Ik hoorde dat er zelfs mensen zijn die vrij krijgen als het Kerst is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Binnertvn het volgende:
Hey,
ik wil eerst even zeggen dat ik niks tegen moslims of andere culturen heb (voordat er problemen komen)
Maar vinden jullie het terecht dat Moslims vrij krijgen van school voor suikerfeest?
waarom wel/niet?
Jezus man, sterkte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Binnertvn het volgende:
Hey,
ik wil eerst even zeggen dat ik niks tegen moslims of andere culturen heb
QFTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het terecht, maar dan zouden de moslims wel op school/werk moeten zitten wanneer het hemelvaart of Pasen is.
Ja, dat is terecht, maar dan zou Henk natuurlijk ook een vrije dag moeten krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Binnertvn het volgende:
Maar vinden jullie het terecht dat Moslims vrij krijgen van school voor suikerfeest?
waarom wel/niet?
En dan? Aangezien bijna iedereen vrij heeft, zitten zij daar een beetje uit hun neus te eten, want toch geen toezicht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het terecht, maar dan zouden de moslims wel op school/werk moeten zitten wanneer het hemelvaart of Pasen is.
Moslims kunnen toch gewoon werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan? Aangezien bijna iedereen vrij heeft, zitten zij daar een beetje uit hun neus te eten, want toch geen toezicht.
En wie gaat ze lesgeven dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
Laat ze joh, lekker werken op onze vrije dag. Heerlijkquote:
Haha, maak het helemaal mooi. Geen nationale vrije dag op 5 mei, maar wel voor een islamitisch feest?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
een nationaal feest van het suikerfeest.
Nee want de oorlog is nooit gebeurt volgens de moslims dus moeten we maar luisteren anders doen ze bedreigen en plunderen oeeeeeehquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Haha, maak het helemaal mooi. Geen nationale vrije dag op 5 mei, maar wel voor een islamitisch feest?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef 1-0-8 het volgende:
Eigenlijk vrij treurig dat er van die dhimmi's zijn die het allemaal heel logisch en terecht vinden.
quote:
Is goed, dat is geen probleem. Oh wacht, dan zijn de scholen gesloten. Als jij de docenten regelt, heeft het grotere kans van slagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, dat is geen probleem. Oh wacht, dan zijn de scholen gesloten. Als jij de docenten regelt, heeft het grotere kans van slagen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat is terecht, maar dan zou Henk natuurlijk ook een vrije dag moeten krijgen.
Dat wordt één grote feest in het lokaal hoor. Iedereen brengt lekkernijen mee (denk aan baklavaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:41 schreef Dimens het volgende:
Wel grappig, iedereen gaat er vanuit dat scholen geen Islamieten als docent hebben.
Wat voor pauperbaan heb je dan als het anders druk is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het wel lkkr rustig op mijn werk vandaag
Of nog beter: iedereen vrij tijdens het Suikerfeest én Hemelvaart/Pasen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
Islamieten kunnen dus geen orde houden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat wordt één grote feest in het lokaal hoor. Iedereen brengt lekkernijen mee (denk aan baklava) en geniet men samen op school. Ook goed.
Ja, alleen gaan de meeste dan bitchen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Of nog beter: iedereen vrij tijdens het Suikerfeest én Hemelvaart/Pasen.
Extra vrije dagen
zonder liniaal niet nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Islamieten kunnen dus geen orde houden?
En daarna gaan ze klassikaal naar de bios?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat wordt één grote feest in het lokaal hoor. Iedereen brengt lekkernijen mee (denk aan baklava) en geniet men samen op school. Ook goed.
nee, een vakantiebaantje bij de Turkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wat voor pauperbaan heb je dan als het anders druk is?
Bij de slager ofso?
Heb jij weleens op school gezeten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Islamieten kunnen dus geen orde houden?
Geef me een voorbeeld...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:35 schreef Crocodi1e het volgende:
Wat boeit het of mensen op FOK! denken dat je iets tegen moslims hebt
Sowieso jouw Youtube filmpjesBeetje een Angerfist liedje jatten en zeggen dat het je eigen is
Dat is helaas ook geen oplossing. Mensen zullen dan janken omdat ze vrij krijgen ivm een islamitisch feestdag. Alles wat met de islam te maken heeft is natuurlijk slecht (*kuch*) Islamofobenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef Nikmans het volgende:
Geef iedereen vrij voor dat suikerfeest, opgelost, slotje
XDquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ben beetje bang dat de supermarkten slecht bijgevuld zullen zijn tijdens het suikerfeest...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
Eigenlijk hebben jullie gelijk, wat stom van mij om het voor te stellen.
Laat die Moslims maar gewoon vrij nemen met het Suikerfeest en Pasen. Uiteindelijk merk je toch niet dat ze weg zijn want werken doen ze toch niet.
Ook voor scholen, zijn we eindelijk van de Islamieten af die ons blanken Christenen pesten en treiteren omdat ze niet in de hand te houden zijn.
Jij ben of een moslima, of iemand die echt totaal geen benul heeft waar ze over praat. In dat laatste geval: ga je eens serieus verdiepen in die 'religie van de vrede' (not!) en alles wat er bij komt kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:57 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Dat is helaas ook geen oplossing. Mensen zullen dan janken omdat ze vrij krijgen ivm een islamitisch feestdag. Alles wat met de islam te maken heeft is natuurlijk slecht (*kuch*) Islamofoben![]()
![]()
Wie boeit dat nou, een extra dag vrij jongequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:57 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Dat is helaas ook geen oplossing. Mensen zullen dan janken omdat ze vrij krijgen ivm een islamitisch feestdag. Alles wat met de islam te maken heeft is natuurlijk slecht (*kuch*) Islamofoben![]()
![]()
Ik raad je aan zo iets te bestellen:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:53 schreef Dimens het volgende:
Eigenlijk hebben jullie gelijk, wat stom van mij om het voor te stellen.
Laat die Moslims maar gewoon vrij nemen met het Suikerfeest en Pasen. Uiteindelijk merk je toch niet dat ze weg zijn want werken doen ze toch niet.
Ook voor scholen, zijn we eindelijk van de Islamieten af die ons blanken Christenen pesten en treiteren omdat ze niet in de hand te houden zijn.
Bedankt man, ik heb er meteen 1 besteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:02 schreef WH141 het volgende:
[..]
Ik raad je aan zo iets te bestellen:
T-shirt
Ze schijnen zich al als konijnen voort te planten, krijgen ze ook nog een vrije dag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:00 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Jij ben of een moslima, of iemand die echt totaal geen benul heeft waar ze over praat. In dat laatste geval: ga je eens serieus verdiepen in die 'religie van de vrede' (not!) en alles wat er bij komt kijken.
Ik moet mij verdiepen in de islam? Jij weet er zeker alles van? Laat me niet lachen, met jouw beeld over moslims/islam dat gebaseerd is op wat de heer Geert Wilders roept.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:00 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Jij ben of een moslima, of iemand die echt totaal geen benul heeft waar ze over praat. In dat laatste geval: ga je eens serieus verdiepen in die 'religie van de vrede' (not!) en alles wat er bij komt kijken.
Mijn beeld gebaseerd op Wilders' mening? Grapjas. Je hebt het niet tegen een 18 jarige Henk-en- Ingrid-puber die een beetje politici of media naroeptoetert. Daarbij: Wilders is geen oorzaak, maar een gevolg. Maar dit even terzijde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:07 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Ik moet mij verdiepen in de islam? Jij weet er zeker alles van? Laat me niet lachen, met jouw beeld over moslims/islam dat gebaseerd is op wat de heer Geert Wilders roept.
Dat is een nummer van Angerfist. Ik weet niet meer wélk nummer, volgens mij was het Raise Your Fist.quote:
Het komt erop neer dat je ze niet mag. Doe dan geen goedkope poging tot nuancering.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Mijn beeld gebaseerd op Wilders' mening? Grapjas. Je hebt het niet tegen een 18 jarige Henk-en- Ingrid-puber die een beetje politici of media naroeptoetert. Daarbij: Wilders is geen oorzaak, maar een gevolg. Maar dit even terzijde.
Ook zijn moslims en de Islam niet hetzelfde. Ik heb geen mening over de moslim (behalve dat ik mensen die welke god dan ook aanhangen niet serieus kan nemen), maar over de Islam! Dat is een wezenlijk verschil.
Wat een faler ben jij zeg. Nummers jatten van Angerfistquote:
Het komt er op neer dat ik een hekel heb aan 'geloof' in het algemeen, en de islam in het bijzonder. Ik heb niets tegen mensen, tot ze me een reden geven wel iets tegen ze te hebben. Dat jij dat onderscheid niet kan maken, dat is jouw probleem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat je ze niet mag. Doe dan geen goedkope poging tot nuancering.
Dat houdt natuurlijk geen stand.
Grappig, Wilders roept ook altijd dat hij de religie afkeurt en niet de groep. Maar ondertussen wordt er vanuit de PVV van alles geroepen over Marokkanen en Turken. Dat is of moslimhaat of xenofobie lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Mijn beeld gebaseerd op Wilders' mening? Grapjas. Je hebt het niet tegen een 18 jarige Henk-en- Ingrid-puber die een beetje politici of media naroeptoetert. Daarbij: Wilders is geen oorzaak, maar een gevolg. Maar dit even terzijde.
Ook zijn moslims en de Islam niet hetzelfde. Ik heb geen mening over de moslim (behalve dat ik mensen die welke god dan ook aanhangen niet serieus kan nemen), maar over de Islam! Dat is een wezenlijk verschil.
Ik ga niet beweren dat ik er alles van weet, nee. Ik ga ook niet beweren de Koran en de Hadith in zijn geheel gelezen heb, maar ik weet genoeg van de opbouw en de tekstuele inhoud van beide boeken, alsmede over het samenspel van beide boeken, om daar een oordeel over te vellen. In combinatie met de ontstaansgeschiedenis van de Islam, en de huidige situatie in de Islamitische wereld geeft mij dat genoeg redenen om de Islam (samen met alle andere monotheïstische religies) af te keuren.
Je hebt een hekel aan gelovige randfiguren. Toevallig zijn die altijd moslim of christen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik een hekel heb aan 'geloof' in het algemeen, en de islam in het bijzonder. Ik heb niets tegen mensen, tot ze me een reden geven wel iets tegen ze te hebben. Dat jij dat onderscheid niet kan maken, dat is jouw probleem.
Hierin moet ik je helaas teleurstellen. Dat is in de rechtszaak tegen Wilders uitvoerig aan de orde geweest. Als we zo gaan redeneren kan je nergens meer kritiek op hebben. Met andere woorden; religieuzen moeten maar iets minder lange tenen hebben en niet zo snel huilie-huilie doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Daarbij, een religie en de aanhangers ervan zijn met elkaar verbonden. Je kunt niet een mening hebben over een religie zonder dat dit (in meer of mindere mate) de aanhangers ervan raakt.
Waarom zou ik respect hebben voor het verleggen van je eetpatroon? Flauwekul dus. Maar het gaat niet alleen om de Ramadan, dat is maar een klein specifiek dingetje van een groot geheel; en om dat grote geheel gaat het nou net wel.quote:Als je enigzins kennis hebt over de islam, dan weet dus ook wat de bedoeling van de ramadan/het vasten is. I.p.v. Hier respect voor te hebben en dit te waarderen zitten mensen hier te zeiken omdat moslims 1 dag vrij nemen. Dit kan ik dus echt niet begrijpen.
Niet iedereen doet dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Van mij mogen ze, ik vind alleen dat schaap slachten gedoe walgelijk.
Ja, want niet-moslims eten nooit vlees. Aub zeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Van mij mogen ze, ik vind alleen dat schaap slachten gedoe walgelijk.
Verzonnen verhalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef Lemar het volgende:
Vandaag had ik een uitje met school, lunch geregeld door school, alle moslima's boos omdat ze niet van de gratis lunch konden genieten.
En de school boos dat ze het overbodige voeier konden weggooien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef Lemar het volgende:
Vandaag had ik een uitje met school, lunch geregeld door school, alle moslima's boos omdat ze niet van de gratis lunch konden genieten.
Hier valt gewoon niet de 'discussiëren' (tussen haakjes, want het niveau is hier idd niet hoog genoeg voor) met sommige hypocrieten hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Nederturk het volgende:
Wat een niveau..
Zolang je met je mentor/werkgever een deal maakt en je werk van die dag naar huis meeneemt, is er geen probleem vind ik.
Wees eens eerlijk, net alsof je thuis wat doet, het is immers feest. In geval van een werkgever neem je gewoon een vrije dag op, no biggie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Nederturk het volgende:
Wat een niveau..
Zolang je met je mentor/werkgever een deal maakt en je werk van die dag naar huis meeneemt, is er geen probleem vind ik.
Ja. Who cares.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, net alsof je thuis wat doet, het is immers feest. In geval van een werkgever neem je gewoon een vrije dag op, no biggie.
Als jij al je werk voor die dag gewoon doet is het geen probleem. En anders kost het je een vakantiedag, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Nederturk het volgende:
Wat een niveau..
Ik ben een student, als ik een dag mis en het niet inhaal(wat ik wel doe), heeft de school daar geen problemen mee. Ik neuk mezelf dan, dus whats the prob?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, net alsof je thuis wat doet, het is immers feest. In geval van een werkgever neem je gewoon een vrije dag op, no biggie.
Voor ons niks. Je hebt alleen maar extra werk de volgende dag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik ben een student, als ik een dag mis en het niet inhaal(wat ik wel doe), heeft de school daar geen problemen mee. Ik neuk mezelf dan, dus whats the prob?
Geen probleem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik ben een student, als ik een dag mis en het niet inhaal(wat ik wel doe), heeft de school daar geen problemen mee. Ik neuk mezelf dan, dus whats the prob?
Je kunt mensen moeilijk van hypocrisie beschuldigen als je eigen leidraad een blinde vlek is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hier valt gewoon niet de 'discussiëren' (tussen haakjes, want het niveau is hier idd niet hoog genoeg voor) met sommige hypocrieten hier.
Toch doe ik het. Ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt mensen moeilijk van hypocrisie beschuldigen als je eigen leidraad een blinde vlek is.
Ha ha echt kwaliteitspost hier hoor ha ha helemaal super.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef john243 het volgende:
Nee geen vrij geven voor suikerfeest ze mogen wel het land uit.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ha ha echt kwaliteitspost hier hoor ha ha helemaal super.
Droom lekker verder lief links meisjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ha ha echt kwaliteitspost hier hoor ha ha helemaal super.
Links? Muah. Maar zo'n post slaat werkelijk nergens op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef john243 het volgende:
[..]
Droom lekker verder lief links meisje
Gezellig toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:17 schreef Skillstorm het volgende:
De afgunst hier.
__! Topic zit vol xenofoben.
Hij slaat op mijn mening. En steeds meer mensen delen diequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Links? Muah. Maar zo'n post slaat werkelijk nergens op.
Maar die 'steeds meer mensen' hebben geen beschikking over een normale gedachtegang, dus dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:22 schreef john243 het volgende:
[..]
Hij slaat op mijn mening. En steeds meer mensen delen die
Haha ja alle moslims het land uit, echt haalbaar ja. Echt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:22 schreef john243 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Suikerfeest moet gewoon een vrije dag worden, net als kerstfeest. Scheelt mij weer een dag werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef john243 het volgende:
Nee geen vrij geven voor suikerfeest ze mogen wel het land uit.
Haha. Dooddoener. Ik zal maar niet zeggen wat voor opleiding ik doequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar die 'steeds meer mensen' hebben geen beschikking over een normale gedachtegang, dus dat begrijp ik wel.
OMGOSH KIJK MIJ NOU EEN OPLEIDING DOEN IK HEB HET HELEMAAL GEMAAKT HAHAHA IK BEN SLIMMER DAN IEDEREEN!11quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:35 schreef john243 het volgende:
[..]
Haha. Dooddoener. Ik zal maar niet zeggen wat voor opleiding ik doe
Allemaal!!111!~ Gewoon om ons te stangen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof álle moslims hier in Nederland vrij vragen voor het suikerfeest.Damn.
Weet je wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:22 schreef john243 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef john243 het volgende:
[..]
Droom lekker verder lief links meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |