Troll.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef boobieboob het volgende:
Als wraak ben ik toen met de vriend van mijn beste vriend naar bed gegaan. Ik heb me er gewoon overheen gezet, en heb hem geneukt. Gewoon om mijn “beste vriend” te bashen.
Bi-schierig, een beetje... Was ook eenmalig trouwens! Dit was de uitgelezen kans het eens te proberen zeg maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
Je bent bi? Anders snap ik je verhaal niet.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef Marie30 het volgende:
Klinkt alsof jullie elkaar verdienen.
Misschien moet je er vaker je vinger op of in leggen, kan ook eens helpen Bob!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef boobieboob het volgende:
Sinds een tijdje heb ik het idee dat mijn vriendin het met mijn broer doet. Elke keer als er een feestje is, of mijn broer is hier, dan voel ik een bepaalde spanning. Maar wat het is, daar kan ik niet precies mijn vinger op leggen. Mijn vriendin is best wel een flirt en mijn broer is niet vies van daarop in te gaan.
Hahahahah!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien moet je er vaker je vinger op of in leggen, kan ook eens helpen Bob!
Bella, gekke meid!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien moet je er vaker je vinger op of in leggen, kan ook eens helpen Bob!
Iedereen poept met iedereen en hun postcode is 90201.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehhhhh
ik volg het verhaal niet helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iedereen poept met iedereen en hun postcode is 90201.Ah...! Dank voor de verduidelijking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe normaaaal! Ik woon niet in Volendam!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Groepseks, iedereen blij&jullie wtn het van elkaar
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iedereen poept met iedereen en hun postcode is 90201.MWOAAAAAH JGERTJE IK MOEST BELLEN WANT DEN KLOP DEE HET NIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik was sowieso nieuwsgierig. Ja, dan doe je wat! Vooral omdat ik zo pissig was!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Met de vriend van je beste vriend neuken omdat je wijf is vreemdgegaan![]()
Zie je het voor je, 2 poepstampers...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Met de vriend van je beste vriend neuken omdat je wijf is vreemdgegaan![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
Kom je dus wel eens in Groningen TS?
Pijp zijn vader.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef boobieboob het volgende:
Maar hoe lok ik een reactie van mijn broer uit, dan?
Wat wil je nou bereiken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef boobieboob het volgende:
Ja, dat mijn vriendin in ieder geval eerlijk vertelt hoe-en-wat!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken?
- Dat je vriendin hem smeert
- Dat jij en je broer op termijn van elkaar vervreemden door dit incident
- Dat iemand een passionele moord pleegt
- Dat wij dit wazig verhaal werkelijk geloven...
Kies een optie TS.
Optie 3 en 4 graagquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken?
- Dat je vriendin hem smeert
- Dat jij en je broer op termijn van elkaar vervreemden door dit incident
- Dat iemand een passionele moord pleegt
- Dat wij dit wazig verhaal werkelijk geloven...
Kies een optie TS.
en neuk zijn overgrootvader in zijn kontquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
en neuk zijn grootmoeder
Dat zal hem leren!
We hebben het nog niet over zijn hond gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
en neuk zijn overgrootvader in zijn kont
En als jij nu eens seks hebt met je broer uit wraak! Zou ze het dan niet vertellen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef boobieboob het volgende:
[..]
Ja, dat mijn vriendin in ieder geval eerlijk vertelt hoe-en-wat!!
Nooit meer een man... hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En als jij nu eens seks hebt met je broer uit wraak! Zou ze het dan niet vertellen?
Gewoon droog in de reet neuken die broer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef boobieboob het volgende:
hontquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
We hebben het nog niet over zijn hond gehad
Grappig is dat hij meer op kan dan mij, haha!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef schommelstoel het volgende:
Zorg dat je broer dronken zal worden, en jij blijft nuchter.
kijken of je dan wat kan los peuteren bij hem.
Jouw nickname had TS wel nodig gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moest lachen bij het lezen van dat verhaaltje, en ik moest het ook 2x lezen voor ik het begreep.
Bij hun is dat blijkbaar normaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef HTrockstar het volgende:
Leuke broer heb jij als die met je vriendin neukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Troll"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
Ik ga gewoon stuk bij het idee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef Boudibou het volgende:
! Dus je neemt een vent in z'n hol om iemand anders "te bashen"?
De logica ontbreekt in mijn ogen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga gewoon stuk bij het idee.
Zou er dan gewoon een trio van maken, double penetration met moeders waarbij vader tegen je ballen schuurt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef the85mc het volgende:
Om je broer een lesje te leren moet je iemand naaien die hem dierbaar is. Zijn moeder bijvoorbeeld. En dat filmen en opzetten als je bij hem bent. Dat zal hem vast wel laten inzien dat hij een idioot is net zoals deze troll
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef the85mc het volgende:
Om je broer een lesje te leren moet je iemand naaien die hem dierbaar is. Zijn moeder bijvoorbeeld. En dat filmen en opzetten als je bij hem bent. Dat zal hem vast wel laten inzien dat hij een idioot is net zoals deze troll
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:34 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moet jij nu gewoon je broer neuken, en kijken hoe je vriendin daarop reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |