Juist niet. Eerder van dat volk dat ook bandshirts draagt en vindt dat vlekken op je shirt en je spijkerbroek die je 15 dagen achter elkaar draagt iets mannelijks is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef Meloewa het volgende:
Maar dat zijn meestal ook gelijk de mensen met een ''leuke'' of ''dure'' outfit die ze de hele week door dragen.
TS...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb twee paar. Meestal, als mijn nieuwe schoenen aan vervanging toe zijn (dan zijn ze nog wel heel heurr) worden dat mijn werk/uitgaan-schoenen en het andere paar is voor school e.d..
En wat maakt het verder uit wat voor schoenen je op stap aan hebt? Alsof er ook maar één iemand is die daar op let
Dit zijn echt niet alleen gasten met band shirts die zo denkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juist niet. Eerder van dat volk dat ook bandshirts draagt en vindt dat vlekken op je shirt en je spijkerbroek die je 15 dagen achter elkaar draagt iets mannelijks is.
Mooiboy, een ander woord voor homo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Piye het volgende:
Ritmo komt op mij steeds meer over als een mooiboy, maar
Niks te maken met je kleding, je gedrag straalt gewoon dat van een kind uit. En als je denkt dat je aan 2 paar sneakers alleen genoeg hebt, ben je een pauper.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow shit, teh fashunpolies. Flikker op joh
De tering.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooiboy, een ander woord voor homo.
Omdat kleding bij mij geen hoge prioriteit heeft? Is goed jochiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Niks te maken met je kleding, je gedrag straalt gewoon dat van een kind uit. En als je denkt dat je aan 2 paar sneakers alleen genoeg hebt, ben je een pauper.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat kleding bij mij geen hoge prioriteit heeft? Is goed.
- jochie
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Ik vind eigenlijk dat de mensen die Ritmo voor homo uitmaken (ondanks dat hij het verdient met zijn constante behoefte om te bewijzen dat hij zoveel beter is dan de andere FOK!ers) net zo erg zijn als Ritmo zelf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooiboy, een ander woord voor homo.
Welkom bij Klaagbaak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:30 schreef solyaris het volgende:
Mensen die zich druk maken of je één of twee paar schoenen hebt. Krijg een leven of zo.
Liever een wat jij een 'mooiboy' noemt, dan een puisterige kutnerd of een dikke boer, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Piye het volgende:
Ritmo komt op mij steeds meer over als een mooiboy.
Als jij in je ICT-wereldje blijft hangen, zal naar jouw idee 95 % van de mannen zo denken ja. En zelfs daarin zullen de meeste toch wel hun shirt in de was flikkeren als er ketchup op zit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Dit zijn echt niet alleen gasten met band shirts die zo denkenZo denkt 95% van de mannen
Want dat is het leven. OF Mooiboy OF boer OF kutnerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liever een wat jij een 'mooiboy' noemt, dan een puisterige kutnerd of een dikke boer.
Ze noemen mij toch ook mooiboy omdat ik het afkeur dat je 1 paar schoenen hebt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want dat is het leven. OF Mooiboy OF boer OF kutnerd.
Lekker leventje
Hoezo denk jij dat acné zich beperkt tot nerds?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liever een wat jij een 'mooiboy' noemt, dan een puisterige kutnerd of een dikke boer, toch?
Nee hoor, ik zeg niet voor niets dat je steeds meer op mij overkomt als een mooiboy. Dus niet alleen door dit topic. En het komt niet omdat je waarde hecht aan je uiterlijk, maar vooral omdat je je zo trots onderscheidt van andere FOK!ers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze noemen mij toch ook mooiboy omdat ik het afkeur dat je 1 paar schoenen hebt?
Ik neem dat overigens maar als een compliment op, als het hier op FOK! gezegd wordt. Want daar staat: "persoon (m) die enige waarde hecht aan een verzorgd uiterlijk" gelijk aan "mooiboy".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |