abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:12:30 #76
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_101648754
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef Neelix het volgende:

[..]

Luchtvochtigheid merk je vrij snel met ademhalen en hoeveel je zweet.
Aan de andere kant, het grootste deel van NZ ligt wel wat hoger dan NL, dus qua zuurstofgehalte zou je het hier juist makkelijker moeten hebben.
ik woon op zeeniveau Neelix, net zoals ong. 80% van de NZ'ers.
Denk aan de 3 grote steden, Auckland,Christchurch en Wellington, die liggen allemaal aan de kust.
Het is voornamelijk de luchtvochtigheid wat voor mij het lopen hier een stuk makkelijker maakt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 7 september 2011 @ 00:51:21 #77
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_101660529
om mijzelf een doel te stellen heb ik me ingeschreven voor de volgende loop, pittig maar het lijkt me fantastisch
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/
  woensdag 7 september 2011 @ 09:35:38 #78
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_101664406
Zo, hee, de allereerste keer hardlopen achter de rug. Na wat gedoe met de verkeerde maat schoenen, MP3-spelers die niet meewerkten en het weer, ben ik vanochtend gelijk na het wakker worden begonnen.
Eigenlijk best confronterend om te zien hoe slecht je conditie eigenlijk is. Ik dacht van te voren dat twintig minuutjes hardlopen en gewoon lopen om en om best te doen zou zijn, en dat ik misschien zelfs al de volgende les morgen al zou kunnen doen. Nou, niet dus :P. Ik bedoel, ik was niet kapot, of zo, maar het ging toch lastiger dan ik dacht. Nou ja, morgen in ieder geval spierpijn, en dan vrijdag weer verder. Ik vind het in ieder geval wel leuk om te doen.
Oh, en zou ik ook in de OP bij Evy 0-5 km gezet kunnen worden? Alvast bedankt :).
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:00:37 #79
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101664897
Gisteren tussen de buien door ook maar weer eens naar buiten geweest. Was al bijna een week niet meer wezen lopen ivm drukte en onhandige roosters, maar het ging gisteren eigenlijk niet. In de weken daarvoor liep ik om de dag 5km, nu kwam ik niet verder dan 2.3. Alles deed pijn... voet, knie, scheenbeen, rug en ergens in mijn schouder. Flink balen, want a.s. zondag heb ik mijn eerste 5k 'wedstrijd'.
Ik denk zelf dat ik aan één kant gewoon niet soepel liep en daardoor scheef trok ofzo. Daarmee natuurlijk helemaal verkeerd gaan lopen en dus volledig ingestort. Of roep ik nu hele rare dingen?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  woensdag 7 september 2011 @ 10:01:40 #80
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_101664924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
om mijzelf een doel te stellen heb ik me ingeschreven voor de volgende loop, pittig maar het lijkt me fantastisch
Wow! :)
Sterkte, het ziet er heel mooi en ook zwaar uit!

Deze gaat ook maar op mijn lijstje van runs-to-do! (ooit...) ;)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_101669558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
ziet er erg vet uit :D
pi_101685463
Bij mijn laatste rondje hardlopen afgelopen zondag ben ik helemaal kapot gegaan na m'n derde interval van 4 minuten kon ik niet meer... m'n schenen deden pijn, enkels niet normaal dag later nog steeds last, gaan zoeken en vragen waarschijnlijk gevalletje overbelast door niet lopen op de goede schoenen... lekker dan... het ging zo goed, maar nu toch maar een goed paar hardloopschoenen gekocht en veel advies in de winkel gekregen. Hopen dat het snel beter gaat en dan ga ik er weer vol voor!
  woensdag 7 september 2011 @ 21:29:03 #83
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_101689854
Ondanks de harde wind was het vanavond best lekker weer om te hardlopen. Bij de provinciale weg naar Klarenbeek aangekomen kon ik voor de eerste keer gebruik maken van een vers geasfalteerd fietspad *O*

Als hardloper is deze laatste aanpassing echt luxe. Op de andere plekken waar dit jaar ook de fietspaden opnieuw geasfalteerd zijn waren deze in de loop van de tijd erg verzakt. Kan ik helaas de gemeente niet aanwijzen als oorzaak van mijn blessures :')
pi_101693744
vandaag een hardloophorloge aangeschaft met hartslag en de hele mikmak. overmorgen (vanmorgen nog gelopen) maar eens testen :)
  woensdag 7 september 2011 @ 22:50:01 #85
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_101693843
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vandaag een hardloophorloge aangeschaft met hartslag en de hele mikmak. overmorgen (vanmorgen nog gelopen) maar eens testen :)
loop er hier verder nog iemand met een hartslagmeter en heeft het baat?
pi_101694686
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

je kan natuurlijk kijken in welke hartslagzone je loopt en voor sommige is dat belangrijk voor je training
pi_101694934
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Krijg binnenkort de mijne binnen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 7 september 2011 @ 23:17:09 #88
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_101695026
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

je kan natuurlijk kijken in welke hartslagzone je loopt en voor sommige is dat belangrijk voor je training
ik vroeg me aaf of degene die al een tijdje een hartslagmeter gebruiken ook daadwerkelijk vooruit er mee boeken doordat ze effectiever kunnen trainen...iemand ervaring?
pi_101697427
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 8 september 2011 @ 00:43:56 #90
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_101697550
@slacker: de HRM die je binnenkort krijg heeft die ook GPS functies etc. of heb je hem puur voor je hart ritme? ik vind de HRMer met dergelijke functies namelijk nogal prijzig
pi_101697770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
@slacker: de HRM die je binnenkort krijg heeft die ook GPS functies etc. of heb je hem puur voor je hart ritme? ik vind de HRMer met dergelijke functies namelijk nogal prijzig
Nee, hij connect via blauwe tand met m'n foon. Heb 'm puur voor de hartslag, niet voor GPS, daar heb ik al twee GPS enabled telefoons voor ;)

Heb deze besteld: http://store.endomondo.co(...)ger-smartphones.html
pi_101702097
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:54 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee, hij connect via blauwe tand met m'n foon. Heb 'm puur voor de hartslag, niet voor GPS, daar heb ik al twee GPS enabled telefoons voor ;)

Heb deze besteld: http://store.endomondo.co(...)ger-smartphones.html
Heb je voor dat geld niet gewoon ook een horloge met (betere?) GPS en hartmeter enzo?
pi_101702677
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 10:43 schreef Neelix het volgende:
Heb je voor dat geld niet gewoon ook een horloge met (betere?) GPS en hartmeter enzo?
En waarom zou ik dat willen als ik deze op twee telefoons kan aansluiten en andere Android based telefoons?
  donderdag 8 september 2011 @ 13:28:01 #94
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_101707117
Sports Tracker komt binnenkort ook met een HRM voor Android en Nokia Symbian telefoons:

http://www.sports-tracker(...)-heart-rate-monitor/

[ Bericht 13% gewijzigd door Ach3r0n op 08-09-2011 13:45:20 ]
pi_101709012
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:11 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En waarom zou ik dat willen als ik deze op twee telefoons kan aansluiten en andere Android based telefoons?
Hmm, het lijkt erop dat mijn geheugen gewoon weigert de absurde prijzen voor GPS horloges met hartmeters op te slaan. Die zijn toch wel een klein beetje duurder dan ¤100.
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:50:04 #96
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_101742044
Fysio was niet positief en niet negatief. Kuit staat continue op spanning en daar moet eea aan veranderen. Rust nemen en hope for the best.

Morgen is m'n do or die moment: kijken hoe het hardlopen gaat en bepalen wat ik ga doen.
pi_101743195
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:27 schreef Neelix het volgende:

[..]

Hmm, het lijkt erop dat mijn geheugen gewoon weigert de absurde prijzen voor GPS horloges met hartmeters op te slaan. Die zijn toch wel een klein beetje duurder dan ¤100.
Ik had verkeerd gekeken en meteen maar een tip: ga absoluut niet naar Run2Today voor een GPS/hartmeter horloge. De prijzen daar zijn ronduit absurd:
http://www.run2daywebshop(...)erunner-405-hrm.html ¤499
http://www.kieskeurig.nl/(...)nner_405_hrm/280240/ ¤219 – ¤230

En voor een nog absurdere verschil, als je in de VS bent kan je hem voor rond de $199 (= ¤145) kopen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:02:19 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_101745678
Heb op dit moment een HM te leen van iemand voor twee weken om te kijken of het me bevalt om er mee te lopen voordat ik er veel geld aan ga uitgeven.
Heb er vandaag voor het eerst mee gelopen.
pi_101747344
zonet weer 4km gelopen met mn hartslagmeter. de laatste km zat ik tussen de 180 en de 190 :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:08:56 #100
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_101763733
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zonet weer 4km gelopen met mn hartslagmeter. de laatste km zat ik tussen de 180 en de 190 :P
wat is je MHR?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')