abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101369640
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
pi_101369684
Ik heb 2x rabarbercompote gemaakt, maar ik vergis me steeds in de hoeveelheid suiker en dan is het nog veel te zuur ;( .

grmbl, smiley op de volgende regel...
Maar wel de fipo!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:28:03 #3
70532 loveli
N
pi_101369756
Sepo.
crap in = crap out
pi_101369790
Tripo
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101369815
Nog een keer dan haha.

Thx voor de tips & Ideeen. Ja het is echt een D. Denk ik zo haha. Je weet het nooit met zijn familie. Ik ga iig lekkere gezonde dingen, en hapjes kopen. Denk ook een soepie, kan je makkelijk invriezen. Wel 1tje zelf gemaakt he.. Lekkere groente/minestrone soep :9

Mehhh verhaal...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mixende_match op 30-08-2011 14:58:07 ]
~ Bonito La Risa ~
pi_101369881
rabarbercompote is echt heerlijk :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_101369929
Kan hij niet nog snel zo krijgen dat hij per maand betaalt M_M?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101370153
bah wat klote MM ;(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_101370168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Kan hij niet nog snel zo krijgen dat hij per maand betaalt M_M?
Nee, helaas. Het wordt automatisch vanaf geschreven.

Idd klote, net nu we er weer een beetje boven op kwamen..
~ Bonito La Risa ~
pi_101370270
Lening bij DUO voor verminderde rente en z.s.m. terugbetalen?
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:41:54 #11
70532 loveli
N
pi_101370284
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nee, helaas. Het wordt automatisch vanaf geschreven.

Idd klote, net nu we er weer een beetje boven op kwamen..
Collegegeld voor HBO kan toch in 5 termijnen?
crap in = crap out
pi_101370463
Financieel geblaat...

[ Bericht 95% gewijzigd door Mixende_match op 30-08-2011 14:57:45 ]
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:46:41 #13
70532 loveli
N
pi_101370507
Kan dat dan niet teruggedraaid worden zodat je vriend het zelf betaalt in 5 termijnen?
crap in = crap out
pi_101370755
Lullig dat het zo onverwacht komt maar ik begrijp het wel :@
pi_101370918
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef V1z0R het volgende:
Lullig dat het zo onverwacht komt maar ik begrijp het wel :@
Ja enigszins snappen wij het wel hoor, we wonen nu op ons zelf, dusja... Maar goed, ze hebben het niet aangegeven, en nooit gezegd dat hij het zelf moet gaan betalen als hij op zich zelf woont. Bij hun is het gewoon; de vervolg opleiding wordt door hun betaald.

Dus hij mailde zijn vader, dat hij zijn handtekening moest zetten in de bijlage, en opsturen, dan werd het er weer afgeschreven.. Zoals voorgaande 3 jaar..

Maarjaa, hij kan het wel betalen, maar dan zitten we weer een paar maanden in 't rood...

Trouwens... Op aan raden, van wie weet ik niet meer, maar heb venkelthee! c_/
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:01:48 #16
70532 loveli
N
pi_101371059
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Op aan raden, van wie weet ik niet meer, maar heb venkelthee! c_/
Zal ik wel weer geweest zijn ;)
Helpt het?
crap in = crap out
pi_101371084
Ik heb een edit gemist, maar kan zijn vader het niet voorschieten zodat jullie het in termijnen aan hém terugbetalen?

Venkelthee O+. Bij mij helpt het wel wat bij buikborrels :Y.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_101371277
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:02 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb een edit gemist, maar kan zijn vader het niet voorschieten zodat jullie het in termijnen aan hém terugbetalen?

Venkelthee O+. Bij mij helpt het wel wat bij buikborrels :Y.
Nou, zijn vader wil dat ineens niet doen.. Heel vreemd..
Magoed, venkelthee :+ , net mijn eerste bakkie op. Ik kan amper lopen van de krampen, dus hoop dat het helpt :+
~ Bonito La Risa ~
pi_101371489
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:08 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nou, zijn vader wil dat ineens niet doen.. Heel vreemd..
Magoed, venkelthee :+ , net mijn eerste bakkie op. Ik kan amper lopen van de krampen, dus hoop dat het helpt :+
Ah, toch iets gemist dan. Ik dacht dat hij het eerst ook echt betaalde voor hem...
En sterkte met de buik!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:27:54 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101371949
Ah, rabarber! Heb net moes gemaakt:
Stelen wassen, schilletje eraf halen, in stukje snijden met aanhangend vocht heel langzaam laten komen totdat het uit elkaar valt.
Laten afkoelen en dan suiker of zoetstof erbij totdat je het lekker vind. Snufje kaneel is ook altijd wel lekker (heel klein beetje)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_101372281
Hoop dat het jullie niet teveel misčre oplevert M_M! :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101372290
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah, toch iets gemist dan. Ik dacht dat hij het eerst ook echt betaalde voor hem...
En sterkte met de buik!
Thxx! ik denk leg het ff uit he ;)
Ook de rest thx!
~ Bonito La Risa ~
pi_101372371
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:

SPOILER
O+ *;
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:43:16 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101372565
Isa vroeg om een weegschaal toch? Bij de blokker is een Soehne weegschaal in de aanbieding, die zijn sowieso wel nauwkeurig...

V1 :)

M-M, beterschap met je buik..
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_101372764
Poffertjes! Op het werk :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:51:33 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101372871
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Poffertjes! Op het werk :P
*laat zich omscholen*

V1z0Rmans :D

Zo, net administratieve zut gedaan :7 Ik heb een beetje last van Engelsen-ontwijkend gedrag merk ik :+ Ik ben een artikeltje aan het herschrijven voor ze maar ben voortdurend andere dingen aan het doen :') Nog geen antwoord over juli oO< De adelaar vliegt noord. Code rood. Over en uit.

[ Bericht 25% gewijzigd door MariaEtcetera op 30-08-2011 16:01:24 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101373183
Hai. Wat een puinhoop vandaag. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_101373287
Zo! Een hele dag vergaderd en dingen voorbereid. Werken is leuk O+ Zo Martijn eens vragen wat hij wil eten; ik kan niks verzinnen :P
pi_101373357
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:00 schreef Ewelina het volgende:
Hai. Wat een puinhoop vandaag. :')
Als je zegt wat er is, kunnen we je advies geven, meeleven, doelgericht troosten of iets anders eventueel behulpzaams/nuttigs :)

Met alleen zo'n post kan ik zelf helaas helemaal niks.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:09:03 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101373509
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo! Een hele dag vergaderd en dingen voorbereid. Werken is leuk O+ Zo Martijn eens vragen wat hij wil eten; ik kan niks verzinnen :P
Maakt niet uit, zolang je het maar met een dorkfork eet! O+
pi_101373578
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maakt niet uit, zolang je het maar met een dorkfork eet! O+
Ik heb nog geen eigen dorkfork ;(
pi_101373717
Ik eet wortels. 2.
pi_101373752
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*laat zich omscholen*

V1z0Rmans :D

Zo, net administratieve zut gedaan :7 Ik heb een beetje last van Engelsen-ontwijkend gedrag merk ik :+ Ik ben een artikeltje aan het herschrijven voor ze maar ben voortdurend andere dingen aan het doen :') Nog geen antwoord over juli oO< De adelaar vliegt noord. Code rood. Over en uit.
Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101373796
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zou ook niet zo graag werken voor mensen die mijn salaris nooit zonder fouten over kunnen maken. :P
Nou dat. Ik zou überhaupt niet meer werken, en eerst dat salaris willen hebben.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:17:59 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101373819
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb nog geen eigen dorkfork ;(
Dorkfork-knutsel-tiems!

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik weet :')
Fouten maken is dan nog 1 ding --> er als een muts over communiceren is een tweede :+ ):O
pi_101373844
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Soms heb je de luxe alleen niet om daar mee te dreigen! -O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101373876
Pfff ik heb mijn week niet. Dagen duren super lang en heb echt geen zin. Gelukkig in de avonden allemaal leuke dingen gepland.

Maria wanneer begin je eigenlijk met je baantje?
pi_101373882
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als je zegt wat er is, kunnen we je advies geven, meeleven, doelgericht troosten of iets anders eventueel behulpzaams/nuttigs :)

Met alleen zo'n post kan ik zelf helaas helemaal niks.
Oh, het gaat over m'n werk. _O-
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:21:07 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101373958
Beuh, vanaf vanavond 24 uur urine verzamelen en donderdag bloedprikken. Leuk zo'n noordelijk onderzoek :')

Ben mijn 2 vakantiekg weer kwijt.. Verbaas mij steeds dat ik zoveel kan eten en daarna met een paar dagen rustig en sporten het weer kwijt ben.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:21:39 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101373981
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Soms heb je de luxe alleen niet om daar mee te dreigen! -O-
Ja datte, gelukkig heb ik toch maar weinig uur om te maken, harhar :+ Al is het geheel dus niet zo goed voor mijn werkethos :') Normaliter doe ik dingen graag snel enzo :9 Nu niet zo oO<

Nouja morgen ofzo maar weer even een mailtje opzetten naar mijn contactpersoon... Nog even nadenken over de appropriate balans tussen boos en teleurgesteld :') :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Perruche het volgende:
Pfff ik heb mijn week niet. Dagen duren super lang en heb echt geen zin. Gelukkig in de avonden allemaal leuke dingen gepland.

Maria wanneer begin je eigenlijk met je baantje?
Awww :* Tijd voor vakantie-voorpret! :Y
Ik heb geen idee! De mevroi zou vandaag meer info krijgen en dat dan uitwerken en aan mij laten weten.
pi_101374244
Coco en Maria :D *;

SPOILER
pi_101374279
Aloha!

Wat een sufferds zijn die Engelsen toch, Maria. Ik zou echt nooit in zo'n land vol sufferds willen wonen :P En geen salaris is niet echt stimulans om te werken!

SPOILER
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:34:17 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101374482
:D !

SPOILER
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:36:22 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101374570
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef anna82 het volgende:
Aloha!

Wat een sufferds zijn die Engelsen toch, Maria. Ik zou echt nooit in zo'n land vol sufferds willen wonen :P En geen salaris is niet echt stimulans om te werken!

SPOILER
Goed gedaan Annaface! *O*

Inappropriate generalisation ftw B-) :+
pi_101374573
:D _O-
pi_101374602
haha maria, ik ben slaapzakken aan het kijken :P die moeten we 1 meenemen! Woggen hurray :D

Anna _O- wat een reacties, maarv *O* gefeliciteerd!!!!
pi_101374784
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa vroeg om een weegschaal toch? Bij de blokker is een Soehne weegschaal in de aanbieding, die zijn sowieso wel nauwkeurig...

V1 :)

M-M, beterschap met je buik..
Dank voor de tip! O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:03:15 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101375755
Heb vanmiddag vers allinsonbrood gehaald, heerlijk!
Waar is Blurred eigenlijk?
pi_101375765
hoi! weer!

Ik heb foto's gebewerkt van toen mijn mams en tante hier waren O+ *O*
en nog wat 'oudjes' van ons tripje door de Moors O+

op www.faithy.nl/photo.html zijn ze te 'bewonderen' :P

[ Bericht 20% gewijzigd door motorbloempje op 30-08-2011 17:41:36 ]
Ja doei.
pi_101377105
Hier ook een soenhle, die scheelt amper met die van de huisarts (1 ons) en die van de consulent (3 ons) . De dieetiste heeft een weegschaal die veel meer afwijkt, maar dat schijnt taktiek te zijn, ze vind dat ik uit moet gaan van mijn eigen weegschaal omdat ik daar 3x per week straks op ga. Die 3x is in overleg met mij (ik zou elke dag willen, maar das niet zo goed) en 1x per week vind ik te weinig. Nu ga ik op maandag (na het weekend) woensdag en vrijdag of zaterdag.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:46:51 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101377412
Scones met jam en cream :9~ Ik wil het :9~
pi_101377463
:D ik heb geen weegschaal!
Ik zit we'll in de trien.:
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:48:59 #53
70532 loveli
N
pi_101377488
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:48 schreef Perruche het volgende:
:D ik heb geen weegschaal!
Ik zit we'll in de trien.:
Proost meid.
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:49:05 #54
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101377492
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnom lekker!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101377619
@ li: ja het is moeilijk om fok-verslaafd te zijn en te willen typen met je mobiel!

En editten gaat ook niet ;(
pi_101377658
Net mijn laatste shake van de dag weg gewerkt (lekker hoor :D) en nu nog maar 1 dag echt CB-en en dan AFBOUWEN :D
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101377660
* Perruche zwaait naar phaidra vanuit de trein :W
pi_101377810
Thuis!
Werd gebeld, raak ik meteen helemaal in de stress dat ik dan denk dat ik vergeten ben dat ik dienst heb ofzo :') :') wat natuurlijk niet was!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:58:48 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101377850
:O
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:59:43 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101377878
quote:
Ik had het vandaag *).

En ik zit nu ook in de 'trien' :+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_101377897
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef Perruche het volgende:
Zag je Phaidra? :D

Of mis ik iets? Of ben je in Hoofddorp? Oh, nu willikhetweten!!!!

Geen zin in boodschappen doen en vriendje heeft geen zin om gezellig mee te gaan /lui
pi_101377911
quote:
:9 :9
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:01:01 #63
70532 loveli
N
pi_101377916
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zag je Phaidra? :D

Of mis ik iets? Of ben je in Hoofddorp? Oh, nu willikhetweten!!!!

Geen zin in boodschappen doen en vriendje heeft geen zin om gezellig mee te gaan /lui
Etentje omnieuwe baan te vieren?
crap in = crap out
pi_101378030
quote:
Je had de helft van mij mogen hebben vorige week, want ik kreeg 't niet weg :+
Ja doei.
pi_101378043
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Etentje omnieuwe baan te vieren?
Optie!

Alleen loopt hij net de deur uit voor zijn hardloop-routine. Ik schop mezelf wel even van de bank af.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:06:01 #66
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101378076
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Optie!

Alleen loopt hij net de deur uit voor zijn hardloop-routine. Ik schop mezelf wel even van de bank af.
www.thuisbezorgd.nl
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101378081
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

http://www.bol.com/nl/p/n(...)004467166/index.html

Toevoeging aan het boek: "niet opgegeten scones met jam en cream" :'(
pi_101378092
quote:
:*
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:09:59 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101378214
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Now she tells me! ;(
pi_101378226
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef Perruche het volgende:
Ik ben ook benieuwd! Ik gok zo dat je in de trein van Zuid naar Leiden zat van 42? Die komt nl. rond tijdstip van post langs H'dorp. Ik heb een trein later, was weer eens laat :P .
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_101378295
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Now she tells me! ;(
René heeft 't wel opgegeten :P en m'n moeder heeft ook nog wat op! :)

Even posen:

O+ O+
Ja doei.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:14:16 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101378347
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

bij mijn vorige werk kreeg ik mijn salaris standaard te laat. Teken aan de wand :')
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:16:20 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101378419
Morgen gaan we naar huis en ik durf niet. Ben bang dat de remmen het niet meer zullen doen of de auto ontploft onderweg ofzo. Kutgevoel, bang zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:18:45 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101378512
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Morgen gaan we naar huis en ik durf niet. Ben bang dat de remmen het niet meer zullen doen of de auto ontploft onderweg ofzo. Kutgevoel, bang zijn.
Ik heb iets gemist geloof ik...?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_101378536
quote:
In het uiterste geval, een ding met een trekhaak huren?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:19:48 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101378548
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb iets gemist geloof ik...?
Auto isa deze vakantie al 2 keer met pech in de garage beland.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:21:02 #77
70532 loveli
N
pi_101378584
quote:
Snel all risk verzekeren voor je vertrekt zodat je uitbetaald krijgt als 'ie ontploft ;) En niet bang zijn, want juist op die momenten dat het misloopt ben jij op je best. Daarom heb je ook van je vakantie genoten ondanks dingen die mis gingen, omdat je een lastige situatie kunt redden. Frau Direktorin.
crap in = crap out
pi_101378642
Anna ik was met de trein in hoofddorp ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:22:55 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101378648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Snel all risk verzekeren voor je vertrekt zodat je uitbetaald krijgt als 'ie ontploft ;) En niet bang zijn, want juist op die momenten dat het misloopt ben jij op je best. Daarom heb je ook van je vakantie genoten ondanks dingen die mis gingen, omdat je een lastige situatie kunt redden. Frau Direktorin.
O+
quote:
Succes, Tink! :* Laatste check-up voor je weggaat? Als ie al 2x in de garage is geweest lijkt me dat er niks ernstigs meer mis mee kan wezen!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:26:22 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101378760
Auto's ontploffen alleen in zeh movies.
Niet meer actief op Fok!
pi_101378957
Geweldig, precies als ik naar de sportschool ga begint het te regenen :')

Nou, het heeft nog 10 minuten om droog te worden *kijkt boos naar de regen* :(
Ja doei.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:34:19 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379049
Zit ik in dieetclub te posten, denkende dat het slank is :'). Ik kijk meestal naar wie de lapo heeft in een topic en als dat een slankie is gaat er nog wel eens wat mis.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:38:11 #83
70532 loveli
N
pi_101379188
Oi, waar is de rel?
crap in = crap out
pi_101379261
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Zit ik in dieetclub te posten, denkende dat het slank is :'). Ik kijk meestal naar wie de lapo heeft in een topic en als dat een slankie is gaat er nog wel eens wat mis.
Sorry! :o Maar ik moest gewoon even reageren :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:44:26 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef loveli het volgende:
Oi, waar is de rel?
geen rel. Start er één >:)
Niet meer actief op Fok!
pi_101379461
De postbode is geweest met een pakketje, maar ik heb niks besteld en ik kan t pas vrijdag ophalen :( het is van een parfumerie
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:45:39 #87
70532 loveli
N
pi_101379466
Even in F&F vertellen dat er ook nog een poolvos in m'n donzen winterjas verwerkt zit O+

Of dat ik zwanger ben en nu m'n kat kwijt wil :')
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:46:21 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379494
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef loveli het volgende:
Even in F&F vertellen dat er ook nog een poolvos in m'n donzen winterjas verwerkt zit O+
^O^
Niet meer actief op Fok!
pi_101379502
:W weer terug uit Stockholm. Paspoort aangevraagd, leuk gelunched, en daarna hard gewerkt. Nu moe en hongerig!

Lijstje:

O: havermout met aardbeien
T: kaasbroodje
B: minstens 7 km. wandelen
L: spinazie/feta punt hartige taart, banaan
T: capuccino x2 1x chocoladekoekje
T: knackebrod met roomkaas x2
D: pizza margherita (met volkorenbodem, zelfgemaakt)
T: stukje chocola?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:47:32 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef loveli het volgende:

Of dat ik zwanger ben en nu m'n kat kwijt wil :')
in oud valt ook vast wel wat te rellen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_101379556
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

in oud valt ook vast wel wat te rellen :P.
Open een topic met de titel 'Vrezen voor het tweede streepje'.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:48:06 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101379557
Heeft ie geen moves gemaakt, jag?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:48:38 #93
70532 loveli
N
pi_101379579
Heb niet eens zin om te rellen :{
crap in = crap out
pi_101379645
Of in LIF zeggen dat je in 10 dagen 15 kilo kwijt wilt :+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:51:03 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101379678
De lunch was dus wel prima, Jätje? *O*
Lekker lijstje, al is ie misschien wel ietsje té lekker :P

Loveli: rel beginnen in slankietopique: 'vis is geen optie' :o

Lijstje ook? Beetje gespreid gegeten ivm late D (vriendje is pas om 8 uur thuis).

O: twee sneetjes met ham en kaas
T: slok vieze smoothie, de rest weggemikt
L: snee brood met champignon-paté
T: snee brood met ananassmeerkaas
T: katjang pedis
D: andijviestamp met halve slavink en wat spekjes
T: glas limo
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:51:29 #96
70532 loveli
N
pi_101379691
Geen zin in. Eerst ff een pak ontbijtkoek met BlueBand eten.
crap in = crap out
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:51:50 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101379704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef loveli het volgende:
Geen zin in. Eerst ff een pak ontbijtkoek met BlueBand eten.
O+ :( O+
pi_101379775
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Heeft ie geen moves gemaakt, jag?
nah. We hebben leuk over werk en de wereld enzo gekletst.
  Vis een optie? dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:53:39 #99
70532 loveli
N
pi_101379786
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nah. We hebben leuk over werk en de wereld enzo gekletst.
Bummer.
crap in = crap out
pi_101379807
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
De lunch was dus wel prima, Jätje? *O*
Lekker lijstje, al is ie misschien wel ietsje té lekker :P

Loveli: rel beginnen in slankietopique: 'vis is geen optie' :o

Lijstje ook? Beetje gespreid gegeten ivm late D (vriendje is pas om 8 uur thuis).

O: twee sneetjes met ham en kaas
T: slok vieze smoothie, de rest weggemikt
L: snee brood met champignon-paté
T: snee brood met ananassmeerkaas
T: katjang pedis
D: andijviestamp met halve slavink en wat spekjes
T: glas limo
ik vind het nog wat weinig! En mijn lijstje is wat aan de ruime kant, ja. Wel lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')