Whaha ik rol van mijn bank af hier.quote:Als ik dan mijn handdoek heb neergelegd en zonnebrandcreme etc heb opgedaan, dan vind ik het dus heerlijk om mijn benen maximaal wijd te gooien om dus ook daar op dat laatste, vaak vergeten plekje mooi gebronsd te zijn!
Ik ben een meid dit zich altijd tip-tip verzorgd, ook tussen mijn benen. Ik zorg altijd dat ik helemaal mooi glad geschoren ben, en draag een klein piercingringetje met een klein brilliantje net boven mijn clitoris. Voor heel veel mensen non-informatie, dat weet ik, maar ik wil er alleen mee aangeven dat ik het fijn vind dat ik bij deze recreatieplas op deze manier kan zonnen!
Serieus? Hij praat alsof ie 10 poliepen op zijn stembanden heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niettes.
En Batman praat gewoon geil.
Wat een topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Whaha ik rol van mijn bank af hier.
Je bent welkom hier maar als nieuweling vind ik zo'n TT nogal kinderachtig, vandaar de wijzigingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef BoleroPower het volgende:
Heuh Topic staat niet meer tussen me andere topics!
quote:
Lekker schorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Serieus? Hij praat alsof ie 10 poliepen op zijn stembanden heeft.
Hoezo? Het is toch de typische voorstelling van iemand die niks is in het echte leven, maar tegelijk een superheld is...quote:
Batman klinkt als een kinderlokker. En rijke mensen die superheld zijn: Boring.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niettes.
En Batman praat gewoon geil.
Bij dat tekstje schoot ik in een lachstuip.quote:
Nou ik vind die Peter Parker echt een OVERDREVEN sneu lulletje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch de typische voorstelling van iemand die niks is in het echte leven, maar tegelijk een superheld is...
Mensen die eigenlijk niks zijn maar ondertussen een superheld zijn is dat niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Batman klinkt als een kinderlokker. En rijke mensen die superheld zijn: Boring.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik vind die Peter Parker echt een OVERDREVEN sneu lulletje.
Films heh. Totale overdrijving.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope. Batman is te afstandelijk, Spiderman is een superheld van het volk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die eigenlijk niks zijn maar ondertussen een superheld zijn is dat niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |