Ik draaf even door in mijn fantasie over Anoesjka die ik nooit kon krijgen toenquote:
Zoek haar op FB!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik draaf even door in mijn fantasie over Anoesjka die ik nooit kon krijgen toen.
Heel lang geleden wel eens gedaan, net zoals met veel oud school genoten, denk dat ze getrouwd is met andere naamquote:
Oh, dat herken ik welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik draaf even door in mijn fantasie over Anoesjka die ik nooit kon krijgen toen.
En jij was de vader?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel lang geleden wel eens gedaan, net zoals met veel oud school genoten, denk dat ze getrouwd is met andere naam.
Heb wel mijn eerste vriendinnetje terug gevonden, ik voegde haar toe precies op de dag dat ze dr eerste kind kreeg.
Jij zegt het, ik dacht het, maar "iets" anders verwoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat iets meer tussen dan 9 maanden gok ik.
Ik ben Fok-censuur?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het, maar "iets" anders verwoord.
Echt, nadenken zit niet meer bij de standaard opties tegenwoordig he?.
Daar had je elke ochtend naast wakker kunnen wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Oh fuck, ze heeft wel Hyves (ik niet), laat maar, niet meer mooi en idd 2 koters.
Daar heb ik wat van wakker gelegen van die griet zeg.
UItrecht en Ajax hebben toch altijd een warme band?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerder ajacied dan FB hiero.
Maar dan had je nog steeds wakker gelegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had je elke ochtend naast wakker kunnen worden
God wat een lastige zin.
Sja, dat was sowieso niet de insteek toen ik 14 wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God wat een lastige zin.
Zeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
UItrecht en Ajax hebben toch altijd een warme band?![]()
Wesley en Rodney
Jan Wouters
Marco van Basten
www.spitsnieuws.nlquote:Ajax-supporters boos op Rodney Sneijder
Ajax-supporters zijn op zijn zachtst gezegd niet happy met de borstklopperij van Rodney Sneijder. FC Utrecht heeft de 20-jarige voetballer voor een jaar gehuurd van Ajax.
Tijdens zijn eerste wedstrijd voor FC Utrecht scoorde het broertje van de 2-1 tegen Roda JC. Na het doelpunt rende de 20-jarige Rodney richting het supportersvak van de harde kern van Utrecht en sloeg met zijn vuist op het FC Utrecht-logo.
Voor diverse fans van de Amsterdamse voetbalclub een doorn in het oog. “Hoe verzin je het om zoiets in je eerste wedstrijd te doen terwijl je verhuurd bent vanaf Ajax? Dan ben je toch echt een hersenloze debiel eerste klas?”, is een uitspraak die De Utrechtse Internet Courant quote.
“Dat ie meer met DE STAD utrecht heeft, mag best. Dat ie ook nog meer met die club heeft dan met AJAX, terwijl zijn broer daar jaarlijks voor van alles en nog wat werd uitgemaakt, en zijn hele jeugd hier speelt, is al wat erger. Maar dat ie lekker op dat *%^@*(#^logo van ze loopt te rammen, terwijl die bij ONS onder contract staat, is onvergeeflijk. Optiefen dus”, laat Amsterdam Noord weten op een van de fora.
kleutersupportersquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
www.spitsnieuws.nl
Met de twee kotersquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God wat een lastige zin.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
Mijn god. 1 keer bekken en dan zo een wijf op FB hebben.
Dan gaat ze nog commentaar leveren op je posts, gaan je vrienden vragen wie dat is.
Nee, nog eerder daten dan FB
Is serieus reageren een optie op Fok!? Dacht dat hier altijd getrolled werdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het, maar "iets" anders verwoord.
Echt, nadenken zit niet meer bij de standaard opties tegenwoordig he?.
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ach, debielen heb je overal, het is een utrechtenaar, hij speelt bij Utrecht, laat hem lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |