Stel je voor dat je niet perfect bent zegquote:Op donderdag 1 september 2011 12:29 schreef Eska het volgende:
Ja, ik vind het ook een erg mooie man. (alleen jammer dat 'ie z'n tanden heeft laten fixen)
Ellen samen met Ian Hunter....beetje Meatloaf achtig idee waarin zij tussendoor op bijna vertellende manier als tegenspeelster zingt:quote:Op donderdag 1 september 2011 12:54 schreef Eska het volgende:
Oh, dit vond ik vroeger zo'n mooie vrouw
En ook weer die stem hè. Zó wilde ik ook wel worden als ik groot was.
Paar jaar geleden was er een Drs-P Fok meet met fans van het forum. De voorzitter was de ex-mod van het jaar Koekepan. Helaas post ie nooit meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Drs.P heeft een aantal pareltjes geschreven.
Bij deze schiet ik nog steeds in de lach.
En bij Willem Duys
De zanger van The Toy Dolls heet Lolaquote:Op donderdag 1 september 2011 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kende vroeger een gozer op Texel die had de bijnaam Lola, niet vanwege dit nummer, maar omdat zijn haar er uitzag als een Lola borstel.
In de clip van Meat Loaf is het niet Ellen Foley die je ziet.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:54 schreef Eska het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde toch?![]()
Oh, dit vond ik vroeger zo'n mooie vrouw
En ook weer die stem hè. Zó wilde ik ook wel worden als ik groot was.
De toy dolls, poeh, die heb ik wat is het, 25 jaar geleden nog gezien in Apeldoorn.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zanger van The Toy Dolls heet Lola
Olga, niet Lolaquote:Op donderdag 1 september 2011 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zanger van The Toy Dolls heet Lola
Klopt, dat was Karla DeVito. Waarom ze dat zo gedaan hebben weet ik eigenlijk niet. Want DeVito kan ook zingen, meen ik. Maar vast niet zo mooi als Foley.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:30 schreef tong80 het volgende:
In de clip van Meat Loaf is het niet Ellen Foley die je ziet.
Je hebt gelijk ik was in de war. Heb altijd gedacht dat de zanger Olga heette.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:38 schreef tong80 het volgende:
Mijn favoriete nummer van The Shaggs
Ik vind 'r wel wat sneu in deze clip.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ellen samen met Ian Hunter....beetje Meatloaf achtig idee waarin zij tussendoor op bijna vertellende manier als tegenspeelster zingt:
Ik niet....en ik vind Karla ook een mooiere meid als Ellen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik vind 'r wel wat sneu in deze clip.
Zozo wat een opstandigheid ineens!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:25 schreef Kingstown het volgende:
Ik niet....en ik vind Karla ook een mooiere meid als Ellen.
Niet opeens...die dwarsigheid zit er sinds m'n geboorte al in.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Zozo wat een opstandigheid ineens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de eerste rebel song die me te binnen schoot, maar Bowie is veel beter offcourse.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef Eska het volgende:
Doe dan beter deze
2 keer rebel voor de prijs van 1
Ik heb een nare herinnering aan Tom Petty. Niet direct aan hem zelf, maar als ik zijn naam hoor, dan moet ik meteen denken aan het moment dat ik als 13/14 jarige meedeed aan het raadspelletje bij de Avondspits (wat was ik trots dat ik mee mocht doen!quote:
Yeaha een beetje oude countryquote:Op donderdag 1 september 2011 15:56 schreef Eska het volgende:
Wel een beetje afraffel-optreden.![]()
Stevens dan, die band gaat stug door. Maar hij lijkt ook wel een beetje buiten adem te zijn of zo?
Deze versie is ook wel lollig
Leuk!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Yeaha een beetje oude country
gegoogeldquote:Op donderdag 1 september 2011 16:38 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het programma met Ilja Richter op de ARD ook alweer.
'Hallo leute....Hallo Ilja.'
quote:
Heerlijk na Jools Hollandquote:Op donderdag 1 september 2011 16:56 schreef Karina het volgende:
Cult Nacht op Oudejaarsavond, ook zoiets, kijk ik echt ELK jaar![]()
Een paar uur lang hele foute muziek bekijken/beluisteren
Hier hebben we gelukkig de NDR nog wel (WDR ook btw)....kan ik tenminste St. Pauli nog uitgebreid bekijken op zaterdag!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben hier GVD Duitsland - 3 van de kabel gehaald.
Dat mis ik ook. Maar gelukkig io de ARD ook tegenwoordig. Mar St Pauli is de ultieme cultclubquote:Op donderdag 1 september 2011 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier hebben we gelukkig de NDR nog wel (WDR ook btw)....kan ik tenminste St. Pauli nog uitgebreid bekijken op zaterdag!![]()
Ein, zwei, drie vier!
Wir rufen Pauli for!
Je moet ook om wijn roepenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef Eska het volgende:
Dan gooi ik deze er in!
(hoewel ik liever wijn heb)
Toch heeft bier mijn voorkeurquote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef Eska het volgende:
Ha, waar zouden we zijn zonder Imca en de wijn!
En die van Curly had ik ook al in m'n acherhoofd zitten ja. Voor later.
Dit is ook fijn
Beetje Griekse?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef Eska het volgende:
Dan gooi ik deze er in!
(hoewel ik liever wijn heb)
Zelfs Jezus dronk hetquote:
Ah, die kreeg ik ook mee in mijn opvoeding.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:29 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, die kreeg ik ook mee in mijn opvoeding.
Ik zocht nog even naar "Rozen, rumbonen en rode wijn" (dat moest eig'lijk ruim vodloende zijn), maar die vond ik niet.
Dat klinkt lief. Bijna als een soort slaapliedje of zo (op een goede manier dan hè)quote:
Dat liedje is ook al 40+, dus past hier welquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat klinkt lief. Bijna als een soort slaapliedje of zo (op een goede manier dan hè)
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:47 schreef Waaghals het volgende:
Dat liedje is ook al 40+, dus past hier wel
maar alle nummers op dat album zijn een soort lullabies
nog eentje danquote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef Eska het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.Ik moet eens verder gaan zoeken, geloof ik.
Doet denken aan Joan Baez. En aan nog meer, maar daar kom ik even niet op. Fijn sfeertje iig.
Dat album uit 1970 klinkt wel als iets dat ik nodig heb, weet ik al.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef Waaghals het volgende:
Deze plaat heeft ze opgenomen in 1970, maar verkocht bijna niks
Toen is ze gestopt met muziek, tot 2005 toen ze haar 2e album uitbracht
Ik dacht eigenlijk dat zij (al lang) niet meer onder ons was.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Voor onze tijd, maar ik hoor net dat deze oude dame een nieuwe CD gaat uitbrengen (hier nog piepjong):
Heb ik ook met dit topic, ik zat destijds in een hele andere muziekhoek, maar heel veel wat ik hier hoor vind ik NU heel goed, toen vond ik het waarschijnlijk rotherriequote:Op donderdag 1 september 2011 23:57 schreef Eska het volgende:
Wandering all over YouTube nu, ja. Nog zo'n mooizingende dame.
Er komt de laatste tijd veel muziek bij me binnen die ik nog niet kende, en waar ik meer van wil. Niet alleen hier in dit topic overigens.
dan maar een smartlap van iets meer niveauquote:
Ik heb een zwak voor dit nummer... prachtig. Net ook even langs de covers gezapt van Elvis Presley, Brian Ferry, Nat King Cole en Tom Jones. Maar die van Ry Cooder vind ik toch het fijnst (kan met jeugdsentiment te maken hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:12 schreef Eska het volgende:
Oh, als we op de smartlaptour gaan....ik heb een zwak voor deze man
oeh daar had ik even behoefte aan na al die smartlappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |