verbazen dat hij Fer over eengoed jaar voor ruim het dubbele weer verkoopt !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze betalen in Tukkerland zelfs hogere prijzen dan Eindhoven![]()
Muntenman is helemaal gek geworden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel zonde dat we weer een belangrijke speler kwijtraken aan een toekomstig concurrent.
Sjoerd Mossou, stiekeme Feyenoorder.twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:48:035,5 miljoen voor een niet-international met een eenjarig contract die weinig scoort. Sportief aderlating, maar fenomenaal uitonderhandeld. reageer retweet
Als Twente iets niet is nu, dan is het wel een concurrent.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef DaMart het volgende:
Toch wel zonde dat we weer een belangrijke speler kwijtraken aan een concurrent.
Dat is wel duidelijk jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
Sjoerd Mossou, stiekeme Feyenoorder.twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:48:035,5 miljoen voor een niet-international met een eenjarig contract die weinig scoort. Sportief aderlating, maar fenomenaal uitonderhandeld. reageer retweet
Laat ik het dan anders formuleren: een club die een concurrent zou moeten zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Als Twente iets niet is nu, dan is het wel een concurrent.
Niet direct nee, maar toch deel ik dat gevoel wel. Liever naar het buitenland, maar daar is iedereen het wel over eens denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Als Twente iets niet is nu, dan is het wel een concurrent.
Schrijft ook altijd mooie columns over Feyenoord, zoals die na Feyenoord - PSV van vorig jaar. Hij zegt dattie voor NAC is, maar ik betwijfel het soms wel eensquote:
Verkopen dat kan Van Geel als de bestequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
Ik zie ze liever Engelaar huren !!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kijk dan of je Bakkal kan huren en volgend seizoen transfervrij kan overnemen
Bakkal is wel een goede speler...
Alsjeblieft niet, zwaar overschatte speler wat mij betreft..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik zie ze liever Engelaar huren !!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gedacht dat het een Feyenoorder was, mede om die stukken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Schrijft ook altijd mooie columns over Feyenoord, zoals die na Feyenoord - PSV van vorig jaar. Hij zegt dattie voor NAC is, maar ik betwijfel het soms wel eens
Ik vind 1 trage middenvelder qua handelingssnelheid wel genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Op basis van wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Op basis van een combinatie van wodka en sos denk ik.quote:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:02:58Overigens geeft #Feyenoord de hoop op Bakkal nog niet op, hoewel PSV akkoord is met Red Bull Salzburg reageer retweet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op basis van een combinatie van wodka bier en sos denk ik.
Wat wij er van overhouden wel ja. Als we nu komend boekjaar geen miljoenen winst meer maken, mag ik lijen dat de directie een taffespensioen krijgt. Levenslang de darkroom in ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Goed nieuws denk ik. Een sportieve aderlating is het zeker te weten. Maar iemand met een 1 jarig contract, die zelf ook weg wil, kan je maar beter laten gaan. Zeker voor dit bedrag.
Ik ben benieuwd wat er met het geld gaat gebeuren. Alles naar de schuldsanering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |