abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101369640
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
pi_101369684
Ik heb 2x rabarbercompote gemaakt, maar ik vergis me steeds in de hoeveelheid suiker en dan is het nog veel te zuur ;( .

grmbl, smiley op de volgende regel...
Maar wel de fipo!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:28:03 #3
70532 loveli
N
pi_101369756
Sepo.
crap in = crap out
pi_101369790
Tripo
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101369815
Nog een keer dan haha.

Thx voor de tips & Ideeen. Ja het is echt een D. Denk ik zo haha. Je weet het nooit met zijn familie. Ik ga iig lekkere gezonde dingen, en hapjes kopen. Denk ook een soepie, kan je makkelijk invriezen. Wel 1tje zelf gemaakt he.. Lekkere groente/minestrone soep :9

Mehhh verhaal...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mixende_match op 30-08-2011 14:58:07 ]
~ Bonito La Risa ~
pi_101369881
rabarbercompote is echt heerlijk :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_101369929
Kan hij niet nog snel zo krijgen dat hij per maand betaalt M_M?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101370153
bah wat klote MM ;(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_101370168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Kan hij niet nog snel zo krijgen dat hij per maand betaalt M_M?
Nee, helaas. Het wordt automatisch vanaf geschreven.

Idd klote, net nu we er weer een beetje boven op kwamen..
~ Bonito La Risa ~
pi_101370270
Lening bij DUO voor verminderde rente en z.s.m. terugbetalen?
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:41:54 #11
70532 loveli
N
pi_101370284
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nee, helaas. Het wordt automatisch vanaf geschreven.

Idd klote, net nu we er weer een beetje boven op kwamen..
Collegegeld voor HBO kan toch in 5 termijnen?
crap in = crap out
pi_101370463
Financieel geblaat...

[ Bericht 95% gewijzigd door Mixende_match op 30-08-2011 14:57:45 ]
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:46:41 #13
70532 loveli
N
pi_101370507
Kan dat dan niet teruggedraaid worden zodat je vriend het zelf betaalt in 5 termijnen?
crap in = crap out
pi_101370755
Lullig dat het zo onverwacht komt maar ik begrijp het wel :@
pi_101370918
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef V1z0R het volgende:
Lullig dat het zo onverwacht komt maar ik begrijp het wel :@
Ja enigszins snappen wij het wel hoor, we wonen nu op ons zelf, dusja... Maar goed, ze hebben het niet aangegeven, en nooit gezegd dat hij het zelf moet gaan betalen als hij op zich zelf woont. Bij hun is het gewoon; de vervolg opleiding wordt door hun betaald.

Dus hij mailde zijn vader, dat hij zijn handtekening moest zetten in de bijlage, en opsturen, dan werd het er weer afgeschreven.. Zoals voorgaande 3 jaar..

Maarjaa, hij kan het wel betalen, maar dan zitten we weer een paar maanden in 't rood...

Trouwens... Op aan raden, van wie weet ik niet meer, maar heb venkelthee! c_/
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:01:48 #16
70532 loveli
N
pi_101371059
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Op aan raden, van wie weet ik niet meer, maar heb venkelthee! c_/
Zal ik wel weer geweest zijn ;)
Helpt het?
crap in = crap out
pi_101371084
Ik heb een edit gemist, maar kan zijn vader het niet voorschieten zodat jullie het in termijnen aan hém terugbetalen?

Venkelthee O+. Bij mij helpt het wel wat bij buikborrels :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101371277
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:02 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een edit gemist, maar kan zijn vader het niet voorschieten zodat jullie het in termijnen aan hém terugbetalen?

Venkelthee O+. Bij mij helpt het wel wat bij buikborrels :Y.
Nou, zijn vader wil dat ineens niet doen.. Heel vreemd..
Magoed, venkelthee :+ , net mijn eerste bakkie op. Ik kan amper lopen van de krampen, dus hoop dat het helpt :+
~ Bonito La Risa ~
pi_101371489
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:08 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nou, zijn vader wil dat ineens niet doen.. Heel vreemd..
Magoed, venkelthee :+ , net mijn eerste bakkie op. Ik kan amper lopen van de krampen, dus hoop dat het helpt :+
Ah, toch iets gemist dan. Ik dacht dat hij het eerst ook echt betaalde voor hem...
En sterkte met de buik!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:27:54 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101371949
Ah, rabarber! Heb net moes gemaakt:
Stelen wassen, schilletje eraf halen, in stukje snijden met aanhangend vocht heel langzaam laten komen totdat het uit elkaar valt.
Laten afkoelen en dan suiker of zoetstof erbij totdat je het lekker vind. Snufje kaneel is ook altijd wel lekker (heel klein beetje)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_101372281
Hoop dat het jullie niet teveel misère oplevert M_M! :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101372290
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah, toch iets gemist dan. Ik dacht dat hij het eerst ook echt betaalde voor hem...
En sterkte met de buik!
Thxx! ik denk leg het ff uit he ;)
Ook de rest thx!
~ Bonito La Risa ~
pi_101372371
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:

SPOILER
O+ *;
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:43:16 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101372565
Isa vroeg om een weegschaal toch? Bij de blokker is een Soehne weegschaal in de aanbieding, die zijn sowieso wel nauwkeurig...

V1 :)

M-M, beterschap met je buik..
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_101372764
Poffertjes! Op het werk :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:51:33 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101372871
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Poffertjes! Op het werk :P
*laat zich omscholen*

V1z0Rmans :D

Zo, net administratieve zut gedaan :7 Ik heb een beetje last van Engelsen-ontwijkend gedrag merk ik :+ Ik ben een artikeltje aan het herschrijven voor ze maar ben voortdurend andere dingen aan het doen :') Nog geen antwoord over juli oO< De adelaar vliegt noord. Code rood. Over en uit.

[ Bericht 25% gewijzigd door MariaEtcetera op 30-08-2011 16:01:24 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101373183
Hai. Wat een puinhoop vandaag. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_101373287
Zo! Een hele dag vergaderd en dingen voorbereid. Werken is leuk O+ Zo Martijn eens vragen wat hij wil eten; ik kan niks verzinnen :P
pi_101373357
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:00 schreef Ewelina het volgende:
Hai. Wat een puinhoop vandaag. :')
Als je zegt wat er is, kunnen we je advies geven, meeleven, doelgericht troosten of iets anders eventueel behulpzaams/nuttigs :)

Met alleen zo'n post kan ik zelf helaas helemaal niks.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:09:03 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101373509
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Een hele dag vergaderd en dingen voorbereid. Werken is leuk O+ Zo Martijn eens vragen wat hij wil eten; ik kan niks verzinnen :P
Maakt niet uit, zolang je het maar met een dorkfork eet! O+
pi_101373578
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maakt niet uit, zolang je het maar met een dorkfork eet! O+
Ik heb nog geen eigen dorkfork ;(
pi_101373717
Ik eet wortels. 2.
pi_101373752
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*laat zich omscholen*

V1z0Rmans :D

Zo, net administratieve zut gedaan :7 Ik heb een beetje last van Engelsen-ontwijkend gedrag merk ik :+ Ik ben een artikeltje aan het herschrijven voor ze maar ben voortdurend andere dingen aan het doen :') Nog geen antwoord over juli oO< De adelaar vliegt noord. Code rood. Over en uit.
Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101373796
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken. :P
Nou dat. Ik zou überhaupt niet meer werken, en eerst dat salaris willen hebben.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:17:59 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101373819
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb nog geen eigen dorkfork ;(
Dorkfork-knutsel-tiems!

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik weet :')
Fouten maken is dan nog 1 ding --> er als een muts over communiceren is een tweede :+ ):O
pi_101373844
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Soms heb je de luxe alleen niet om daar mee te dreigen! -O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101373876
Pfff ik heb mijn week niet. Dagen duren super lang en heb echt geen zin. Gelukkig in de avonden allemaal leuke dingen gepland.

Maria wanneer begin je eigenlijk met je baantje?
pi_101373882
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als je zegt wat er is, kunnen we je advies geven, meeleven, doelgericht troosten of iets anders eventueel behulpzaams/nuttigs :)

Met alleen zo'n post kan ik zelf helaas helemaal niks.
Oh, het gaat over m'n werk. _O-
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:21:07 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101373958
Beuh, vanaf vanavond 24 uur urine verzamelen en donderdag bloedprikken. Leuk zo'n noordelijk onderzoek :')

Ben mijn 2 vakantiekg weer kwijt.. Verbaas mij steeds dat ik zoveel kan eten en daarna met een paar dagen rustig en sporten het weer kwijt ben.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:21:39 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101373981
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Soms heb je de luxe alleen niet om daar mee te dreigen! -O-
Ja datte, gelukkig heb ik toch maar weinig uur om te maken, harhar :+ Al is het geheel dus niet zo goed voor mijn werkethos :') Normaliter doe ik dingen graag snel enzo :9 Nu niet zo oO<

Nouja morgen ofzo maar weer even een mailtje opzetten naar mijn contactpersoon... Nog even nadenken over de appropriate balans tussen boos en teleurgesteld :') :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Perruche het volgende:
Pfff ik heb mijn week niet. Dagen duren super lang en heb echt geen zin. Gelukkig in de avonden allemaal leuke dingen gepland.

Maria wanneer begin je eigenlijk met je baantje?
Awww :* Tijd voor vakantie-voorpret! :Y
Ik heb geen idee! De mevroi zou vandaag meer info krijgen en dat dan uitwerken en aan mij laten weten.
pi_101374244
Coco en Maria :D *;

SPOILER
pi_101374279
Aloha!

Wat een sufferds zijn die Engelsen toch, Maria. Ik zou echt nooit in zo'n land vol sufferds willen wonen :P En geen salaris is niet echt stimulans om te werken!

SPOILER
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:34:17 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101374482
:D !

SPOILER
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:36:22 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101374570
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef anna82 het volgende:
Aloha!

Wat een sufferds zijn die Engelsen toch, Maria. Ik zou echt nooit in zo'n land vol sufferds willen wonen :P En geen salaris is niet echt stimulans om te werken!

SPOILER
Goed gedaan Annaface! *O*

Inappropriate generalisation ftw B-) :+
pi_101374573
:D _O-
pi_101374602
haha maria, ik ben slaapzakken aan het kijken :P die moeten we 1 meenemen! Woggen hurray :D

Anna _O- wat een reacties, maarv *O* gefeliciteerd!!!!
pi_101374784
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa vroeg om een weegschaal toch? Bij de blokker is een Soehne weegschaal in de aanbieding, die zijn sowieso wel nauwkeurig...

V1 :)

M-M, beterschap met je buik..
Dank voor de tip! O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:03:15 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101375755
Heb vanmiddag vers allinsonbrood gehaald, heerlijk!
Waar is Blurred eigenlijk?
pi_101375765
hoi! weer!

Ik heb foto's gebewerkt van toen mijn mams en tante hier waren O+ *O*
en nog wat 'oudjes' van ons tripje door de Moors O+

op www.faithy.nl/photo.html zijn ze te 'bewonderen' :P

[ Bericht 20% gewijzigd door motorbloempje op 30-08-2011 17:41:36 ]
Ja doei.
pi_101377105
Hier ook een soenhle, die scheelt amper met die van de huisarts (1 ons) en die van de consulent (3 ons) . De dieetiste heeft een weegschaal die veel meer afwijkt, maar dat schijnt taktiek te zijn, ze vind dat ik uit moet gaan van mijn eigen weegschaal omdat ik daar 3x per week straks op ga. Die 3x is in overleg met mij (ik zou elke dag willen, maar das niet zo goed) en 1x per week vind ik te weinig. Nu ga ik op maandag (na het weekend) woensdag en vrijdag of zaterdag.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:46:51 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101377412
Scones met jam en cream :9~ Ik wil het :9~
pi_101377463
:D ik heb geen weegschaal!
Ik zit we'll in de trien.:
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:48:59 #53
70532 loveli
N
pi_101377488
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:48 schreef Perruche het volgende:
:D ik heb geen weegschaal!
Ik zit we'll in de trien.:
Proost meid.
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:49:05 #54
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101377492
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnom lekker!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101377619
@ li: ja het is moeilijk om fok-verslaafd te zijn en te willen typen met je mobiel!

En editten gaat ook niet ;(
pi_101377658
Net mijn laatste shake van de dag weg gewerkt (lekker hoor :D) en nu nog maar 1 dag echt CB-en en dan AFBOUWEN :D
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101377660
* Perruche zwaait naar phaidra vanuit de trein :W
pi_101377810
Thuis!
Werd gebeld, raak ik meteen helemaal in de stress dat ik dan denk dat ik vergeten ben dat ik dienst heb ofzo :') :') wat natuurlijk niet was!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:58:48 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101377850
:O
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:59:43 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101377878
quote:
Ik had het vandaag *).

En ik zit nu ook in de 'trien' :+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_101377897
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef Perruche het volgende:
Zag je Phaidra? :D

Of mis ik iets? Of ben je in Hoofddorp? Oh, nu willikhetweten!!!!

Geen zin in boodschappen doen en vriendje heeft geen zin om gezellig mee te gaan /lui
pi_101377911
quote:
:9 :9
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:01:01 #63
70532 loveli
N
pi_101377916
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zag je Phaidra? :D

Of mis ik iets? Of ben je in Hoofddorp? Oh, nu willikhetweten!!!!

Geen zin in boodschappen doen en vriendje heeft geen zin om gezellig mee te gaan /lui
Etentje omnieuwe baan te vieren?
crap in = crap out
pi_101378030
quote:
Je had de helft van mij mogen hebben vorige week, want ik kreeg 't niet weg :+
Ja doei.
pi_101378043
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Etentje omnieuwe baan te vieren?
Optie!

Alleen loopt hij net de deur uit voor zijn hardloop-routine. Ik schop mezelf wel even van de bank af.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:06:01 #66
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101378076
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Optie!

Alleen loopt hij net de deur uit voor zijn hardloop-routine. Ik schop mezelf wel even van de bank af.
www.thuisbezorgd.nl
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101378081
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

http://www.bol.com/nl/p/n(...)004467166/index.html

Toevoeging aan het boek: "niet opgegeten scones met jam en cream" :'(
pi_101378092
quote:
:*
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:09:59 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101378214
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Now she tells me! ;(
pi_101378226
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef Perruche het volgende:
Ik ben ook benieuwd! Ik gok zo dat je in de trein van Zuid naar Leiden zat van 42? Die komt nl. rond tijdstip van post langs H'dorp. Ik heb een trein later, was weer eens laat :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101378295
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Now she tells me! ;(
René heeft 't wel opgegeten :P en m'n moeder heeft ook nog wat op! :)

Even posen:

O+ O+
Ja doei.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:14:16 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101378347
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

bij mijn vorige werk kreeg ik mijn salaris standaard te laat. Teken aan de wand :')
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:16:20 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101378419
Morgen gaan we naar huis en ik durf niet. Ben bang dat de remmen het niet meer zullen doen of de auto ontploft onderweg ofzo. Kutgevoel, bang zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:18:45 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101378512
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Morgen gaan we naar huis en ik durf niet. Ben bang dat de remmen het niet meer zullen doen of de auto ontploft onderweg ofzo. Kutgevoel, bang zijn.
Ik heb iets gemist geloof ik...?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_101378536
quote:
In het uiterste geval, een ding met een trekhaak huren?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:19:48 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101378548
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb iets gemist geloof ik...?
Auto isa deze vakantie al 2 keer met pech in de garage beland.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:21:02 #77
70532 loveli
N
pi_101378584
quote:
Snel all risk verzekeren voor je vertrekt zodat je uitbetaald krijgt als 'ie ontploft ;) En niet bang zijn, want juist op die momenten dat het misloopt ben jij op je best. Daarom heb je ook van je vakantie genoten ondanks dingen die mis gingen, omdat je een lastige situatie kunt redden. Frau Direktorin.
crap in = crap out
pi_101378642
Anna ik was met de trein in hoofddorp ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:22:55 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101378648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Snel all risk verzekeren voor je vertrekt zodat je uitbetaald krijgt als 'ie ontploft ;) En niet bang zijn, want juist op die momenten dat het misloopt ben jij op je best. Daarom heb je ook van je vakantie genoten ondanks dingen die mis gingen, omdat je een lastige situatie kunt redden. Frau Direktorin.
O+
quote:
Succes, Tink! :* Laatste check-up voor je weggaat? Als ie al 2x in de garage is geweest lijkt me dat er niks ernstigs meer mis mee kan wezen!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:26:22 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101378760
Auto's ontploffen alleen in zeh movies.
Niet meer actief op Fok!
pi_101378957
Geweldig, precies als ik naar de sportschool ga begint het te regenen :')

Nou, het heeft nog 10 minuten om droog te worden *kijkt boos naar de regen* :(
Ja doei.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:34:19 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379049
Zit ik in dieetclub te posten, denkende dat het slank is :'). Ik kijk meestal naar wie de lapo heeft in een topic en als dat een slankie is gaat er nog wel eens wat mis.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:38:11 #83
70532 loveli
N
pi_101379188
Oi, waar is de rel?
crap in = crap out
pi_101379261
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Zit ik in dieetclub te posten, denkende dat het slank is :'). Ik kijk meestal naar wie de lapo heeft in een topic en als dat een slankie is gaat er nog wel eens wat mis.
Sorry! :o Maar ik moest gewoon even reageren :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:44:26 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef loveli het volgende:
Oi, waar is de rel?
geen rel. Start er één >:)
Niet meer actief op Fok!
pi_101379461
De postbode is geweest met een pakketje, maar ik heb niks besteld en ik kan t pas vrijdag ophalen :( het is van een parfumerie
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:45:39 #87
70532 loveli
N
pi_101379466
Even in F&F vertellen dat er ook nog een poolvos in m'n donzen winterjas verwerkt zit O+

Of dat ik zwanger ben en nu m'n kat kwijt wil :')
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:46:21 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379494
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef loveli het volgende:
Even in F&F vertellen dat er ook nog een poolvos in m'n donzen winterjas verwerkt zit O+
^O^
Niet meer actief op Fok!
pi_101379502
:W weer terug uit Stockholm. Paspoort aangevraagd, leuk gelunched, en daarna hard gewerkt. Nu moe en hongerig!

Lijstje:

O: havermout met aardbeien
T: kaasbroodje
B: minstens 7 km. wandelen
L: spinazie/feta punt hartige taart, banaan
T: capuccino x2 1x chocoladekoekje
T: knackebrod met roomkaas x2
D: pizza margherita (met volkorenbodem, zelfgemaakt)
T: stukje chocola?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:47:32 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef loveli het volgende:

Of dat ik zwanger ben en nu m'n kat kwijt wil :')
in oud valt ook vast wel wat te rellen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_101379556
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

in oud valt ook vast wel wat te rellen :P.
Open een topic met de titel 'Vrezen voor het tweede streepje'.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:48:06 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379557
Heeft ie geen moves gemaakt, jag?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:48:38 #93
70532 loveli
N
pi_101379579
Heb niet eens zin om te rellen :{
crap in = crap out
pi_101379645
Of in LIF zeggen dat je in 10 dagen 15 kilo kwijt wilt :+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:51:03 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101379678
De lunch was dus wel prima, Jätje? *O*
Lekker lijstje, al is ie misschien wel ietsje té lekker :P

Loveli: rel beginnen in slankietopique: 'vis is geen optie' :o

Lijstje ook? Beetje gespreid gegeten ivm late D (vriendje is pas om 8 uur thuis).

O: twee sneetjes met ham en kaas
T: slok vieze smoothie, de rest weggemikt
L: snee brood met champignon-paté
T: snee brood met ananassmeerkaas
T: katjang pedis
D: andijviestamp met halve slavink en wat spekjes
T: glas limo
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:51:29 #96
70532 loveli
N
pi_101379691
Geen zin in. Eerst ff een pak ontbijtkoek met BlueBand eten.
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:51:50 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101379704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
O+ :( O+
pi_101379775
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Heeft ie geen moves gemaakt, jag?
nah. We hebben leuk over werk en de wereld enzo gekletst.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:53:39 #99
70532 loveli
N
pi_101379786
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nah. We hebben leuk over werk en de wereld enzo gekletst.
Bummer.
crap in = crap out
pi_101379807
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

Lijstje ook? Beetje gespreid gegeten ivm late D (vriendje is pas om 8 uur thuis).

ik vind het nog wat weinig! En mijn lijstje is wat aan de ruime kant, ja. Wel lekker!
pi_101379811
quote:
Weet je wel wat je je lijf aandoet! :o
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:56:39 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101379925
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind het nog wat weinig! En mijn lijstje is wat aan de ruime kant, ja. Wel lekker!
Ik heb ook voortdurend het idee dat ik iets vergeet! En jahoor, mijn trots, mijn wortels! Tikt qua hoeveelheid niet zo aan, maar wel qua slankie-approved-groenten-whoopteedoo :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

T: worteltjes!
B-)
pi_101379986
ik moet morgen naar de tandarts, en nu doen al m'n tanden zeer....
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:58:21 #104
70532 loveli
N
pi_101379993
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weet je wel wat je je lijf aandoet! :o
Om te huilen he?
crap in = crap out
pi_101380049
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:58 schreef loveli het volgende:

Om te huilen he?
De tranen liepen me over mijn wangen :Y
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:59:51 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101380060
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

[..]

Succes, Tink! :* Laatste check-up voor je weggaat? Als ie al 2x in de garage is geweest lijkt me dat er niks ernstigs meer mis mee kan wezen!
ojawel hoor. Lichtje brandt al (koelvloeistof) en uitlaat rammelt alweer.

Nouja, we zullen wel thuiskomen ofzo.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:01:24 #107
70532 loveli
N
pi_101380120
Zonder uitlaat rijdt 'ie ook prima hoor. Zonder koelvloeistof iets minder over die afstand :+
crap in = crap out
pi_101380124
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ojawel hoor. Lichtje brandt al (koelvloeistof) en uitlaat rammelt alweer.

Nouja, we zullen wel thuiskomen ofzo.
koelvloeistof bijvullen, uitlaat vastbinden, en op de rechterbaan blijven rijden!

zat je nu in Italie? Voorzichtig morgen he!
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:02:09 #109
70532 loveli
N
pi_101380165
Niet vastbinden met een spanband ofzo. Dat smelt en gaat roken enzo.
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:03:21 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101380225
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Om te huilen he?
Happy-creepy healthy food!
pi_101380235
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
Niet vastbinden met een spanband ofzo. Dat smelt en gaat roken enzo.
ijzerdraad!
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:03:35 #113
70532 loveli
N
pi_101380243
_O-
crap in = crap out
pi_101380373
1) ik eet havermout ook met zout. Ik vind jullie bedenksels mat bananen, appels, suiker en kaneel maar viezig klinken.

2) had iemand commentaar op het eten van een hele ontbijtkoek? Hmm }:| ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_101380399
Een echt potje huilen zou me goed doen denk ik. Maar het lukt niet
pi_101380446
quote:
We proppen er morgen wel vis in.
No worries. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101380464
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Brocco_Li het volgende:
Gewoon die regels over ontbijtkoek nog eens lezen :Y

En verder :*
pi_101380535
Zo naar yoga :)
pi_101380809
lijst
• 5 km hardlopen
• 250 ml yoghurt, 70 gr muesli
• 3 roggebroodjes pindakaas
• 8 minitomaatjes
• 2 minikomkommers
• 1 banaan
• 4 boterhammen & beleg
• 1 appel
• 2 princekoeken
• 1 roggebroodje pindakaas
• 1 stronk witlof
• 1 port
avondeten:
• 1 eetlepel aardappelpuree, 3 ons rode kool met appel, 150 gr gekookte broccoli, bloemsausje
• toe: chocoladecustardpudding met geprakte banaan & rozijnen
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:19:38 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101381022
quote:
Hier, een stapeltje babypanda's O+ Geen idee hoe die heten, en ze 'kleine panda's' noemen zorgt voor verdere verwarring :+

pi_101381189
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hier, een stapeltje babypanda's O+ Geen idee hoe die heten, en ze 'kleine panda's' noemen zorgt voor verdere verwarring :+

[ afbeelding ]
Pandajongen. Bruikbaar voor alle beestachtigen. Hoe moeilijk kan het zijn :D?
pi_101381227
Tx O+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:25:54 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101381355
Dag lijstje
o. Halve ciabatta met.smeerkaas en jam + half koffiebroodje
l. Geweldige pasta gorgonzola, gemengde salade, glas witte wijn, chocoladetoetje, espresso
d. Brood met ham, tomaat, ui en kaas, 2 aperol met prosecco

Overigens ben ik volgens mij zeker 2 kilo afgevallen.
pi_101381433
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar baby panda klinkt zoveel liever. O+
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:27:11 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101381440
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat klinkt helemaal niet zo leuk! _O- En non-specific, I might add :+

Ik had ze ook 'een stapeltje recentelijk geworpen zoogdieren' kunnen noemen :+
pi_101381480
Baby bamboeberen?

Stapeltje :') _O-
pi_101381777
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar baby panda klinkt zoveel liever. O+
Ga jij jongen werpen nadat je gedekt bent en drachtig geworden?
pi_101381821
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat klinkt helemaal niet zo leuk! _O- En non-specific, I might add :+

Ik had ze ook 'een stapeltje recentelijk geworpen zoogdieren' kunnen noemen :+
Hoe kan pandajong nou niet specifiek zijn?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:40:01 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101382074
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zeg dat af en toe wel :D "Jamaar *insert naam* heeft al geworpen", oids :+ Ik heb onconventionele humor :')

quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe kan pandajong nou niet specifiek zijn?
Ja het is het ook wel, maar het klinkt niet leuk :')
We kunnen het ook hebben over Ailuropoda melanoleuca-infantibus oids :9

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 30-08-2011 19:45:07 ]
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:44:45 #130
70532 loveli
N
pi_101382266
Of over hamsters. Gerookte zalmfilet, 2 halen 1 betalen.
crap in = crap out
pi_101382323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit? :) Ik begrijp dat het wenselijk is om redelijk normale zinnen te produceren en volgens mij doet iedereen dat ook wel, maar of je nu pandajong of baby panda zegt; lekker boeiend. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef loveli het volgende:
Die was ik nog vergeten!
Nouja, van de week dan maar. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:46:49 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101382365
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef loveli het volgende:
Panda-hamsters! O+
pi_101382423
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Panda-hamsters! O+
[ afbeelding ]
Ik heb ooit zo'n soort hamster gehad!
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:48:16 #134
70532 loveli
N
pi_101382431
Ik heb een hekel aan ahmsters.
crap in = crap out
pi_101382526

Like a boss! _O_
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:51:26 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101382576
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Like a boss! _O_
Damn! _O-
pi_101382682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Like a boss! _O_
Hahahaha _O-
pi_101382761
:D :'( :D
pi_101383078
Die Sooty! :D
Doe wat je niet durft.
pi_101383136
Ik las ontbijtkoek ;(

O+ spinnen O+

O+ O+ auto verkocht O+ O+

:9 maiskolfjes uit de oven :9

en straks een beetje pasta met rode pesto, basilicum en grrrrrrrrroente :9
Ja doei.
pi_101383216
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Panda-hamsters! O+
[ afbeelding ]
hey das mijn Koe !!!!
pi_101383435
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit? :) Ik begrijp dat het wenselijk is om redelijk normale zinnen te produceren en volgens mij doet iedereen dat ook wel, maar of je nu pandajong of baby panda zegt; lekker boeiend. :)

Het maakt mij wel uit. Ik hou niet van antropomorfisme. Van die mensen die babyschaapje koesiekoesiekroelaaahschattiekoediekoedie kirren en peterselie in hun oren stoppen als het over vleeseten gaat. En ja, dat hangt samen.

Maar ik kan ook best een plaatje van een geroosterde cavia posten als dat beter valt.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:13:13 #143
70532 loveli
N
pi_101383496
Als het maar geen geroosterde caviababy is.
crap in = crap out
pi_101383597
Plaatjes van geroosterde baby zijn er ook wel. Kan er eigenlijk wel bij. Plaatje geroosterde baby, plaatje geroosterd hamsterjong, zoek de tien verschillen.
pi_101384207
Haha sooty! En ik ben ook zo'n koetsiekoetsiepersoon, sorry :P.

Net heerlijk lesje poweryoga gehad, ga zaterdag meteen weer. Nu even lekker topchef terugkijken op de bank met citroenthee. :)
pi_101384411

I want!

En ze hebben ze in mijn maat! Zo'n toffe winkel met schoenen voor vrouwen in grote maten. Als ik weer in NL ben maar eens heen...
pi_101384788
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Het maakt mij wel uit. Ik hou niet van antropomorfisme. Van die mensen die babyschaapje koesiekoesiekroelaaahschattiekoediekoedie kirren en peterselie in hun oren stoppen als het over vleeseten gaat. En ja, dat hangt samen.

Maar ik kan ook best een plaatje van een geroosterde cavia posten als dat beter valt.
Cuy! Best lekker, maar de compleet geroosterde exemplaren met een plank van kont tot mond vond ik toch wat verontrustend.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:44:08 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101384930
Oh, ik ben zo erg met m'n katten; sigme moet mij maar niet bezig zien dan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_101385030
Of mijn moeder met de hond oO<

Kaaskoek 2 staat in de oven. Hij had er al een uur in gestaan, maar hij wiebelde nog. Dus nu nog 15 minuten nabakken. Volgens mij wordt ie qua vulling lekkerder dan de eerste, korst moet ik nog zien.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_101385067
Recept syrena .......... mag ik dat alsjeheelergblief ? Kaaskoek klinkt momenteel echt om te watertanden als kaasfreak die nog 2 weken geen kaas mag
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:47:52 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101385101
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Cuy! Best lekker, maar de compleet geroosterde exemplaren met een plank van kont tot mond vond ik toch wat verontrustend.
Ja, bij cuy kun je er iig zeker van zijn dat je er niet omheen kunt dat wat je eet ooit een levend beestje was :') Ik heb het nog nooit gegeten, maar zus wel en heb de foto mogen zien :+

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 30-08-2011 20:59:44 ]
pi_101385253
:W Anna! Details :D ;)

Dermatoloog vindt mijn klachten vaag.Ik ben geen hobbel de bobbel lipoedeem maar heb wel de pijn...
Doorverwijzing huidtherapeut.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_101385257
Koek is uit oven, korst is lekker :9 nu wachten tot ie afkoelt >:O
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_101385418
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Muks het volgende:
Recept syrena .......... mag ik dat alsjeheelergblief ? Kaaskoek klinkt momenteel echt om te watertanden als kaasfreak die nog 2 weken geen kaas mag
Het is Käsekuchen, uit Duitsland. Met kwark :Y)
Vandaag voor de lol geteld hoeveel kcals een hele taart bevat adhv de ingredienten, kwam uit rond de 3500 oO<

http://www.smulweb.nl/recepten/1136935/Echte-duitse-kasekuchen
pi_101385681
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

<censuur>

Wàt voor beest?
pi_101385708
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
:W Anna! Details :D ;)

Dermatoloog vindt mijn klachten vaag.Ik ben geen hobbel de bobbel lipoedeem maar heb wel de pijn...
Doorverwijzing huidtherapeut.
:W Wil je ook nog mijn pincode? :D

Maar de oedeem-therapie werkte? Gaan ze nu verder kijken?
pi_101385710
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het is Käsekuchen, uit Duitsland. Met kwark :Y)
Vandaag voor de lol geteld hoeveel kcals een hele taart bevat adhv de ingredienten, kwam uit rond de 3500 oO<

http://www.smulweb.nl/recepten/1136935/Echte-duitse-kasekuchen
Crisis.... dat is per punt ook nog aanzienlijk. Is mijn recept (met 1 blaadje hartigetaartdeeg, huttencase en oude 30+ kaas ) toch iets gezonder ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:00:49 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101385874
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Wàt voor beest?
Levende beestjes, verders niks oO< Nothing to see enzulks. oO<

Mijn multitask-modus staat uit :{
pi_101385893
Voor wat calorie-armere kaas kan ik de magere feta van harte aanbevelen:

Ik prak de blokjes met een handje gesnipperde kruiden en vul hiermee minipaprika's.
pi_101385974
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Levende beestjes, verders niks oO< Nothing to see enzulks. oO<

Mijn multitask-modus staat uit :{
M'n citaat is gekuisd!
pi_101386020
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Ik prak de blokjes met een handje gesnipperde kruiden en vul hiermee minipaprika's.
klinkt goed !! Ga ik ook eens maken
pi_101386023
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

:W Wil je ook nog mijn pincode? :D

Maar de oedeem-therapie werkte? Gaan ze nu verder kijken?
Ehh loont dat?

Mja ze wilde dat ik daarmee stop tot de huidtherapeut goed gekeken heeft dus on hold :)
pi_101386085
quote:
wissel ff een paar keer van pil, word je vanzelf wel labiel van :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101386343
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

da's geen feta, da's nepfeta.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101386349
Ach, zo laat alweer. Morgen om 5 uur weer pissen.
'truste slankies!
pi_101386391
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

da's geen feta, da's nepfeta.
Dat is veruit de meeste supermarktfeta. Maar deze is best lekker, zeker als vulling van hapjes.
pi_101386486
Maria, waarom bel je die Engelsen niet gewoon? Je wil wat gedaan krijgen....en dan ga je maar mailen :') En als het niet gaat lukt ga je weer mailen. Vergeet je de caps lock niet aan te zetten :') ;)

Met bellen bereik je vaak meer, ben je een persoon ipv alleen een naam. Bouw je relaties etc.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:13:47 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101386652
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:08 schreef sigme het volgende:
Ach, zo laat alweer. Morgen om 5 uur weer pissen.
'truste slankies!
Trusten, ga ook... een kwartier eerder :') En dan pissen in een container :')
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:14:23 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101386690
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef _aurum_ het volgende:
Maria, waarom bel je die Engelsen niet gewoon? Je wil wat gedaan krijgen....en dan ga je maar mailen :') En als het niet gaat lukt ga je weer mailen. Vergeet je de caps lock niet aan te zetten :') ;)

Met bellen bereik je vaak meer, ben je een persoon ipv alleen een naam. Bouw je relaties etc.
Ik mail nu iemand anders. En nou, eigenlijk heeft dat 2 redenen:
1. Bellen naar het buitenland ies doer :')
2. Ik ben niet zo goed in assertief zijn :') Sad but true. Het is al heel wat dat ik nu een vrij 'harde' mail eruit weet te persen (heb hem al ongeveer klaar staan :+ ), maar ik háát bellen en word er onzekerig van. Het is vast sneller etcetera, maar als ik mail kan tenminste nadenken over hoe ik dingen verwoord.

Ik ken de persoon die ik mail trouwens wel, ik heb daar ook even gewerkt en hij had me aangenomen en mijn 'laten-we-gaan-freelancen'-gesprek gevoerd.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:19:02 #170
70532 loveli
N
pi_101386980
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oefenen met kort en krachtig je punt maken.
quote:
2. Ik ben niet zo goed in assertief zijn :')
Oefenen.

Je zult jezelf later dankbaar zijn als je nu oefent.
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:21:05 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101387094
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Oefenen met kort en krachtig je punt maken.

[..]

Oefenen.

Je zult jezelf later dankbaar zijn als je nu oefent.
Deze mail sturen is voor mij al oefenen oO< :') Babysteps at a time. Ik moet eerst maar eens leren een normaal gesprek te voeren zonder nerveus gegiechel :')
pi_101387143
Babysteps FTW *O*
pi_101387204
De moeder van Qwea:

Ja doei.
pi_101387289
Zo, lekker D gegeten met gepofte aardappelen, zalm & champignons :s)

Verder gaan wij vanaf vandaag iedere avond een half uurtje opruimen. Dat klinkt als niks, maar ehrm, voor ons is het dus heel wat :+

Stond ervan te kijken hoe lang zo'n half uur duurt & hoeveel je gedaan krijgt dan :D
pi_101387396
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Deze mail sturen is voor mij al oefenen oO< :') Babysteps at a time. Ik moet eerst maar eens leren een normaal gesprek te voeren zonder nerveus gegiechel :')
Goed zo :Y En dan de volgende keer bellen. Hoef je niet meteen boos :( te zijn en van alles te eisen, maar gewoon eens rustig informeren naar het hoe & wat.

Assertief zijn kan ook zonder meteen een biatch te hoeven zijn :)
pi_101387541
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

You're doing great! ^O^
pi_101387625
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik mail nu iemand anders. En nou, eigenlijk heeft dat 2 redenen:
2. Ik ben niet zo goed in assertief zijn :') Sad but true. Het is al heel wat dat ik nu een vrij 'harde' mail eruit weet te persen (heb hem al ongeveer klaar staan :+ ), maar ik háát bellen en word er onzekerig van. Het is vast sneller etcetera, maar als ik mail kan tenminste nadenken over hoe ik dingen verwoord.

Ik ken de persoon die ik mail trouwens wel, ik heb daar ook even gewerkt en hij had me aangenomen en mijn 'laten-we-gaan-freelancen'-gesprek gevoerd.
niet met skype! En ik snap het wel, maar bellen krijg je zaken gedaan. Van te voren je punten op papier zetten, dat kan wel eens helpen...
pi_101387858
Goede avond!

Mijn lijstje van vandaag:
O: koffie verkeerd met beetje suiker + smoothie (magere yoghurt, blauwe bessen, banaan)
L: 4 volkorenboterhammen met vache qui rit
T: 2 volkorenboterhammen met chocopasta
T: koffie verkeerd met beetje suiker
T: druiven + gekookt ei
D: hutspot + groenteballetjes
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:34:32 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101387951
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

niet met skype! En ik snap het wel, maar bellen krijg je zaken gedaan. Van te voren je punten op papier zetten, dat kan wel eens helpen...
True, dat doe ik ook met andere telefoongesprekken omdat ik anders gegarandeerd dingen vergeet aan te stippen :D Laatst nog toen ik de dokter belde _O-

Maar ik heb denk ik een goede mail gefixt nu, tevens met dank aan mijn externe hulplijnen :Y Nog één keer zo proberen dan... En ja, ik ben eigenwijs :') Maar ik ken mezelf.
pi_101388085
Gawd, meld! Moest nog vragen of de derma naar mijn moedervlekken wilde kijken,mislukt.

Coco je doet nog meer met een lijstje vooraf, ik verbaas me erover hoeveel ik in 1 dag kan doen.
pi_101388194
Spuit 11 meldt zich voor Maria! *O* ik werd even gebeld tussendoor :D

Bellen naar het buitenland is helemaal niet duur. Of heb je alleen een mobiele telefoon? :?
Dan nog steeds, je kunt toch ook met Skype bellen?

En verder is het een kwestie van een gesprek goed voorbereiden. Weten wat je wilt zeggen. En in dit geval al helemaal makkelijk, want zij zijn in gebreke en zullen al stotterend hun excuses aan jou moeten aanbieden. *)
Doe wat je niet durft.
pi_101388236
Bellen is ook stom Maria! Ik heb dat ook, dat ik me veel beter schriftelijk kan uitdrukken. Als ik bel bedenk ik me later nog allemaal dingen die ik wilde zeggen. Dingen op papier zetten is wel een goed idee denk ik.
pi_101388329
Zou bijna zeggen doe me een telefoonnummer maarben bang dat je dan wellicht geen werk meer hebt :+
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:41:38 #184
70532 loveli
N
pi_101388375
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
Zou bijna zeggen doe me een telefoonnummer maarben bang dat je dan wellicht geen werk meer hebt :+
Ben je zo'n terrier?
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:43:14 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101388460
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben je zo'n terrier?
Ze heeft ook al een keer voor mij gebeld met de monsters van het UWV O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_101388602
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
Gawd, meld! Moest nog vragen of de derma naar mijn moedervlekken wilde kijken,mislukt.

Coco je doet nog meer met een lijstje vooraf, ik verbaas me erover hoeveel ik in 1 dag kan doen.
Ik denk dat we dat gaan doen zodra alles in orde is (op dit moment zijn we meer een achterstand weg aan het werken :+ )

Wat we net hebben gedaan:

• glas in glasbak
• afwas
• was in machine
• ramen gelapt (beneden)
• wc gepoetst
• oud papier weg
• algemene zooi aan de kant

Wil een lijstje gaan maken die we dan wekelijks kunnen afvinken of als leidraad kunnen gebruiken ofzo. We hebben gewoon structuur nodig :)
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:50:20 #187
70532 loveli
N
pi_101388847
Het peggyschema?
crap in = crap out
pi_101388862
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben je zo'n terrier?
Laten we het erop houden dat ik behoorlijk vasthoudend ben ja en de gemiddelde vrouw tegen de schenen trap.
Niet zo subtiel en recht op het doel af.
Oh en als m'n benen zeer doen dan heb ik nog minder tijd om dat doel te bereiken O-)
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:51:34 #189
70532 loveli
N
pi_101388921
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef loveli het volgende:
Het peggyschema?
Huishouden volgens schema #4
Of flylady.
crap in = crap out
pi_101389020
quote:
Sink shinen :')
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:54:28 #191
70532 loveli
N
pi_101389076
My sink ain't shiny :@
crap in = crap out
pi_101389115
Zaterdags eten maken voor zowat de hele week scheelde mij al gigantisch in tijd! :Y
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:55:27 #193
70532 loveli
N
pi_101389142
Een week macaroni scheelde je ongetwijfeld ook een paar broekmaten?
crap in = crap out
pi_101389153
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef V1z0R het volgende:
Zaterdags eten maken voor zowat de hele week scheelde mij al gigantisch in tijd! :Y
Vries vullen?
pi_101389183
quote:
Ben het eens door aan het lezen :)
pi_101389405
Loveli :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vries vullen?
Yup! Alleen kon de spinaziesalade wel tot donderdag in de koelkast, kipfilet voor de zo.-wo. ook :)
pi_101389426
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sink shinen :')
:D Iedere dag je sink shinen lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de levensduur ervan. Die dagelijkse opdrachten werken wel bij mij trouwens. Heb me er een tijdje aan gehouden en toen was het hier wel een stuk opgeruimder. Nu is het weer een puinzooi :'( .
pi_101389476
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

:D Iedere dag je sink shinen lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor de levensduur ervan. Die dagelijkse opdrachten werken wel bij mij trouwens. Heb me er een tijdje aan gehouden en toen was het hier wel een stuk opgeruimder. Nu is het weer een puinzooi :'( .
Puinzooi? Durf te wedden dat het best meevalt. Pics?
pi_101389532
Ma. Strijken
Wo. Stofzuigen, dweilen en afstoffen
Za. Was doen

En gewoon als je opstaat en er ligt rommel, meenemen en weggooien :P

Coco :D
pi_101389686
Hmmmzzz alleen kledingopruimen is een drama.
pi_101389710
Liever niet :P . Ik kijk op het moment tegen een de afwas van 2 dagen aan, die ik eigenlijk nog wil wegwerken vandaag en mijn gewassen kleding ligt in een grote berg op de grond. Gelukkig is mijn vloer wel schoon :D .
pi_101389737
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:02 schreef V1z0R het volgende:

En gewoon als je opstaat en er ligt rommel, meenemen en weggooien :P

Wat netjes op die foto :)

Ik heb je quote trouwens aangepast zodat 'ie bij mij past :')
pi_101389762
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef mille-feuille het volgende:
Liever niet :P . Ik kijk op het moment tegen een de afwas van 2 dagen aan, die ik eigenlijk nog wil wegwerken vandaag en mijn gewassen kleding ligt in een grote berg op de grond. Gelukkig is mijn vloer wel schoon :D .
Seriously, tot nu toe wint niemand het van mijn puinzooimaakskills :')
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:06:23 #204
70532 loveli
N
pi_101389777
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef mille-feuille het volgende:
Twee dagen? Heb je te weinig serviesgoed?
crap in = crap out
pi_101389805
Eerste studiedag zit er weer op :o was wel weer even wennen.
Vanaf nu moet ik weer elke dag op en neer naar Den Bosch, le sigh }:| :')

O: yoghurt met weetabix en lijnzaad
T: appel, nectarine
L: boterham kipfilet, boterham appelstroop, glas melk
T: boterham kipfilet, 2 wortels
D: krieltjes, tartaar, sperziebonen
S: 15 min armen, 45 min hardlopen
T: kwark met whey, volkoren cracker

[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 30-08-2011 23:20:22 ]
pi_101389861
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze heeft ook al een keer voor mij gebeld met de monsters van het UWV O+.
nu we het daarover hebben, ben jij al a/h oefenen met bellen? :)
pi_101389894
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Twee dagen? Heb je te weinig serviesgoed?
Had dit weekend alle afwas weggewerkt en was van plan om het deze week bij te houden. Tot nu toe heb ik gefaald :'( .
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:10:13 #208
70532 loveli
N
pi_101389986
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nu we het daarover hebben, ben jij al a/h oefenen met bellen? :)
Ze is aan het oefenen met luisteren :Y
crap in = crap out
pi_101390031
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Had dit weekend alle afwas weggewerkt en was van plan om het deze week bij te houden. Tot nu toe heb ik gefaald :'( .
Ik zie nog mogelijkheden vanavond!
Doe wat je niet durft.
pi_101390037
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

_O- het is maar goed dat ik niet alleen hier woon want anders :N
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:11:22 #211
70532 loveli
N
pi_101390054
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Jij bruut.
crap in = crap out
pi_101390073
Siral, kwark en whey is een nutteloze combo. Kwark is trage eiwitten en whey is snel. Waarom die combo?
pi_101390191
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef _aurum_ het volgende:
Siral, kwark en whey is een nutteloze combo. Kwark is trage eiwitten en whey is snel. Waarom die combo?
Euh geen idee, mn pa zij dat ik dat makkelijk kon pakken als ik hard gesport had? :+ Of met melk of yoghurt.
Maar ik eet liever kwark dan, dat vult meer, en ik vind het lekkerder.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:14:35 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101390207
Nog even over het bellen... Het feit dat je aan de telefoon hangt is vaak al voldoende. Begin met de zin: ik belde eigenlijk om te informeren waar mijn geld blijft. Je hebt daarmee gegarandeerd resultaat. En onzekr gegiebel komt mogelijk vooral charmant over en hoeft zeker geen afbreuk te doen aan het eindresultaat. Een mail kan naar wens genegeerd worden
pi_101390229
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even over het bellen... Het feit dat je aan de telefoon hangt is vaak al voldoende. Begin met de zin: ik belde eigenlijk om te informeren waar mijn geld blijft. Je hebt daarmee gegarandeerd resultaat. En onzekr gegiebel komt mogelijk vooral charmant over en hoeft zeker geen afbreuk te doen aan het eindresultaat. Een mail kan naar wens genegeerd worden
Eens! :)
En als dat niet werkt gaan dreigen met 'juridische stappen', maar nu was de situatie waarin ik toen zat wel iets anders _O- :')
Ja doei.
pi_101390322
Wat is dan beter Aurum? Ik neem meestal kwark na t sporten

Definitief lijstje:

O: nectarine met 4 eetlepels muesli en kwark
T: minneola en droge cracker en koffie verkeerd
L: 2 kleine supergranenbroodjes en een bak komkommer/tomaat/paprika
T: 2 rozemarijncrackers en 5 dropjes
D: risotto met spinazie, champignon, parmezaanse kaas en pijnboompitten
S: ruim uur boksen
T: hand nootjes en kwark met aardbeien

Heb t gevoel dat t teveel is, maar als ik t zo zie is t misschien wel prima.
Be someone that makes you happy
pi_101390359
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef Nallie het volgende:
Wat is dan beter Aurum? Ik neem meestal kwark na t sporten

Definitief lijstje:

O: nectarine met 4 eetlepels muesli en kwark
T: minneola en droge cracker en koffie verkeerd
L: 2 kleine supergranenbroodjes en een bak komkommer/tomaat/paprika
T: 2 rozemarijncrackers en 5 dropjes
D: risotto met spinazie, champignon, parmezaanse kaas en pijnboompitten
S: ruim uur boksen
T: hand nootjes en kwark met aardbeien

Heb t gevoel dat t teveel is, maar als ik t zo zie is t misschien wel prima.
Prima lijstje hoor :)
pi_101390364
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik las ontbijtkoek ;(

O+ spinnen O+

O+ O+ auto verkocht O+ O+

:9 maiskolfjes uit de oven :9

en straks een beetje pasta met rode pesto, basilicum en grrrrrrrrroente :9
If I may, wat heb je er nou voor gekregen? :)
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:19:30 #219
70532 loveli
N
pi_101390494
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

If I may, wat heb je er nou voor gekregen? :)
Een paar kilo drop en hagelslag.
crap in = crap out
pi_101390508
En een VVV-bon! :{w
pi_101390513
400 :)
Ja doei.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:20:08 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101390525
Nog iemand een T4 kopen? Met lpg-gastank en audi-motor. 4 slaapplaatsen. Gegarandeerd onbetrouwbaar.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:20:56 #223
70532 loveli
N
pi_101390561
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
Nog iemand een T4 kopen? Met lpg-gastank en audi-motor. 4 slaapplaatsen. Gegarandeerd onbetrouwbaar.
Wat doet 'ie nu (niet)?
crap in = crap out
pi_101390600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
En best lelijk! :o
Of is ie in een leuke kleur geschilderd? O+
Doe wat je niet durft.
pi_101390715
Sorry Tink, ik heb al een auto. En nog een studieschuld :+
pi_101390778
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ben al bezig ;( .
pi_101390833
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat doet 'ie nu (niet)?
Hier komt loveli de automonteur to the rescue *O* :7 !
pi_101390991
Misschien een brutale vraag maar hoeveel kostte jullie opleiding gemiddeld per jaar?
Bij mij was dat ~2500 per jaar. (HBO)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:29:16 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101391034
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat doet 'ie nu (niet)?
Recentelijk vernieuwd:
De meeste slangen
Airco
Sloten
Hele koelsysteem
Uitlaat met houtje-touwtje oplossing
Deel koppeling

Nog te doen voor TUV:
Gaten in bodem en ophanging lassen

Verder eigenlijk een toffe auto. Qua type vergelijkbaar met het ideale mantype van een aantal van jullie. Belooft keer op keer beterschap, maar belazert je dan toch weer.

Hij lijkt trouwens op een smurf.

Wat ie nu niet doet ontdekken we morgen onderweg. Ik vermoed de remmen ofzo
pi_101391087
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef V1z0R het volgende:
Misschien een brutale vraag maar hoeveel kostte jullie opleiding gemiddeld per jaar?
pfoe. Jaar 1 t/m 4: 1600 + gem. 600 euro boeken. Jaar 5 + 6 1600 + 300 euro boeken + geen tijd om bij te werken :+
pi_101391090
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef Siral het volgende:

[..]

Euh geen idee, mn pa zij dat ik dat makkelijk kon pakken als ik hard gesport had? :+ Of met melk of yoghurt.
Maar ik eet liever kwark dan, dat vult meer, en ik vind het lekkerder.
kwark is goed voor het slapen gaan, langzame eiwiten geven langer een vol gevoel.

whey kan je beter gelijk voor of na je training nemen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:30:23 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101391098
quote:
Meer, als je de overige activiteiten meenam.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:30:24 #233
70532 loveli
N
pi_101391099
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hier komt loveli de automonteur to the rescue *O* :7 !
Dat hielp de vorige keer ook niet. Ben gewoon nieuwsgierig :')
crap in = crap out
pi_101391195
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kwark is goed voor het slapen gaan, langzame eiwiten geven langer een vol gevoel.

Dat was drie kwartier na mijn training toen ik thuis kwam :P
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:32:33 #235
70532 loveli
N
pi_101391236
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
Verder eigenlijk een toffe auto. Qua type vergelijkbaar met het ideale mantype van een aantal van jullie. Belooft keer op keer beterschap, maar belazert je dan toch weer.
In dat geval, wat vraag je ervoor? :')
crap in = crap out
pi_101391260
quote:
HBO was 1500 collegegeld en verder boeken maar die kocht ik vaak 2e hands.

Uni was stukken duurder qua boeken.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:34:17 #237
70532 loveli
N
pi_101391344
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Is dan kwark met whey voor de training geen goed plan als je spieren wilt kweken? De whey is dan actief tijdens de training en de kwark werkt daarna nog even door.
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:36:47 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101391494
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef loveli het volgende:

[..]

In dat geval, wat vraag je ervoor? :')
Wat is het je waard om keer op keer belazerd te worden? Wij hebben er ondertussen al 8.000 aan uitgegeven. Gaan we er natuurlijk niet voor krijgen. Knijp in mijn handjes met de helft kan leven met veel minder.
pi_101391520
Ik kan me dat echt niet voorstellen, dat het niet netjes is. :o Maar ik ben nogal een schoonmaak/opruim-freak.

Ik maak iedere dag na het ontbijt even een rondje door het huis om op te ruimen, tafels af te nemen, bed op te maken en de was te doen (nieuwe was erin, was die klaar is ophangen, opgehangen was opvouwen / in strijkmand doen). Dan doe ik daarna (of 's avonds als ik eerst moet werken/studeren) eventuele nodige grotere klussen als afstoffen/stofzuigen of strijken. Mijn vriend wast iedere avond af. En dan doe ik het ene weekend de keuken helemaal, het volgende weekend de badkamer. Wastafel/aanrecht e.d. doe ik natuurlijk wel iedere dag, het toilet 2/3 keer per week.
pi_101391613
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik kan me dat echt niet voorstellen, dat het niet netjes is. :o Maar ik ben nogal een schoonmaak/opruim-freak.

Ik maak iedere dag na het ontbijt even een rondje door het huis om op te ruimen, tafels af te nemen, bed op te maken en de was te doen (nieuwe was erin, was die klaar is ophangen, opgehangen was opvouwen / in strijkmand doen). Dan doe ik daarna (of 's avonds als ik eerst moet werken/studeren) eventuele nodige grotere klussen als afstoffen/stofzuigen of strijken. Mijn vriend wast iedere avond af. En dan doe ik het ene weekend de keuken helemaal, het volgende weekend de badkamer. Wastafel/aanrecht e.d. doe ik natuurlijk wel iedere dag, het toilet 2/3 keer per week.
Jij bént gewoon Flylady!
pi_101391616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Is dan kwark met whey voor de training geen goed plan als je spieren wilt kweken? De whey is dan actief tijdens de training en de kwark werkt daarna nog even door.
Ik train een uur of 2 na het avondeten. Behalve in het weekend, dusja..
pi_101391620
Oh en de uni begon mijn eerste jaar met 1500 collegegeld, is inmiddels (5 jaar later, nu dus laatste jaar ingegaan) 1700. Boeken waren in 't eerste jaar een flinke kostenpost (denk wel richting 1000,-), latere jaren werd dat steeds minder.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:39:04 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101391626
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Mijn hemel, ik ben al blij als s morgens de ontbijtboel is opgeruimd en aan het einde van de dag het aanrecht leeg is.
pi_101391650
quote:

:o na het ontbijt?
Ik ontbijt @work :D
pi_101391685
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Jij bént gewoon Flylady!
PPP by day, Flylady by night! :7
pi_101391758
Ik heb trouwens zo'n 2/3 maanden geen echte cardio meer gedaan. Wilde eerst mijn vet omhoog krijgen. Voelde wel weer even lekker om 45 minuten te knallen op de loopband :D
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:41:28 #247
70532 loveli
N
pi_101391793
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat is het je waard om keer op keer belazerd te worden? Wij hebben er ondertussen al 8.000 aan uitgegeven. Gaan we er natuurlijk niet voor krijgen. Knijp in mijn handjes met de helft kan leven met veel minder.
Collega van me had zo'n auto. Verkocht 'em om eraf te zijn en de koper heeft er 5 jaar lang elke zomer mee heen en weer gereden naar een of ander land in het midden oosten. Probleemloos. Die collega betaalt die schuld nu nog af.

Zet 'em op een VW-forum. Het is een bus met potentie en het meeste is nu al vervangen. Weet niet of 'ie voor NL interessant is ivm wegenbelasting en LPG, als de regeling er nog is dat een camper minder wegenbelasting hoeft te betalen, kan het ook in NL een gewilde wagen zijn.
crap in = crap out
pi_101391818
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:o na het ontbijt?
Ik ontbijt @work :D
Nee ik sta altijd vroeg genoeg op om rustig even 20 minuten te kunnen ontbijten, word ik rustig wakker van. :) Lekker met het ontbijtnieuws erbij, even rustig eten met een kopje thee. En dan voor ik weg ga dus nog even snel opruimen. Vind het fijn om dan in een opgeruimd huis weer thuis te komen. :)

Moet er overigens wel bij zeggen dat wij natuurlijk in een flat van 80 m2 wonen, dus het stofzuigen e.d. is minder werk dan in een echt huis ;).
pi_101391851
quote:

[..]

voor zover ik weet is het nutteloos om langzame eiwitten te eten voor je training. Die gebruik je vooral om spierafbraak tegen te gaan, daarom juist dat je het voor het slapen eet. Er zit dan meestal 8 uur tussen die maaltijd en je ontbijt.

Als je spieren wil bouwen dan zorg je imo dt je bij iedere maaltijd iets van eiwitten eet en ga je fitnessen.
pi_101391854
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Jij bént gewoon Flylady!
Zoiets idd! :D
Ik zorg er doordeweeks voor dat het niet een al te grote bende wordt en in het weekend maak ik schoon.
Verder werk ik full time, reis ik 2 uur per dag van en naar werk, probeer ik nog een paar keer per week te sporten en dan is de tijd een beetje op. Als ik nog een beetje pulp tv wil kijken tenminste. :P
Doe wat je niet durft.
pi_101391928
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

voor zover ik weet is het nutteloos om langzame eiwitten te eten voor je training. Die gebruik je vooral om spierafbraak tegen te gaan, daarom juist dat je het voor het slapen eet. Er zit dan meestal 8 uur tussen die maaltijd en je ontbijt.

Als je spieren wil bouwen dan zorg je imo dt je bij iedere maaltijd iets van eiwitten eet en ga je fitnessen.
Ik sport meestal na het avondeten dus ik heb dan meestal wel de goede combi van eiwitten en koolhydraten. (vlees en aardappels/rijst/pasta)Als ik in het weekend sport, sport ik na mijn ontbijt, en dan eet ik meestal gewoon yoghurt met ontbijtgranen en fruit, of boterhammen met vleeswaar en melk oid.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:43:52 #252
70532 loveli
N
pi_101391934
quote:

Hoeveel vraag je per uur?
crap in = crap out
pi_101391945
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nee ik sta altijd vroeg genoeg op om rustig even 20 minuten te kunnen ontbijten, word ik rustig wakker van. :) Lekker met het ontbijtnieuws erbij, even rustig eten met een kopje thee. En dan voor ik weg ga dus nog even snel opruimen. Vind het fijn om dan in een opgeruimd huis weer thuis te komen. :)

Moet er overigens wel bij zeggen dat wij natuurlijk in een flat van 80 m2 wonen, dus het stofzuigen e.d. is minder werk dan in een echt huis ;).
Ohw ja,dat is wel een verschil ja :)
Ik ga van bed naar auto in 20 minuten maarmijn Mr ruimt vaak alles s'avonds op.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:45:00 #254
70532 loveli
N
pi_101392010
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
Ben benieuwd naar je hairdo.
crap in = crap out
pi_101392012
Hehe ik ben geen uren per dag bezig hoor :P. Zo erg is het nou ook weer niet ;). Kost me misschien een half uurtje 's ochtends. Voordeel is wel dat als je het bijhoudt, het ook gewoon minder tijd kost steeds.
pi_101392040
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zorg er doordeweeks voor dat het niet een al te grote bende wordt en in het weekend maak ik schoon.
Verder werk ik full time, reis ik 2 uur per dag van en naar werk, probeer ik nog een paar keer per week te sporten en dan is de tijd een beetje op. Als ik nog een beetje pulp tv wil kijken tenminste. :P
:o _O_
pi_101392070
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je hairdo.
Borstel erdoor en het zit prima mits goed gefohnd na het douchen :Y
pi_101392098
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:o _O_
Dat is toch niet heel raar ofzo? :o
Doe wat je niet durft.
pi_101392141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja daar zit bij mij 1.5 uur tussen ;). Sta ook standaard vroeg op, ook als ik niet hoef te werken oid ben ik er eigenlijk altijd voor 8 uur al uit. Mijn Mr is ook netjes aangelegd, we zitten allebei niet lekker als er overal rommel ligt.
pi_101392212
:W te bedde, accu leeg.
pi_101392235
Bij mij is het hoog tijd dat ik weer een vrije donderdag heb, opruimdag :+
pi_101392322
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij mij is het hoog tijd dat ik weer een vrije donderdag heb, opruimdag :+
_O- ik loop vaak met een bos kleren op mijn arm voordat onze huish binnen komt :@
pi_101392329
Ik ga ook te bed ^O^ :W
pi_101392364
quote:

[..]

Nee/ja, afhankelijk van hoelang dat is voor de training.
Als je dat 3uur voor je training doet zeg ik ja :) Anders gewoon met melk of water.

Whey is 'heel' snel en als je dan kwark toevoegt vertraag je de whey, dus had je net zo goed meer kwark kunnen eten. Kwark is uber door z'n casseine, maak er gebruik van, 's ochtends en voor het slapen gaan dus kwark vreten ^O^

Trusten Ml-etje en Siral! Bewaar m'n plaatje speciaal voor Ml-etje wel tot morgen :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:51:22 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101392393
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dit. Plus dat ik ook nog een man, twee kinderen, een groot huis, een grote tuin en een kapotte auto heb. Het is een wonder dat ik nog aan een normale nachtrust toekom.
pi_101392425
:6 V1z ik slaap uit morgen :P :W
pi_101392548
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit. Plus dat ik ook nog een man, twee kinderen, een groot huis, een grote tuin en een kapotte auto heb. Het is een wonder dat ik nog aan een normale nachtrust toekom.
Jij hebt dan ook het volle recht om de Super(wo)man-PI als standaard in te stellen! :Y
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:56:35 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101392737
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij hebt dan ook het volle recht om de Super(wo)man-PI als standaard in te stellen! :Y
Nee hoor. De gemiddelde werkende moeder heeft een vergelijkbaar leven
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:00:52 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101393018
Maarre, vis een optie?
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:01:00 #270
70532 loveli
N
pi_101393026
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Maarre, vid een optie?
}:|
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:02:41 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101393129
Autocorrect sucks.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:03:20 #272
70532 loveli
N
pi_101393168
Moet je eens 'coco' intikken :')
crap in = crap out
pi_101393176
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee hoor. De gemiddelde werkende moeder heeft een vergelijkbaar leven
Dat wel, maar wat mij betreft mag jij dat met volle recht! :6
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:04:14 #274
70532 loveli
N
pi_101393232
Da crap, ik ga ff de plee poetsen door al die verhalen hier.
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:04:45 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101393263
Coco wordt bij mij choco
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:05:26 #276
70532 loveli
N
pi_101393303
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
Coco wordt bij mij choco
Bij mij heel wat anders :')
crap in = crap out
pi_101393532
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
:6 V1z ik slaap uit morgen :P :W
Dan nu maar! :6 :D *;

Ik moest aan jouw hondje denken bij dit plaatje
pi_101394041
Je went ook wel aan zo'n rennen, hollen, vliegen schema hoor.
Ik zou mijn reistijd best wat kunnen bekorten, maar ik vind dat kwartierrje naar het station toe fietsen eigenlijk wel lekker. En dat half uurtje treinen is ook wel relaxed want dan kan ik mooi een boek lezen of wat internetten of slapen. En dat kwartiertje naar mm werk lopen vind ik eigenlijk ook wel relaxed.
Als ik met de auto ga, dan ben ik 45 minuten onderweg en kom ik een stuk minder relaxed aan. Laat mij dan maar treinen.
Doe wat je niet durft.
pi_101394297
Verschil in locatie:
OV: 2uur inclusief wachten
Auto: 20min.

Daarnaast :P
's Winters lekker de stoelverwarming aan O+ en 's zomers met airco is de auto binnen 1min. op 19 graden! Al maakte dat dit jaar weinig uit :')
pi_101394861
Net even met mams gebeld O+
en zo maar eens op bed met 'n boekje *)

Lijstje is niet helemaal geworden als ik had gedacht, dus ik heb wat te weinig gegeten -O- maar ik neem zo nog een handje notenmix voor ik ga slapen en dan vind ik dat er morgen weer een dag is! In ieder geval heerlijk gesport en morgen staat ook weer een rondje hardlopen op de planning terwijl de was in de wasserette aan het draaien is! Geen 5km, want dan staat de wasmachine te lang onbemand, maar dat vinden mijn bovenbenen ook niet zo heel erg denk ik! Dus het wordt weer het 3,2km rondje van vorige keer. Oh, en de sit ups en push ups. Sit ups ga ik door met het schema zoals die nu is en de push ups ga ik weer beginnen bij week 2. Het gaat allemaal nét zo eind week 4, maar wil eigenlijk nog even rustig opbouwen zodat ik wat meer kan als k doorga met dat wat in dat schema week 5 is.

Sporten maakt me echt energierijk op 't moment! Ook lekker door de stad fietsen met iPod op was heerlijk vanochtend! Lekker nieuwe stukken stad ontdekken, meeplaybacken en me niet druk maken om tempo. En alle auto's houden rekening met je, zó fijn! Je zou er bijna minder goed door gaan opletten, bijna ;)
Ja doei.
pi_101395367
Doe rae wu!

Hit a cut like a BLT!

Toch Props Mo ^O^
Edit: Klinkt verkeerd, goed bezig Mo ^O^

Daarnaast: Bluntz, beer(no martini's), girls and guns!
pi_101395600
Is there another word for shame?
pi_101395692
in welke context?
Ja doei.
pi_101395756
Shame of props?
pi_101395780
huh? :') of het is heel laat, of ik ben gewoon dom, maar ik snap niet wat je bedoelt :@
Ja doei.
pi_101395879
Ik ook niet. Afwas weg *O* , bedtijd :Z .
pi_101396103
In een bepaalde context kan ik een ander woord voor schaamte vinden. Of 'shame', dus...
Als je vraagt waarom ik je props geef, omdat je alles netjes geregeld hebt en goed bezig bent!

Dit mag ik je niet vertellen...
Maar stiekem ben ik gigantisch verliefd op Mo en zit op allerlei manieren te broeden dat ik met Wolveh kan afrekenen.
Kut-kerel heeft er wel voor gezorgd dat k 'm mag :{
pi_101396159
You go to hell and you die!

I'm a negative creep!

Daddy's litte girl ain't a girl no more!
pi_101396210
/nuance *iets van*
pi_101396215
Wát heb je gerookt? :')
Ja doei.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 00:08:28 #291
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_101396227
Geen bier meer voor vizor!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_101396280
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 00:08 schreef Wolve000 het volgende:
Geen bier meer voor vizor!
Eensch is! :')
pi_101396793
Iemand op Facebook op de pagina van de Hull introductie:

quote:
Hey everyone!

I am coming in September to study Mathematics and Econometrics. I don't have a placement in Halls as I really don't like people.

If anyone else doesn't enjoy people then please could you contact me and we can arrange to live in a house? We can't ever speak to each other and guests are not permitted. However, I will happily share my toilet roll, as long as you provide some low acidic soap (my skin is very sensitive.)

Thank you.

Please don't add me on here, cheers.
:') held :')
Ja doei.
pi_101396841
Dat van gek wezen op Mo, heel stiekem wel een beetje maar gewoon omdat ik haar directheid waardeer en dat ze een hele mooie lach heeft :)

Rest van de citaten komen van South Park en Nirvana...

Trusten :W

En Boss! _O_ :P Cuz' i don't have placement in halls either :D
  Vis een optie? woensdag 31 augustus 2011 @ 01:31:06 #295
70532 loveli
N
pi_101398259
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
Wát heb je gerookt? :')
Hij heeft aan een kikker gelikt in een pashokje.
crap in = crap out
pi_101398886
Kroegentocht. Best tof. Op tijd naar huis moeten. Niet tof. Morgen belangrijke bijeenkomsten waarvoor je vroeg (9 uur) op locatie moet zijn en dus een korte nacht. Echt niet tof. Gelukkig was het wel gezellig :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_101399712
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Trusten, ga ook... een kwartier eerder :') En dan pissen in een container :')
Mogge.

Krijg je 'm vol?
pi_101399837
Mogge :O

Hier nog een schoonmaakmens...net ook al een opruimrondje gedaan en t is hier weer netjes. Kan niet tegen zooi om mij heen en als je het bijhoud is het zo weer weg. Heb dan ook een relatief vast schema wat ik elke week doe (of manlief, aangezien die huisman is) De enige plek waar rommel ligt, ligt rechts van mijn laptop

Nu maar eens even wakker worden, ontbijten en dan naar de consulente te wegen en spullen halen. Dan door naar fitness en vervolgens naar huis. Buikspieren doen we vandaag *gelukkig* niet, die voel ik al zat.
pi_101399961
Goedemorgen!
pi_101399985
Het is best relaxed zo met the National op je iPod,op een bankje terwijl de zon zijn best doet om.op te komen.
Beetje jammer alleen dat mijn trein uitviel.
Ach, mijn werk wacht wel. O+
Doe wat je niet durft.
pi_101400000
Dicht!
Doe wat je niet durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: