Hij vindt zijn kamer heel mooi worden, heeft zelf de kleuren uitgezocht en geholpen met verven zelfs. Als het zijn grote droom zou zijn om Cars aan de muur te hebben, had dat echt wel gemogen van mij. Maar dat is het niet. Dus dan liever niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat toch om de kamer van je kind, niet wat jij wiltals ie straks ouder is plakt ie toch wel op de muur wat hij leuk vindt en dat zal je vast ook lelijk vinden en zal ie kleding willen dragen, die jij lelijk vindt
Mja of dat zo is geen idee. Boeit me ook niet echt, niet mijn kindquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oet zo'n insteek hoop ik alleen maar dat peuter later alleen maar kleding gaat dragen die L-E lelijk vindt, z'n kamer gaat beplakken met posters die ze lelijk vindt, want kom op als je kind blij wordt van een poster van cars dat dan niet toelaten omdat jij het lelijk vindt op zijn kamer, gaat mij wat ver
ok dan is het al anders, ik dacht dat hij het heel graag wilde en dat jij het m pertinent had verbodenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij vindt zijn kamer heel mooi worden, heeft zelf de kleuren uitgezocht en geholpen met verven zelfs. Als het zijn grote droom zou zijn om Cars aan de muur te hebben, had dat echt wel gemogen van mij. Maar dat is het niet. Dus dan liever niet.
Ooit komt vast de dag dat ik niet meer in de hand heb hoe hij erbij loopt en wat hij met zijn kamer doet. Maar die dag is nu nog niet. Ik geloof niet dat ik hem beschadig door geen Cars aan de muur te hangen.
Wat een nare opmerking, en wat een aannames omtrent mij en de opvoeding van mijn zoon. Niet prettig, en niet nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oet zo'n insteek hoop ik alleen maar dat peuter later alleen maar kleding gaat dragen die L-E lelijk vindt, z'n kamer gaat beplakken met posters die ze lelijk vindt, want kom op als je kind blij wordt van een poster van cars dat dan niet toelaten omdat jij het lelijk vindt op zijn kamer, gaat mij wat ver
Hij hoopt dat we onze kleren uitdoen en in de modder gaan rollebollen. Mannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
noem je dit al een bitchfight?
Dat in de modder rollebollen heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij hoopt dat we onze kleren uitdoen en in de modder gaan rollebollen. Mannen.
Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
Het schijnt goed voor je huid te zijn, misschien is dat het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat in de modder rollebollen heb ik nooit begrepen
14 pas? Ik verwacht het wel eerder eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet.
Gedeeltelijk true. Ik wil het kunnen zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet.
Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Het schijnt goed voor je huid te zijn, misschien is dat het?
Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach je moet het zelf weten.... wij gaven alleen onze mening.... Niet straks komen huilen als je in geldproblemen zit
dit is mijn eigen tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd....Die moddermaskers enzo....
Gast!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd....Die moddermaskers enzo....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachten![]()
En soms is het best prettig even een spiegel voorgehouden te krijgen, het was niet mijn bedoeling om verwend over te komen of mezelf beter voor te doen dan een ander
Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachten![]()
En soms is het best prettig even een spiegel voorgehouden te krijgen, het was niet mijn bedoeling om verwend over te komen of mezelf beter voor te doen dan een ander
Mijn buurvrouw heeft een scootmobiel. Die wil ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...
Er is maar een klein percentage mensen dat ECHT verstand van financiën heeft, de rest denkt alleen maar aan zoveel mogelijk kopen en denken zo makkelijk over lenen, zolang ze maar die grote TV of die nieuwe auto kunnen kopen, want ja, de buren hebben het ook.....
Vanuit dat standpunt heb je absoluut gelijk. Wat ik er niet bij verteld heb is dat ik met m'n 26 jaar en net een half jaar relevante werkervaring en een navenant starterssalaris wél een vaste baan heb, hard werk, goed ben in wat ik doe, en weet wat er financieel in het verschiet ligt de komende jaren. Sure, het eerste jaar zal geen vetpot worden, maar dat is ingecalculeerd. Als mijn ouwe het niet zou zien gaan gebeuren, zou ie me echt zijn centen niet toevertrouwen. Gewezen bankman enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...
Er is maar een klein percentage mensen dat ECHT verstand van financiën heeft, de rest denkt alleen maar aan zoveel mogelijk kopen en denken zo makkelijk over lenen, zolang ze maar die grote TV of die nieuwe auto kunnen kopen, want ja, de buren hebben het ook.....
En dat zegt wat? Alsof je alles altijd in de hand hebt hoe dingen lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vanuit dat standpunt heb je absoluut gelijk. Wat ik er niet bij verteld heb is dat ik met m'n 26 jaar en net een half jaar relevante werkervaring en een navenant starterssalaris wél een vaste baan heb, hard werk, goed ben in wat ik doe, en weet wat er financieel in het verschiet ligt de komende jaren. Sure, het eerste jaar zal geen vetpot worden, maar dat is ingecalculeerd. Als mijn ouwe het niet zou zien gaan gebeuren, zou ie me echt zijn centen niet toevertrouwen. Gewezen bankman enzo
En nee, het bedrijf waar ik werk staat niet op het randje van kiepen ofzo, verre van zelfs
Je was me voor....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zegt wat? Alsof je alles altijd in de hand hebt hoe dingen lopen.
Dat zegt dat ik in ieder geval niet bij voorbaat al een uitzichtloze situatie creëer. Uiteraard zit er een risico in, maar dat is het levenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zegt wat? Alsof je alles altijd in de hand hebt hoe dingen lopen.
En dat je belasting moet betalenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je was me voor....
Ik werk al 11 jaar keihard, maar door omstandigheden waar ik geen vat op heb, toch moeten inleveren qua salaris bij mijn huidige baan.....
De enige zekerheid in het leven is dat je dood gaat....
Als jij alles van alle kanten hebt bekeken en je vindt dat je het aankan, moet je het doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zegt dat ik in ieder geval niet bij voorbaat al een uitzichtloze situatie creëer. Uiteraard zit er een risico in, maar dat is het leven
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
Briljant!!!
Een vriend van mij heeft nieuwe achterburen.... en die hebben geen gordijnen... en doen weleens hun natuurlijke lusten uiten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee, ze hangen hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
Meteen stil.... iedereen meteen kijken of ie gordijnen heeft ofzo?
Je buurvrouw zal maar lelijk zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
Briljant!!!
Een vriend van mij heeft nieuwe achterburen.... en die hebben geen gordijnen... en doen weleens hun natuurlijke lusten uiten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Als je creatief bent ken je daar ook nog wel onderuit komen (inkomsten belasting dan).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat je belasting moet betalen
Noemen ze dat geen fraude?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je creatief bent ken je daar ook nog wel onderuit komen (inkomsten belasting dan).
Zolang je het binnen de mazen van de belastingwet doet nietquote:
Nope, omdat ik mijn salaris vanuit Ierland in NL krijg, betaal ik hier vrijwel geen belasting er over. Omdat ik hier belasting betaal, hoef ik het in Nederland niet meer te betalenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]Ik heb aan de achterzijde van mijn huis ook geen gordijnen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, helaas ontbreekt er dan nog iemand om überhaupt iets voor het raam te doen
Dit account is niet meer in gebruik.
Bij mij zit er een grasveld achter mijn tuin... dus ik heb ook niet echt de noodzaak voor gordijnen aan de achterzijde....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ze wel, maar nooit dicht. Het voordeel van aan een brede rivier wonen, is dat je overburen 200m verderop zijn
Ik begin er te wennen, maar weet nog niet hoe lang ik hier ga blijven. Ik vind het nog steeds niet geweldig. En begin het irritant te vinden dat ik zoveel moet vliegen. Zit er zo'n beetje om de week 2x inquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij mij zit er een grasveld achter mijn tuin... dus ik heb ook niet echt de noodzaak voor gordijnen aan de achterzijde....
* Spezza19 mist Ierland... volgend jaar maar weer eens heen....
Balkonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb aan de achterzijde van mijn huis ook geen gordijnen....
Maar ja, helaas ontbreekt er dan nog iemand om überhaupt iets voor het raam te doen
Sja, dat hoort bij dat leven, Peu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begin er te wennen, maar weet nog niet hoe lang ik hier ga blijven. Ik vind het nog steeds niet geweldig. En begin het irritant te vinden dat ik zoveel moet vliegen. Zit er zo'n beetje om de week 2x in
Mja, dat vele vliegen doe je zelf he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begin er te wennen, maar weet nog niet hoe lang ik hier ga blijven. Ik vind het nog steeds niet geweldig. En begin het irritant te vinden dat ik zoveel moet vliegen. Zit er zo'n beetje om de week 2x in
Dat batsen is gelukkig geen eeuwigheid geleden ofzo haha... Maar goed, tijd wordt het wel weer....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Balkon
Mijn volgende huis moet weer een goed balkon + uitzicht hebben.
Nee, batsen zo lang geleden? Hoe lang al?
Ik heb voor het eerst dat ik geen auto mis, want alles wat ik doe, doe ik met het vliegtuigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dat hoort bij dat leven, Peu.
ooh het is niet alleen naar mn vriendin. Als ik even naar Antwerpen, Frankfurt, oid wil, dan zou ik gewoon de auto pakken, nu moet ik overal het vliegtuig voor pakken. Nadeel van een eiland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat vele vliegen doe je zelf he?Je bent niet verplicht om elke 2 weken op en neer te vliegen... Maar ik heb ooit een vriendin uit Ierland gehad, dus begrijp wel wat je bedoelt...
Hehe. Hoe bevalt de stad?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst dat ik geen auto mis, want alles wat ik doe, doe ik met het vliegtuigzelfs binnen Ierland. Pak die nu vaker dan de trein in NL
True true!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh het is niet alleen naar mn vriendin. Als ik even naar Antwerpen, Frankfurt, oid wil, dan zou ik gewoon de auto pakken, nu moet ik overal het vliegtuig voor pakken. Nadeel van een eiland.
2 weekjes ongeveer.quote:
Dublin begint me te bevallen, heb redelijke clubs gevonden, maar nog niks met muziek zoals ik graag hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe. Hoe bevalt de stad?
Ik ga ook veel meer vliegen. Ook binnen het land denk ik. Medellin is "vlakbij". Uur of 8 met de bus, 30 min vliegen ofzo. Ziek.
Nicequote:
Wordt geregeld. Heb de buurt uitgezocht en mijn eisen kenbaar gemaakt. Visa is nog bezig.quote:
Lekker hoor. Hoe is alles geregeld? Auto enzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wordt geregeld. Heb de buurt uitgezocht en mijn eisen kenbaar gemaakt. Visa is nog bezig.
Hoezo? Veel rock? Is er een beetje techno te vinden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dublin begint me te bevallen, heb redelijke clubs gevonden, maar nog niks met muziek zoals ik graag hoor.
Ik wil de mijne meenemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoe is alles geregeld? Auto enzo?
kan/mag dat? Is wel tof, in Z-Amerika zit wel een dealernetwerk volgens mij.quote:
Veel folklore, nu is de Ierse folklore niet vervelend, maar techno ed is nergens te vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoezo? Veel rock? Is er een beetje techno te vinden?
Bogota is goed bedeeld. Ben nog niet in de technoclub geweest, maar die schijnt wel vet te zijn. En salsa, reggaeton en merengue is ook geen probleem.
Trustequote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel folklore, nu is de Ierse folklore niet vervelend, maar techno ed is nergens te vinden.
Ik zal mijn Ierse vriendin eens vragen. Wat zoek je precies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel folklore, nu is de Ierse folklore niet vervelend, maar techno ed is nergens te vinden.
De wat hardere muziek, niet zo mainstream als de Twisted Pepper, No Name Bar en/of Pygmelian (kan fout geschreven zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal mijn Ierse vriendin eens vragen. Wat zoek je precies?
Niemand in het bijzonder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Can't live without them
Wie heeft iets leuks/liefs voor je gedaan?
Dat is gefixed! Heb het magneetvlak uit de muur gesneden met een stanleymes, de muur daaronder geschuurd en opnieuw geverfd. Helemaal goed nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe ist afgelopen met je magneetbord?!
Geen bord eroverheen dus?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is gefixed! Heb het magneetvlak uit de muur gesneden met een stanleymes, de muur daaronder geschuurd en opnieuw geverfd. Helemaal goed nu.
Het was echt heel erg lelijk hoor. En dat eruit snijden en alles heeft me maar een halve nacht gekost, maar slaap is toch overrated.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Netjes!
Maakte je je daar nu echt zoooo druk om?
Dude. Als je vragen hebt over magneetverf ben ik je man. Verder kan ik je niet helpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:14 schreef rival het volgende:
wat is een goede mooie netwerk media speler?
Maar het is nu supermooi!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was echt heel erg lelijk hoor. En dat eruit snijden en alles heeft me maar een halve nacht gekost, maar slaap is toch overrated.
Ik heb er 1!! Best Western geloof ik... maar daar ben ik niet heul tevreden over. Maar dat was dan ook een cheap ass dingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:14 schreef rival het volgende:
Met of zonder interne schijf?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:14 schreef rival het volgende:
Maar ik heb al issues genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Moet je schizofreen worden, dan ben je nooit alleen
Die bedrijven liegen zo vaak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:18 schreef L-E het volgende:
Zo stom
Bed van Peuter zou vandaag bezorgd worden. Om 8.15 word ik gebeld door het bedrijf dat de levering doet, hun chauffeurs waren aan de deur geweest (niets gezien of gehoord..) en ik nam mijn telefoon ook niet op (?) dus nu komen ze een andere dag.
Dat ze hier niet stonden weet ik niet zeker, we waren nog boven, maar ik ben absoluut niet gebeld door ze, zij zeggen van wel. Volgens mij jokken ze een beetje.
De vraag was niet aan mij, I know, maar ik heb er een externe 1 TB HD aan gehangen en dat werkt primaquote:
Ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar het is nu supermooi!!Dus je hebt het goed gedaan! Ik gloei van trots
Schijf zonder voeding nemen. Scheelt een slok op een borrel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De vraag was niet aan mij, I know, maar ik heb er een externe 1 TB HD aan gehangen en dat werkt primaMoet alleen de hele tijd dat ding heen en weer slepen tussen mn pc en mn mediaspeler, maar dat is niet heel irritant ofzo
Met allemaal verschillende lijstjes?!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben maar een tikje verwijderd van het plaatsen van foto's, zo trots ben ik!
Maar, dat is onaardig van ze.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die bedrijven liegen zo vaak.
Zijn er heul niet geweest
Nee muts, foto's van de magneetverf!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met allemaal verschillende lijstjes?!Ik wil van die fotoplankjes/randjes/dingetjes waar je foto's op kunt zetten. Maar ik vergeet steeds dat ik dat wil, dus daarom koop ik ze steeds niet
Sarcasme. Herken het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij zei laatst dat je heul geen issues had
En eentje met een goed werkende USB verbinding.... die van mij rammelt om de een of andere reden dus de verbinding valt soms weg en af en toe kan ie de HD niet eens vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schijf zonder voeding nemen. Scheelt een slok op een borrel.
Aangezien Rival wil streamen verwacht ik in zijn geheel niet dat hij wil gaan slepen.
Ohquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee muts, foto's van de magneetverf!
Wat een dolle boel, jouw leven! Ik ga binnenkort ook sporten, goed he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh
Ik denk dat ik meer koffie nodig heb... En we hebben daar een mandje met chocola naast staanen ik ben gister naar de sportschool geweest EN ik ben mn ontbijtkoekje vergeten dus ik mag een chocolaatje van mezelf straks
Wat een feest!!!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met allemaal verschillende lijstjes?!Ik wil van die fotoplankjes/randjes/dingetjes waar je foto's op kunt zetten. Maar ik vergeet steeds dat ik dat wil, dus daarom koop ik ze steeds niet
Van die opstaande randen zijn dat? Die heb ik ook liggen op zolder, moet er nog een bestemming voor vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat heb ik in de gang, ben ik zo blij mee.
Ik hoop voor je dat het beter dan vorig jaar gaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:52 schreef Spijker83 het volgende:
Dit weekend weer een schuttersfeest! Dat wordt weer bier en gezelligheid!
Hopelijk gaat het beter als vorig jaar
Ik heb er één van LG, en nu ik al mijn computers (én mediaplayer) een vast IP adres heb gegeven doet ie het perfect!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:14 schreef rival het volgende:
Zelfs een week in bikini rondhuppelen heeft niet geholpen, ik vrees dat ik nooit ga sporten...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een dolle boel, jouw leven! Ik ga binnenkort ook sporten, goed he?
Of ik ga het maanden roepen en geen actie ondernemen, dat past ook bij me.
Uhuh, ik heb er 3 boven elkaar hangen, met allemaal verschillende lijstjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Van die opstaande randen zijn dat? Die heb ik ook liggen op zolder, moet er nog een bestemming voor vinden.
Ik ga het vooral doen omdat het qua gezondheid nodig is (mijn rug enzo),quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs een week in bikini rondhuppelen heeft niet geholpen, ik vrees dat ik nooit ga sporten...
ik zit niet om schijfruimte verlegen, maar als dat voordelen heeft.... (hd streamen zou toch gewoon moeten lukken zonder?)quote:
Ik heb al te veel foto's hangen, vind ik. Dus ze blijven daar liggen tot ik ze zat ben en dan geef ik ze weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb er 3 boven elkaar hangen, met allemaal verschillende lijstjes.
Dat lijkt me idioot veel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:41 schreef Ghostbuster het volgende:
hoeveel % van de vrouwen in Nederland had ook alweer overgewicht 80?
correct.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
verwacht ik in zijn geheel niet dat hij wil gaan slepen.
Zoiets?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
Och, ik werd de hele week 25 geschat en de meisjes die we hadden leren kennen waren bijna allemaal dikker dan ik, het was een goede weekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Oh jee, het vrouwengewicht-onderwerp.... zelfs IK brand daar mijn vingers niet aan.
Doe je goed, ik vorige week 3 keer onafhankelijk 28quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, ik werd de hele week 25 geschat en de meisjes die we hadden leren kennen waren bijna allemaal dikker dan ik, het was een goede week
wat doe je er allemaal mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er één van LG, en nu ik al mijn computers (én mediaplayer) een vast IP adres heb gegeven doet ie het perfect!
Ja zou moeten lukken. Zeker met een N of een GB netwerk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit niet om schijfruimte verlegen, maar als dat voordelen heeft.... (hd streamen zou toch gewoon moeten lukken zonder?)
Ja ik zeg ook niet dat ik het niet zou moeten doen..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga het vooral doen omdat het qua gezondheid nodig is (mijn rug enzo),
quote:
door blinde mensen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je goed, ik vorige week 3 keer onafhankelijk 28.
Hoe oud waren die meisjes dan? Heeft je zoon ze gehosseld?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, ik werd de hele week 25 geschat en de meisjes die we hadden leren kennen waren bijna allemaal dikker dan ik, het was een goede week
mijn pc blijft boven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Klinkt allemaal heel handig.
Kabeltje uit mijn PC naar de TV en 1 naar de surrondset, klaar.
Behalve al mijn films en series via dat ding kijken nietsquote:
Denk je dat je met nog erger voor de hand liggende "grappen" kan komen of was dit het dieptepunt al?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe oud waren die meisjes dan? Heeft je zoon ze gehosseld?
Ik hang mezelf dan ook niet vaak op hoor. Kind en familie, dat soort dingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou debiel worden van al die fotolijstjes zeg
Nu ben ik ook niet echt aantrekklijk genoeg, om aan een muur te hangen.
Qua foto dan
Toch leuk dat jij blijkbaar die leeftijd aantrekt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin 20. En nee, hij had ze niet gehosseld.
Oh ja dat kan dan weer wel , op de w.c verzamel ik die.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hang mezelf dan ook niet vaak op hoor. Kind en familie, dat soort dingen.
ik vond het zelf best grappigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk je dat je met nog erger voor de hand liggende "grappen" kan komen of was dit het dieptepunt al?
ik ga wel ff wat reviews opzoeken van de merken die je noemtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja zou moeten lukken. Zeker met een N of een GB netwerk.
Ik heb zelf de WD HD TV. Nu nog de niet live versie dus met schijf en niet streamen.
Hij doet het wat betreft gebruiksgemak ook prima.
Dat zou wat betreft streamen zijn ook mijn eerste keuze zijn maar ik zou me ook weer inlezen.
Veel mensen hebben ook de PLayON of popcorn.
Het idee mag je jatten, de plankjes nietquote:
download je films in HD? bevalt de kwaliteit ervan via de mediapsler?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Behalve al mijn films en series via dat ding kijken niets![]()
Maar de mediaplayer speelt zo'n beetje alle formaten film, terwijl mijn dvd speler dat niet deed.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond het zelf best grappig
En daar gaat het om toch?
Ik was sowieso erg blij met wat aanspraak. De eerste dagen had ik dat totaal niet en dat was wel minder. Ook leuk dat kleine man zo klikte met 2 jongens van die groep, eentje was 17, daar kon hij heerlijk wild mee doen in het zwembad enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch leuk dat jij blijkbaar die leeftijd aantrekt.
Trouwens, die plankjes heb je voor heel weinig bij Ikea toch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het idee mag je jatten, de plankjes niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb al te veel foto's hangen, vind ik. Dus ze blijven daar liggen tot ik ze zat ben en dan geef ik ze weg.
Aan Spirit.
Deal!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het idee mag je jatten, de plankjes niet
en elke bouwmarkt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trouwens, die plankjes heb je voor heel weinig bij Ikea toch.
Daarom.quote:
mocht ik een keer zo hard moeten lachen dan meld ik het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik draai altijd mijn stoel om als ik moet lachen, en dan doe ik enter.
Soort the voice goes hilarisch
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik draai altijd mijn stoel om als ik moet lachen, en dan doe ik enter.
Soort the voice goes hilarisch
ik zou jou met liefde ophangenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hang mezelf dan ook niet vaak op hoor. Kind en familie, dat soort dingen.
quote:
gewoon lief vragen, krijg je er vast wel een.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Nog 3 dagen en ik ben 3 weken vrij, eens kijken of ik een fikse ban te pakken kan krijgen.
Ja, dat is geen kunst, ik wil gewoon ff kijken hoever ik kan gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon lief vragen, krijg je er vast wel een.
Lekken uit FC doet het altijd goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Nog 3 dagen en ik ben 3 weken vrij, eens kijken of ik een fikse ban te pakken kan krijgen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb 12 flessen honingwodka thuis staan
ik wist niet dat je er n kunst van wilde maken, anders had ik dat niet gezegd natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is geen kunst, ik wil gewoon ff kijken hoever ik kan gaan
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan merk je het ook niet dat je op je kop opgehangen word
dat lijkt me echt heel vervelend als je dronken bentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan merk je het ook niet dat je op je kop opgehangen word
blijven je schoenen tenminste schoon als je moet kotsenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat lijkt me echt heel vervelend als je dronken bent
Nee, daar let ik niet echt opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:53 schreef rival het volgende:
download je films in HD? bevalt de kwaliteit ervan via de mediapsler?
Dan word ik misselijk.quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
blijven je schoenen tenminste schoon als je moet kotsen
Ik hoop dat je dat doet door naakte mannen te postenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
die plaatjes worden toch geblockt op jouw werkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat doet door naakte mannen te posten
Neuh, daar hebben we een heel subforum voorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat doet door naakte mannen te posten
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, daar hebben we een heel subforum voor.
Ik ben gewoon een beetje aan het etteren in POL en NWS.
Truequote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
die plaatjes worden toch geblockt op jouw werk
Dan heb je toch je eigen naakte vent?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True
Maar niet als ie het in het weekend doet, dan zuit ik zu Hause!
Die is elke week de hort op met andere chicks, dan weer stappen, dan weer racen, dan weer vakantie, etc etcquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je toch je eigen naakte vent?.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
Die berg komt er![]()
http://www.diebergkomter.nl/
Nee die is pas 11 September terug uit Frankrijk/Spanjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je toch je eigen naakte vent?.
Das mooi kloten mien jong!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die is pas 11 September terug uit Frankrijk/Spanje
van de PlayonHD komt naar voren dat het opstarten erg lang duurt. en de gui erg traag is.quote:
Aan laten staanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
van de PlayonHD komt naar voren dat het opstarten erg lang duurt. en de gui erg traag is.
dat wil ik niet ik ben ongeduldig...
Precies! Ik zit me daar gewoon belangeloos een beetje op te rekken iedere keer en meneer gaat boobiehunten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is elke week de hort op met andere chicks, dan weer stappen, dan weer racen, dan weer vakantie, etc etc
En arme Angle maar thuis zitten te wachten met de vaseline op zijn kringspier.
En al sinds 18 Aug hequote:
Das wel pittig jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En al sinds 18 Aug he
Nou ja. We will always have wifi & whatsapp
daar ga ik nu over lezen, dat popcorn ding is lelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan laten staan
Ik heb alleen ervaring met de WD HD
Alle file formaten, subs, audio tracks, etc etc alles gaat soepel eigenlijk
Nou en? Ding doet zijn werkt geweldig....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
daar ga ik nu over lezen, dat popcorn ding is lelijk.
een pc ook, die zet ik ook niet onder mijn tv. ik moet er wel de hele dag tegenaan kijken...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? Ding doet zijn werkt geweldig....
Nee, collega heeft er 1. Die is erg tevreden, al zie ik dus het nut nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:56 schreef rival het volgende:
heb jij zo'n popcorn ding HW?
issie echt zo goed?
want euhm.... Jij neemt toch ook geen lelijk wijf in huis alleen omdat ze goed kan neuken/koken/schoonmaken?
Neh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das wel pittig ja.
Oh well, dan had je maar mee moeten gaan.
Zie punt 3 van bovenstaande postquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:55 schreef Ripley het volgende:
kun je niet een paar dagen langsgaan angel? Hij zit toch in frankrijk?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:02 schreef Kreator het volgende:
Rip? Er zit iemand in WGR met een goed TV idee.
Ach ja, zo werkt dat soms. Vakanties plan je lang van te voren, en als je dan iemand tegenkomt in de tussentijd.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh.
1. Zijn vakantie was al geboekt voor we elkaar kenden
2. Hij vertrok op de dag dat ik naar Lowlands ging
3. Hij is met z'n beste vriend op vakantie... die nog van niets weet
4. Ik ga in Januari ook 4 weken weg naar Australie zonder hem
Stel het anders voor, wie weet vindt het juist wele en goede aanleiding om het aan zijn beste vriend te vertellenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie punt 3 van bovenstaande post
En hij zit nu in Bilboa (Spanje.). Nou ja, eigenlijk Noja. Maar dat ligt er naast geloof ik. Surfvakantie in Zuid-Frankrijk en Noord-Spanje.
...die merkt dat vanzelf wel op een eenzame nacht in de tent...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
3. Hij is met z'n beste vriend op vakantie... die nog van niets weet
Neuhquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel het anders voor, wie weet vindt het juist wele en goede aanleiding om het aan zijn beste vriend te vertellen
Ze liggen niet samen in de tentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
...die merkt dat vanzelf wel op een eenzame nacht in de tent...
Ja precies. Die vakantie in januari van mij (met mijn ex nota bene) had ik ook al gepland voor ik hem tegenkwam. Achteraf denk je: Damn, was liever met hem gegaan. Maar wie weet of we dan nog samen zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, zo werkt dat soms. Vakanties plan je lang van te voren, en als je dan iemand tegenkomt in de tussentijd.....
Mietje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Oh jee, het vrouwengewicht-onderwerp.... zelfs IK brand daar mijn vingers niet aan.
Ik ben ook 3 weken naar cuba gegaan mete en vriendin toen ik een half jaar verkerings had in het verleden. Was nog niet geboekt maarw el afgesproken dus toch gegaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Die vakantie in januari van mij (met mijn ex nota bene) had ik ook al gepland voor ik hem tegenkwam. Achteraf denk je: Damn, was liever met hem gegaan. Maar wie weet of we dan nog samen zijn
Dat laatste is ook lullig ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Die vakantie in januari van mij (met mijn ex nota bene) had ik ook al gepland voor ik hem tegenkwam. Achteraf denk je: Damn, was liever met hem gegaan. Maar wie weet of we dan nog samen zijn
Moet toch ook gewoon kunnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook 3 weken naar cuba gegaan mete en vriendin toen ik een half jaar verkerings had in het verleden. Was nog niet geboekt maarw el afgesproken dus toch gegaan
Ik wel, lijkt me zo ontzettend gaaf. Ook alleen al dat wij Nederlanders dat even bouwen. Zo kicken!quote:
Ding is veel te groot, duur, geen idee wat voor invloed t heeft op t weer hier... Nee, dank je, Nl is te klein voor een berg.quote:
Bouw m lekker in iemand anders' achtertuin danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel, lijkt me zo ontzettend gaaf. Ook alleen al dat wij Nederlanders dat even bouwen. Zo kicken!
Ik ga 3 weken op vakantie zonder vriendje, niets wat al was afgesproken, gewoon omdat het wel kan, vind ik. Hij gaat nu waarschijnlijk met een vriend een paar weken eerder, prima, leuk juistquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook 3 weken naar cuba gegaan mete en vriendin toen ik een half jaar verkerings had in het verleden. Was nog niet geboekt maarw el afgesproken dus toch gegaan
invloed op weer weet ik ook niet.... groot boeit niet.. en te duur? de economie zal er van groeienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ding is veel te groot, duur, geen idee wat voor invloed t heeft op t weer hier... Nee, dank je, Nl is te klein voor een berg.
Duur wordt door investeerders geregeld, niet de overheid. Wat voor een invloed het heeft op het weer wordt echt wel voor de eerste steen onderzocht. En groot... pfff, ik dacht dat vrouwen van groot hielden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ding is veel te groot, duur, geen idee wat voor invloed t heeft op t weer hier... Nee, dank je, Nl is te klein voor een berg.
Zolang het geen droomvakantie is, vind ik het prima als hij met iemand anders gaat idd. Naar Cuba zou ik wel heel graag mee willen eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga 3 weken op vakantie zonder vriendje, niets wat al was afgesproken, gewoon omdat het wel kan, vind ik. Hij gaat nu waarschijnlijk met een vriend een paar weken eerder, prima, leuk juist
Groot? Dat is het idee van een berg ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dus dan komt hij er niet. Ik woon in Flevoland en als de wolken voor die berg blijven hangen, zit ik dadelijk de hele tijd in de regenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duur wordt door investeerders geregeld, niet de overheid. Wat voor een invloed het heeft op het weer wordt echt wel voor de eerste steen onderzocht. En groot... pfff, ik dacht dat vrouwen van groot hielden.
Als je in flevoland woont heb je in elk geval al geen smaak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dus dan komt hij er niet. Ik woon in Flevoland en als de wolken voor die berg blijven hangen, zit ik dadelijk de hele tijd in de regen
Ik vind bergen heel mooi en op vakantie wil ik ook bergen, als ik al in een land woonde met bergen, zou je me niet horen klagen, maar om een berg te bouwen...
wees gerust!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bouw m lekker in iemand anders' achtertuin dan
quote:Het project moet leiden tot een massieve berg voor de Hollandse kust.
Die tuin is tijdelijk je bezit (als dat het al is) daar kan je het besturen van een land niet op baseren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, geweldig zo'n berg, dat we daar niet eerder aan gedacht hebben zeg.
Ik wil gewoon geen berg in mn achtertuin, is dat nou echt zo raar?
Al dat ge-eikel over Flevoland altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je in flevoland woont heb je in elk geval al geen smaak.
Sterker nog met Jouw argumenten was het stukje land waar je huis op staat er ook niet geweest.
Was ook te duur, te groot en wisten ze ook de impact niet van op de natuur. En dat was van overheidsgeld.
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die tuin is tijdelijk je bezit (als dat het al is) daar kan je het besturen van een land niet op baseren.
Individuele mening prima maar daar moet je niet op regeren.
Niet precies maar in de basis wel. et ene gaat alleen een stukje de hoogte in en het andere vlak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Al dat ge-eikel over Flevoland altijd
En je hebt gelijk, berg is precies hetzelfde. Dom van me
Ja Godt, jij je zin, ik mag inderdaad geen mening hebben over een berg hiero en ik heb geen recht van spreken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet precies maar in de basis wel. et ene gaat alleen een stukje de hoogte in en het andere vlak.
Ik zeg net nog dat een individuele mening prima is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja Godt, jij je zin, ik mag inderdaad geen mening hebben over een berg hiero en ik heb geen recht van spreken.
Ik hoop dus dat er geen berg komt, of eentje op Rotterdam dan ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg net nog dat een individuele mening prima is.
Dat kan je iemand gelukkig niet ontzeggen.
Maar dat is dan ook volkomen terecht. Wat een diepdroevige deprimerende omgeving is dat zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben sowieso voor een berg die Amsterdam, Rotterdam en Den Haag bedekt. Ik heb ook nog wel wat materiaalsuggestiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop dus dat er geen berg komt, of eentje op Rotterdam dan ofzo.
Woon hier heel fijn
(Ik reageerde op de TT btw)
Het zou wel kunnen, ik ben ook net voor mijn werk 3 weken weggeweest. Maar ik wil dat soort dingen graag met hem delen eigenlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga 3 weken op vakantie zonder vriendje, niets wat al was afgesproken, gewoon omdat het wel kan, vind ik. Hij gaat nu waarschijnlijk met een vriend een paar weken eerder, prima, leuk juist
Lijkt mij ook wel komisch!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor een berg die Amsterdam, Rotterdam en Den Haag bedekt. Ik heb ook nog wel wat materiaalsuggesties
Ja dat is het wel een beetje (voor mij iig), maar hij kan gewoon niet mee, dus het is niets anders. Uitstellen is geen optie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zolang het geen droomvakantie is, vind ik het prima als hij met iemand anders gaat idd. Naar Cuba zou ik wel heel graag mee willen eigenlijk
Dat is ook een mening, die bij een hoop mensen op niets gebaseerd is... (Je moest eens weten hoeveel mensen dat roepen zonder dat ze er ooit zijn geweest..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook volkomen terecht. Wat een diepdroevige deprimerende omgeving is dat zeg..
Wil ik ook maar:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef Ripley het volgende:
Het zou wel kunnen, ik ben ook net voor mijn werk 3 weken weggeweest. Maar ik wil dat soort dingen graag met hem delen eigenlijk
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
maar hij kan gewoon niet mee, dus het is niets anders. Uitstellen is geen optie.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, ik ben ook net voor mijn werk 3 weken weggeweest. Maar ik wil dat soort dingen graag met hem delen eigenlijk
Arme babyquote:
Ja, dat is een prima plan, dan heb je een berg, en meteen helemaal niets meer in NLquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor een berg die Amsterdam, Rotterdam en Den Haag bedekt. Ik heb ook nog wel wat materiaalsuggesties
Ja, dag vliegveldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is een prima plan, dan heb je een berg, en meteen helemaal niets meer in NL.
Dat vind ik ook het komische gedeelte.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is een prima plan, dan heb je een berg, en meteen helemaal niets meer in NL.
Man, dat is binnen een maand een grote oorlogzone daarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het komische gedeelte.
Kijken waar de rest van Nederland gaat werken, hoe ze gaan vliegen, hoe ze geld gaan verdienen. Het land besturen,
Lijkt me echt grappig.
Helemaal niets... Heatwave, je weet toch ondertussen dat er ook leven is buiten de ring?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, how you know me so wellquote:
Werk is er door heel Nederland. Eindhoven, Maastricht, Groningen hebben prima vliegvelden. Ik verdien vanuit Groningen prima geld. Het land heeft dan plots een stuk minder bestuur nodigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het komische gedeelte.
Kijken waar de rest van Nederland gaat werken, hoe ze gaan vliegen, hoe ze geld gaan verdienen. Het land besturen,
Lijkt me echt grappig.
Nee, het ging over een berg op de randstad en dat schiphol dan weg is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vlieg maandag voor een paar dagen training naar Wenen
Maar daar ging het vast niet over!
Nee, zolang jullie onderontwikkelde primaten met dit soort zooi komen is het voor mij bewezen dat er maar bar weinig is naast de randstadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal niets... Heatwave, je weet toch ondertussen dat er ook leven is buiten de ring?
maar goed, sex?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zolang jullie onderontwikkelde primaten met dit soort zooi komen is het voor mij bewezen dat er maar bar weinig is naast de randstad.
Actie, reactie zeg maar...
Hoe was het in de bios gister?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zolang jullie onderontwikkelde primaten met dit soort zooi komen is het voor mij bewezen dat er maar bar weinig is naast de randstad.
Actie, reactie zeg maar...
niet geweest, er stond al bakken politie voor de deur, we zijn lekker de kroeg in gedokenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe was het in de bios gister?
toch triest ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet geweest, er stond al bakken politie voor de deur, we zijn lekker de kroeg in gedoken.
Het scheelt wel dat ja al in het verdom hoekje van Nederland woont.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu voel ik me afgewezen
Ik denk dat ik maar in een hoekje ga huilen
Schandalig zelfs, ik had echt het waterkanon erop gezet..... softe eikelsquote:
Ja, in de ogen van anderen, in mijn ogen is dat ergens anders, moet ik toch nog weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat ja al in het verdom hoekje van Nederland woont.
Dan hoef je niet weg om te huilen.
een wonderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Bevalling fotograferen?
Alleen die eerste zin al![]()
.
Je bent mod, gooi het in de abyss (OUD)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Bevalling fotograferen?
.
Loop jij met oogkleppen op in Flevoland?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En je hebt gelijk, berg is precies hetzelfde. Dom van me
Zelfs ik zou nog een baby kunnen maken. Heb alleen maar een kerel nodig, de rest gaat eigenlijk wel vanzelf. Als het goed is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:
Het is van de normaalste zaken van de wereld.
Iets van 87 miljoen geboortes in 2011
Iets van 40 miljoen auto's gemaakt.
Die auto is dus een nog veel groter wonder.
En dan een vreemde met een camera bovenop je doos willen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Bevalling fotograferen?
.
Zeker als je nagaat dat niet alleen mensen kinderen krijgen. Al met al zijn er per dag ruim over 100 miljoen geboortes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:
Het is van de normaalste zaken van de wereld.
Iets van 87 miljoen geboortes in 2011
Iets van 40 miljoen auto's gemaakt.
Die auto is dus een nog veel groter wonder.
Maar vandaag!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker als je nagaat dat niet alleen mensen kinderen krijgen. Al met al zijn er per dag ruim over 100 miljoen geboortes.
Dan hadden ze harder moeten werkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar vandaag!
17.105 Mensen gestorven aan hongersnood vandaag
ik gok dat er gisteren meer dan 17.105 mensen eten hebben weggegooid dat die anderen had kunnen voedenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar vandaag!
17.105 Mensen gestorven aan hongersnood vandaag
noujah zeg..... die arme kindertjes in afrikaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan hadden ze harder moeten werken
27.911.647 Abortussen dit jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok dat er gisteren meer dan 17.105 mensen eten hebben weggegooid dat die anderen had kunnen voeden
Hoezo arme kindertjes? Ze hebben dan misschien wel eens geen eten, maar ze hoeven ook nooit door de sneeuw te fietsen. Zo heeft iedereen wel wat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
noujah zeg..... die arme kindertjes in afrika
Dat wel jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
oh die 30 miljoen gaan we wel halen
lol... tegen de tijd dat dat op is rij ik wel op iets anders.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wel ja
Maar je auto kan je bijna aan de kant zetten
15.436 Dagen totdat alle olie verbruikt is
Oh, gezellig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arme baby
Mn ex heeft nu een nieuwe vriendin (twee weken geleden woonde zijn (inmiddels dus ook) ex nog bij hem) nu kwamen de kindjes daar en zat er ineens een andere vrouw op de bank, met een zoontje van net een jaar.
En hij wil dus ook ineens de omgangsregeling omgooien
De buurvrouw is 3 maanden weggegaan zonder vriendje, naar australiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
het staat in FOT, ze zoeken het daar maar lekker uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent mod, gooi het in de abyss (OUD)
United zou een mooie club zijn voor em.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
13.32 u: Wesley Sneijder is gespot op het vliegveld van Manchester. Dat meldden verschillende bronnen via Twitter.
Ja zou mooi zijn moet je dit overzicht is zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
United zou een mooie club zijn voor em.
Mengvoeders United?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
United zou een mooie club zijn voor em.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |