Volgens mij bedoel je wanneer zijn moeder jou zit te palen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Zal ik aan denken als ik je moeder lig te palen!
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef WH141 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je wanneer zijn moeder jou zit te palen?
Die 2 paar bootschoentjes mag je wel wegdonderen, scheelt je 2 paar. Zijn lelijk (lees dat maakt een vrouw niet mooier) en niet functioneel..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
- 2 paar nikes
- ballerina's
- 2 paar laarzen
- van die bootschoentjes? Of hoe heten die dingen? x 2
- 2 paar met hakken
- 1 paar 'winter' all stars.
En nog 2 paar slippers, maargoed die tellen niet mee las ik hier.
Die kun je inderdaad alleen in de zomer aan als er geen plassen op de stoep liggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die 2 paar bootschoentjes mag je wel wegdonderen, scheelt je 2 paar. Zijn lelijk (lees dat maakt een vrouw niet mooier) en niet functioneel..
Dude, het was ook een vorm van sarcasme mijn opmerking. Maar als je het wil hebben over winkelende mannen in slippers kun je wel een nieuw topic openen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Slippers zijn geen schoenen.
En winkelende mannen op slippers kan ik bij voorbaat al niet serieus meer nemen, slippers zijn voor naar het strand, etc niet om in te gaan winkelen. dan heb je er niet veel van begrepen.
Dus als je netjes gekleed bent zit je gelijk op de 'suele golflengte?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Als je als man je druk gaat maken of je schoenen bij je outfit passen, zou ik me toch wel zorgen gaan maken over mijn geaardheid....
Nee, maar als je zoveel rare broeken hebt dat een set sneaks er niet 'bij past' en je je daar druk om maakt. Dan wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus als je netjes gekleed bent zit je gelijk op de 'suele golflengte?
Idd, als het je niet uitmaakt of je sandalen met witte sportsokken erin wel of niet passen bij je pak ben je dus homo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus als je netjes gekleed bent zit je gelijk op de 'suele golflengte?
Gay zijn is niet erg hoor in deze tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:39 schreef Nyce het volgende:
Ik weet niet hoeveel paar ik heb eigenlijk, in ieder geval 10+
Kom maar met de haat.
Je zou dan eventueel een spijkerbroek kunnen kopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, maar als je zoveel rare broeken hebt dat een set sneaks er niet 'bij past' en je je daar druk om maakt. Dan wel.
Gelukkig, maar ben niet gay, ook niet metro.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:40 schreef Equites het volgende:
[..]
Gay zijn is niet erg hoor in deze tijd.
Je avatar doet anders vermoeden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:42 schreef Nyce het volgende:
[..]
Gelukkig, maar ben niet gay, ook niet metro.
Sneaks + spijkerbroek + shirt/polo/blouse meer heeft een man niet nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou dan eventueel een spijkerbroek kunnen kopen.
quote:
Heb ik je zowaar nog nuttig advies gegeven..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kun je inderdaad alleen in de zomer aan als er geen plassen op de stoep liggen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sneaks + spijkerbroek + shirt/polo/blouse meer heeft een man jochie niet nodig.
Ow shit, teh fashunpolies. Flikker op johquote:
Juist niet. Eerder van dat volk dat ook bandshirts draagt en vindt dat vlekken op je shirt en je spijkerbroek die je 15 dagen achter elkaar draagt iets mannelijks is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Maar dat zijn meestal ook gelijk de mensen met een ''leuke'' of ''dure'' outfit die ze de hele week door dragen.
TS...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb twee paar. Meestal, als mijn nieuwe schoenen aan vervanging toe zijn (dan zijn ze nog wel heel heurr) worden dat mijn werk/uitgaan-schoenen en het andere paar is voor school e.d..
En wat maakt het verder uit wat voor schoenen je op stap aan hebt? Alsof er ook maar één iemand is die daar op let
Dit zijn echt niet alleen gasten met band shirts die zo denkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juist niet. Eerder van dat volk dat ook bandshirts draagt en vindt dat vlekken op je shirt en je spijkerbroek die je 15 dagen achter elkaar draagt iets mannelijks is.
Mooiboy, een ander woord voor homo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Piye het volgende:
Ritmo komt op mij steeds meer over als een mooiboy, maar
Niks te maken met je kleding, je gedrag straalt gewoon dat van een kind uit. En als je denkt dat je aan 2 paar sneakers alleen genoeg hebt, ben je een pauper.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow shit, teh fashunpolies. Flikker op joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |