SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mixende_match op 30-08-2011 14:58:07 ]~ Bonito La Risa ~
Nee, helaas. Het wordt automatisch vanaf geschreven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Kan hij niet nog snel zo krijgen dat hij per maand betaalt M_M?
Collegegeld voor HBO kan toch in 5 termijnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het wordt automatisch vanaf geschreven.
Idd klote, net nu we er weer een beetje boven op kwamen..
Ja enigszins snappen wij het wel hoor, we wonen nu op ons zelf, dusja... Maar goed, ze hebben het niet aangegeven, en nooit gezegd dat hij het zelf moet gaan betalen als hij op zich zelf woont. Bij hun is het gewoon; de vervolg opleiding wordt door hun betaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef V1z0R het volgende:
Lullig dat het zo onverwacht komt maar ik begrijp het wel
Zal ik wel weer geweest zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Op aan raden, van wie weet ik niet meer, maar heb venkelthee!
Nou, zijn vader wil dat ineens niet doen.. Heel vreemd..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:02 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een edit gemist, maar kan zijn vader het niet voorschieten zodat jullie het in termijnen aan hém terugbetalen?
Venkelthee. Bij mij helpt het wel wat bij buikborrels
.
Ah, toch iets gemist dan. Ik dacht dat hij het eerst ook echt betaalde voor hem...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:08 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Nou, zijn vader wil dat ineens niet doen.. Heel vreemd..
Magoed, venkelthee, net mijn eerste bakkie op. Ik kan amper lopen van de krampen, dus hoop dat het helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Thxx! ik denk leg het ff uit hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, toch iets gemist dan. Ik dacht dat hij het eerst ook echt betaalde voor hem...
En sterkte met de buik!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*laat zich omscholen*quote:
Als je zegt wat er is, kunnen we je advies geven, meeleven, doelgericht troosten of iets anders eventueel behulpzaams/nuttigsquote:
Maakt niet uit, zolang je het maar met een dorkfork eet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Een hele dag vergaderd en dingen voorbereid. Werken is leukZo Martijn eens vragen wat hij wil eten; ik kan niks verzinnen
Ik heb nog geen eigen dorkforkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang je het maar met een dorkfork eet!
Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*laat zich omscholen*
V1z0Rmans
Zo, net administratieve zut gedaanIk heb een beetje last van Engelsen-ontwijkend gedrag merk ik
Ik ben een artikeltje aan het herschrijven voor ze maar ben voortdurend andere dingen aan het doen
Nog geen antwoord over juli
De adelaar vliegt noord. Code rood. Over en uit.
Nou dat. Ik zou überhaupt niet meer werken, en eerst dat salaris willen hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken.
Dorkfork-knutsel-tiems!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eigen dorkfork
Ik weetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken.
Soms heb je de luxe alleen niet om daar mee te dreigen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou dat. Ik zou überhaupt niet meer werken, en eerst dat salaris willen hebben.
Oh, het gaat over m'n werk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je zegt wat er is, kunnen we je advies geven, meeleven, doelgericht troosten of iets anders eventueel behulpzaams/nuttigs
Met alleen zo'n post kan ik zelf helaas helemaal niks.
Ja datte, gelukkig heb ik toch maar weinig uur om te maken, harharquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Soms heb je de luxe alleen niet om daar mee te dreigen!
Awwwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Perruche het volgende:
Pfff ik heb mijn week niet. Dagen duren super lang en heb echt geen zin. Gelukkig in de avonden allemaal leuke dingen gepland.
Maria wanneer begin je eigenlijk met je baantje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef anna82 het volgende:
Aloha!
Wat een sufferds zijn die Engelsen toch, Maria. Ik zou echt nooit in zo'n land vol sufferds willen wonenEn geen salaris is niet echt stimulans om te werken!
Goed gedaan Annaface!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inappropriate generalisation ftw![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa vroeg om een weegschaal toch? Bij de blokker is een Soehne weegschaal in de aanbieding, die zijn sowieso wel nauwkeurig...
V1
M-M, beterschap met je buik..
Proost meid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:48 schreef Perruche het volgende:
ik heb geen weegschaal!
Ik zit we'll in de trien.:
Omnom lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Scones met jam en creamIk wil het
Ik had het vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zag je Phaidra?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef Perruche het volgende:
* Perruche zwaait naar phaidra vanuit de trein
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Etentje omnieuwe baan te vieren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zag je Phaidra?![]()
Of mis ik iets? Of ben je in Hoofddorp? Oh, nu willikhetweten!!!!
Geen zin in boodschappen doen en vriendje heeft geen zin om gezellig mee te gaan /lui
Je had de helft van mij mogen hebben vorige week, want ik kreeg 't niet wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Optie!quote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Optie!
Alleen loopt hij net de deur uit voor zijn hardloop-routine. Ik schop mezelf wel even van de bank af.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004467166/index.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je had de helft van mij mogen hebben vorige week, want ik kreeg 't niet weg
Now she tells me!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je had de helft van mij mogen hebben vorige week, want ik kreeg 't niet weg
Ik ben ook benieuwd! Ik gok zo dat je in de trein van Zuid naar Leiden zat van 42? Die komt nl. rond tijdstip van post langs H'dorp. Ik heb een trein later, was weer eens laatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef Perruche het volgende:
* Perruche zwaait naar phaidra vanuit de trein
bij mijn vorige werk kreeg ik mijn salaris standaard te laat. Teken aan de wandquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou dat. Ik zou überhaupt niet meer werken, en eerst dat salaris willen hebben.
Ik heb iets gemist geloof ik...?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Morgen gaan we naar huis en ik durf niet. Ben bang dat de remmen het niet meer zullen doen of de auto ontploft onderweg ofzo. Kutgevoel, bang zijn.
In het uiterste geval, een ding met een trekhaak huren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Morgen gaan we naar huis en ik durf niet. Ben bang dat de remmen het niet meer zullen doen of de auto ontploft onderweg ofzo. Kutgevoel, bang zijn.
Auto isa deze vakantie al 2 keer met pech in de garage beland.quote:
Snel all risk verzekeren voor je vertrekt zodat je uitbetaald krijgt als 'ie ontploftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel all risk verzekeren voor je vertrekt zodat je uitbetaald krijgt als 'ie ontploftEn niet bang zijn, want juist op die momenten dat het misloopt ben jij op je best. Daarom heb je ook van je vakantie genoten ondanks dingen die mis gingen, omdat je een lastige situatie kunt redden. Frau Direktorin.
Succes, Tink!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Zit ik in dieetclub te posten, denkende dat het slank is. Ik kijk meestal naar wie de lapo heeft in een topic en als dat een slankie is gaat er nog wel eens wat mis.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef loveli het volgende:
Even in F&F vertellen dat er ook nog een poolvos in m'n donzen winterjas verwerkt zit
in oud valt ook vast wel wat te rellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef loveli het volgende:
Even in F&F vertellen dat er ook nog een poolvos in m'n donzen winterjas verwerkt zit
Of dat ik zwanger ben en nu m'n kat kwijt wil
Open een topic met de titel 'Vrezen voor het tweede streepje'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in oud valt ook vast wel wat te rellen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
Geen zin in. Eerst ff een pak ontbijtkoek met BlueBand eten.
Bummer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nah. We hebben leuk over werk en de wereld enzo gekletst.
ik vind het nog wat weinig! En mijn lijstje is wat aan de ruime kant, ja. Wel lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
De lunch was dus wel prima, Jätje?![]()
Lekker lijstje, al is ie misschien wel ietsje té lekker![]()
Loveli: rel beginnen in slankietopique: 'vis is geen optie'![]()
Lijstje ook? Beetje gespreid gegeten ivm late D (vriendje is pas om 8 uur thuis).
O: twee sneetjes met ham en kaas
T: slok vieze smoothie, de rest weggemikt
L: snee brood met champignon-paté
T: snee brood met ananassmeerkaas
T: katjang pedis
D: andijviestamp met halve slavink en wat spekjes
T: glas limo
Weet je wel wat je je lijf aandoet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
Ik heb ook voortdurend het idee dat ik iets vergeet! En jahoor, mijn trots, mijn wortels! Tikt qua hoeveelheid niet zo aan, maar wel qua slankie-approved-groenten-whoopteedooquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het nog wat weinig! En mijn lijstje is wat aan de ruime kant, ja. Wel lekker!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
De lunch was dus wel prima, Jätje?![]()
Lekker lijstje, al is ie misschien wel ietsje té lekker![]()
Loveli: rel beginnen in slankietopique: 'vis is geen optie'![]()
Lijstje ook? Beetje gespreid gegeten ivm late D (vriendje is pas om 8 uur thuis).
O: twee sneetjes met ham en kaas
T: slok vieze smoothie, de rest weggemikt
L: snee brood met champignon-paté
T: worteltjes!
T: snee brood met ananassmeerkaas
T: katjang pedis
D: andijviestamp met halve slavink en wat spekjes
T: glas limo
Om te huilen he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel wat je je lijf aandoet!
De tranen liepen me over mijn wangenquote:
ojawel hoor. Lichtje brandt al (koelvloeistof) en uitlaat rammelt alweer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[..]
Succes, Tink!Laatste check-up voor je weggaat? Als ie al 2x in de garage is geweest lijkt me dat er niks ernstigs meer mis mee kan wezen!
koelvloeistof bijvullen, uitlaat vastbinden, en op de rechterbaan blijven rijden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ojawel hoor. Lichtje brandt al (koelvloeistof) en uitlaat rammelt alweer.
Nouja, we zullen wel thuiskomen ofzo.
ijzerdraad!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
Niet vastbinden met een spanband ofzo. Dat smelt en gaat roken enzo.
We proppen er morgen wel vis in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
Gewoon die regels over ontbijtkoek nog eens lezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Brocco_Li het volgende:
Een echt potje huilen zou me goed doen denk ik. Maar het lukt niet
Hier, een stapeltje babypanda'squote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Brocco_Li het volgende:
Pandajongen. Bruikbaar voor alle beestachtigen. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hier, een stapeltje babypanda'sGeen idee hoe die heten, en ze 'kleine panda's' noemen zorgt voor verdere verwarring
![]()
[ afbeelding ]
Maar baby panda klinkt zoveel liever.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Pandajongen. Bruikbaar voor alle beestachtigen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Dat klinkt helemaal niet zo leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Pandajongen. Bruikbaar voor alle beestachtigen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Ga jij jongen werpen nadat je gedekt bent en drachtig geworden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar baby panda klinkt zoveel liever.
Hoe kan pandajong nou niet specifiek zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet zo leuk!En non-specific, I might add
![]()
Ik had ze ook 'een stapeltje recentelijk geworpen zoogdieren' kunnen noemen
Ik zeg dat af en toe welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga jij jongen werpen nadat je gedekt bent en drachtig geworden?
Ja het is het ook wel, maar het klinkt niet leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe kan pandajong nou niet specifiek zijn?
Dat maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga jij jongen werpen nadat je gedekt bent en drachtig geworden?
Die was ik nog vergeten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef loveli het volgende:
Of over hamsters. Gerookte zalmfilet, 2 halen 1 betalen.
Panda-hamsters!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef loveli het volgende:
Of over hamsters. Gerookte zalmfilet, 2 halen 1 betalen.
Ik heb ooit zo'n soort hamster gehad!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Panda-hamsters!![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:
hey das mijn Koe !!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Panda-hamsters!![]()
[ afbeelding ]
Het maakt mij wel uit. Ik hou niet van antropomorfisme. Van die mensen die babyschaapje koesiekoesiekroelaaahschattiekoediekoedie kirren en peterselie in hun oren stoppen als het over vleeseten gaat. En ja, dat hangt samen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?Ik begrijp dat het wenselijk is om redelijk normale zinnen te produceren en volgens mij doet iedereen dat ook wel, maar of je nu pandajong of baby panda zegt; lekker boeiend.
Cuy! Best lekker, maar de compleet geroosterde exemplaren met een plank van kont tot mond vond ik toch wat verontrustend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Het maakt mij wel uit. Ik hou niet van antropomorfisme. Van die mensen die babyschaapje koesiekoesiekroelaaahschattiekoediekoedie kirren en peterselie in hun oren stoppen als het over vleeseten gaat. En ja, dat hangt samen.
Maar ik kan ook best een plaatje van een geroosterde cavia posten als dat beter valt.
Ja, bij cuy kun je er iig zeker van zijn dat je er niet omheen kunt dat wat je eet ooit een levend beestje wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Cuy! Best lekker, maar de compleet geroosterde exemplaren met een plank van kont tot mond vond ik toch wat verontrustend.
Het is Käsekuchen, uit Duitsland. Met kwarkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Muks het volgende:
Recept syrena .......... mag ik dat alsjeheelergblief ? Kaaskoek klinkt momenteel echt om te watertanden als kaasfreak die nog 2 weken geen kaas mag
Wàt voor beest?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
Anna! Details
![]()
Dermatoloog vindt mijn klachten vaag.Ik ben geen hobbel de bobbel lipoedeem maar heb wel de pijn...
Doorverwijzing huidtherapeut.
Crisis.... dat is per punt ook nog aanzienlijk. Is mijn recept (met 1 blaadje hartigetaartdeeg, huttencase en oude 30+ kaas ) toch iets gezonderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is Käsekuchen, uit Duitsland. Met kwark![]()
Vandaag voor de lol geteld hoeveel kcals een hele taart bevat adhv de ingredienten, kwam uit rond de 3500![]()
http://www.smulweb.nl/recepten/1136935/Echte-duitse-kasekuchen
Levende beestjes, verders niksquote:
M'n citaat is gekuisd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Levende beestjes, verders niksNothing to see enzulks.
Mijn multitask-modus staat uit![]()
klinkt goed !! Ga ik ook eens makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
Voor wat calorie-armere kaas kan ik de magere feta van harte aanbevelen:
[ afbeelding ]
Ik prak de blokjes met een handje gesnipperde kruiden en vul hiermee minipaprika's.
Ehh loont dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wil je ook nog mijn pincode?
Maar de oedeem-therapie werkte? Gaan ze nu verder kijken?
wissel ff een paar keer van pil, word je vanzelf wel labiel vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Brocco_Li het volgende:
da's geen feta, da's nepfeta.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
Voor wat calorie-armere kaas kan ik de magere feta van harte aanbevelen:
[ afbeelding ]
Ik prak de blokjes met een handje gesnipperde kruiden en vul hiermee minipaprika's.
Dat is veruit de meeste supermarktfeta. Maar deze is best lekker, zeker als vulling van hapjes.quote:
Trusten, ga ook... een kwartier eerderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef sigme het volgende:
Ach, zo laat alweer. Morgen om 5 uur weer pissen.
'truste slankies!
Ik mail nu iemand anders. En nou, eigenlijk heeft dat 2 redenen:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef _aurum_ het volgende:
Maria, waarom bel je die Engelsen niet gewoon? Je wil wat gedaan krijgen....en dan ga je maar mailenEn als het niet gaat lukt ga je weer mailen. Vergeet je de caps lock niet aan te zetten
![]()
Met bellen bereik je vaak meer, ben je een persoon ipv alleen een naam. Bouw je relaties etc.
Oefenen met kort en krachtig je punt maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
1. Bellen naar het buitenland ies doer![]()
Oefenen.quote:2. Ik ben niet zo goed in assertief zijn![]()
Deze mail sturen is voor mij al oefenenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Oefenen met kort en krachtig je punt maken.
[..]
Oefenen.
Je zult jezelf later dankbaar zijn als je nu oefent.
Goed zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze mail sturen is voor mij al oefenen![]()
Babysteps at a time. Ik moet eerst maar eens leren een normaal gesprek te voeren zonder nerveus gegiechel
![]()
You're doing great!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze mail sturen is voor mij al oefenen![]()
Babysteps at a time. Ik moet eerst maar eens leren een normaal gesprek te voeren zonder nerveus gegiechel
![]()
niet met skype! En ik snap het wel, maar bellen krijg je zaken gedaan. Van te voren je punten op papier zetten, dat kan wel eens helpen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik mail nu iemand anders. En nou, eigenlijk heeft dat 2 redenen:
1. Bellen naar het buitenland ies doer![]()
2. Ik ben niet zo goed in assertief zijnSad but true. Het is al heel wat dat ik nu een vrij 'harde' mail eruit weet te persen (heb hem al ongeveer klaar staan
), maar ik háát bellen en word er onzekerig van. Het is vast sneller etcetera, maar als ik mail kan tenminste nadenken over hoe ik dingen verwoord.
Ik ken de persoon die ik mail trouwens wel, ik heb daar ook even gewerkt en hij had me aangenomen en mijn 'laten-we-gaan-freelancen'-gesprek gevoerd.
True, dat doe ik ook met andere telefoongesprekken omdat ik anders gegarandeerd dingen vergeet aan te stippenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet met skype! En ik snap het wel, maar bellen krijg je zaken gedaan. Van te voren je punten op papier zetten, dat kan wel eens helpen...
Ben je zo'n terrier?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
Zou bijna zeggen doe me een telefoonnummer maarben bang dat je dan wellicht geen werk meer hebt
Ze heeft ook al een keer voor mij gebeld met de monsters van het UWVquote:
Ik denk dat we dat gaan doen zodra alles in orde is (op dit moment zijn we meer een achterstand weg aan het werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
Gawd, meld! Moest nog vragen of de derma naar mijn moedervlekken wilde kijken,mislukt.
Coco je doet nog meer met een lijstje vooraf, ik verbaas me erover hoeveel ik in 1 dag kan doen.
Laten we het erop houden dat ik behoorlijk vasthoudend ben ja en de gemiddelde vrouw tegen de schenen trap.quote:
Sink shinenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Huishouden volgens schema #4
Of flylady.
Vries vullen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef V1z0R het volgende:
Zaterdags eten maken voor zowat de hele week scheelde mij al gigantisch in tijd!
Ben het eens door aan het lezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Huishouden volgens schema #4
Of flylady.
Yup! Alleen kon de spinaziesalade wel tot donderdag in de koelkast, kipfilet voor de zo.-wo. ookquote:
quote:
Puinzooi? Durf te wedden dat het best meevalt. Pics?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Iedere dag je sink shinen lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de levensduur ervan. Die dagelijkse opdrachten werken wel bij mij trouwens. Heb me er een tijdje aan gehouden en toen was het hier wel een stuk opgeruimder. Nu is het weer een puinzooi
.
Wat netjes op die fotoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef V1z0R het volgende:
En gewoon als je opstaat en er ligt rommel, meenemen en weggooien
Seriously, tot nu toe wint niemand het van mijn puinzooimaakskillsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef mille-feuille het volgende:
Liever niet. Ik kijk op het moment tegen een de afwas van 2 dagen aan, die ik eigenlijk nog wil wegwerken vandaag en mijn gewassen kleding ligt in een grote berg op de grond. Gelukkig is mijn vloer wel schoon
.
Twee dagen? Heb je te weinig serviesgoed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef mille-feuille het volgende:
Liever niet. Ik kijk op het moment tegen een de afwas van 2 dagen aan, die ik eigenlijk nog wil wegwerken vandaag en mijn gewassen kleding ligt in een grote berg op de grond. Gelukkig is mijn vloer wel schoon
.
nu we het daarover hebben, ben jij al a/h oefenen met bellen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al een keer voor mij gebeld met de monsters van het UWV.
Had dit weekend alle afwas weggewerkt en was van plan om het deze week bij te houden. Tot nu toe heb ik gefaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Twee dagen? Heb je te weinig serviesgoed?
Ze is aan het oefenen met luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nu we het daarover hebben, ben jij al a/h oefenen met bellen?
Ik zie nog mogelijkheden vanavond!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Had dit weekend alle afwas weggewerkt en was van plan om het deze week bij te houden. Tot nu toe heb ik gefaald.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Had dit weekend alle afwas weggewerkt en was van plan om het deze week bij te houden. Tot nu toe heb ik gefaald.
Jij bruut.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zie nog mogelijkheden vanavond!
Euh geen idee, mn pa zij dat ik dat makkelijk kon pakken als ik hard gesport had?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef _aurum_ het volgende:
Siral, kwark en whey is een nutteloze combo. Kwark is trage eiwitten en whey is snel. Waarom die combo?
Eens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even over het bellen... Het feit dat je aan de telefoon hangt is vaak al voldoende. Begin met de zin: ik belde eigenlijk om te informeren waar mijn geld blijft. Je hebt daarmee gegarandeerd resultaat. En onzekr gegiebel komt mogelijk vooral charmant over en hoeft zeker geen afbreuk te doen aan het eindresultaat. Een mail kan naar wens genegeerd worden
Prima lijstje hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef Nallie het volgende:
Wat is dan beter Aurum? Ik neem meestal kwark na t sporten
Definitief lijstje:
O: nectarine met 4 eetlepels muesli en kwark
T: minneola en droge cracker en koffie verkeerd
L: 2 kleine supergranenbroodjes en een bak komkommer/tomaat/paprika
T: 2 rozemarijncrackers en 5 dropjes
D: risotto met spinazie, champignon, parmezaanse kaas en pijnboompitten
S: ruim uur boksen
T: hand nootjes en kwark met aardbeien
Heb t gevoel dat t teveel is, maar als ik t zo zie is t misschien wel prima.
If I may, wat heb je er nou voor gekregen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik las ontbijtkoekspinnen
![]()
auto verkocht
![]()
maiskolfjes uit de oven
en straks een beetje pasta met rode pesto, basilicum en grrrrrrrrroente
Een paar kilo drop en hagelslag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
If I may, wat heb je er nou voor gekregen?
Wat doet 'ie nu (niet)?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
Nog iemand een T4 kopen? Met lpg-gastank en audi-motor. 4 slaapplaatsen. Gegarandeerd onbetrouwbaar.
En best lelijk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
Nog iemand een T4 kopen? Met lpg-gastank en audi-motor. 4 slaapplaatsen. Gegarandeerd onbetrouwbaar.
Ben al bezigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zie nog mogelijkheden vanavond!
Recentelijk vernieuwd:quote:
pfoe. Jaar 1 t/m 4: 1600 + gem. 600 euro boeken. Jaar 5 + 6 1600 + 300 euro boeken + geen tijd om bij te werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef V1z0R het volgende:
Misschien een brutale vraag maar hoeveel kostte jullie opleiding gemiddeld per jaar?
Bij mij was dat ~2500 per jaar. (HBO)
kwark is goed voor het slapen gaan, langzame eiwiten geven langer een vol gevoel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Euh geen idee, mn pa zij dat ik dat makkelijk kon pakken als ik hard gesport had?Of met melk of yoghurt.
Maar ik eet liever kwark dan, dat vult meer, en ik vind het lekkerder.
Meer, als je de overige activiteiten meenam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef V1z0R het volgende:
Misschien een brutale vraag maar hoeveel kostte jullie opleiding gemiddeld per jaar?
Dat hielp de vorige keer ook niet. Ben gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier komt loveli de automonteur to the rescue![]()
!
Dat was drie kwartier na mijn training toen ik thuis kwamquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kwark is goed voor het slapen gaan, langzame eiwiten geven langer een vol gevoel.
whey kan je beter gelijk voor of na je training nemen.
In dat geval, wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
Verder eigenlijk een toffe auto. Qua type vergelijkbaar met het ideale mantype van een aantal van jullie. Belooft keer op keer beterschap, maar belazert je dan toch weer.
HBO was 1500 collegegeld en verder boeken maar die kocht ik vaak 2e hands.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef V1z0R het volgende:
Is dan kwark met whey voor de training geen goed plan als je spieren wilt kweken? De whey is dan actief tijdens de training en de kwark werkt daarna nog even door.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kwark is goed voor het slapen gaan, langzame eiwiten geven langer een vol gevoel.
whey kan je beter gelijk voor of na je training nemen.
Wat is het je waard om keer op keer belazerd te worden? Wij hebben er ondertussen al 8.000 aan uitgegeven. Gaan we er natuurlijk niet voor krijgen. Knijp in mijn handjes met de helft kan leven met veel minder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef loveli het volgende:
[..]
In dat geval, wat vraag je ervoor?
Jij bént gewoon Flylady!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik kan me dat echt niet voorstellen, dat het niet netjes is.Maar ik ben nogal een schoonmaak/opruim-freak.
Ik maak iedere dag na het ontbijt even een rondje door het huis om op te ruimen, tafels af te nemen, bed op te maken en de was te doen (nieuwe was erin, was die klaar is ophangen, opgehangen was opvouwen / in strijkmand doen). Dan doe ik daarna (of 's avonds als ik eerst moet werken/studeren) eventuele nodige grotere klussen als afstoffen/stofzuigen of strijken. Mijn vriend wast iedere avond af. En dan doe ik het ene weekend de keuken helemaal, het volgende weekend de badkamer. Wastafel/aanrecht e.d. doe ik natuurlijk wel iedere dag, het toilet 2/3 keer per week.
Ik train een uur of 2 na het avondeten. Behalve in het weekend, dusja..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dan kwark met whey voor de training geen goed plan als je spieren wilt kweken? De whey is dan actief tijdens de training en de kwark werkt daarna nog even door.
Mijn hemel, ik ben al blij als s morgens de ontbijtboel is opgeruimd en aan het einde van de dag het aanrecht leeg is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik kan me dat echt niet voorstellen, dat het niet netjes is.Maar ik ben nogal een schoonmaak/opruim-freak.
Ik maak iedere dag na het ontbijt even een rondje door het huis om op te ruimen, tafels af te nemen, bed op te maken en de was te doen (nieuwe was erin, was die klaar is ophangen, opgehangen was opvouwen / in strijkmand doen). Dan doe ik daarna (of 's avonds als ik eerst moet werken/studeren) eventuele nodige grotere klussen als afstoffen/stofzuigen of strijken. Mijn vriend wast iedere avond af. En dan doe ik het ene weekend de keuken helemaal, het volgende weekend de badkamer. Wastafel/aanrecht e.d. doe ik natuurlijk wel iedere dag, het toilet 2/3 keer per week.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Collega van me had zo'n auto. Verkocht 'em om eraf te zijn en de koper heeft er 5 jaar lang elke zomer mee heen en weer gereden naar een of ander land in het midden oosten. Probleemloos. Die collega betaalt die schuld nu nog af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is het je waard om keer op keer belazerd te worden? Wij hebben er ondertussen al 8.000 aan uitgegeven. Gaan we er natuurlijk niet voor krijgen. Knijp in mijn handjes met de helft kan leven met veel minder.
Nee ik sta altijd vroeg genoeg op om rustig even 20 minuten te kunnen ontbijten, word ik rustig wakker van.quote:
voor zover ik weet is het nutteloos om langzame eiwitten te eten voor je training. Die gebruik je vooral om spierafbraak tegen te gaan, daarom juist dat je het voor het slapen eet. Er zit dan meestal 8 uur tussen die maaltijd en je ontbijt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dan kwark met whey voor de training geen goed plan als je spieren wilt kweken? De whey is dan actief tijdens de training en de kwark werkt daarna nog even door.
Zoiets idd!quote:
Ik sport meestal na het avondeten dus ik heb dan meestal wel de goede combi van eiwitten en koolhydraten. (vlees en aardappels/rijst/pasta)Als ik in het weekend sport, sport ik na mijn ontbijt, en dan eet ik meestal gewoon yoghurt met ontbijtgranen en fruit, of boterhammen met vleeswaar en melk oid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het nutteloos om langzame eiwitten te eten voor je training. Die gebruik je vooral om spierafbraak tegen te gaan, daarom juist dat je het voor het slapen eet. Er zit dan meestal 8 uur tussen die maaltijd en je ontbijt.
Als je spieren wil bouwen dan zorg je imo dt je bij iedere maaltijd iets van eiwitten eet en ga je fitnessen.
Hoeveel vraag je per uur?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ohw ja,dat is wel een verschil jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee ik sta altijd vroeg genoeg op om rustig even 20 minuten te kunnen ontbijten, word ik rustig wakker van.Lekker met het ontbijtnieuws erbij, even rustig eten met een kopje thee. En dan voor ik weg ga dus nog even snel opruimen. Vind het fijn om dan in een opgeruimd huis weer thuis te komen.
Moet er overigens wel bij zeggen dat wij natuurlijk in een flat van 80 m2 wonen, dus het stofzuigen e.d. is minder werk dan in een echt huis.
Ben benieuwd naar je hairdo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
Ohw ja,dat is wel een verschil ja
Ik ga van bed naar auto in 20 minuten maarmijn Mr ruimt vaak alles s'avonds op.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zoiets idd!
Ik zorg er doordeweeks voor dat het niet een al te grote bende wordt en in het weekend maak ik schoon.
Verder werk ik full time, reis ik 2 uur per dag van en naar werk, probeer ik nog een paar keer per week te sporten en dan is de tijd een beetje op. Als ik nog een beetje pulp tv wil kijken tenminste.
Borstel erdoor en het zit prima mits goed gefohnd na het douchenquote:
Dat is toch niet heel raar ofzo?quote:
Ja daar zit bij mij 1.5 uur tussenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohw ja,dat is wel een verschil ja
Ik ga van bed naar auto in 20 minuten maarmijn Mr ruimt vaak alles s'avonds op.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij mij is het hoog tijd dat ik weer een vrije donderdag heb, opruimdag
Nee/ja, afhankelijk van hoelang dat is voor de training.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit. Plus dat ik ook nog een man, twee kinderen, een groot huis, een grote tuin en een kapotte auto heb. Het is een wonder dat ik nog aan een normale nachtrust toekom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zoiets idd!
Ik zorg er doordeweeks voor dat het niet een al te grote bende wordt en in het weekend maak ik schoon.
Verder werk ik full time, reis ik 2 uur per dag van en naar werk, probeer ik nog een paar keer per week te sporten en dan is de tijd een beetje op. Als ik nog een beetje pulp tv wil kijken tenminste.
Jij hebt dan ook het volle recht om de Super(wo)man-PI als standaard in te stellen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit. Plus dat ik ook nog een man, twee kinderen, een groot huis, een grote tuin en een kapotte auto heb. Het is een wonder dat ik nog aan een normale nachtrust toekom.
Nee hoor. De gemiddelde werkende moeder heeft een vergelijkbaar levenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het volle recht om de Super(wo)man-PI als standaard in te stellen!
Dat wel, maar wat mij betreft mag jij dat met volle recht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. De gemiddelde werkende moeder heeft een vergelijkbaar leven
Dan nu maar!quote:
Eensch is!quote:
quote:Hey everyone!
I am coming in September to study Mathematics and Econometrics. I don't have a placement in Halls as I really don't like people.
If anyone else doesn't enjoy people then please could you contact me and we can arrange to live in a house? We can't ever speak to each other and guests are not permitted. However, I will happily share my toilet roll, as long as you provide some low acidic soap (my skin is very sensitive.)
Thank you.
Please don't add me on here, cheers.
Mogge.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Trusten, ga ook... een kwartier eerderEn dan pissen in een container
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |