Alsof Ajax zo'n goed beleid heeft gevoerd deze periodequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Verbaast mij elke keer weer dat het bij zoveel clubs tot de laatste paniekdag moet komen.Eigenlijk heeft alleen Ajax haar zaakjes prima op orde. Iets met een helder beleid voeren.
Vind ik persoonlijk wel, maar daar is dit niet het goede topic voor lijkt mequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof Ajax zo'n goed beleid heeft gevoerd deze periode
Ja, is iets tussen Keltie en mijquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)dt-Feyenoorder.dhtmlquote:Fer tóch naar FC Twente, Guidetti wordt Feyenoorder
Na maandenlang gesteggel is het op de laatste dag van de transfermarkt toch nog rondgekomen: Leroy Fer speelt de rest van dit seizoen voor FC Twente. De Tukkers maken Feyenoord per direct vijf miljoen euro over voor de middenvelder.
Ondertussen heeft Feyenoord met John Guidetti de gewenste nieuwe spits binnen. De Zweedse aanvaller wordt een seizoen gehuurd van Manchester City.
Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord hoopt ook om Otman Bakkal nog te huren van PSV. De middenvelder heeft een voorkeur voor Feyenoord, maar PSV heeft al een overeenstemming met het Oostenrijkse Red Bull Salzburg. De Telegraaf meldt dat Bakkal al Feyenoorder is, maar de razend drukke Van Geel wilde dat nieuws tegen het AD nog niet bevestigen. 'Het is op dit moment schaken op diverse borden', zegt hij in een eerste reactie.
En Tsjoek-Tsjoek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga even lunchen, wie weet is Wagner Love ook binnen als terugkom.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Uhm, ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof Ajax zo'n goed beleid heeft gevoerd deze periode
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:26:59OTMAN BAKKAL NAAR FEYENOORD #Feyenoord reageer retweet
Foto.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:30 schreef Sloggi het volgende:
Als Bakkal ook komt hang ik een poster van Van Geel boven mijn bed.
Hehe...dat was ook een mooi jaar inderdaad, met al die tropische verassingen die uiteindelijk toch niet kwamen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Tymoschuk!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hehe...dat was ook een mooi jaar inderdaad, met al die tropische verassingen die uiteindelijk toch niet kwamen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:32 schreef Caland het volgende:
Hebben we op het middenveld Bakkal en El Ahmadi, in de spits straks Achahbar. Als we dan Ooijer halen hebben we in elke linie een Marokkaan staan.
Dat ging inderdaad echt nergens meer over toen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hehe...dat was ook een mooi jaar inderdaad, met al die tropische verassingen die uiteindelijk toch niet kwamen.
Wat heb ik gewonnen? Een bejaardencruise door de binnenwateren van Duitsland?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hey, jij hebt een bug gevonden. Chapeau!
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad echt nergens meer over toen.
Was dat niet dezelfde transferwindow van toen Charisteas uiteindelijk kwam?
Ja die tweet raakte compleet verneukt in Opera / IE. Chrome doet het weer welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen? Een bejaardencruise door de binnenwateren van Duitsland?
Welke bug btw? Als je bedoelt dat de tweet niet goed te lezen is; dat zag ik gistermiddag ook al bij anderen die tweets plaatsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |