SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 0% gewijzigd door Klinkerbotsing op 30-08-2011 15:17:13 ]
spannendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi bloempje doei bloempje
oelala ik ben home alone
ik niet, ik voelde mij ineens heel vrouwelijkquote:
Arme jongen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, ik voelde mij ineens heel vrouwelijk
tevens: Appolhoe ist met je nieuwe school?
het is momenteel rete druk op het werk, wat op zich wel lekker is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Arme jongen.
Mwah, best oké. Bij sommige dingen heb ik wel zoiets van 'wat doe ik hier', maar alle vakgerichte vakken en Spaans zijn wel tof.
Hoe gaat het met jou?
Jwelll, met jou ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
speciaal een hoi post alleen voor jou
hoi kabeetje alles goed
mja wel heel goed. bijna school lekker MBOquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, wel oké. Met jou?
Treintje komt zo.
Wij whatsappen nooitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jwelll, met jou ook?Hoe bevalt je telefeaun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |