Ik hoorde dat er zelfs mensen zijn die vrij krijgen als het Kerst is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Binnertvn het volgende:
Hey,
ik wil eerst even zeggen dat ik niks tegen moslims of andere culturen heb (voordat er problemen komen)
Maar vinden jullie het terecht dat Moslims vrij krijgen van school voor suikerfeest?
waarom wel/niet?
Jezus man, sterkte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Binnertvn het volgende:
Hey,
ik wil eerst even zeggen dat ik niks tegen moslims of andere culturen heb
QFTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het terecht, maar dan zouden de moslims wel op school/werk moeten zitten wanneer het hemelvaart of Pasen is.
Ja, dat is terecht, maar dan zou Henk natuurlijk ook een vrije dag moeten krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Binnertvn het volgende:
Maar vinden jullie het terecht dat Moslims vrij krijgen van school voor suikerfeest?
waarom wel/niet?
En dan? Aangezien bijna iedereen vrij heeft, zitten zij daar een beetje uit hun neus te eten, want toch geen toezicht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
Ik vind het terecht, maar dan zouden de moslims wel op school/werk moeten zitten wanneer het hemelvaart of Pasen is.
Moslims kunnen toch gewoon werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan? Aangezien bijna iedereen vrij heeft, zitten zij daar een beetje uit hun neus te eten, want toch geen toezicht.
En wie gaat ze lesgeven dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
Laat ze joh, lekker werken op onze vrije dag. Heerlijkquote:
Haha, maak het helemaal mooi. Geen nationale vrije dag op 5 mei, maar wel voor een islamitisch feest?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
een nationaal feest van het suikerfeest.
Nee want de oorlog is nooit gebeurt volgens de moslims dus moeten we maar luisteren anders doen ze bedreigen en plunderen oeeeeeehquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:37 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Haha, maak het helemaal mooi. Geen nationale vrije dag op 5 mei, maar wel voor een islamitisch feest?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef 1-0-8 het volgende:
Eigenlijk vrij treurig dat er van die dhimmi's zijn die het allemaal heel logisch en terecht vinden.
quote:
Is goed, dat is geen probleem. Oh wacht, dan zijn de scholen gesloten. Als jij de docenten regelt, heeft het grotere kans van slagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is goed, dat is geen probleem. Oh wacht, dan zijn de scholen gesloten. Als jij de docenten regelt, heeft het grotere kans van slagen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat is terecht, maar dan zou Henk natuurlijk ook een vrije dag moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |