Waarom zit ik niet tegen Belgie, instant winquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik stem toch op Nederland denk ik het blijft Nederland he
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, niet stiekem alle stemmen voor Denemarken ongeldig verklaren heh
Nou zeg is het zo slechtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom zit ik niet tegen Belgie, instant win
Ik heb je een PM gestuurd met mijn volgende keuze ik was er als 1 van de eerste bij met mijn keuze maar PC viel uit dus hoop dat mijn keuze nog aan is gekomen. Mijn keuze was dus Zwitserland of Wit-Rusland.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niemand kan ook op jou stemmen, omdat je tegenstander heeft gecapituleerd pannenkoek
Je baggertquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:44 schreef Crocodi1e het volgende:
GEEF EENS EEN REDEN DAT MIJN POSTS VERWIJDERD WORDEN?
Het gaat om de verhaaltjes mien jung, kijk naar de stemmen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Wie niet op België stemt, is vrij imbeciel. België, het land van friet en goede muziek, dat wilt iedereen toch behouden! En dan dat taaltje
Inderdaad, het is zo'n uniek taal. Waar in de wereld spreken mensen ongeveer precies hetzelfde hé!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Wie niet op België stemt, is vrij imbeciel. België, het land van friet en goede muziek, dat wilt iedereen toch behouden! En dan dat taaltje
Ik zorg ervoor dat O-zone een optreden komt doen bij jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
## VOTE
Belgie.
Mag ik nu een lekker luiks wafelke van het frietkotteke?
Nergens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Inderdaad, het is zo'n uniek taal. Waar in de wereld spreken mensen ongeveer precies hetzelfde hé!
Limburgquote:
Een verhaaltje waarin vlaams voorbij komt is altijd +1. Ongeacht de inhoud. Als Wilders een vlaming was geweest, was ik misschien zelfs nog sympathisant van Wilders ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Het gaat om de verhaaltjes mien jung, kijk naar de stemmen.
Ik ben niet belgisch, ik ben Nederbelg. Nederland geboren, maar een hart voor België. Of eigenlijk: het Vlaamse gedeelte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:47 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Trouwens belgisch zijn en een plaatje van Gerard Ekdom hebben
Reden te meer om ook op Nederland te stemmen en vooral niet op Turkije.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ok ok sorry. Ik zag Gerard Ekdom laatst nog bij de Turkse Pizzaria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |