SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 0% gewijzigd door Klinkerbotsing op 30-08-2011 15:17:13 ]
spannendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi bloempje doei bloempje
oelala ik ben home alone
ik niet, ik voelde mij ineens heel vrouwelijkquote:
Arme jongen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, ik voelde mij ineens heel vrouwelijk
tevens: Appolhoe ist met je nieuwe school?
het is momenteel rete druk op het werk, wat op zich wel lekker is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Arme jongen.
Mwah, best oké. Bij sommige dingen heb ik wel zoiets van 'wat doe ik hier', maar alle vakgerichte vakken en Spaans zijn wel tof.
Hoe gaat het met jou?
Jwelll, met jou ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
speciaal een hoi post alleen voor jou
hoi kabeetje alles goed
mja wel heel goed. bijna school lekker MBOquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, wel oké. Met jou?
Treintje komt zo.
Wij whatsappen nooitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jwelll, met jou ook?Hoe bevalt je telefeaun?
Bij mij staat er équote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:53 schreef Omdatappel het volgende:
Ziet de e met accent aigu er bij jullie ook zo verneukt uit, of ligt dat aan mij?
Tof tof.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is momenteel rete druk op het werk, wat op zich wel lekker is.
verder heb ik erg veel zin in komend weekend
Ik moest daar net ook aan denken ja en toen dacht ik shit man, waar is die liefde tussen ons dan heen.quote:
Appel is een vrouw die bier drinkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:54 schreef HappyBob het volgende:
Hoe was je introductieweek/dag(en), Appeltje?
zaterdag naar knastercross. dat is zeg maar de mini versie van de zwarte crossquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof tof.
Wat is er dit weekend?
Die ligt bij Jan thuis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest daar net ook aan denken ja en toen dacht ik shit man, waar is die liefde tussen ons dan heen.
Niet heel bijzonder. Veel sporten en veel spierpijn. Hoe was het surfen kijken van 7 uur enzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:54 schreef HappyBob het volgende:
bobo! ik had je haast niet herkendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:54 schreef HappyBob het volgende:
Tof, giann.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag naar knastercross. dat is zeg maar de mini versie van de zwarte cross
en zondag begint het nieuwe handbalseizoen weer met een leuk veldtoernooitje
De liefde is geshift. Van mij naar hem. Nu is alles alleen maar vriendschap en platonisch tussen ons.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh, shit daar dus vergeten.Ik zal vragen of hij het naar me op wil sturen!
Correct. Alhoewel sommigen mij nog een meisje zullen vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Appel is een vrouw die bier drinkt.
Wel leuke mensen daar? Of waren die ook niet heel bijzonder?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder. Veel sporten en veel spierpijn. Hoe was het surfen kijken van 7 uur enzo?
Nieuw kapsel en allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bobo! ik had je haast niet herkend
meisjes die bier drinken zijn ook tof!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Correct. Alhoewel sommigen mij nog een meisje zullen vinden.
Platonischquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De liefde is geshift. Van mij naar hem. Nu is alles alleen maar vriendschap en platonisch tussen ons.Waar is de intimiteit
FreezePopjequote:
Baard? Die van mij gaat er morgen weer 'af'quote:
niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nieuw kapsel en allesVind je mij nog mooi?
Vrouw is geslacht. Meisje is meer leeftijdsgebonden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Correct. Alhoewel sommigen mij nog een meisje zullen vinden.
Platonischquote:
Blij dit te horenquote:
deze man heeft gelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:59 schreef FreezePop het volgende:
BierVrouwen en dan vrouwen met bier die niet alternatief zijn
grote borsten is niet alles. een leuk gezicht is veel belangrijkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:00 schreef HappyBob het volgende:
Blij dit te horenBinnenkort borstvergroting en ik heb je in mijn collectie.
En de binnenkant dan? Barbaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze man heeft gelijk.
[..]
grote borsten is niet alles. een leuk gezicht is veel belangrijker
Iets grotere borsten is goed voor m'n zelfvertrouwen. Lijkt mij ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grote borsten is niet alles. een leuk gezicht is veel belangrijker
Als jij mijn muren komt schilderen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke man/vrouw komt hier de spin weghalen die bij de koelkast bungelt? Hele groote viese bahhh.
Hoeveel muren zijn het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij mijn muren komt schilderen.
ik dacht dat we het over uiterlijk hadden.quote:
Het zijn 4 muren. Maar ik wil niet gewoon simpel een kleurtje erop. Ik wil toch enige vorm van creativiteit erin brengen.quote:
Ik vind een Ferrari niet mooi, ik ben meer van de oude auto's. Betekent dit nu dat ik van oude vrouwen hou?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat we het over uiterlijk hadden.
binnenkant is uiteraard belangrijk.
een ferrari kan nog zo mooi zijn, zonder v12 gaat het toch nergens heen.
milfjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind een Ferrari niet mooi, ik ben meer van de oude auto's. Betekent dit nu dat ik van oude vrouwen hou?
Oh dat kan ik je wel geven denk ik. We hebben een deal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het zijn 4 muren. Maar ik wil niet gewoon simpel een kleurtje erop. Ik wil toch enige vorm van creativiteit erin brengen.
Okéquote:
Kom je eerst 2 muren schilderen? Dan haal ik de spin weg en vervolgens doe je de andere 2 muren..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat kan ik je wel geven denk ik. We hebben een deal.
Echt? Niet tosti's ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meervoud van tosti is gwn tostis.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag maar 3 uurtjes lesgehad![]()
Het 1e uur was ik al vrij waardoor ik pas om 10:15 op school hoefte te zijn, eenmaal aangekomen hoorde ik dat het 2e uur ook uitviel wegens Suikerfeest
haha watquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het 1e uur was ik al vrij waardoor ik pas om 10:15 op school hoefte te zijn, eenmaal aangekomen hoorde ik dat het 2e uur ook uitviel wegens Suikerfeest
nee, dat betekend gewoon dat jij een man met verstand bent en geen Italiaanse rommel wilquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind een Ferrari niet mooi, ik ben meer van de oude auto's. Betekent dit nu dat ik van oude vrouwen hou?
Klopt. Maar ik heb tosties gemaakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meervoud van tosti is gwn tostis.
Cougars willen wel. Je bent geen lelijke jongen dus net vissen met een groot net.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OkéDan weet ik waar ik naar opzoek moet gaan vanaf nu.
[..]
Kom je eerst 2 muren schilderen? Dan haal ik de spin weg en vervolgens doe je de andere 2 muren.. [ afbeelding ]
Dit eigenlijk.quote:
Ik heb eigenlijk helemaal geen verstand van auto's, maar ik vind die oude auto's altijd zo mooiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat betekend gewoon dat jij een man met verstand bent en geen Italiaanse rommel wil
Nederlanders daarvoor vrij gevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Iemand daarvoor vrij gevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nederlanders daarvoor vrij geven
Er was gewoon geen les aangezien die docent een Marokkaan is (chille gast overigensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nederlanders daarvoor vrij geven
Dit ook wel. Ik bedacht mij dat ook wel toen ik het zei.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iemand daarvoor vrij gevenSowieso vrije dagen omdat het een zogenaamde religieuze feestdag is
edit: Tevens is een religie niet gebonden aan je afkomst. Ook Nederlanders kunnen moslim zijn. Zo zou iedereen dus vrij kunnen krijgen.
In een 'slechte' bui was ik hard gaan wezen klagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Er was gewoon geen les aangezien die docent een Marokkaan is (chille gast overigens)
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit ook wel. Ik bedacht mij dat ook wel toen ik het zei.
Op mobiel dus te lui om te fixen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In een 'slechte' bui was ik hard gaan wezen klagen.
[..]
Ik had ook niet anders verwacht [ afbeelding ]
Ik niet op Dionne maar op iemand andersquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Op Dionne. Tegen niemand zeggen he?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik niet op Dionne maar op iemand anders
Op mij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik niet op Dionne maar op iemand anders
Dat is meestalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:24 schreef FreezePop het volgende:
Ik noem geen naam maar ze is heel mooi en lief.
En dan lijkt ze op een engel he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef FreezePop het volgende:
Zo lief en dat lachje oh dat lachje
Gewoon een demigod.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan lijkt ze op een engel he?
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is iedereen hier verliefd ofzo.
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is iedereen hier verliefd ofzo.
Waarom die 9.gif?quote:
ik snap je niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Standaard PI. En nu doe ik ook mee met jullie, nu ben ik ook mainstream.
Heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Furdinand het volgende:
ik heb net perongeluk iets verwijdert en nu doet mijn geluid van de laptop het niet meer ;o
het werkt niet bij mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten werkt bij mij altijd.
je hebt waarschijnlijk realtek audio chip. Download de drivers op hun site.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Furdinand het volgende:
ik heb net perongeluk iets verwijdert en nu doet mijn geluid van de laptop het niet meer ;o
Het meisje van werk als bereikbare liefde. Bobo is mijn internethartendief en semi-homoseksuele en Cobie Smulders mijn celebrity crush.quote:
Aantrekkelijk man verder, maar het betreft een vrouw uit Nederland dit keer.quote:
heb je misschien een link?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk realtek audio chip. Download de drivers op hun site.
Hehe aww.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het meisje van werk als bereikbare liefde. Bobo is mijn internethartendief en semi-homoseksuele en Cobie Smulders mijn celebrity crush.
Wie is het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aantrekkelijk man verder, maar het betreft een vrouw uit Nederland dit keer.
Anders werd het weer die standaard PI. Even voor de verandering toch..quote:
Ohh oke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Anders werd het weer die standaard PI. Even voor de verandering toch..
Niets geks aan. Heb ik ook regelmatig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een laptop met beats by dre audio
maar ik heb em al opnieuw opgestart enzulksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niets geks aan. Heb ik ook regelmatig.
Ik houd niet van technologische muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:50 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een laptop met beats by dre audio
Ik heb geen idee wat je nu bedoelt. Ik heb gewoon mijn koptelefoon in mijn laptop geplugged.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar ik heb em al opnieuw opgestart enzulks
Ik ben een groot fan vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Waarom mn muziek in mn iTunes het niet meer doet, alles voor de vakantie verwijderd. Gossie, waarom? Weet ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enExotisch wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek alleen dat ik bijna altijd uitkom op blonde vrouwen. Het is ook niet dat ik een duidelijk type vrouw voor ogen heb, ik vind veel mooi en zoek altijd het totaal plaatje. Uiterlijke voorkeur wordt bij mij steeds breder.quote:
Zoek.eens op realtek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:58 schreef Furdinand het volgende:
is "ATI High Definition Audio Device" een driver?
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gek alleen dat ik bijna altijd uitkom op blonde vrouwen. Het is ook niet dat ik een duidelijk type vrouw voor ogen heb, ik vind veel mooi en zoek altijd het totaal plaatje. Uiterlijke voorkeur wordt bij mij steeds breder.
Batterij van 14 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
Bah, smartphones.
Ze zijn veel te snel leeg.
Ik ben het weer met je eens. Oude zwart wit nokias met snakequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef HappyBob het volgende:
Vroeger hadden we gewoon telefoons die het zonder moeite een week uit konden houden. Zelfs met regelmatig gebruik van Snake.
Zet je internet een uit en luister geen muziek vanaf je telefoon. Word wakker en zie hoe de wereld is geworden. Het rijk moet vallen.
Goede oude Nokia's van vroeger
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:07 schreef HappyBob het volgende:
Vroeger hadden we gewoon telefoons die het zonder moeite een week uit konden houden. Zelfs met regelmatig gebruik van Snake.
Zet je internet een uit en luister geen muziek vanaf je telefoon. Word wakker en zie hoe de wereld is geworden. Het rijk moet vallen.
Goede oude Nokia's van vroeger
Zwart groenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben het weer met je eens. Oude zwart wit nokias met snake
Feontjes kopen op de marktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zwart groen
Mijn eerste mobiel. Gewoon frontjes veranderen en alles.. Kon toen gewoon.
[ afbeelding ]
7,50 voor mooie frontjes. En na de zoektocht een warme stroopwafelquote:
Ik zal de laatste zijn die je uitlacht. Ik snap de verwarring ook wel. Maar dit is één en al mannelijkheid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetje, niet gaan haten hoor of mij uitlachen, maar ik dacht dat Kelly Slater een vrouw was.
Ja, ik zocht hem net op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die je uitlacht. Ik snap de verwarring ook wel. Maar dit is één en al mannelijkheid.
[ afbeelding ]
Vet gaaf, respect hoorquote:
Ik kick niet op spieren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:15 schreef FreezePop het volgende:
Had ik maar zulke spieren dan vonden vrouwen mij leuk
Waar dan.opquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet gaaf, respect hoorIk kan het niet.
[..]
Ik kick niet op spieren.
Ik ook nog niet zo goed hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet gaaf, respect hoorIk kan het niet.
Ja, dat lijkt me sowieso wel gaaf om een keer te doen, maar zwaar ook en oww ik zie nu al voor me dat ik alleen maar val en de vriendin waarmee ik dat ga doen dan, het supergoed doen alles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ook nog niet zo goed hoorMaar het is zo'n mooie sport
Je moet het sowieso een keer hebben geprobeerd!
Je weet niet hoe ik er uit ziequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de persoonlijkheid, beetje ook gecombineerd met uiterlijk moet ik bekennen.
Eerste keer ga je toch niet in de grote golven. Dan worden het de kleine golfjes die bijna op het strand breken. Daarbij neem je een groot board (omdat eerste keer en kleine golven), dus staan moet de eerste dag wel lukken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me sowieso wel gaaf om een keer te doen, maar zwaar ook en oww ik zie nu al voor me dat ik alleen maar val en de vriendin waarmee ik dat ga doen dan, het supergoed doen alles.
Ooit zien we elkaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:27 schreef HappyBob het volgende:
Ik weet een beetje hoe je er van binnen uitziet. Deze gedachte troost mij elke keer weer voor het slapen gaan.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
1 foto. Je hebt me nog niet in het écht gezien
Blond haar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb geen webcam. Hoe zie ik er uit dan?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bohh, net kibbeling gegeten. Dát heb ik óók gemisttttttttttt.
Hier schijnt de zon nog en beetje lieve wolkjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
Het regent weer
Ik ben bang dat ik net voor de laatste keer in een zomerjurkje zonder legging ofzo gelopen heb
Echt hequote:
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nog en beetje lieve wolkjes.![]()
[..]
Echt he![]()
Mooie cijfers dit. Bij mij komt het iets hoger uitquote:
Sorry dat ik toen je foto in NB postte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooie cijfers dit. Bij mij komt het iets hoger uit
Die foto met de verf? Leuke fotoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry dat ik toen je foto in NB postte.
Welke foto?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan hoor ik er ook niet bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
Heel veel mensen weten hoe ik er uit zie. Hoor ik er nu niet bij?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die foto met de verf? Leuke foto
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
Moeilijke periode was dat voor mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook foto's van mezelf in m'n fobo zettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
Nieuwe standaard PI?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet.Daar valt niet zo snel iets over te zeggen lijkt mij.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga binnenkort ook foto's van mezelf in m'n fobo zetten [ afbeelding ]
Wooohooo. Keistoere surffoto's?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moeilijke periode was dat voor mij
[..]
Ik ga binnenkort ook foto's van mezelf in m'n fobo zetten [ afbeelding ]
Ik doe helemaal niet aan PI's!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan standaard PI's.
Ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan standaard PI's.
Het maken van surffoto's is tot nu toe een beetje mislukt. Maar ooit zullen ze er komen. Gewoon in Scheveningen surfen met iemand erbij die niet kan surfenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wooohooo. Keistoere surffoto's?
Mallerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan PI's!
Ik vergeet ze altijd...
Ik wil wel foto's komen makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het maken van surffoto's is tot nu toe een beetje mislukt. Maar ooit zullen ze er komen. Gewoon in Scheveningen surfen met iemand erbij die niet kan surfenDaar kun je mooi vanaf de zijkant foto's maken
Ook in de winter? Dan zijn de golven daar op z'n best.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's komen maken
Prima, als jij de warme chocomels betaalt en alles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook in de winter? Dan zijn de golven daar op z'n best.
Ik wilde je gewoon onzeker maken, omdat er eenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jochie (14) paalt papa's vriendin
Wat?
Ik ga meee!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prima, als jij de warme chocomels betaalt en alles.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wilde je gewoon onzeker maken, omdat er eenstond.
JA MAAR IK ZEI HET EERST STRAKS WIL HIJ NIET MEER BETALEN ALLES.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ga meee!!!
Ik was laatst op het strand bij schevingen met het vuurwerk daar. Ik wist helemaal niet dat het daar zo leuk was![]()
HIJ IS EEN HEER JA (of dat hopen we dan) NATUURLIJK DOET IE DAT! EN HIJ IS ZO BLIJ DAT WE MEE WILLEN! EN JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN JOH!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Pff.
[..]
JA MAAR IK ZEI HET EERST STRAKS WIL HIJ NIET MEER BETALEN ALLES.![]()
Geen probleem. Er zit daar wel een tentje met heerlijke warme chocomelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prima, als jij de warme chocomels betaalt en alles.
Poffertjess!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen probleem. Er zit daar wel een tentje met heerlijke warme chocomelEn poffertjes
Hopelijk is die tent dan nog wel gewoon open.
Ook jou trakteer ik op warme chocomel en poffertjes. Maar dan moet ook jij kiekjes nemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HIJ IS EEN HEER JA (of dat hopen we dan) NATUURLIJK DOET IE DAT! EN HIJ IS ZO BLIJ DAT WE MEE WILLEN! EN JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN JOH!
Heerlijk als ontbijt voor het surfenquote:
Dat moet je handschoenen aandoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn handen wel.
Ik heb geen handschoenen, of ik moet die van mijn stiefmoeder lenen, maar die zijn van latex.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat moet je handschoenen aandoen
Maar natuurlijk doe ik dat. Ik heb niet voor niets een peperdure camera die ik bijna nooit aanraakquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook jou trakteer ik op warme chocomel en poffertjes. Maar dan moet ook jij kiekjes nemen
[..]
Heerlijk als ontbijt voor het surfen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beter het koud hebben dan super heet.
Sokken aan je handen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen handschoenen, of ik moet die van mijn stiefmoeder lenen, maar die zijn van latex.
Vind ik maar eng
Ik zag vandaag zulks een lieve baby joh!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat hebben babytjes soms hihihi.
Awww.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zag vandaag zulks een lieve baby joh!Ik wil er tien later.
Nee, oke, 2, maar ik vind ze wel heel lief.
It's a datequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk doe ik dat. Ik heb niet voor niets een peperdure camera die ik bijna nooit aanraak![]()
Vraag ik Klips z'n megazoomlensdiedievolgensmijnietmeerheeft wel
Ik niet. Sorryquote:
Wat is het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:05 schreef Patje1987 het volgende:
Buh niemand heeft tijd of geld om naar qbase te gaan FML
Hardstyle feest.quote:
Jaa!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awww.
Onze baby's gaan vriendjes worden oken dan gaan ze ook elkaars nageltjes lakken en zooo.
Jeuj!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
It's a dateJij krijgt extra poedersuiker op je poffertjes.
[..]
Ik niet. Sorry
Wanneer begin jij met baby's?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaa!en dan kunnen we op elkaars baby's passen
.
Dat is zo uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Gridlok het volgende:
Patrick stop eens met posten en ga " Boederijen "
Alsof je anders mee zou gaan, haatsterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks voor mij.
[..]
Ja hoor.
Is best leuk hoor, ik ben geen pillenslikker trouwens ik heb ook lol zonder drugsquote:
Skype aanzetten dan vuige vuigelingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Gridlok het volgende:
Patrick stop eens met posten en ga " Boederijen "
Des goequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof je anders mee zou gaan, haatster
[..]
Is best leuk hoor, ik ben geen pillenslikker trouwens ik heb ook lol zonder drugs
[..]
Skype aanzetten dan vuige vuigeling
Je krijgt een broeibroek van mijn stem hè bohquote:
Ik zou dat nooit doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom spannen jij en Patje samen tegen mij?!
Zou je dan met me naar een feest gaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerst noemde jij me haatster en toen noemde die hippie mij schavuit
Bakkes jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerst noemde jij me haatster en toen noemde die hippie mij schavuit
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zou je dan met me naar een feest gaan?
SCHEER JE WEG VLERK, BELHAMEL, VLIEG.quote:
Ho sorry :S wist niet dat je serieus werd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Maar ik krijg hoofdpijn van zulke muziek. Niks tegen jou toch!
[..]
SCHEER JE WEG VLERK, BELHAMEL, VLIEG.
Ik werd verdrietig, emoties kwamen naar boven, verloor controle.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ho sorry :S wist niet dat je serieus werd.
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer is mijn broer.. dus vandaar de '' ragbroeder''
And why's that?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Ik ben sowieso baas, dat klopt en dat weet ik!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent een baas maar Ragboer heeft geloof ik een chromosoompje te veel. Of te weinig.
Hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:26 schreef mc-Piel het volgende:
Wij indo's hechten nogal veel waarde aan onze familie ( en eten, maar daar hebben we het een andere keer over).
Dus gaarne iets minder persoonlijk tegenover mijn broer als het kan, doe dat maar lekker als ik er niet ben.
Alleen medeklinkerbotsing mag dat als ik er ben.
Voorlopig nog niet zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer begin jij met baby's?
Jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent een baas maar Ragboer heeft geloof ik een chromosoompje te veel. Of te weinig.
Weet ik wel, moet ie ook niet doen. Niemand haten gewoonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij begon met zijn haat tegen mij.
Hoe weet jij dat? Ik hoorde het pas gisteren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet ik wel, moet ie ook niet doen. Niemand haten gewoon![]()
Oh, weer nieuwe haatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ik hoorde het pas gisteren.
Geen idee welke haat jij bedoeltquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, weer nieuwe haatik dacht van een hele tijd terug nog. Jeetje. Ik mis veel zeg.
Die haat heb ik gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee welke haat jij bedoeltMaar ik bedoelde van toen ik op vakantie ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |