Dat heeft te maken met normaal verstand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je snapt het dus echt niet.
Het gaat niet om die extra paar schoenen, het gaat om de hele instelling: als man mag ik dik zijn, elke ochtend een vies shirt van de grond rapen en afgetrapte zweetschoenen zijn niet erg.
persoonlijk heb ik 3 paar voor de zomer en drie paar voor de winter en nog een paar schoenen voor festivals en feesten waarvan ik weet dat ik anders mijn normale schoenen kan afschrijven. Verder nog wat paren voor 2 verschillende sporten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:18 schreef HerbertThePervert het volgende:
2 of 3 paar schoenen is prima trouwens, een heuze collectie gaat weer wat te ver
Het is je vergeven. De keuze bij zo'n maat lijkt me ook wat beperkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:23 schreef Equites het volgende:
Ik heb ook maar 1 paarIk heb dan ook gewoon een grafhekel aan schoenen kopen, want maat 48.5 vind je niet zo snel.
Het gaat dan ook niet over mensen die 2 paar schoenen hebben, het gaat over schooiers met 1 paar. Ik zeg zelfs in de OP dat 2 of 3 prima is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met normaal verstand.
Als ik uitga zorg ik er ook voor dat mijn kleren schoon zijn, mijn haren goed zitten en dat ik lekker ruik. Gaat het niet om. Het is gewoon nutteloos om meer dan 2 paar schoenen te hebben. En nog kanslozer om je er druk over te maken. Kom op
Jij hebt best veel moeite met andere mensen inschatten. Hebben autisten ook vaak. Het zit je ook niet mee, homo zijn en autistischquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Toch wel grappig dat een ICT'er die zelf hoogstwaarschijnlijk nog maagd is en nooit een wijf neukt mij gaat uitmaken voor homo. Blijf vooral jezelf voorhouden dat je mannelijk bent met je bierpens, je pauperkleding en je rockmuziek.
Tellen slippers ook mee?quote:
Een paar mooie sneaks en wat nette schoenen die ik nooit aanheb. Noem ik niet echt 2 paar maar goed. Het zijn niet de schoenen die het doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over mensen die 2 paar schoenen hebben, het gaat over schooiers met 1 paar. Ik zeg zelfs in de OP dat 2 of 3 prima is.
quote:
Is voor jou nutteloos. Ik zou me erg beperkt voelen in me kledingkeuze als ik maar 2 paar schoenen zou mogen dragen. Dan zou ik een nette herenschoen kiezen voor mijn pak en dan een paar schoenen, die op al mijn outfits goed moeten staan? Onmogelijk...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met normaal verstand.
Als ik uitga zorg ik er ook voor dat mijn kleren schoon zijn, mijn haren goed zitten en dat ik lekker ruik. Gaat het niet om. Het is gewoon nutteloos om meer dan 2 paar schoenen te hebben. En nog kanslozer om je er druk over te maken. Kom op
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Ritmo het volgende:
Bij het stappen, naar school , naar werk, op sollicitatiegesprek..
geen zin verder quotes te zoeken.. maar dit zegt al genoeg..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens? Je hoeft geen apart paar voor het stappen te hebben (al heb ik dat wel, want vaak zijn vloeren van sommige tenten toch wat ranzig) maar toch wel apart voor werk/stappen etc?
En dit gaat weer een beetje richting de wijven kantquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Is voor jou nutteloos. Ik zou me erg beperkt voelen in me kledingkeuze als ik maar 2 paar schoenen zou mogen dragen. Dan zou ik een nette herenschoen kiezen voor mijn pak en dan een paar schoenen, die op al mijn outfits goed moeten staan? Onmogelijk...
En je andere 39 paar schoenen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hardloopschoenen, zaalschoenen, kunstgrasschoenen, voetbalschoenen, schoenen die ik in het zwembad aan heb, omdat ik op slippers uitglijen bergschoenen.
Oke, het zijn er maar 6.
Als je als man je druk gaat maken of je schoenen bij je outfit passen, zou ik me toch wel zorgen gaan maken over mijn geaardheid....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Is voor jou nutteloos. Ik zou me erg beperkt voelen in me kledingkeuze als ik maar 2 paar schoenen zou mogen dragen. Dan zou ik een nette herenschoen kiezen voor mijn pak en dan een paar schoenen, die op al mijn outfits goed moeten staan? Onmogelijk...
Wat is er mis om als man goed te willen uitzien? Ik heb het geld om het aan mezelf te besteden en ik voel me er prettig bij. Dat maakt me niet verwijfd of homo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dit gaat weer een beetje richting de wijven kantEn de term outfit. Die doet t m
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Als je als man je druk gaat maken of je schoenen bij je outfit passen, zou ik me toch wel zorgen gaan maken over mijn geaardheid....
Als jij dat denktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Wat is er mis om als man goed te willen uitzien? Ik heb het geld om het aan mezelf te besteden en ik voel me er prettig bij. Dat maakt me niet verwijfd of homo.
Zal ik aan denken als ik je moeder lig te palen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Als je als man je druk gaat maken of je schoenen bij je outfit passen, zou ik me toch wel zorgen gaan maken over mijn geaardheid....
Soms hè, als het lekker zomerweer is. (Niet zoals deze kutzomer) Wat zie je al dat winkelend volk dan dragen?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Dit maakt het inderdaad beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Zal ik aan denken als ik je moeder lig te palen!
QFTquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaat ie weer.
Rondlopen op afgetrapte gympies is meer norm dan uitzondering, maar toch weet jij gelijk het profiel te schetsen van een alternatieve computernerd die geen vriendin kan vinden. En dan zeiken als je zelf voor een flikker wordt uitgemaakt.
- 2 paar nikesquote:
Bwaah xD het ZOU zomaar kunnen dat andere gezinnen een lager inkomen hebben! Verwend nest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Ritmo het volgende:
Bij het uitgaan, naar school , naar werk, op sollicitatiegesprek..
Van die mensen die dan echt altijd 1 paar hebben en hem dan helemaal afgetrapt lopen totdat de zool eraf valt of er gaten in komen.
Nu hoef je niet als een vrouw een hele kast vol schoenen te hebben, maar 2 of 3 verschillende paren in huis is toch wel zo handig?
Slippers zijn geen schoenen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Soms hè, als het lekker zomerweer is. (Niet zoals deze kutzomer) Wat zie je al dat winkelend volk dan dragen?
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:27 schreef BertV het volgende:
waar bemoei je je mee? en waarom heb jij daar last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |