Bittere tranen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mij kan het wel iets schelen. Ik kan het niet uitstaan dat een bijna onbekende het niet met mij eens is op het internet.
Ga klappe dan, ga klappe danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mij kan het wel iets schelen. Ik kan het niet uitstaan dat een bijna onbekende het niet met mij eens is op het internet.
Ik heb geen commerciėle netten.quote:
Watchmen is zelfs na tien keer kijken nog geweldig.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
Wolverine. Fucking Bad-ass dat het is.
Is het dan nu kusjekroel tijd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:
Ooooooooquote:
Kon ik maar reagerenquote:
Nou gewoon, met die doppen in mijn hoofd. Alsof het de eerste keer is dat ik een naakte gebruinde dame zie met clitpiercingquote:Dus ik ben wel benieuwd hoe men, de lezers alhier b.v. tegen mijn manier van zonnebaden aankijken.
HAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef ValHallen het volgende:
Oh en: Captain Planet met zijn milieugezeik__!
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kon ik maar reageren
[..]
Nou gewoon, met die doppen in mijn hoofd. Alsof het de eerste keer is dat ik een naakte gebruinde dame zie met clitpiercing
O nee.. gewoon.. neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Fantastic Four vond ik leuke film voor de rest heb ik totaal niks met superhelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |