abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101389549

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_101389565
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

het gaat toch om de kamer van je kind, niet wat jij wilt :{ als ie straks ouder is plakt ie toch wel op de muur wat hij leuk vindt en dat zal je vast ook lelijk vinden en zal ie kleding willen dragen, die jij lelijk vindt
Hij vindt zijn kamer heel mooi worden, heeft zelf de kleuren uitgezocht en geholpen met verven zelfs. Als het zijn grote droom zou zijn om Cars aan de muur te hebben, had dat echt wel gemogen van mij. Maar dat is het niet. Dus dan liever niet.

Ooit komt vast de dag dat ik niet meer in de hand heb hoe hij erbij loopt en wat hij met zijn kamer doet. Maar die dag is nu nog niet. Ik geloof niet dat ik hem beschadig door geen Cars aan de muur te hangen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:03:27 #3
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_101389580
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

oet zo'n insteek hoop ik alleen maar dat peuter later alleen maar kleding gaat dragen die L-E lelijk vindt, z'n kamer gaat beplakken met posters die ze lelijk vindt, want kom op als je kind blij wordt van een poster van cars dat dan niet toelaten omdat jij het lelijk vindt op zijn kamer, gaat mij wat ver :{
Mja of dat zo is geen idee. Boeit me ook niet echt, niet mijn kind :)
pi_101389614
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij vindt zijn kamer heel mooi worden, heeft zelf de kleuren uitgezocht en geholpen met verven zelfs. Als het zijn grote droom zou zijn om Cars aan de muur te hebben, had dat echt wel gemogen van mij. Maar dat is het niet. Dus dan liever niet.

Ooit komt vast de dag dat ik niet meer in de hand heb hoe hij erbij loopt en wat hij met zijn kamer doet. Maar die dag is nu nog niet. Ik geloof niet dat ik hem beschadig door geen Cars aan de muur te hangen.
ok dan is het al anders, ik dacht dat hij het heel graag wilde en dat jij het m pertinent had verboden
pi_101389617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

oet zo'n insteek hoop ik alleen maar dat peuter later alleen maar kleding gaat dragen die L-E lelijk vindt, z'n kamer gaat beplakken met posters die ze lelijk vindt, want kom op als je kind blij wordt van een poster van cars dat dan niet toelaten omdat jij het lelijk vindt op zijn kamer, gaat mij wat ver :{
Wat een nare opmerking, en wat een aannames omtrent mij en de opvoeding van mijn zoon. Niet prettig, en niet nodig.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:04:46 #6
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_101389653
Bitchfight
pi_101389720
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef BeamofLight het volgende:
Bitchfight
noem je dit al een bitchfight? :')
pi_101389759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

noem je dit al een bitchfight? :')
Hij hoopt dat we onze kleren uitdoen en in de modder gaan rollebollen. Mannen. :{w
pi_101389812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij hoopt dat we onze kleren uitdoen en in de modder gaan rollebollen. Mannen. :{w
Dat in de modder rollebollen heb ik nooit begrepen :N
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:07:11 #10
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_101389824
quote:
Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet. :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_101389832
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat in de modder rollebollen heb ik nooit begrepen :N
Het schijnt goed voor je huid te zijn, misschien is dat het?
pi_101389855
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet. :P
14 pas? Ik verwacht het wel eerder eigenlijk.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:07:54 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_101389860
quote:

[..]

Gedeeltelijk true. Ik wil het kunnen zien.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:08:01 #14
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_101389865
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Moet kunnen toch.
pi_101389919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Het schijnt goed voor je huid te zijn, misschien is dat het?
Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd.... :+ Die moddermaskers enzo....
pi_101389933
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach je moet het zelf weten.... wij gaven alleen onze mening.... Niet straks komen huilen als je in geldproblemen zit :)
Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachten 8-)

En soms is het best prettig even een spiegel voorgehouden te krijgen, het was niet mijn bedoeling om verwend over te komen of mezelf beter voor te doen dan een ander :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_101389960
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd.... :+ Die moddermaskers enzo....
dit is mijn eigen tijd :{w
pi_101389977
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Gast!

Swientje tikk'n! :Y)
pi_101390112
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachten 8-)

En soms is het best prettig even een spiegel voorgehouden te krijgen, het was niet mijn bedoeling om verwend over te komen of mezelf beter voor te doen dan een ander :)
:)
pi_101390139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...
Er is maar een klein percentage mensen dat ECHT verstand van financiën heeft, de rest denkt alleen maar aan zoveel mogelijk kopen en denken zo makkelijk over lenen, zolang ze maar die grote TV of die nieuwe auto kunnen kopen, want ja, de buren hebben het ook.....
pi_101390392
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...
Er is maar een klein percentage mensen dat ECHT verstand van financiën heeft, de rest denkt alleen maar aan zoveel mogelijk kopen en denken zo makkelijk over lenen, zolang ze maar die grote TV of die nieuwe auto kunnen kopen, want ja, de buren hebben het ook.....
Mijn buurvrouw heeft een scootmobiel. Die wil ik ook. O+
pi_101390457
Wat is Portishead toch een super goede band!

Heerlijk album ook DUMMY.... :)
pi_101390476
ZO die maskertjes brachten me op n idee, zit nu met chocolademoddermasker op mn gezicht :P
pi_101390526
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Vanuit dat standpunt heb je absoluut gelijk. Wat ik er niet bij verteld heb is dat ik met m'n 26 jaar en net een half jaar relevante werkervaring en een navenant starterssalaris wél een vaste baan heb, hard werk, goed ben in wat ik doe, en weet wat er financieel in het verschiet ligt de komende jaren. Sure, het eerste jaar zal geen vetpot worden, maar dat is ingecalculeerd. Als mijn ouwe het niet zou zien gaan gebeuren, zou ie me echt zijn centen niet toevertrouwen. Gewezen bankman enzo ;)
En nee, het bedrijf waar ik werk staat niet op het randje van kiepen ofzo, verre van zelfs :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:21:36 #25
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_101390601
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vanuit dat standpunt heb je absoluut gelijk. Wat ik er niet bij verteld heb is dat ik met m'n 26 jaar en net een half jaar relevante werkervaring en een navenant starterssalaris wél een vaste baan heb, hard werk, goed ben in wat ik doe, en weet wat er financieel in het verschiet ligt de komende jaren. Sure, het eerste jaar zal geen vetpot worden, maar dat is ingecalculeerd. Als mijn ouwe het niet zou zien gaan gebeuren, zou ie me echt zijn centen niet toevertrouwen. Gewezen bankman enzo ;)
En nee, het bedrijf waar ik werk staat niet op het randje van kiepen ofzo, verre van zelfs :P
En dat zegt wat? Alsof je alles altijd in de hand hebt hoe dingen lopen.
pi_101390645
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je was me voor.... :)

Ik werk al 11 jaar keihard, maar door omstandigheden waar ik geen vat op heb, toch moeten inleveren qua salaris bij mijn huidige baan.....

De enige zekerheid in het leven is dat je dood gaat.... :)
pi_101390697
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat zegt dat ik in ieder geval niet bij voorbaat al een uitzichtloze situatie creëer. Uiteraard zit er een risico in, maar dat is het leven :)
pi_101390725
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je was me voor.... :)

Ik werk al 11 jaar keihard, maar door omstandigheden waar ik geen vat op heb, toch moeten inleveren qua salaris bij mijn huidige baan.....

De enige zekerheid in het leven is dat je dood gaat.... :)
En dat je belasting moet betalen :P
pi_101390827
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat zegt dat ik in ieder geval niet bij voorbaat al een uitzichtloze situatie creëer. Uiteraard zit er een risico in, maar dat is het leven :)
Als jij alles van alle kanten hebt bekeken en je vindt dat je het aankan, moet je het doen. :)
pi_101390977
Briljant!!!

Een vriend van mij heeft nieuwe achterburen.... en die hebben geen gordijnen... en doen weleens hun natuurlijke lusten uiten....

:D
pi_101391273
Meteen stil.... iedereen meteen kijken of ie gordijnen heeft ofzo? :?
pi_101391280
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
Briljant!!!

Een vriend van mij heeft nieuwe achterburen.... en die hebben geen gordijnen... en doen weleens hun natuurlijke lusten uiten....

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_101391322
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
Meteen stil.... iedereen meteen kijken of ie gordijnen heeft ofzo? :?
Nee, ze hangen hoor.
pi_101391351
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
Briljant!!!

Je buurvrouw zal maar lelijk zijn :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101391382
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En dat je belasting moet betalen :P
Als je creatief bent ken je daar ook nog wel onderuit komen (inkomsten belasting dan).
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_101391545
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Als je creatief bent ken je daar ook nog wel onderuit komen (inkomsten belasting dan).
Noemen ze dat geen fraude?
pi_101391574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef L-E het volgende:

[..]

Zolang je het binnen de mazen van de belastingwet doet niet :)
pi_101391678
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef L-E het volgende:

[..]

Nope, omdat ik mijn salaris vanuit Ierland in NL krijg, betaal ik hier vrijwel geen belasting er over. Omdat ik hier belasting betaal, hoef ik het in Nederland niet meer te betalen :7
pi_101391682
Ik kreeg jaren achtereen geld terug, toen ik nog studeerde. Voor 2010 hoefde ik ineens geen aangifte meer te doen. Nee duhuh, dan hoeven jullie ook niet terug te geven :{w

Nu werk ik weer dus er zal wel betaald moeten gaan worden :P
pi_101391688
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef L-E het volgende:

[..]

Nee, ze hangen hoor.
Wat? Je jopen? :+
pi_101391772
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Ik heb aan de achterzijde van mijn huis ook geen gordijnen....

Maar ja, helaas ontbreekt er dan nog iemand om überhaupt iets voor het raam te doen :')
pi_101391894
Ik heb ze wel, maar nooit dicht. Het voordeel van aan een brede rivier wonen, is dat je overburen 200m verderop zijn :P
pi_101391975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ze wel, maar nooit dicht. Het voordeel van aan een brede rivier wonen, is dat je overburen 200m verderop zijn :P
Bij mij zit er een grasveld achter mijn tuin... dus ik heb ook niet echt de noodzaak voor gordijnen aan de achterzijde.... :)

* Spezza19 mist Ierland... volgend jaar maar weer eens heen.... :Y
pi_101392096
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Bij mij zit er een grasveld achter mijn tuin... dus ik heb ook niet echt de noodzaak voor gordijnen aan de achterzijde.... :)

* Spezza19 mist Ierland... volgend jaar maar weer eens heen.... :Y
Ik begin er te wennen, maar weet nog niet hoe lang ik hier ga blijven. Ik vind het nog steeds niet geweldig. En begin het irritant te vinden dat ik zoveel moet vliegen. Zit er zo'n beetje om de week 2x in :{
pi_101392102
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik heb aan de achterzijde van mijn huis ook geen gordijnen....

Maar ja, helaas ontbreekt er dan nog iemand om überhaupt iets voor het raam te doen :')
Balkon :9

Mijn volgende huis moet weer een goed balkon + uitzicht hebben. :9

Nee, batsen zo lang geleden? Hoe lang al?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_101392123
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik begin er te wennen, maar weet nog niet hoe lang ik hier ga blijven. Ik vind het nog steeds niet geweldig. En begin het irritant te vinden dat ik zoveel moet vliegen. Zit er zo'n beetje om de week 2x in :{
Sja, dat hoort bij dat leven, Peu. :D

pi_101392157
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mja, dat vele vliegen doe je zelf he? ;) Je bent niet verplicht om elke 2 weken op en neer te vliegen... Maar ik heb ooit een vriendin uit Ierland gehad, dus begrijp wel wat je bedoelt...
pi_101392202
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Balkon :9

Mijn volgende huis moet weer een goed balkon + uitzicht hebben. :9

Nee, batsen zo lang geleden? Hoe lang al?
Dat batsen is gelukkig geen eeuwigheid geleden ofzo haha... Maar goed, tijd wordt het wel weer.... :9
pi_101392206
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, dat hoort bij dat leven, Peu. :D
Ik heb voor het eerst dat ik geen auto mis, want alles wat ik doe, doe ik met het vliegtuig :') zelfs binnen Ierland. Pak die nu vaker dan de trein in NL :D
pi_101392249
move.to/bed

Morgen weer een dag *O*
pi_101392268
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, dat vele vliegen doe je zelf he? ;) Je bent niet verplicht om elke 2 weken op en neer te vliegen... Maar ik heb ooit een vriendin uit Ierland gehad, dus begrijp wel wat je bedoelt...
ooh het is niet alleen naar mn vriendin. Als ik even naar Antwerpen, Frankfurt, oid wil, dan zou ik gewoon de auto pakken, nu moet ik overal het vliegtuig voor pakken. Nadeel van een eiland.
pi_101392305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik heb voor het eerst dat ik geen auto mis, want alles wat ik doe, doe ik met het vliegtuig :') zelfs binnen Ierland. Pak die nu vaker dan de trein in NL :D
Hehe. Hoe bevalt de stad?

Ik ga ook veel meer vliegen. Ook binnen het land denk ik. Medellin is "vlakbij". Uur of 8 met de bus, 30 min vliegen ofzo. Ziek.

pi_101392318
E_M wanneer ga je naar Colombia?
pi_101392320
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ooh het is niet alleen naar mn vriendin. Als ik even naar Antwerpen, Frankfurt, oid wil, dan zou ik gewoon de auto pakken, nu moet ik overal het vliegtuig voor pakken. Nadeel van een eiland.
True true!

* Spezza19 gaat ook graag op pad met de auto... dus wederom snap ik hoe je je voelt :D
pi_101392340
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
E_M wanneer ga je naar Colombia?
2 weekjes ongeveer.

pi_101392352
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe. Hoe bevalt de stad?

Ik ga ook veel meer vliegen. Ook binnen het land denk ik. Medellin is "vlakbij". Uur of 8 met de bus, 30 min vliegen ofzo. Ziek.
Dublin begint me te bevallen, heb redelijke clubs gevonden, maar nog niks met muziek zoals ik graag hoor.
pi_101392370
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

2 weekjes ongeveer.
Nice :D Mooi huisje enzo gekregen?
pi_101392409
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nice :D Mooi huisje enzo gekregen?
Wordt geregeld. Heb de buurt uitgezocht en mijn eisen kenbaar gemaakt. Visa is nog bezig.

pi_101392484
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wordt geregeld. Heb de buurt uitgezocht en mijn eisen kenbaar gemaakt. Visa is nog bezig.
Lekker hoor. Hoe is alles geregeld? Auto enzo?
pi_101392527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dublin begint me te bevallen, heb redelijke clubs gevonden, maar nog niks met muziek zoals ik graag hoor.
Hoezo? Veel rock? Is er een beetje techno te vinden?

Bogota is goed bedeeld. Ben nog niet in de technoclub geweest, maar die schijnt wel vet te zijn. En salsa, reggaeton en merengue is ook geen probleem. ;)

pi_101392553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Lekker hoor. Hoe is alles geregeld? Auto enzo?
Ik wil de mijne meenemen :D

pi_101392617
* Spezza19 is slapen :W
pi_101392692
Truste Spez

pi_101392824
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wil de mijne meenemen :D
kan/mag dat? Is wel tof, in Z-Amerika zit wel een dealernetwerk volgens mij.
pi_101392881
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoezo? Veel rock? Is er een beetje techno te vinden?

Bogota is goed bedeeld. Ben nog niet in de technoclub geweest, maar die schijnt wel vet te zijn. En salsa, reggaeton en merengue is ook geen probleem. ;)
Veel folklore, nu is de Ierse folklore niet vervelend, maar techno ed is nergens te vinden.
pi_101392900
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is slapen :W
Truste :W
pi_101392936
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Veel folklore, nu is de Ierse folklore niet vervelend, maar techno ed is nergens te vinden.
-O-

pi_101392979
Ik ga ook. Vliegze, Peu :W

pi_101393162
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Truste :W
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef El_Matador het volgende:
Truste Spez
Thanks! Jullie ook straks! :)
pi_101393199
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik zal mijn Ierse vriendin eens vragen. Wat zoek je precies?
pi_101393823
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik zal mijn Ierse vriendin eens vragen. Wat zoek je precies?
De wat hardere muziek, niet zo mainstream als de Twisted Pepper, No Name Bar en/of Pygmelian (kan fout geschreven zijn :P )
pi_101399916
:O
pi_101399997
Q! *O*
pi_101400005
Bijna weekend!
For great justice!
pi_101400256
Vandaag een lekkere vrije dag!!
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101400289
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:23 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Vandaag een lekkere vrije dag!!
Je weet nu al dat het een lekkere dag is? Jomanda ben jij het?
pi_101400317
Moguh!
pi_101400542
Goedemorgen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_101400581
Dit weekend weer een schuttersfeest! Dat wordt weer bier en gezelligheid!
Hopelijk gaat het beter als vorig jaar :')
pi_101400629
Mensen. O+
pi_101400681
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:56 schreef L-E het volgende:
Mensen. O+
Can't live without them
Wie heeft iets leuks/liefs voor je gedaan?
pi_101400689
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Can't live without them
Wie heeft iets leuks/liefs voor je gedaan?
Niemand in het bijzonder. :)
pi_101400742
Hmm jammer dan.. -O-
Nouja kan altijd nog gebeuren..
pi_101400782
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Niemand in het bijzonder. :)
Hoe ist afgelopen met je magneetbord?!
Sarcasme. Herken het.
pi_101400787
Is het lente ofzo? B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101400809
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe ist afgelopen met je magneetbord?!
Dat is gefixed! Heb het magneetvlak uit de muur gesneden met een stanleymes, de muur daaronder geschuurd en opnieuw geverfd. Helemaal goed nu. :)
pi_101400834
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is gefixed! Heb het magneetvlak uit de muur gesneden met een stanleymes, de muur daaronder geschuurd en opnieuw geverfd. Helemaal goed nu. :)
Geen bord eroverheen dus?
Sarcasme. Herken het.
pi_101400845
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Geen bord eroverheen dus?
Nope.
pi_101400870
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Nope.
Netjes!

Maakte je je daar nu echt zoooo druk om? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_101400884
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Netjes!

Maakte je je daar nu echt zoooo druk om? :P
Het was echt heel erg lelijk hoor. En dat eruit snijden en alles heeft me maar een halve nacht gekost, maar slaap is toch overrated. O+
pi_101400917
wat is een goede mooie netwerk media speler?
pi_101400924
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:12 schreef L-E het volgende:

maar slaap is toch overrated. O+
:')

nooit!
pi_101400960
Zo stom ;(

Bed van Peuter zou vandaag bezorgd worden. Om 8.15 word ik gebeld door het bedrijf dat de levering doet, hun chauffeurs waren aan de deur geweest (niets gezien of gehoord..) en ik nam mijn telefoon ook niet op (?) dus nu komen ze een andere dag.

Dat ze hier niet stonden weet ik niet zeker, we waren nog boven, maar ik ben absoluut niet gebeld door ze, zij zeggen van wel. Volgens mij jokken ze een beetje. :@
pi_101400971
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:14 schreef rival het volgende:
Dude. Als je vragen hebt over magneetverf ben ik je man. Verder kan ik je niet helpen.
pi_101401095
Zo, twee posters besteld.
pi_101401100
Ben ik alleen? ;(
pi_101401104
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:12 schreef L-E het volgende:

[..]

Het was echt heel erg lelijk hoor. En dat eruit snijden en alles heeft me maar een halve nacht gekost, maar slaap is toch overrated. O+
Maar het is nu supermooi!! O+ Dus je hebt het goed gedaan! Ik gloei van trots O+

quote:
Ik heb er 1!! Best Western geloof ik... maar daar ben ik niet heul tevreden over. Maar dat was dan ook een cheap ass ding :')
Sarcasme. Herken het.
pi_101401122
quote:
Met of zonder interne schijf?
pi_101401128
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
Ben ik alleen? ;(
Moet je schizofreen worden, dan ben je nooit alleen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_101401136
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Moet je schizofreen worden, dan ben je nooit alleen O+
Maar ik heb al issues genoeg. ;(
pi_101401141
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:18 schreef L-E het volgende:
Zo stom ;(

Bed van Peuter zou vandaag bezorgd worden. Om 8.15 word ik gebeld door het bedrijf dat de levering doet, hun chauffeurs waren aan de deur geweest (niets gezien of gehoord..) en ik nam mijn telefoon ook niet op (?) dus nu komen ze een andere dag.

Dat ze hier niet stonden weet ik niet zeker, we waren nog boven, maar ik ben absoluut niet gebeld door ze, zij zeggen van wel. Volgens mij jokken ze een beetje. :@
Die bedrijven liegen zo vaak.
Zijn er heul niet geweest
pi_101401142
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

De vraag was niet aan mij, I know, maar ik heb er een externe 1 TB HD aan gehangen en dat werkt prima O+ Moet alleen de hele tijd dat ding heen en weer slepen tussen mn pc en mn mediaspeler, maar dat is niet heel irritant ofzo O+
Sarcasme. Herken het.
pi_101401147
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar ik heb al issues genoeg. ;(
Jij zei laatst dat je heul geen issues had :(
Sarcasme. Herken het.
pi_101401154
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar het is nu supermooi!! O+ Dus je hebt het goed gedaan! Ik gloei van trots O+

Ja! O+

Ik ben maar een tikje verwijderd van het plaatsen van foto's, zo trots ben ik! :')
pi_101401160
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

De vraag was niet aan mij, I know, maar ik heb er een externe 1 TB HD aan gehangen en dat werkt prima O+ Moet alleen de hele tijd dat ding heen en weer slepen tussen mn pc en mn mediaspeler, maar dat is niet heel irritant ofzo O+
Schijf zonder voeding nemen. Scheelt een slok op een borrel.
Aangezien Rival wil streamen verwacht ik in zijn geheel niet dat hij wil gaan slepen.
pi_101401173
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja! O+

Ik ben maar een tikje verwijderd van het plaatsen van foto's, zo trots ben ik! :')
Met allemaal verschillende lijstjes?! O+ Ik wil van die fotoplankjes/randjes/dingetjes waar je foto's op kunt zetten. Maar ik vergeet steeds dat ik dat wil, dus daarom koop ik ze steeds niet O+
Sarcasme. Herken het.
pi_101401174
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Die bedrijven liegen zo vaak.
Zijn er heul niet geweest
Maar, dat is onaardig van ze. -O-
pi_101401176
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Met allemaal verschillende lijstjes?! O+ Ik wil van die fotoplankjes/randjes/dingetjes waar je foto's op kunt zetten. Maar ik vergeet steeds dat ik dat wil, dus daarom koop ik ze steeds niet O+
Nee muts, foto's van de magneetverf!
pi_101401189
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij zei laatst dat je heul geen issues had :(
Sarcasme. Herken het.
pi_101401191
quote:

[..]

Schijf zonder voeding nemen. Scheelt een slok op een borrel.
Aangezien Rival wil streamen verwacht ik in zijn geheel niet dat hij wil gaan slepen.
En eentje met een goed werkende USB verbinding.... die van mij rammelt om de een of andere reden dus de verbinding valt soms weg en af en toe kan ie de HD niet eens vinden ;( En de batterij in de afstandsbediening is leeg, denk ik, dus die werkt ook voor geen meter, maar ik vergeet steeds nieuwe batterijen te kopen ;( Ik heb zo'n zwaar leven!!! :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_101401204
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:29 schreef L-E het volgende:

[..]

Nee muts, foto's van de magneetverf!
Oh -O-

Ik denk dat ik meer koffie nodig heb... En we hebben daar een mandje met chocola naast staan O+ en ik ben gister naar de sportschool geweest EN ik ben mn ontbijtkoekje vergeten dus ik mag een chocolaatje van mezelf straks O+ Wat een feest!!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_101401223
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh -O-

Ik denk dat ik meer koffie nodig heb... En we hebben daar een mandje met chocola naast staan O+ en ik ben gister naar de sportschool geweest EN ik ben mn ontbijtkoekje vergeten dus ik mag een chocolaatje van mezelf straks O+ Wat een feest!!! O+
Wat een dolle boel, jouw leven! Ik ga binnenkort ook sporten, goed he? 8-)

Of ik ga het maanden roepen en geen actie ondernemen, dat past ook bij me. O+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:36:31 #113
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401298
quote:

[..]

O+ Dat heb ik in de gang, ben ik zo blij mee.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_101401323
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

O+ Dat heb ik in de gang, ben ik zo blij mee.
Van die opstaande randen zijn dat? Die heb ik ook liggen op zolder, moet er nog een bestemming voor vinden.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:38:32 #115
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_101401327
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:52 schreef Spijker83 het volgende:
Dit weekend weer een schuttersfeest! Dat wordt weer bier en gezelligheid!
Hopelijk gaat het beter als vorig jaar :')
Ik hoop voor je dat het beter dan vorig jaar gaat.
quote:
Ik heb er één van LG, en nu ik al mijn computers (én mediaplayer) een vast IP adres heb gegeven doet ie het perfect!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:39:08 #116
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401340
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:33 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat een dolle boel, jouw leven! Ik ga binnenkort ook sporten, goed he? 8-)

Of ik ga het maanden roepen en geen actie ondernemen, dat past ook bij me. O+
Zelfs een week in bikini rondhuppelen heeft niet geholpen, ik vrees dat ik nooit ga sporten... :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:39:44 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101401350
Oh jee, het vrouwengewicht-onderwerp.... zelfs IK brand daar mijn vingers niet aan :').
Get woke, go broke!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:41:15 #118
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401383
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:38 schreef L-E het volgende:

[..]

Van die opstaande randen zijn dat? Die heb ik ook liggen op zolder, moet er nog een bestemming voor vinden.
Uhuh, ik heb er 3 boven elkaar hangen, met allemaal verschillende lijstjes.
pi_101401393
hoeveel % van de vrouwen in Nederland had ook alweer overgewicht 80?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_101401400
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Zelfs een week in bikini rondhuppelen heeft niet geholpen, ik vrees dat ik nooit ga sporten... :')
Ik ga het vooral doen omdat het qua gezondheid nodig is (mijn rug enzo), :)
pi_101401402
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

ik zit niet om schijfruimte verlegen, maar als dat voordelen heeft.... (hd streamen zou toch gewoon moeten lukken zonder?)
pi_101401419
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uhuh, ik heb er 3 boven elkaar hangen, met allemaal verschillende lijstjes.
Ik heb al te veel foto's hangen, vind ik. Dus ze blijven daar liggen tot ik ze zat ben en dan geef ik ze weg.

Aan Spirit. O+
pi_101401431
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:41 schreef Ghostbuster het volgende:
hoeveel % van de vrouwen in Nederland had ook alweer overgewicht 80?
Dat lijkt me idioot veel.
pi_101401444
quote:

verwacht ik in zijn geheel niet dat hij wil gaan slepen.
correct.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:44:28 #125
220609 Nouk84
pi_101401451
quote:
Zoiets? O+

woensdag 31 augustus 2011 @ 09:44:32 #126
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401455
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Oh jee, het vrouwengewicht-onderwerp.... zelfs IK brand daar mijn vingers niet aan :').
Och, ik werd de hele week 25 geschat en de meisjes die we hadden leren kennen waren bijna allemaal dikker dan ik, het was een goede week :+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:45:38 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101401475
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Och, ik werd de hele week 25 geschat en de meisjes die we hadden leren kennen waren bijna allemaal dikker dan ik, het was een goede week :+
Doe je goed, ik vorige week 3 keer onafhankelijk 28 O+.
Get woke, go broke!
pi_101401481
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:38 schreef Nouk84 het volgende:

Ik heb er één van LG, en nu ik al mijn computers (én mediaplayer) een vast IP adres heb gegeven doet ie het perfect!
wat doe je er allemaal mee?
pi_101401482
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:42 schreef rival het volgende:

[..]

ik zit niet om schijfruimte verlegen, maar als dat voordelen heeft.... (hd streamen zou toch gewoon moeten lukken zonder?)
Ja zou moeten lukken. Zeker met een N of een GB netwerk.
Ik heb zelf de WD HD TV. Nu nog de niet live versie dus met schijf en niet streamen.
Hij doet het wat betreft gebruiksgemak ook prima.

Dat zou wat betreft streamen zijn ook mijn eerste keuze zijn maar ik zou me ook weer inlezen.
Veel mensen hebben ook de PLayON of popcorn.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:46:18 #130
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401485
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:42 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik ga het vooral doen omdat het qua gezondheid nodig is (mijn rug enzo), :)
Ja ik zeg ook niet dat ik het niet zou moeten doen.. :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:46:43 #131
220609 Nouk84
pi_101401501
Ik wilde absoluut niet meer slepen met mijn schijf, is al een keer kapot gegaan en dat die voeding nodig heeft is ook flink irritant.. Maar het probleem wat Spirit had, had ik ook, maar is dus redelijk opgelost nadat ik alles een vast IP adres heb gegeven.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:47:00 #132
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401507
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Zoiets? O+

[ afbeelding ]
O+ Zo is ook leuk ja! Ik heb dus 3 lange plankjes.
pi_101401514
bakken koffie nodig
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:47:21 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101401516
Klinkt allemaal heel handig :').

Kabeltje uit mijn PC naar de TV en 1 naar de surrondset, klaar :).
Get woke, go broke!
pi_101401522
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Zoiets? O+

[ afbeelding ]
dat ga ik jatten! :7
pi_101401528
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doe je goed, ik vorige week 3 keer onafhankelijk 28 O+.
door blinde mensen?
compact en kleverig.
pi_101401551
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hoe oud waren die meisjes dan? Heeft je zoon ze gehosseld?
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_101401554
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt allemaal heel handig :').

Kabeltje uit mijn PC naar de TV en 1 naar de surrondset, klaar :).
mijn pc blijft boven.
pi_101401555
Ik zou debiel worden van al die fotolijstjes zeg :')
Nu ben ik ook niet echt aantrekklijk genoeg, om aan een muur te hangen.
Qua foto dan :P
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:49:24 #140
220609 Nouk84
pi_101401556
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:46 schreef rival het volgende:
wat doe je er allemaal mee?
Behalve al mijn films en series via dat ding kijken niets :P

Maar de mediaplayer speelt zo'n beetje alle formaten film, terwijl mijn dvd speler dat niet deed.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:49:29 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101401559
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

door blinde mensen?
Denk je dat je met nog erger voor de hand liggende "grappen" kan komen of was dit het dieptepunt al?
Get woke, go broke!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:49:38 #142
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401566
Nouk, mooie kleur muur! ^O^
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:50:26 #143
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401583
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hoe oud waren die meisjes dan? Heeft je zoon ze gehosseld?
:D Begin 20. En nee, hij had ze niet gehosseld. :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:51:04 #144
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401596
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou debiel worden van al die fotolijstjes zeg :')
Nu ben ik ook niet echt aantrekklijk genoeg, om aan een muur te hangen.
Qua foto dan :P
Ik hang mezelf dan ook niet vaak op hoor. Kind en familie, dat soort dingen. :')
pi_101401604
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Begin 20. En nee, hij had ze niet gehosseld. :')
Toch leuk dat jij blijkbaar die leeftijd aantrekt.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_101401612
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik hang mezelf dan ook niet vaak op hoor. Kind en familie, dat soort dingen. :')
Oh ja dat kan dan weer wel , op de w.c verzamel ik die.
pi_101401615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Denk je dat je met nog erger voor de hand liggende "grappen" kan komen of was dit het dieptepunt al?
ik vond het zelf best grappig :)

En daar gaat het om toch? :P
compact en kleverig.
pi_101401618
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja zou moeten lukken. Zeker met een N of een GB netwerk.
Ik heb zelf de WD HD TV. Nu nog de niet live versie dus met schijf en niet streamen.
Hij doet het wat betreft gebruiksgemak ook prima.

Dat zou wat betreft streamen zijn ook mijn eerste keuze zijn maar ik zou me ook weer inlezen.
Veel mensen hebben ook de PLayON of popcorn.
ik ga wel ff wat reviews opzoeken van de merken die je noemt :) thnx
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:52:11 #149
220609 Nouk84
pi_101401629
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef rival het volgende:
dat ga ik jatten! :7
Het idee mag je jatten, de plankjes niet O+
pi_101401649
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Behalve al mijn films en series via dat ding kijken niets :P

Maar de mediaplayer speelt zo'n beetje alle formaten film, terwijl mijn dvd speler dat niet deed.
download je films in HD? bevalt de kwaliteit ervan via de mediapsler?
pi_101401653
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vond het zelf best grappig :)

En daar gaat het om toch? :P
:Y Ik draai altijd mijn stoel om als ik moet lachen, en dan doe ik enter.
Soort the voice goes hilarisch
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:53:16 #152
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401654
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:51 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Toch leuk dat jij blijkbaar die leeftijd aantrekt.
Ik was sowieso erg blij met wat aanspraak. De eerste dagen had ik dat totaal niet en dat was wel minder. Ook leuk dat kleine man zo klikte met 2 jongens van die groep, eentje was 17, daar kon hij heerlijk wild mee doen in het zwembad enzo. :)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:53:46 #153
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401663
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:52 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Trouwens, die plankjes heb je voor heel weinig bij Ikea toch.
pi_101401670
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik heb al te veel foto's hangen, vind ik. Dus ze blijven daar liggen tot ik ze zat ben en dan geef ik ze weg.

Aan Spirit. O+
O+
Sarcasme. Herken het.
pi_101401682
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:52 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Deal!
pi_101401692
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Trouwens, die plankjes heb je voor heel weinig bij Ikea toch.
en elke bouwmarkt.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:54:53 #157
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401694
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:54 schreef rival het volgende:

[..]

en elke bouwmarkt.
Daarom.
pi_101401695
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

mocht ik een keer zo hard moeten lachen dan meld ik het.
compact en kleverig.
pi_101401707
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

:')
pi_101401733
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:

[..]

ik zou jou met liefde ophangen O+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:57:46 #161
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401746
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:56 schreef rival het volgende:

[..]

ik zou jou met liefde ophangen O+
;( Nu word ik bang van je.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:59:42 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101401787
Nog 3 dagen en ik ben 3 weken vrij, eens kijken of ik een fikse ban te pakken kan krijgen B-).
Get woke, go broke!
pi_101401829
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Nog 3 dagen en ik ben 3 weken vrij, eens kijken of ik een fikse ban te pakken kan krijgen B-).
gewoon lief vragen, krijg je er vast wel een.
compact en kleverig.
pi_101401846
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:

[..]

;( Nu word ik bang van je.
Ik heb 12 flessen honingwodka thuis staan :7
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:02:53 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101401852
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

gewoon lief vragen, krijg je er vast wel een.
Ja, dat is geen kunst, ik wil gewoon ff kijken hoever ik kan gaan :P
Get woke, go broke!
pi_101401862
quote:
Lekken uit FC doet het altijd goed.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:03:35 #167
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401866
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:02 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb 12 flessen honingwodka thuis staan :7
O+ Dan maar liever beschonken opgehangen worden idd.
pi_101401882
Dan merk je het ook niet dat je op je kop opgehangen word
pi_101401896
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat is geen kunst, ik wil gewoon ff kijken hoever ik kan gaan :P
ik wist niet dat je er n kunst van wilde maken, anders had ik dat niet gezegd natuurlijk.

Mocht je niet meer terug mogen komen: ik zal je missen.
compact en kleverig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:05:33 #170
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101401905
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:04 schreef Ghostbuster het volgende:
-O- Ook nog op de kop?
pi_101401914
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

-O- Ook nog op de kop?
Ik zit teveel op rare websites :')
pi_101401928
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:04 schreef Ghostbuster het volgende:
dat lijkt me echt heel vervelend als je dronken bent :{
compact en kleverig.
pi_101401991
Ook weer zo :{
pi_101402049
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

-O- Ook nog op de kop?
op zo'n ronddraaiend rad.
pi_101402061
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat lijkt me echt heel vervelend als je dronken bent :{
blijven je schoenen tenminste schoon als je moet kotsen O+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:13:09 #176
220609 Nouk84
pi_101402074
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef rival het volgende:
download je films in HD? bevalt de kwaliteit ervan via de mediapsler?
Nee, daar let ik niet echt op :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:14:46 #177
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101402106
quote:
9s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:11 schreef rival het volgende:

[..]

op zo'n ronddraaiend rad.
Dan word ik misselijk. :(
pi_101402203
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dan word ik misselijk. :(
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:12 schreef rival het volgende:

[..]

blijven je schoenen tenminste schoon als je moet kotsen O+
pi_101402219
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:13 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Nee, daar let ik niet echt op :')
handig :P
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:29:06 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101402357
quote:
Ik hoop dat je dat doet door naakte mannen te posten O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_101402372
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

die plaatjes worden toch geblockt op jouw werk :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:31:54 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101402403
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Neuh, daar hebben we een heel subforum voor ;).

Ik ben gewoon een beetje aan het etteren in POL en NWS :P.
Get woke, go broke!
pi_101402500
Die berg komt er *O*
http://www.diebergkomter.nl/
pi_101402523
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, daar hebben we een heel subforum voor ;).

Ik ben gewoon een beetje aan het etteren in POL en NWS :P.
Ik doe met je mee. >:)

woensdag 31 augustus 2011 @ 10:39:37 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101402528
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:29 schreef rival het volgende:

[..]

die plaatjes worden toch geblockt op jouw werk :')
True -O-
Maar niet als ie het in het weekend doet, dan zuit ik zu Hause!
L'Amour menaçant:
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:40:40 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101402545
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

True -O-
Maar niet als ie het in het weekend doet, dan zuit ik zu Hause!
Dan heb je toch je eigen naakte vent? :P.
Get woke, go broke!
pi_101402574
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die is elke week de hort op met andere chicks, dan weer stappen, dan weer racen, dan weer vakantie, etc etc

En arme Angle maar thuis zitten te wachten met de vaseline op zijn kringspier.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:42:31 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101402583
Shit. Nu denk ik aan naakte mannen :{
L'Amour menaçant:
pi_101402593
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
Die berg komt er *O*
http://www.diebergkomter.nl/
*O* boarden in de polder O+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:43:05 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101402596
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee die is pas 11 September terug uit Frankrijk/Spanje :{
L'Amour menaçant:
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:43:31 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101402605
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee die is pas 11 September terug uit Frankrijk/Spanje :{
Das mooi kloten mien jong!
Get woke, go broke!
pi_101402607
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:42 schreef rival het volgende:

[..]

Over Almere heen bouwen! O+ Typische win-win
pi_101402620
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
van de PlayonHD komt naar voren dat het opstarten erg lang duurt. en de gui erg traag is.
dat wil ik niet ik ben ongeduldig...
pi_101402647
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:44 schreef rival het volgende:

[..]

van de PlayonHD komt naar voren dat het opstarten erg lang duurt. en de gui erg traag is.
dat wil ik niet ik ben ongeduldig...
Aan laten staan :P
Ik heb alleen ervaring met de WD HD :)
Alle file formaten, subs, audio tracks, etc etc alles gaat soepel eigenlijk
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:46:23 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101402658
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Die is elke week de hort op met andere chicks, dan weer stappen, dan weer racen, dan weer vakantie, etc etc

En arme Angle maar thuis zitten te wachten met de vaseline op zijn kringspier.
Precies! Ik zit me daar gewoon belangeloos een beetje op te rekken iedere keer en meneer gaat boobiehunten!
L'Amour menaçant:
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:49:45 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101402705
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das mooi kloten mien jong!
En al sinds 18 Aug he :o
Nou ja. We will always have wifi & whatsapp :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:50:36 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101402719
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En al sinds 18 Aug he :o
Nou ja. We will always have wifi & whatsapp :D
Das wel pittig ja :P.

Oh well, dan had je maar mee moeten gaan ;).
Get woke, go broke!
pi_101402730
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:

[..]

Aan laten staan :P
Ik heb alleen ervaring met de WD HD :)
Alle file formaten, subs, audio tracks, etc etc alles gaat soepel eigenlijk
daar ga ik nu over lezen, dat popcorn ding is lelijk.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 10:51:43 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101402738
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:51 schreef rival het volgende:

[..]

daar ga ik nu over lezen, dat popcorn ding is lelijk.
Nou en? Ding doet zijn werkt geweldig....
Get woke, go broke!
pi_101402796
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou en? Ding doet zijn werkt geweldig....
een pc ook, die zet ik ook niet onder mijn tv. ik moet er wel de hele dag tegenaan kijken...
pi_101402813
kun je niet een paar dagen langsgaan angel? Hij zit toch in frankrijk? :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101402830
heb jij zo'n popcorn ding HW?

issie echt zo goed?

want euhm.... Jij neemt toch ook geen lelijk wijf in huis alleen omdat ze goed kan neuken/koken/schoonmaken? ;(
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 augustus 2011 @ 11:02:42 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101402927
Rip? Er zit iemand in WGR met een goed TV idee.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:03:41 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101402947
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:56 schreef rival het volgende:
heb jij zo'n popcorn ding HW?

issie echt zo goed?

want euhm.... Jij neemt toch ook geen lelijk wijf in huis alleen omdat ze goed kan neuken/koken/schoonmaken? ;(
Nee, collega heeft er 1. Die is erg tevreden, al zie ik dus het nut niet ;).

Mwah, dan neem ik er wel een 19 jarige naast voor de seks ;).
Get woke, go broke!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:07:23 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101403036
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das wel pittig ja :P.

Oh well, dan had je maar mee moeten gaan ;).
Neh.

1. Zijn vakantie was al geboekt voor we elkaar kenden
2. Hij vertrok op de dag dat ik naar Lowlands ging
3. Hij is met z'n beste vriend op vakantie... die nog van niets weet
4. Ik ga in Januari ook 4 weken weg naar Australie zonder hem
L'Amour menaçant:
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:08:32 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101403061
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:55 schreef Ripley het volgende:
kun je niet een paar dagen langsgaan angel? Hij zit toch in frankrijk? :)
Zie punt 3 van bovenstaande post :D

En hij zit nu in Bilboa (Spanje.). Nou ja, eigenlijk Noja. Maar dat ligt er naast geloof ik. Surfvakantie in Zuid-Frankrijk en Noord-Spanje.
L'Amour menaçant:
pi_101403065
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
Rip? Er zit iemand in WGR met een goed TV idee.
Ik ben benieuwd :)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:09:11 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101403079
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Neh.

1. Zijn vakantie was al geboekt voor we elkaar kenden
2. Hij vertrok op de dag dat ik naar Lowlands ging
4. Ik ga in Januari ook 4 weken weg naar Australie zonder hem
Ach ja, zo werkt dat soms. Vakanties plan je lang van te voren, en als je dan iemand tegenkomt in de tussentijd.....
Get woke, go broke!
pi_101403089
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zie punt 3 van bovenstaande post :D

En hij zit nu in Bilboa (Spanje.). Nou ja, eigenlijk Noja. Maar dat ligt er naast geloof ik. Surfvakantie in Zuid-Frankrijk en Noord-Spanje.
Stel het anders voor, wie weet vindt het juist wele en goede aanleiding om het aan zijn beste vriend te vertellen :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 augustus 2011 @ 11:12:46 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101403165
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
...die merkt dat vanzelf wel op een eenzame nacht in de tent...
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:13:58 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101403194
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

Stel het anders voor, wie weet vindt het juist wele en goede aanleiding om het aan zijn beste vriend te vertellen :)
Neuh :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:14:47 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101403225
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

...die merkt dat vanzelf wel op een eenzame nacht in de tent...
Ze liggen niet samen in de tent ;) En ik heb natuurlijk een chipje in z'n enkel gedaan dat me alarmeert zodra ie 's nachts z'n tentje uit wil. Word wel steeds wakker als ie wil gana plassen, maar ach, kleinigheidjes blijf je houden! :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:15:38 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101403249
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach ja, zo werkt dat soms. Vakanties plan je lang van te voren, en als je dan iemand tegenkomt in de tussentijd.....
Ja precies. Die vakantie in januari van mij (met mijn ex nota bene) had ik ook al gepland voor ik hem tegenkwam. Achteraf denk je: Damn, was liever met hem gegaan. Maar wie weet of we dan nog samen zijn :D
L'Amour menaçant:
pi_101403937
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Mietje!

Dikke wijven moeten gewoon minder eten.
pi_101403983
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja precies. Die vakantie in januari van mij (met mijn ex nota bene) had ik ook al gepland voor ik hem tegenkwam. Achteraf denk je: Damn, was liever met hem gegaan. Maar wie weet of we dan nog samen zijn :D
Ik ben ook 3 weken naar cuba gegaan mete en vriendin toen ik een half jaar verkerings had in het verleden. Was nog niet geboekt maarw el afgesproken dus toch gegaan :)
pi_101404103
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat laatste is ook lullig ja.
compact en kleverig.
pi_101404147
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:42 schreef rival het volgende:

[..]

Ik wil geen berg }:|
compact en kleverig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:47:18 #218
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101404203
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben ook 3 weken naar cuba gegaan mete en vriendin toen ik een half jaar verkerings had in het verleden. Was nog niet geboekt maarw el afgesproken dus toch gegaan :)
Moet toch ook gewoon kunnen.
pi_101404216
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Waarom zou je geen berg willen? :o
pi_101404336
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik wel, lijkt me zo ontzettend gaaf. Ook alleen al dat wij Nederlanders dat even bouwen. Zo kicken!
pi_101404416
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:47 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom zou je geen berg willen? :o
Ding is veel te groot, duur, geen idee wat voor invloed t heeft op t weer hier... Nee, dank je, Nl is te klein voor een berg.
compact en kleverig.
pi_101404435
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik wel, lijkt me zo ontzettend gaaf. Ook alleen al dat wij Nederlanders dat even bouwen. Zo kicken!
Bouw m lekker in iemand anders' achtertuin dan }:|
compact en kleverig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:56:07 #223
220609 Nouk84
pi_101404512
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik ga 3 weken op vakantie zonder vriendje, niets wat al was afgesproken, gewoon omdat het wel kan, vind ik. Hij gaat nu waarschijnlijk met een vriend een paar weken eerder, prima, leuk juist :)
pi_101404523
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ding is veel te groot, duur, geen idee wat voor invloed t heeft op t weer hier... Nee, dank je, Nl is te klein voor een berg.
invloed op weer weet ik ook niet.... groot boeit niet.. en te duur? de economie zal er van groeien O+
pi_101404548
quote:

[..]

Duur wordt door investeerders geregeld, niet de overheid. Wat voor een invloed het heeft op het weer wordt echt wel voor de eerste steen onderzocht. En groot... pfff, ik dacht dat vrouwen van groot hielden.
pi_101404568
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik ga 3 weken op vakantie zonder vriendje, niets wat al was afgesproken, gewoon omdat het wel kan, vind ik. Hij gaat nu waarschijnlijk met een vriend een paar weken eerder, prima, leuk juist :)
Zolang het geen droomvakantie is, vind ik het prima als hij met iemand anders gaat idd. Naar Cuba zou ik wel heel graag mee willen eigenlijk O+
compact en kleverig.
pi_101404587
Rival's Boardschool O+
pi_101404588
quote:

[..]

Groot? Dat is het idee van een berg ja.
Het weer dat onderzoeken ze.
Duur is relatief en het is een commercieel project.
pi_101404628
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Duur wordt door investeerders geregeld, niet de overheid. Wat voor een invloed het heeft op het weer wordt echt wel voor de eerste steen onderzocht. En groot... pfff, ik dacht dat vrouwen van groot hielden.
Ja, dus dan komt hij er niet. Ik woon in Flevoland en als de wolken voor die berg blijven hangen, zit ik dadelijk de hele tijd in de regen -O-

Ik vind bergen heel mooi en op vakantie wil ik ook bergen, als ik al in een land woonde met bergen, zou je me niet horen klagen, maar om een berg te bouwen... :N
compact en kleverig.
pi_101404676
Ja, geweldig zo'n berg, dat we daar niet eerder aan gedacht hebben zeg.

Ik wil gewoon geen berg in mn achtertuin, is dat nou echt zo raar?
compact en kleverig.
pi_101404680
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dus dan komt hij er niet. Ik woon in Flevoland en als de wolken voor die berg blijven hangen, zit ik dadelijk de hele tijd in de regen -O-

Ik vind bergen heel mooi en op vakantie wil ik ook bergen, als ik al in een land woonde met bergen, zou je me niet horen klagen, maar om een berg te bouwen... :N
Als je in flevoland woont heb je in elk geval al geen smaak.
Sterker nog met Jouw argumenten was het stukje land waar je huis op staat er ook niet geweest.

Was ook te duur, te groot en wisten ze ook de impact niet van op de natuur. En dat was van overheidsgeld.
pi_101404702
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Bouw m lekker in iemand anders' achtertuin dan }:|
wees gerust!

quote:
Het project moet leiden tot een massieve berg voor de Hollandse kust.
pi_101404736
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, geweldig zo'n berg, dat we daar niet eerder aan gedacht hebben zeg.

Ik wil gewoon geen berg in mn achtertuin, is dat nou echt zo raar?
Die tuin is tijdelijk je bezit (als dat het al is) daar kan je het besturen van een land niet op baseren.
Individuele mening prima maar daar moet je niet op regeren.
pi_101404764
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als je in flevoland woont heb je in elk geval al geen smaak.
Sterker nog met Jouw argumenten was het stukje land waar je huis op staat er ook niet geweest.

Was ook te duur, te groot en wisten ze ook de impact niet van op de natuur. En dat was van overheidsgeld.
Al dat ge-eikel over Flevoland altijd :')

En je hebt gelijk, berg is precies hetzelfde. Dom van me
compact en kleverig.
pi_101404799
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Die tuin is tijdelijk je bezit (als dat het al is) daar kan je het besturen van een land niet op baseren.
Individuele mening prima maar daar moet je niet op regeren.
Nee, dat snap ik :')

Alleen mogen mensen uiteraard wel een mening hebben. En die heb ik dus, ik wil geen berg in mn achtertuin.
compact en kleverig.
pi_101404801
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niet precies maar in de basis wel. et ene gaat alleen een stukje de hoogte in en het andere vlak.
pi_101404819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

Niet precies maar in de basis wel. et ene gaat alleen een stukje de hoogte in en het andere vlak.
Ja Godt, jij je zin, ik mag inderdaad geen mening hebben over een berg hiero en ik heb geen recht van spreken.
compact en kleverig.
pi_101404838
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja Godt, jij je zin, ik mag inderdaad geen mening hebben over een berg hiero en ik heb geen recht van spreken.
Ik zeg net nog dat een individuele mening prima is.
Dat kan je iemand gelukkig niet ontzeggen.
pi_101404856
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zeg net nog dat een individuele mening prima is.
Dat kan je iemand gelukkig niet ontzeggen.
Ik hoop dus dat er geen berg komt, of eentje op Rotterdam dan ofzo.
Woon hier heel fijn O+

(Ik reageerde op de TT btw)
compact en kleverig.
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 augustus 2011 @ 12:13:36 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101405018
quote:
Maar dat is dan ook volkomen terecht. Wat een diepdroevige deprimerende omgeving is dat zeg. :').
pi_101405088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik hoop dus dat er geen berg komt, of eentje op Rotterdam dan ofzo.
Woon hier heel fijn O+

(Ik reageerde op de TT btw)
Ik ben sowieso voor een berg die Amsterdam, Rotterdam en Den Haag bedekt. Ik heb ook nog wel wat materiaalsuggesties O+
pi_101405124
quote:

[..]

Het zou wel kunnen, ik ben ook net voor mijn werk 3 weken weggeweest. Maar ik wil dat soort dingen graag met hem delen eigenlijk :)
pi_101405134
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben sowieso voor een berg die Amsterdam, Rotterdam en Den Haag bedekt. Ik heb ook nog wel wat materiaalsuggesties O+
Lijkt mij ook wel komisch!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:17:17 #244
220609 Nouk84
pi_101405141
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zolang het geen droomvakantie is, vind ik het prima als hij met iemand anders gaat idd. Naar Cuba zou ik wel heel graag mee willen eigenlijk O+
Ja dat is het wel een beetje (voor mij iig), maar hij kan gewoon niet mee, dus het is niets anders. Uitstellen is geen optie.
pi_101405149
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar dat is dan ook volkomen terecht. Wat een diepdroevige deprimerende omgeving is dat zeg. :').
Dat is ook een mening, die bij een hoop mensen op niets gebaseerd is... (Je moest eens weten hoeveel mensen dat roepen zonder dat ze er ooit zijn geweest.. :{ )

Ik woon hier heel erg fijn, het is heel groen en rustig :)

Zo, en nu vind ik het wel genoeg, want er valt toch niet tegenaan te lullen
compact en kleverig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:17:54 #246
220609 Nouk84
pi_101405160
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef Ripley het volgende:
Het zou wel kunnen, ik ben ook net voor mijn werk 3 weken weggeweest. Maar ik wil dat soort dingen graag met hem delen eigenlijk :)
Wil ik ook maar:
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
maar hij kan gewoon niet mee, dus het is niets anders. Uitstellen is geen optie.
pi_101405177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, dat dus :)
compact en kleverig.
pi_101405178
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Nouk84 het volgende:

Uitstellen is geen optie.
Je gaat een baby werpen he?! O+
pi_101405260
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

Arme baby ;(

Mn ex heeft nu een nieuwe vriendin (twee weken geleden woonde zijn (inmiddels dus ook) ex nog bij hem) nu kwamen de kindjes daar en zat er ineens een andere vrouw op de bank, met een zoontje van net een jaar.
En hij wil dus ook ineens de omgangsregeling omgooien :')
compact en kleverig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:21:52 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101405296
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, dat is een prima plan, dan heb je een berg, en meteen helemaal niets meer in NL :').
Get woke, go broke!
pi_101405330
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat is een prima plan, dan heb je een berg, en meteen helemaal niets meer in NL :').
Ja, dag vliegveld ;(
Tap tap tap
pi_101405333
quote:

[..]

Dat vind ik ook het komische gedeelte.
Kijken waar de rest van Nederland gaat werken, hoe ze gaan vliegen, hoe ze geld gaan verdienen. Het land besturen,

Lijkt me echt grappig.
pi_101405354
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dag vliegveld ;(
O wacht, we hebben Duitsland nog.
Tap tap tap
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:23:51 #254
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_101405372
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dag vliegveld ;(
Gewoon vliegen vanaf Weeze
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:24:55 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101405413
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

Kijken waar de rest van Nederland gaat werken, hoe ze gaan vliegen, hoe ze geld gaan verdienen. Het land besturen,

Lijkt me echt grappig.
Man, dat is binnen een maand een grote oorlogzone daar :'). Primitievelingen zonder leiding, ja dat gaat prima :').
Get woke, go broke!
pi_101405435
quote:

[..]

Helemaal niets... Heatwave, je weet toch ondertussen dat er ook leven is buiten de ring?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:28:51 #257
220609 Nouk84
pi_101405544
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef Godtje het volgende:
Oh, how you know me so well O+
pi_101405556
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

Lijkt me echt grappig.
Werk is er door heel Nederland. Eindhoven, Maastricht, Groningen hebben prima vliegvelden. Ik verdien vanuit Groningen prima geld. Het land heeft dan plots een stuk minder bestuur nodig ;)
pi_101405574
Ik vlieg maandag voor een paar dagen training naar Wenen O+

Maar daar ging het vast niet over!
Sarcasme. Herken het.
pi_101405677
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vlieg maandag voor een paar dagen training naar Wenen O+

Maar daar ging het vast niet over!
Nee, het ging over een berg op de randstad en dat schiphol dan weg is.

Ik heb mijn laatste dag op de afdeling waar ik begonnen ben erop zitten, nu moet ik totaal ander werk gaan doen, met andere collega's, ben benieuwd of dat net zo goed bevalt. :)

(Kan bijna niet, maar dan toch bijna net zo goed hoop ik :+ )
compact en kleverig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:33:04 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101405687
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Helemaal niets... Heatwave, je weet toch ondertussen dat er ook leven is buiten de ring?
Nee, zolang jullie onderontwikkelde primaten met dit soort zooi komen is het voor mij bewezen dat er maar bar weinig is naast de randstad B-).

Actie, reactie zeg maar...
Get woke, go broke!
pi_101405713
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, zolang jullie onderontwikkelde primaten met dit soort zooi komen is het voor mij bewezen dat er maar bar weinig is naast de randstad B-).

maar goed, sex?
compact en kleverig.
pi_101405732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe was het in de bios gister?
Tap tap tap
pi_101405771
HW is ineens immens populair!! :o
Sarcasme. Herken het.
pi_101405810
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
HW is ineens immens populair!! :o
Ik zei dat om van onderwerp te veranderen ;(
compact en kleverig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:37:11 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101405823
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar goed, sex?
Nee bedankt :).
Get woke, go broke!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:37:35 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101405835
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoe was het in de bios gister?
niet geweest, er stond al bakken politie voor de deur, we zijn lekker de kroeg in gedoken :).
Get woke, go broke!
pi_101405861
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee bedankt :).
Nu voel ik me afgewezen ;(

Ik denk dat ik maar in een hoekje ga huilen ;(
compact en kleverig.
pi_101405891
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

niet geweest, er stond al bakken politie voor de deur, we zijn lekker de kroeg in gedoken :).
toch triest ook :')
Tap tap tap
pi_101405894
quote:
13s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nu voel ik me afgewezen ;(

Ik denk dat ik maar in een hoekje ga huilen ;(
Het scheelt wel dat ja al in het verdom hoekje van Nederland woont.
Dan hoef je niet weg om te huilen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:41:20 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101405943
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

toch triest ook :')
Schandalig zelfs, ik had echt het waterkanon erop gezet..... softe eikels :').
Get woke, go broke!
pi_101405945
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het scheelt wel dat ja al in het verdom hoekje van Nederland woont.
Dan hoef je niet weg om te huilen.
Ja, in de ogen van anderen, in mijn ogen is dat ergens anders, moet ik toch nog weg.

Gelukkig wilde ik net gaan.
compact en kleverig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:50:52 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101406219
Bevalling fotograferen?

Alleen die eerste zin al :') :r.
Get woke, go broke!
pi_101406687
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Bevalling fotograferen?

een wonder :o een kind...., wow wie had ooit gedacht dat dat zou kunnen :o
pi_101406823
flamoesfotografie :o
Tap tap tap
pi_101406857
quote:
Bevalling fotograferen?

Je bent mod, gooi het in de abyss (OUD)
pi_101406962
Het is van de normaalste zaken van de wereld.
Iets van 87 miljoen geboortes in 2011
Iets van 40 miljoen auto's gemaakt.

Die auto is dus een nog veel groter wonder.
pi_101407085
quote:

[..]

Loop jij met oogkleppen op in Flevoland? :')

Ik ben helaas in Almere en Lelystad geweest en het is daar behoorlijk graf.
pi_101407184
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:

Zelfs ik zou nog een baby kunnen maken. Heb alleen maar een kerel nodig, de rest gaat eigenlijk wel vanzelf. Als het goed is.
Tap tap tap
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:16:14 #280
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101407185
quote:
Bevalling fotograferen?

En dan een vreemde met een camera bovenop je doos willen? ;(
pi_101407237
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:

Zeker als je nagaat dat niet alleen mensen kinderen krijgen. Al met al zijn er per dag ruim over 100 miljoen geboortes.
pi_101407505
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zeker als je nagaat dat niet alleen mensen kinderen krijgen. Al met al zijn er per dag ruim over 100 miljoen geboortes.
Maar vandaag!
17.105 Mensen gestorven aan hongersnood vandaag
pi_101407787
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar vandaag!
Dan hadden ze harder moeten werken :{w
pi_101408327
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Maar vandaag!
ik gok dat er gisteren meer dan 17.105 mensen eten hebben weggegooid dat die anderen had kunnen voeden ;(
pi_101408347
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan hadden ze harder moeten werken :{w
noujah zeg..... die arme kindertjes in afrika :(
pi_101408453
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:42 schreef rival het volgende:

[..]

ik gok dat er gisteren meer dan 17.105 mensen eten hebben weggegooid dat die anderen had kunnen voeden ;(
27.911.647 Abortussen dit jaar O+
pi_101408548
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:

[..]

27.911.647 Abortussen dit jaar O+
oh die 30 miljoen gaan we wel halen *O*
pi_101408601
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:42 schreef rival het volgende:

[..]

noujah zeg..... die arme kindertjes in afrika :(
Hoezo arme kindertjes? Ze hebben dan misschien wel eens geen eten, maar ze hoeven ook nooit door de sneeuw te fietsen. Zo heeft iedereen wel wat.
pi_101408785
Tuinieren :(
pi_101408842
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:47 schreef rival het volgende:

[..]

oh die 30 miljoen gaan we wel halen *O*
Dat wel ja
Maar je auto kan je bijna aan de kant zetten

15.436 Dagen totdat alle olie verbruikt is
pi_101408957
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat wel ja
Maar je auto kan je bijna aan de kant zetten

15.436 Dagen totdat alle olie verbruikt is
lol... tegen de tijd dat dat op is rij ik wel op iets anders..... :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:57:57 #292
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101408973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Arme baby ;(

Mn ex heeft nu een nieuwe vriendin (twee weken geleden woonde zijn (inmiddels dus ook) ex nog bij hem) nu kwamen de kindjes daar en zat er ineens een andere vrouw op de bank, met een zoontje van net een jaar.
En hij wil dus ook ineens de omgangsregeling omgooien :')
Oh, gezellig. :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:59:56 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101409043
quote:

[..]

De buurvrouw is 3 maanden weggegaan zonder vriendje, naar australie :D (en ze had er dus wel eentje, al 9 jaar)
L'Amour menaçant:
pi_101409047
Twente Ruiz kwijt, en Fer ervoor terug.
Feyenoord Fer kwijt en Bakkal ervoor terug.
Matavs naar PSV
Feyenoord doet volgens mij met die zweed ook wel goede zaken...

drukke dag vandaag :7
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:00:59 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101409089
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je bent mod, gooi het in de abyss (OUD)
het staat in FOT, ze zoeken het daar maar lekker uit :P.
Get woke, go broke!
pi_101409107
KNVB heeft verzocht of ze het voor 20.00 uur willen afronden :')
pi_101409135
13.32 u: Wesley Sneijder is gespot op het vliegveld van Manchester. Dat meldden verschillende bronnen via Twitter.
pi_101409239
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
13.32 u: Wesley Sneijder is gespot op het vliegveld van Manchester. Dat meldden verschillende bronnen via Twitter.
United zou een mooie club zijn voor em.
pi_101409270
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef rival het volgende:

[..]

Ja zou mooi zijn moet je dit overzicht is zien :')
Transfers
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:07:34 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_101409320
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef rival het volgende:

[..]

Mengvoeders United?
L'Amour menaçant:
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:09:19 #301
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101409377
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mengvoeders United?
Boer :').
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo