SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mixende_match op 30-08-2011 14:58:07 ]~ Bonito La Risa ~
Nee, helaas. Het wordt automatisch vanaf geschreven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Kan hij niet nog snel zo krijgen dat hij per maand betaalt M_M?
Collegegeld voor HBO kan toch in 5 termijnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het wordt automatisch vanaf geschreven.
Idd klote, net nu we er weer een beetje boven op kwamen..
Ja enigszins snappen wij het wel hoor, we wonen nu op ons zelf, dusja... Maar goed, ze hebben het niet aangegeven, en nooit gezegd dat hij het zelf moet gaan betalen als hij op zich zelf woont. Bij hun is het gewoon; de vervolg opleiding wordt door hun betaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef V1z0R het volgende:
Lullig dat het zo onverwacht komt maar ik begrijp het wel
Zal ik wel weer geweest zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Op aan raden, van wie weet ik niet meer, maar heb venkelthee!
Nou, zijn vader wil dat ineens niet doen.. Heel vreemd..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:02 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een edit gemist, maar kan zijn vader het niet voorschieten zodat jullie het in termijnen aan hém terugbetalen?
Venkelthee. Bij mij helpt het wel wat bij buikborrels
.
Ah, toch iets gemist dan. Ik dacht dat hij het eerst ook echt betaalde voor hem...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:08 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Nou, zijn vader wil dat ineens niet doen.. Heel vreemd..
Magoed, venkelthee, net mijn eerste bakkie op. Ik kan amper lopen van de krampen, dus hoop dat het helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Thxx! ik denk leg het ff uit hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, toch iets gemist dan. Ik dacht dat hij het eerst ook echt betaalde voor hem...
En sterkte met de buik!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*laat zich omscholen*quote:
Als je zegt wat er is, kunnen we je advies geven, meeleven, doelgericht troosten of iets anders eventueel behulpzaams/nuttigsquote:
Maakt niet uit, zolang je het maar met een dorkfork eet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Een hele dag vergaderd en dingen voorbereid. Werken is leukZo Martijn eens vragen wat hij wil eten; ik kan niks verzinnen
Ik heb nog geen eigen dorkforkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang je het maar met een dorkfork eet!
Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*laat zich omscholen*
V1z0Rmans
Zo, net administratieve zut gedaanIk heb een beetje last van Engelsen-ontwijkend gedrag merk ik
Ik ben een artikeltje aan het herschrijven voor ze maar ben voortdurend andere dingen aan het doen
Nog geen antwoord over juli
De adelaar vliegt noord. Code rood. Over en uit.
Nou dat. Ik zou überhaupt niet meer werken, en eerst dat salaris willen hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken.
Dorkfork-knutsel-tiems!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eigen dorkfork
Ik weetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken.
Soms heb je de luxe alleen niet om daar mee te dreigen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou dat. Ik zou überhaupt niet meer werken, en eerst dat salaris willen hebben.
Oh, het gaat over m'n werk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je zegt wat er is, kunnen we je advies geven, meeleven, doelgericht troosten of iets anders eventueel behulpzaams/nuttigs
Met alleen zo'n post kan ik zelf helaas helemaal niks.
Ja datte, gelukkig heb ik toch maar weinig uur om te maken, harharquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Soms heb je de luxe alleen niet om daar mee te dreigen!
Awwwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Perruche het volgende:
Pfff ik heb mijn week niet. Dagen duren super lang en heb echt geen zin. Gelukkig in de avonden allemaal leuke dingen gepland.
Maria wanneer begin je eigenlijk met je baantje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef anna82 het volgende:
Aloha!
Wat een sufferds zijn die Engelsen toch, Maria. Ik zou echt nooit in zo'n land vol sufferds willen wonenEn geen salaris is niet echt stimulans om te werken!
Goed gedaan Annaface!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inappropriate generalisation ftw![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa vroeg om een weegschaal toch? Bij de blokker is een Soehne weegschaal in de aanbieding, die zijn sowieso wel nauwkeurig...
V1
M-M, beterschap met je buik..
Proost meid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:48 schreef Perruche het volgende:
ik heb geen weegschaal!
Ik zit we'll in de trien.:
Omnom lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Scones met jam en creamIk wil het
Ik had het vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zag je Phaidra?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef Perruche het volgende:
* Perruche zwaait naar phaidra vanuit de trein
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Etentje omnieuwe baan te vieren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zag je Phaidra?![]()
Of mis ik iets? Of ben je in Hoofddorp? Oh, nu willikhetweten!!!!
Geen zin in boodschappen doen en vriendje heeft geen zin om gezellig mee te gaan /lui
Je had de helft van mij mogen hebben vorige week, want ik kreeg 't niet wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Optie!quote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Optie!
Alleen loopt hij net de deur uit voor zijn hardloop-routine. Ik schop mezelf wel even van de bank af.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004467166/index.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je had de helft van mij mogen hebben vorige week, want ik kreeg 't niet weg
Now she tells me!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je had de helft van mij mogen hebben vorige week, want ik kreeg 't niet weg
Ik ben ook benieuwd! Ik gok zo dat je in de trein van Zuid naar Leiden zat van 42? Die komt nl. rond tijdstip van post langs H'dorp. Ik heb een trein later, was weer eens laatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef Perruche het volgende:
* Perruche zwaait naar phaidra vanuit de trein
bij mijn vorige werk kreeg ik mijn salaris standaard te laat. Teken aan de wandquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou dat. Ik zou überhaupt niet meer werken, en eerst dat salaris willen hebben.
Ik heb iets gemist geloof ik...?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Morgen gaan we naar huis en ik durf niet. Ben bang dat de remmen het niet meer zullen doen of de auto ontploft onderweg ofzo. Kutgevoel, bang zijn.
In het uiterste geval, een ding met een trekhaak huren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Morgen gaan we naar huis en ik durf niet. Ben bang dat de remmen het niet meer zullen doen of de auto ontploft onderweg ofzo. Kutgevoel, bang zijn.
Auto isa deze vakantie al 2 keer met pech in de garage beland.quote:
Snel all risk verzekeren voor je vertrekt zodat je uitbetaald krijgt als 'ie ontploftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel all risk verzekeren voor je vertrekt zodat je uitbetaald krijgt als 'ie ontploftEn niet bang zijn, want juist op die momenten dat het misloopt ben jij op je best. Daarom heb je ook van je vakantie genoten ondanks dingen die mis gingen, omdat je een lastige situatie kunt redden. Frau Direktorin.
Succes, Tink!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Zit ik in dieetclub te posten, denkende dat het slank is. Ik kijk meestal naar wie de lapo heeft in een topic en als dat een slankie is gaat er nog wel eens wat mis.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef loveli het volgende:
Even in F&F vertellen dat er ook nog een poolvos in m'n donzen winterjas verwerkt zit
in oud valt ook vast wel wat te rellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef loveli het volgende:
Even in F&F vertellen dat er ook nog een poolvos in m'n donzen winterjas verwerkt zit
Of dat ik zwanger ben en nu m'n kat kwijt wil
Open een topic met de titel 'Vrezen voor het tweede streepje'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in oud valt ook vast wel wat te rellen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
Geen zin in. Eerst ff een pak ontbijtkoek met BlueBand eten.
Bummer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nah. We hebben leuk over werk en de wereld enzo gekletst.
ik vind het nog wat weinig! En mijn lijstje is wat aan de ruime kant, ja. Wel lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
De lunch was dus wel prima, Jätje?![]()
Lekker lijstje, al is ie misschien wel ietsje té lekker![]()
Loveli: rel beginnen in slankietopique: 'vis is geen optie'![]()
Lijstje ook? Beetje gespreid gegeten ivm late D (vriendje is pas om 8 uur thuis).
O: twee sneetjes met ham en kaas
T: slok vieze smoothie, de rest weggemikt
L: snee brood met champignon-paté
T: snee brood met ananassmeerkaas
T: katjang pedis
D: andijviestamp met halve slavink en wat spekjes
T: glas limo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |