ik woon op zeeniveau Neelix, net zoals ong. 80% van de NZ'ers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid merk je vrij snel met ademhalen en hoeveel je zweet.
Aan de andere kant, het grootste deel van NZ ligt wel wat hoger dan NL, dus qua zuurstofgehalte zou je het hier juist makkelijker moeten hebben.
Wow!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
om mijzelf een doel te stellen heb ik me ingeschreven voor de volgende loop, pittig maar het lijkt me fantastisch
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/
ziet er erg vet uitquote:Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
om mijzelf een doel te stellen heb ik me ingeschreven voor de volgende loop, pittig maar het lijkt me fantastisch
http://www.iconicadventures.co.nz/motatapu-home/miners-trail/
loop er hier verder nog iemand met een hartslagmeter en heeft het baat?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vandaag een hardloophorloge aangeschaft met hartslag en de hele mikmak. overmorgen (vanmorgen nog gelopen) maar eens testen
je kan natuurlijk kijken in welke hartslagzone je loopt en voor sommige is dat belangrijk voor je trainingquote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
loop er hier verder nog iemand met een hartslagmeter en heeft het baat?
Krijg binnenkort de mijne binnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
loop er hier verder nog iemand met een hartslagmeter en heeft het baat?
ik vroeg me aaf of degene die al een tijdje een hartslagmeter gebruiken ook daadwerkelijk vooruit er mee boeken doordat ze effectiever kunnen trainen...iemand ervaring?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
je kan natuurlijk kijken in welke hartslagzone je loopt en voor sommige is dat belangrijk voor je training
Nee, hij connect via blauwe tand met m'n foon. Heb 'm puur voor de hartslag, niet voor GPS, daar heb ik al twee GPS enabled telefoons voorquote:Op donderdag 8 september 2011 00:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
@slacker: de HRM die je binnenkort krijg heeft die ook GPS functies etc. of heb je hem puur voor je hart ritme? ik vind de HRMer met dergelijke functies namelijk nogal prijzig
Heb je voor dat geld niet gewoon ook een horloge met (betere?) GPS en hartmeter enzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, hij connect via blauwe tand met m'n foon. Heb 'm puur voor de hartslag, niet voor GPS, daar heb ik al twee GPS enabled telefoons voor
Heb deze besteld: http://store.endomondo.co(...)ger-smartphones.html
En waarom zou ik dat willen als ik deze op twee telefoons kan aansluiten en andere Android based telefoons?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:43 schreef Neelix het volgende:
Heb je voor dat geld niet gewoon ook een horloge met (betere?) GPS en hartmeter enzo?
Hmm, het lijkt erop dat mijn geheugen gewoon weigert de absurde prijzen voor GPS horloges met hartmeters op te slaan. Die zijn toch wel een klein beetje duurder dan ¤100.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat willen als ik deze op twee telefoons kan aansluiten en andere Android based telefoons?
Ik had verkeerd gekeken en meteen maar een tip: ga absoluut niet naar Run2Today voor een GPS/hartmeter horloge. De prijzen daar zijn ronduit absurd:quote:Op donderdag 8 september 2011 14:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt erop dat mijn geheugen gewoon weigert de absurde prijzen voor GPS horloges met hartmeters op te slaan. Die zijn toch wel een klein beetje duurder dan ¤100.
wat is je MHR?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zonet weer 4km gelopen met mn hartslagmeter. de laatste km zat ik tussen de 180 en de 190
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |