abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:48:21 #1
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101363541

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101363546
Is PaiQ nu alles :')
pi_101363618
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:48 schreef debeterebob het volgende:
Verder geen ervaring met andere sites.. Ook de eerste site waar ik ben begonnen (3 maand geleden of zo)

Maar jij hebt dus betere sites?
pi_101363667
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:52 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Verder geen ervaring met andere sites.. Ook de eerste site waar ik ben begonnen (3 maand geleden of zo)

Maar jij hebt dus betere sites?
Nee, ik ga voorlopig niet internetdaten, maar weet wel hoe PaiQ er uit ziet. Het is toch ook gewoon een naaisite.
pi_101363668
Paiq O+ Leuk systeem
En waar vind ik mijn vent :') Juist ja..
pi_101363679
@debeterebob niet? :p
pi_101363696
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:46 schreef kedge het volgende:

[..]

Is dat niet hoe jij met die meisjes matched ipv je gemiddelde cijfer voor je foto ?
Nee, hoewel het vandaag ineens beter is geworden dan toen ik gisteren keek :D 6.3 en 6.5. De tweede is afgerond een 7 8-)
pi_101363709
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:55 schreef Cassandra87 het volgende:
@debeterebob niet? :p
Neuj, teveel moeite, en de kans is op mijn leeftijd niet zo groot dat er wat tussen zit. Of het moeten mbo-meisjes met kinderwensen zijn....
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:56:30 #9
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101363712
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het hele fenomeen "paiq". Zoals het gisteravond ging verwacht ik ook niet succesvol te zijn. Het lijkt me ook best wel moeilijk en zeer vermoeiend om er überhaupt ooit een date via te kunnen scoren. Ik prefereer toch liever een irl gesprek, dan het chatten op paiq.

Daten via facebook gaat volgens mij nog makkelijker
pi_101363729
Ik ben een vmbo meisje met kinderwens O+
pi_101363741
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben een vmbo meisje met kinderwens O+
daten?
pi_101363754
Ik dacht dat jij heul geen kinderwens had (nog) :P
pi_101363777
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik dacht dat jij heul geen kinderwens had (nog) :P
Maar mijn kleine broertje is zo schattig, dat wil ik ook wel O+
Later

EDIT: je gaat ook alleen maar op mijn laatste opmerking in :+
pi_101363800
Ooooooh :9
Maar jij bent een beetje boel jong O+ en ik ben een beetje boel bezet :P
pi_101363810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooooooh :9
Maar jij bent een beetje boel jong O+ en ik ben een beetje boel bezet :P
alles kan kapot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_101363841
Wat is er zo genaaid aan Paiq dan? Ben zelf niet zo heel actief, maar wel geintresseerd uiteraard.
Alhoewel irl contact gewoon veel beter/leuker is..
pi_101363874
Hey spijker heb jij geen betere foto's in je fobo?
Ik denk dat jij vrij doorsnee bent? Maar wel de leukere kant, dat wel :P
pi_101364027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey spijker heb jij geen betere foto's in je fobo?
Ik denk dat jij vrij doorsnee bent? Maar wel de leukere kant, dat wel :P
Thanks! :*
Nog niet op mijn fobo.. Moet thuis nog eens de foto's op een juist formaat zien te krijgen.
Maar denk niet dat ik via de fobo aan een dame kom ;)
pi_101364073
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Nog niet op mijn fobo.. Moet thuis nog eens de foto's op een juist formaat zien te krijgen.
Kan wel een aantal fobo''s van vrouwen hier noemen die overlopen van de slijmreacties ;(
pi_101364095
Dat dacht mijn vriend ook :+
Ik kwam er achteraf pas achter dat hij vaker hetzelfde lijntje uitgooide, maar toen was ik al verkocht. Ach, wel aandoenlijk O+
Achteraf zou ik misschien niet zo snel ingaan op een fobo reactie, maar ik was nieuw op fok en wist niet hoe t allemaal werkte :D
pi_101364109
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kan wel een aantal fobo''s van vrouwen hier noemen die overlopen van de slijmreacties ;(
Haha ja maar ben geen dame he.. Dames doen dat niet bij kerels toch? ;)
En nee ik ga zelf geen slijmberichten plaatsen..
pi_101364216
Haha.. Woehoe! mijn eerste adoratie!! *O*
ps: bericht retour ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:21:17 #24
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101364297
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Een slijmreactie is weer wat ander dan een compliment. Heb ook het gevoel dat sommige fobo's/accounts erg fake zijn. En fotoloze fobo's :N
pi_101364350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:21 schreef kedge het volgende:

[..]

Een slijmreactie is weer wat ander dan een compliment. Heb ook het gevoel dat sommige fobo's/accounts erg fake zijn. En fotoloze fobo's :N
Had er eerst nog foto's van 1996 op staan.. Haar geel geverft voor een dancefeest. Was niet echt meer representatief ;) Laat staan zwaar verouderd.. Dus allemaal verwijderd en toevallig nog een foto die ik zo kon uploaden gevonden..
pi_101364722
quote:
En fotoloze fobo's :N
Check! Lang leve de anoniemiteit.

BTW; nog geen reactie gehad van paiq-meisje wat ik voor een date heb gevraagd; ze is echt maar eens per 2 weken online. Als ze me afwijst dan kap ik definitief met paiq.
pi_101364808
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:56 schreef kedge het volgende:
Daten via facebook gaat volgens mij nog makkelijker
Ik heb alleen maar mensen die ik al ken op facebook helaas.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:46:05 #28
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101364929
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar mensen die ik al ken op facebook helaas.
Op paiq leer je toch ook nieuwe mensen kennen ? Stuur gewoon 10 meiden een berichtje op FB en kijk wat de respons is.
pi_101365045
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef kedge het volgende:

[..]

Op paiq leer je toch ook nieuwe mensen kennen ? Stuur gewoon 10 meiden een berichtje op FB en kijk wat de respons is.
Ow op die fiets... nooit over nagedacht eigenlijk. Is het verstandig om dat bij "vrienden van vrienden" te doen; of wellicht mensen die je helemaal niet kent?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:52:51 #30
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101365085
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ow op die fiets... nooit over nagedacht eigenlijk. Is het verstandig om dat bij "vrienden van vrienden" te doen; of wellicht mensen die je helemaal niet kent?
Ik zou "die je helemaal niet kent" doen, maar wel in de buurt. Ik heb er wel leuke contacten aan over gehouden.
pi_101365448
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik zou "die je helemaal niet kent" doen, maar wel in de buurt. Ik heb er wel leuke contacten aan over gehouden.
Eens ff snel wat rondgeneusd maar ben binnen een paar minuten al behoorlijk wat potentieel tegen gekomen op facebook. Straks toch maar eens berichten sturen; kwantiteit scoort altijd!
pi_101365673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Eens ff snel wat rondgeneusd maar ben binnen een paar minuten al behoorlijk wat potentieel tegen gekomen op facebook. Straks toch maar eens berichten sturen; kwantiteit scoort altijd!
Komt dit niet heel raar over? En hoe zoek je eigenlijk zoiets? Niet dat ik het zelf zou proberen, ben ik te schijterig voor..
pi_101365815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Komt dit niet heel raar over? En hoe zoek je eigenlijk zoiets? Niet dat ik het zelf zou proberen, ben ik te schijterig voor..
Ik kom altijd raar over; dus dat zal me de reet roesten.

Hoe je zoiets zoekt? Nouja, ik was uitgenodigd voor een of ander festival; dus ik klik op een random meid die daar ook voor uitgenodigd was; en dan klik op een van haar vriendinnen en zo verder...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:12:47 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101367420
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Neuj, teveel moeite, en de kans is op mijn leeftijd niet zo groot dat er wat tussen zit. Of het moeten mbo-meisjes met kinderwensen zijn....
WAT IS ER MIS MET HET MBO?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:14:39 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101367475
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet ik ken al 5 koppels persoonlijk die via FOK! zijn ontstaan. _O-
Laat staan op de rest van het forum.
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:15:46 #36
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101367514
Werkt dat echt? Versieren via FaceBook?

Ik voeg eigenlijk alleen maar mensen toe die ik echt ken.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:17:09 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101367555
quote:

[..]

I pledge guilty.
Ik had geen zin meer dat mensen mijn hoofd zagen dus ik heb ze er weer uit gehaald. :')
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:19:17 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101367619
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Crutch het volgende:

Ik heb ooit geprobeerd iemand te versieren die ik al kende via Facebook.
Ging niet zo lekker maar dat had denk ik meer met mezelf te maken. :')
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:25:33 #39
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101367786
quote:

Je moet ze ook niet direct toevoegen, maar eerst een berichtje sturen. Krijg je een leuk berichtje terug, dan kun je haar altijd nog toevoegen. Anders kom je waarschijnlijk ook meteen in het vakje "geblokkeerd" te staan.

Ik zat een keer te browsen via vrienden van vrienden en uiteindelijk kwam ik bij een totaal vreemde meid uit. Ze had een ontzettend leuke foto en ik stuurde haar een berichtje over haar foto. Krijg ik ineens een leuk berichtje terug en zo gingen er nog wat pm's over en weer. Toen had ik haar toegevoegd en direct kreeg ik een berichtje terug dat ze het leuk vond; dat ik haar heb toegevoegd en dat ze nog eens mensen leert kennen. We msn'en nog steeds elke avond en het is jammer dat ze zo ver weg woont :')
pi_101367816
Wow; ik ben voor de voorbereiding van een sollicitatie mijn MBTI uitkomsten nog eens aan het bekijken. Het verbaasd me constant weer hoe zeer die profielschets klopt en dat naar aanleiding van slechts enkele simpele keuzes in de test. Dingen als:

"ISFPs tend to be quiet and reserved, and difficult to get to know well. They hold back their ideas and opinions except from those who they are closest to."

"ISFPs are extremely perceptive and aware of others. They constantly gather specific information about people, and seek to discover what it means. They are usually penetratingly accurate in their perceptions of others."

"ISFPs have no desire to lead or control others, just as they have no desire to be led or controlled by others. They need space and time alone to evaluate the circumstances of their life against their value system, and are likely to respect other people's needs for the same."

"The ISFP is likely to not give themself enough credit for the things which they do extremely well. Their strong value systems can lead them to be intensely perfectionist, and cause them to judge themselves with unneccesary harshness."

Echt een aanrader om een keer zo'n test te doen trouwens ;).
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:27:44 #41
118585 Crutch
pi_101367872
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:25 schreef kedge het volgende:

[..]

Je moet ze ook niet direct toevoegen, maar eerst een berichtje sturen. Krijg je een leuk berichtje terug, dan kun je haar altijd nog toevoegen. Anders kom je waarschijnlijk ook meteen in het vakje "geblokkeerd" te staan.

Ik zat een keer te browsen via vrienden van vrienden en uiteindelijk kwam ik bij een totaal vreemde meid uit. Ze had een ontzettend leuke foto en ik stuurde haar een berichtje over haar foto. Krijg ik ineens een leuk berichtje terug en zo gingen er nog wat pm's over en weer. Toen had ik haar toegevoegd en direct kreeg ik een berichtje terug dat ze het leuk vond; dat ik haar heb toegevoegd en dat ze nog eens mensen leert kennen. We msn'en nog steeds elke avond en het is jammer dat ze zo ver weg woont :')
Aha, maar da's wel een goeie.
Ik zou dan zorgen om dat te doen met vriendinnen van vrienden, dan heb je iig een aanknopingspunt.
Anders lijkt me het risico van oneindig msn'en en sms'en te groot. Afspreken is doeltreffender lijkt mij.
Je moeder is een hamster
pi_101367962
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet ik ken al 5 koppels persoonlijk die via FOK! zijn ontstaan. _O-
Laat staan op de rest van het forum.
Nou das leuk toch!? Maar zie het bij mij niet echt gebeuren..
Maar you never know.. Alle opties blijven open :Y
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:32:19 #43
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101368015
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef Crutch het volgende:

[..]

Aha, maar da's wel een goeie.
Ik zou dan zorgen om dat te doen met vriendinnen van vrienden, dan heb je iig een aanknopingspunt.
Anders lijkt me het risico van oneindig msn'en en sms'en te groot. Afspreken is doeltreffender lijkt mij.
Zolang je het maar in de buurt zoekt, dan is afspreken ook heel wat makkelijker.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:32:33 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101368021
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:30 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Nou das leuk toch!? Maar zie het bij mij niet echt gebeuren..
Maar you never know.. Alle opties blijven open :Y
Nou ja mijn enige goede vriendin (die ik dus heb ontmoet via FOK! en dus een relatie heeft met een andere fokker) zei het vrijdag nog. Misschien moet je wachten tot er een leuk fokstertje voorbij komt. _O-

Ik begin langzaam bang te worden dat het echt zo wordt. _O-
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:33:41 #45
118585 Crutch
pi_101368048
Wil je eens een foto PM'en heloef?
Doe maar je beste dan laat ik die even keuren door de vrouwen hier.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:37:29 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101368171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:33 schreef Crutch het volgende:
Wil je eens een foto PM'en heloef?
Doe maar je beste dan laat ik die even keuren door de vrouwen hier.
Want? :')
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:37:56 #47
118585 Crutch
pi_101368187
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Want? :')
Nee zonder want, da's alleen voor in de winter.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:39:01 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101368225
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:37 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee zonder want, da's alleen voor in de winter.
Dan mag je mij vertellen waarom ik mij zou willen laten keuren door de vrouwen in dit topic.
C'est la vie
pi_101368281
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan mag je mij vertellen waarom ik mij zou willen laten keuren door de vrouwen in dit topic.
Ik vermoed om te werken aan je negatieve zelfbeeld.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:41:12 #50
118585 Crutch
pi_101368293
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet in dit topic, maar veilig prive hier op mijn kantoor.
Daarna verwijder ik je foto weer hoor!
Je moeder is een hamster
pi_101368346
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja mijn enige goede vriendin (die ik dus heb ontmoet via FOK! en dus een relatie heeft met een andere fokker) zei het vrijdag nog. Misschien moet je wachten tot er een leuk fokstertje voorbij komt. _O-

Ik begin langzaam bang te worden dat het echt zo wordt. _O-
Ok ik zal ook geduldig wachten.. :')
Vooral zal ik verder geen actie ondernemen, uitgaan of een eigen leven hebben.. :+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:45:30 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101368416
Heloef ik zal het gewoon doen! Laat hem vragen naar hoe de vrouwen je zien, welke indruk je geeft.

Wie weet kan je er wat mee :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:45:31 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101368417
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vermoed om te werken aan je negatieve zelfbeeld.
Dat is al een stuk beter dan een paar maanden geleden.
Een maand of twee geleden was ik innig ingegaan op deze vleeskeuring omdat mijn onzekere ik graag wilde horen dat ik knap was. Die drang heb ik niet meer als je me lelijk vind kan je me aan me reet roesten (jaja ik leer van jou) als je me knap vind eigenlijk net zo. :')

Maar mocht Crutch een vleeskeuring met mij willen houden kan ie kijken op pagina 8 of 9 van het Userfoto topic.
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:46:29 #54
118585 Crutch
pi_101368443
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:45 schreef ook_gek het volgende:
Heloef ik zal het gewoon doen! Laat hem vragen naar hoe de vrouwen je zien, welke indruk je geeft.

Wie weet kan je er wat mee :)
Exactly my point.
Je moeder is een hamster
pi_101368512
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
Maar mocht Crutch een vleeskeuring met mij willen houden kan ie kijken op pagina 8 of 9 van het Userfoto topic.
Hij is cool hoor! Ik zou je daar idd een stuk ouder schatten dan 17 trouwens.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:49:51 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101368539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hij is cool hoor! Ik zou je daar idd een stuk ouder schatten dan 17 trouwens.
Ik ben dolblij met die foto.
Elke foto waarop ik recht vooruit kijk vind ik alweer prachtig. :') _O-
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:50:09 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101368545
Versieren via facebook kan inderdaad wel maar mij teveel moeite. Ik zelf ben er niet zo van.

Wat ik wel paar keer gehad heb is dat ik bij iemand reageerde en vervolgens reageerde daar ook een leuke damen. Die kwam ik met andere reacties weer tegen en dan gooi ik er wel een groetjes tegen aan.

Als je die persoon dan op een verjaardag of tijdens stalpen tegen komt is het ijs direct gebroken en wie weet hoe dat dan verder loopt.

Voor verlegen mensen zal het wel goed kunnen werken, flirten via facebook denk ik.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_101368630
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:50 schreef ook_gek het volgende:
Voor verlegen mensen zal het wel goed kunnen werken, flirten via facebook denk ik.
Ik hou met name van de eindeloze mogelijkheden met zoiets. In mijn dagelijks leven en met stappen moet je het altijd maar net doen met wat er aanwezig is (en dat is hier vaak niet veel soeps).
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:55:25 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101368708
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:43 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Ok ik zal ook geduldig wachten.. :')
Vooral zal ik verder geen actie ondernemen, uitgaan of een eigen leven hebben.. :+
Ik heb een eigen leven (vind ik), uitgaan doe ik amper omdat ik niet echt van die stapvrienden heb :') en actie had ik donderdag bijna ondernomen toen moest ze weg en gelukkig had ik niks gedaan want het meisje nou ja vrouw in kwestie was maar liefst 7 jaar ouder.

Ik doe het volgens mij best aardig.
C'est la vie
pi_101368793
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb een eigen leven (vind ik), uitgaan doe ik amper omdat ik niet echt van die stapvrienden heb :') en actie had ik donderdag bijna ondernomen toen moest ze weg en gelukkig had ik niks gedaan want het meisje nou ja vrouw in kwestie was maar liefst 7 jaar ouder.

Ach ja wat is 7 jaar he ;) Maar als je inderdaad 17 bent (zoals Alex zegt) snap ik het wel :)
Komt allemaal vast voor elkaar!
pi_101368811
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Joh, maar een kopje koffie aanbieden is gewoon gallant; wil niet zeggen dat je meteen met haar moet gaan daten of het koffer in duiken. Maakt niet uit dat ze 7 jaar ouder is; kun je gewoon altijd doen zoiets! Tevens zie jij er ook 7 jaar ouder uit dan dat je bent, dus eigenlijk is dat niet eens een probleem.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:59:45 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101368854
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Joh, maar een kopje koffie aanbieden is gewoon gallant; wil niet zeggen dat je meteen met haar moet gaan daten of het koffer in duiken. Maakt niet uit dat ze 7 jaar ouder is; kun je gewoon altijd doen zoiets! Tevens zie jij er ook 7 jaar ouder uit dan dat je bent, dus eigenlijk is dat niet eens een probleem.
Maar dat is in ieder geval een gesprekje starten.
Dat is voor mij al heel wat hoor, zeker als ik de vrouw in kwestie heel leuk vind.
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:00:09 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101368868
Of je legt de lat te hoog?

Dat zie ik ook vaak dat verleven mensen zich richten op de "foto modellen" ipv het gemiddelde meisje
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:01:00 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101368890
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:00 schreef ook_gek het volgende:

Dat zie ik ook vaak dat verleven mensen zich richten op de "foto modellen" ipv het gemiddelde meisje
Wie ik?
Zo knap was ze niet, het was meer de stuntelige en verlegen uitstraling die het hem deed. :')
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:03:27 #65
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101368966
quote:

Omdat je verlegen bent, hoef je toch niet meteen met minder genoegen te nemen. Als je echt lelijk bent, dan wordt het een ander verhaal.

Al mijn exen waren fotomodellen in mijn ogen :') :@
pi_101368982
quote:

Misschien soms; al zijn de meiden die het allerleukst zijn volgens mij juist geen fotomodellen. De meiden waar ik echt voor val zijn denk ik vaak gewoon gemiddeld; maar dat wil evengoed niet zeggen dat ik 75% van de gemiddelde meisjes niet echt interessant vindt (in de zin van; daar zou ik mee willen daten etc.). Mijn ervaring met de "fotomodel" types is dat ze vaak iets te arrogant zijn (een beetje arrogant mag best); en het ergste.... geen interesse hebben in wat dan ook. Daar heb ik echt een hekel aan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:04:17 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101368988
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef kedge het volgende:

[..]

Omdat je verlegen bent, hoef je toch niet meteen met minder genoegen te nemen. Als je echt lelijk bent, dan wordt het een ander verhaal.

Susanne was niet superknap, maar wel in mijn ogen. O+
C'est la vie
pi_101369001
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Susanne was niet superknap, maar wel in mijn ogen. O+
Dat principe idd!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:07:13 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101369076
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Wie ik?
Zo knap was ze niet, het was meer de stuntelige en verlegen uitstraling die het hem deed. :')
Was inderdaad reactie op wat je zei. Maar niet personelijk bedoeld.

Leuke foto trouwens :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef kedge het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar ik doelde op de zeg maar over de personen die onder het gemiddelde zitten.

Even directe vraag aan jou. Was jij nou de geen die keer op keer aangevallen word op rijke ouders en veel geld?

Zo ja heb jij geen moeite met bepalen of iemand met je om gaat om wie je bent ipv om wat jij of je ouders hebben?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:08:43 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101369124
Dat is Mpj.
C'est la vie
pi_101369129
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:07 schreef ook_gek het volgende:
Even directe vraag aan jou. Was jij nou de geen die keer op keer aangevallen word op rijke ouders en veel geld?

Zo ja heb jij geen moeite met bepalen of iemand met je om gaat om wie je bent ipv om wat jij of je ouders hebben?
Denk dat MPJ dat was.

Edit; al heb ik Kedge laatst ook wat over golddigger-ervaringen horen vertellen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:10:09 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101369168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat principe idd!
Wat ik mooi vind en de rest van wereld mooi vind scheelt gelukkig en heleboel.
Heb genoeg meisjes leuk gevonden die sommigen zelfs nog van hun zouden aftrappen om het zo maar even te zeggen. :')
C'est la vie
pi_101369241
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat ik mooi vind en de rest van wereld mooi vind scheelt gelukkig en heleboel.
Heb genoeg meisjes leuk gevonden die sommigen zelfs nog van hun zouden aftrappen om het zo maar even te zeggen. :')
Haha, nouja, ik had vaak interesse in meiden die de meeste gewoon als doorsnee of niet zo bijzonder zagen, maar die ik dan helemaal geweldig vond. Gewoon vanwege semi-onverklaarbare zaken... dingen als hoe ze loopt, haar algehele stijl, hoe ze je aankijkt en hoe ze reageert op bepaalde opmerkingen. Bah, veel te romantisch allemaal.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:13:17 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101369268
Ah oke! MPJ ben in dat geval benieuwd naar je antwoord :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:14:19 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101369297
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, nouja, ik had vaak interesse in meiden die de meeste gewoon als doorsnee of niet zo bijzonder zagen, maar die ik dan helemaal geweldig vond. Gewoon vanwege semi-onverklaarbare zaken... dingen als hoe ze loopt, haar algehele stijl, hoe ze je aankijkt en hoe ze reageert op bepaalde opmerkingen. Bah, veel te romantisch allemaal.
Mag ik jou de hand schudden?
C'est la vie
pi_101369438
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Mag ik jou de hand schudden?
Haha, zeker.

Ik heb het een keer meegemaakt; dat ik ook helemaal weg was van een meid; en dat ze mij niet echt zag staan (het standaard verhaal); en ik dacht dat ze wel wat beters kon krijgen enzo. Een paar maanden later had ze een relatie met een gast die ook uit Limburg kwam, die ook maar ergens tussen de 1.70 en 1.75 lang was en die dezelfde studie als ik deed... kon wel door de grond zakken... ik niet goed genoeg? ;(
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:20:09 #77
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101369479
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:08 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Denk dat MPJ dat was.

Edit; al heb ik Kedge laatst ook wat over golddigger-ervaringen horen vertellen.
Dat was een verhaal uit het oostblok.
pi_101369540
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef kedge het volgende:

[..]

Dat was een verhaal uit het oostblok.
Ja klopt; maar uiteindelijk zal het niet veel verschillen.

Edit: Alhouwel... in azie was ik ook heel populair (westerse mannen over het algemeen, zeker in de minder welvarende gebieden); deels omdat ze vaak maar al te goed weten dat wij over het algemeen zeer welvarend zijn. In NL heb ik er geen last van, omdat simpelweg niemand weet hoe welvarend ik ben. Het is maar net hoeveel je ermee te koop loopt.
pi_101369617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Edit: Alhouwel... in azie was ik ook heel populair (westerse mannen over het algemeen, zeker in de minder welvarende gebieden); deels omdat ze vaak maar al te goed weten dat wij over het algemeen zeer welvarend zijn. In NL heb ik er geen last van, omdat simpelweg niemand weet hoe welvarend ik ben. Het is maar net hoeveel je ermee te koop loopt.
Maar wil je er ook mee te koop lopen? Kan me voorstellen dat de dames dan om verkeerde redenen een relatie met je willen. Of zie ik dat te zwart/wit..
pi_101369722
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Maar wil je er ook mee te koop lopen? Kan me voorstellen dat de dames dan om verkeerde redenen een relatie met je willen. Of zie ik dat te zwart/wit..
Verschilt per persoon denk ik. Misschien ook wel per regio trouwens... ik heb het idee dat er in de randstad veel meer te koop wordt gelopen met rijkdom dan hier in het zuiden des lands (al ken ik ook wel enkele uitzonderingen daarop hoor). Ik heb hier ook nooit echt het idee dat dames echt op rijkdom uit zijn ofzo; wellicht ben ik naïef.
pi_101369776
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Verschilt per persoon denk ik. Misschien ook wel per regio trouwens... ik heb het idee dat er in de randstad veel meer te koop wordt gelopen met rijkdom dan hier in het zuiden des lands (al ken ik ook wel enkele uitzonderingen daarop hoor).
In het oosten lopen ze er ook niet mee te koop. (vind ik) Op uiteraard ook op een aantal mensen na.. En nee we zijn niet allemaal domme boeren ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:31:17 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101369886
Tja wel of niet er mee te koop lopen.
Het kan zijn dat je omgeving je ouders kennen en zo denken te weten wst ze wel en niet hebben op financieel gebied. Type auto bv enz
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:35:02 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101370022
Is Crutch nu alle vrouwen op zijn werk aan het afgaan met mijn foto? :')
C'est la vie
pi_101370046
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:31 schreef ook_gek het volgende:
Tja wel of niet er mee te koop lopen.
Het kan zijn dat je omgeving je ouders kennen en zo denken te weten wst ze wel en niet hebben op financieel gebied. Type auto bv enz
Nouja; er zijn maar een stuk of 6 mensen (buiten familie om); die bij mij over de vloer komen en dus weten hoe ik er financieel voor sta. Vele medenstudenten, collega's en mensen die je tegenkomt met stappen die hebben er geen idee van; tenzij je er zelf over op begint te scheppen.

Edit; maar Mpj heeft meer sociale contacten; dus wellicht dat hij hier idd meer over kan zeggen.
pi_101370070
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
Jep; houd je inbox maar in de gaten, straks allemaal fanmail.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:38:47 #86
353399 PluskudosForMe
Ik wil pluskudo's
pi_101370166
whahahahahahaha allemaal naar paiq.nl de verzamelplaats voor de grootste paupers van nederland.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:39:21 #87
118585 Crutch
pi_101370182
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef heloef het volgende:
Is dat je beste foto dan?

Ze zijn nu overigens druk dus ik zal zo wel even vragen.
Je moeder is een hamster
pi_101370188
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jep; houd je inbox maar in de gaten, straks allemaal fanmail.
Mailen ze wel ook een foto van zichzelf mee? Anders kan heloef er natuurlijk niks mee :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:40:37 #89
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101370237
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Woonde daar in een klein stadje. Iedereen kent je en iedereen heeft een mening over je, terwijl je die mensen niet eens kent en zij mij niet eens kennen. Daar heb ik wel problemen mee gehad en ik voelde me ook nooit lekker als ik daar alleen buiten liep. Als een meisje me aansprak op straat of wat dan ook, dan dacht ik niet meteen van: GOLDDIGGER ALERT, maar goh wat leuk. Soms denk je later wel van: Zou ze mij wel of niet leuk vinden en ga je twijfelen. Achjah ik woon er niet meer en weet wel zeker dat het in Nederland minder belangrijk is.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:42:51 #90
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101370338
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

In het oosten lopen ze er ook niet mee te koop. (vind ik) Op uiteraard ook op een aantal mensen na.. En nee we zijn niet allemaal domme boeren ;)
We zijn gewoon lekker nuchter in het oosten :7
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:44:11 #91
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101370401
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Crutch het volgende:

[..]

En hoe oud zijn de damens? Vertel eens wat over de vrouwen die gaan keuren :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:46:54 #92
118585 Crutch
pi_101370520
16 tot 23 jaar geloof ik, ze zijn wel hot hoor!
Ze dansen en doen professioneel entertainment. (saltogordels e.d.)
Er zijn er nu drie van op kantoor om een act te bespreken.
Je moeder is een hamster
pi_101370582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef Crutch het volgende:
Shit, en wil ik gaan solliciteren voor een kantoorbaan.... nemen jullie nog mensen aan ;)?
pi_101370641
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef kedge het volgende:

[..]

We zijn gewoon lekker nuchter in het oosten :7
Proud to be a tukker :D
Maar toch het daten is ooooo zo moeilijk :P
pi_101370696
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Jij hebt toch wel wat relaties gehad? Of niet?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:51:45 #96
118585 Crutch
pi_101370727
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Shit, en wil ik gaan solliciteren voor een kantoorbaan.... nemen jullie nog mensen aan ;)?
Kun je dansen?
Je moeder is een hamster
pi_101370744
quote:

[..]

Ik vind zo'n twents accent trouwens echt geweldig! Altijd een pré als een meid dat heeft.
pi_101370765
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij hebt toch wel wat relaties gehad? Of niet?
Tuurlijk wel ;).. Maar dat was vaak zonder (echte) dates..
Vaak kende ik die personen al langer..
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:52:46 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101370767
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja ik heb er nog een met een dikke zonnebril maar voor de rest is dit het wel ja.
C'est la vie
pi_101370823
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kun je dansen?
Met wat oefening... ik kan bijvoorbeeld wel wat ze in deze clip doen:
The shuffle ;). En als ik twee bier op heb kan ik ook nog een paar andere pasjes. Maar nee, ik ben niet echt een danser helaas.
pi_101370836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel ;).. Maar dat was vaak zonder (echte) dates..
Vaak kende ik die personen al langer..
Ik heb ook niet gedate hoor. Altijd zelf initiatief genomen, en meestal merk ik vrij snel of ik iemand leuk vind of niet. En als ik iemand leuk vind wil ik graag snel duidelijkheid :+
Nu vind ik t nog verbazend dat t af en toe wederzijds blijkt te zijn :o
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:55:38 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101370860
quote:
Perfect dus!

Overgens vind ik een vrouw met een zachte G zo lief klinken :D
pi_101370905
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gedate hoor. Altijd zelf initiatief genomen, en meestal merk ik vrij snel of ik iemand leuk vind of niet. En als ik iemand leuk vind wil ik graag snel duidelijkheid :+
Nu vind ik t nog verbazend dat t af en toe wederzijds blijkt te zijn :o
Das mooi meegenomen toch? Vaak is het al wel snel duidelijk ja dat heb ik ook wel gemerkt..

ps: Ga off.. Vergadering :{
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:56:57 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101370907
quote:
Dat is niet mis. _O-
C'est la vie
pi_101370954
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:55 schreef ook_gek het volgende:
Overgens vind ik een vrouw met een zachte G zo lief klinken :D
Ik kom oorspronkelijk uit limburg (niet het zuiden trouwens). Maar wij maken altijd onderscheid tussen de gewone limburger en de "televisie limburger". De "televisie limburger" heeft altijd een extreem uitvergrote versie van het zuid-limburgse accent ontwikkelt, en die zijn altijd gewild bij verslaggevers. Bij de meeste mensen hoor je het wel een beetje; maar het valt vaak best wel mee. Ik prefereer nog altijd het tukkers-accent boven het limburgs of friese accent.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:06:02 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101371195
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:54 schreef Cassandra87 het volgende:

En als ik iemand leuk vind wil ik graag snel duidelijkheid :+

Precies geen gras over laten groeien. Direct aangeven wat je wil :D

Afgelopen zaterdag ook gedaan. 2 weken geleden kwam ik een meisje tegen die ik wel eens vaker zie maar nooit echt mee gesproken had. En die avond even leuk simpel gesprekje gehad. De dag er op voegde ze me meteen toe op facebook en afgelopen weekend kwam ik haar weer tegen.

Ze is die avond mee gegaan op stap wat ze niet zo vaak doet en ergens op de avond heb ik maar meteen gevraagt of ze een vriend had. Die had ze niet en op de vraag vind je iemand leuk kreeg ik het antwoord dat het een moeilijk verhaal was iets met buitenland enz.

Dus ik reageerde direct van. Volgens mij hebben wij het de afgelopen 2 keer het erg gezellig, ik woon bij je in de buurt, ben vrijgezel en hebben voor een deel de zelfde vrienden, niks moeilijk oneindig verhaal!...... Ik hoor niks geks ;)

Hoppa er gewoon in knallen en duidelijk zijn!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:09:43 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101371323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik kom oorspronkelijk uit limburg (niet het zuiden trouwens). Maar wij maken altijd onderscheid tussen de gewone limburger en de "televisie limburger". De "televisie limburger" heeft altijd een extreem uitvergrote versie van het zuid-limburgse accent ontwikkelt, en die zijn altijd gewild bij verslaggevers. Bij de meeste mensen hoor je het wel een beetje; maar het valt vaak best wel mee. Ik prefereer nog altijd het tukkers-accent boven het limburgs of friese accent.
Ik ken iemand uit noord braband en bij sommige worden hoor je de zachte G zo schattig bij haar :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:11:34 #108
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101371393
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vind zo'n twents accent trouwens echt geweldig! Altijd een pré als een meid dat heeft.
Ik ben echt fan van de vrouwen met een zachte g, oefff wat sexy en lief :@ En helemaal als ze ook bier drinken :D
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:19:25 #109
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101371633
quote:

[..]

Dus je gaat altijd uit in Hengeloooooo ?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:20:38 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101371665
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Met wat oefening... ik kan bijvoorbeeld wel wat ze in deze clip doen:
The shuffle ;). En als ik twee bier op heb kan ik ook nog een paar andere pasjes. Maar nee, ik ben niet echt een danser helaas.
Kan jij shuffelen? :D
Ik kan probeer dat telkens tevergeefs. _O-
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:24:08 #111
118585 Crutch
pi_101371795
Maar heloef, effe serieus. Doe even een foto waar je helemaal opstaat, zo'n lachebekfoto kan ik weinig mee. :)
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:29:58 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101372037
Ja heloef doe anders foto maken van hoe je er nu uit ziet!

Gaat om hoe mensen naar je kijken en wat zij over je denken. Net als de mensen op straat :)
pi_101372163
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
Kan jij shuffelen? :D
Ik kan probeer dat telkens tevergeefs. _O-
Tip: langzaam beginnen; ff wennen aan de pasjes. Wanneer je de pasjes kent kun je langzaam het tempo opvoeren. Het gevaar bij zoiets is altijd dat je het meteen op volle snelheid wil doen waardoor het niet echt meer uit de verf komt. Maar ey, ik ben geen dansinstructeur, dat is puur hoe ik het zelf als leek altijd doe.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:52:02 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101372879
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Crutch het volgende:
Maar heloef, effe serieus. Doe even een foto waar je helemaal opstaat, zo'n lachebekfoto kan ik weinig mee. :)
Ja die heb ik niet. _O-
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:53:04 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101372913
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja die heb ik niet. _O-
Lul niet zo slap! Jij hebt echt niet maar 2 foto's!!!

En anders maak je er 1 nu!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:54:16 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101372946
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lul niet zo slap! Jij hebt echt niet maar 2 foto's!!!

En anders maak je er 1 nu!
Ik zal even door mijn vakantiefoto's heen bladeren. :')
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:54:54 #117
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101372967
Zeg gewoon dat het de jonge versie van John Williams is.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:54:57 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101372969
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zal even door mijn vakantiefoto's heen bladeren. :')
Heel goed ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:57:15 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101373056
Ah zie daar een foto waar ik helemaal op sta die ik zelf nooit heb gezien. :')
C'est la vie
pi_101373084
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:57 schreef heloef het volgende:
Ah zie daar een foto waar ik helemaal op sta die ik zelf nooit heb gezien. :')
Dan was het denk ik John Williams
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:58:36 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101373114
Met John Williams vergeleken worden is nog altijd beter dan met Quintis of Willie Wartaal. :')
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:59:26 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101373153
Crutch heeft DM.
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:04:31 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101373335
Spannend!
pi_101373718
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies geen gras over laten groeien. Direct aangeven wat je wil :D

Afgelopen zaterdag ook gedaan. 2 weken geleden kwam ik een meisje tegen die ik wel eens vaker zie maar nooit echt mee gesproken had. En die avond even leuk simpel gesprekje gehad. De dag er op voegde ze me meteen toe op facebook en afgelopen weekend kwam ik haar weer tegen.

Ze is die avond mee gegaan op stap wat ze niet zo vaak doet en ergens op de avond heb ik maar meteen gevraagt of ze een vriend had. Die had ze niet en op de vraag vind je iemand leuk kreeg ik het antwoord dat het een moeilijk verhaal was iets met buitenland enz.

Dus ik reageerde direct van. Volgens mij hebben wij het de afgelopen 2 keer het erg gezellig, ik woon bij je in de buurt, ben vrijgezel en hebben voor een deel de zelfde vrienden, niks moeilijk oneindig verhaal!...... Ik hoor niks geks ;)

Hoppa er gewoon in knallen en duidelijk zijn!
Ik heb dat dus ook gehad, alleen het was geen succes.
Ken haar al jaren, chatten op facebook, stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze ergens een keer een bakkie wilde doen.

Maar ze wilde niet, raar want op èèn of andere manier denk ik dat ze me wel leuk vindt.
Maarja, je weet het niet met vrouwen. :)

Ik laat het maar effe rusten nu.
Do what you love, love what you do!
pi_101374023
quote:

Iemand van mijn studie heeft zijn vriendin via facebook ontmoet. Nou studeer ik informatica, dus daar zal het wel iets meer voorkomen dan gemiddeld, maar alsnog: het gebeurt dus :P (tsja en je hebt natuurlijk de verhalen van de mensen die hun vriend/vriendin van world of warcraft en dat soort spelletjes kennen :') )
Finally, someone let me out of my cage
pi_101374076
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ken haar al jaren, chatten op facebook, stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze ergens een keer een bakkie wilde doen.

Maar ze wilde niet, raar want op èèn of andere manier denk ik dat ze me wel leuk vindt.

Als ze jou leuk vindt had ze wel ja gezegd denk ik eerlijk gezegd!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:26:40 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101374187
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Spannend!
Niet echt hoor.
Ik kan me nou niet echt meer druk maken over wat een stel vreemden over me denkt.
Maar goed ik moet wat ophalen bij de Kruidvat, tschuss!
C'est la vie
pi_101374441
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:19 schreef kedge het volgende:

[..]

Dus je gaat altijd uit in Hengeloooooo ?
Jaa :') En drink Bacooo..
pi_101374498
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:33 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Jaa :') En drink Bacooo..
Ga dan uit in Oldenzaal
pi_101374531
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ga dan uit in Oldenzaal
Das toch ook niet veel beter? Enschede dan nog eerder..
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:37:56 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101374634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef kree het volgende:

[..]

Soms gaat het goed en soms fout. Alleen zal ik nooit te lang wachten met uit vragen :)
pi_101374697
Gaat trouwens helemaal verkeerd met me aflopen. Alleen maar colleges in de middag ;(
pi_101375068
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet echt hoor.
Ik kan me nou niet echt meer druk maken over wat een stel vreemden over me denkt.
Maar goed ik moet wat ophalen bij de Kruidvat, tschuss!
Waarom wil je dan weten wat ze van je uiterlijk vinden? Gewoon nieuwsgierig?

Het maakt mij trouwens altijd uit wat andere mensen over mij denken.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:49:20 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101375145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Mpj het volgende:

[..]

Lijkt me erg vermoeiend!
pi_101375659
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Soms gaat het goed en soms fout. Alleen zal ik nooit te lang wachten met uit vragen :)
Ja dat weet ik, maar we kunnen altijd heel goed praten.
Dat is dan niet in de relatie sfeer, Dat uitvragen heb ik nu min of meer gedaan.

Weet je ze is van mijn zelfde leeftijd, voor zover ik weet heeft ze ook nooit relaties gehad.
En dan heb ik het over 27/28 jaar.

Wat ik denk is dat het voor haar een beetje te plotseling kwam.
En dat ze daardoor onzeker is en niet gelijk ervoor wil gaan.

Ja dat kan ik ook weer helemaal mis hebben, maargoed.
Hoe kom je daar nou achter, weet eigenlijk niet wat ik er nu nog mee moet doen....

Tips?? ;)
pi_101375671
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lijkt me erg vermoeiend!
Ik vind het wel belangrijk hoe ik overkom in real life qua innerlijk maar ook uiterlijk. Ik wil ook liever niet dat mensen negatief over mij denken, al is dat soms niet te voorkomen. Is toch wel normaal opzich.
pi_101375685
edit, verkeerde knop
pi_101375728
Prachtige strofen, ik denk dat ik dit gedicht boven mijn bed ga hangen :) :') :)
pi_101375836
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:02 schreef debeterebob het volgende:
Prachtige strofen, ik denk dat ik dit gedicht boven mijn bed ga hangen :) :') :)
_O-
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:14:40 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101376141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Mpj het volgende:

[..]

Waarom wil je dan weten wat ze van je uiterlijk vinden? Gewoon nieuwsgierig?

Crutch stelde het voor. Dus ik heb gewoon wat gestuurd.
Ik ben wel benieuwd wat ze zeggen maar als dat negatief slaap ik er geen minuut minder om.
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:14:51 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101376145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar we kunnen altijd heel goed praten.
Dat is dan niet in de relatie sfeer, Dat uitvragen heb ik nu min of meer gedaan.

Weet je ze is van mijn zelfde leeftijd, voor zover ik weet heeft ze ook nooit relaties gehad.
En dan heb ik het over 27/28 jaar.

Wat ik denk is dat het voor haar een beetje te plotseling kwam.
En dat ze daardoor onzeker is en niet gelijk ervoor wil gaan.

Ja dat kan ik ook weer helemaal mis hebben, maargoed.
Hoe kom je daar nou achter, weet eigenlijk niet wat ik er nu nog mee moet doen....

Tips?? ;)
Vragen?

Maar ze zal wel bang zijn dat jullie vriendschap mogelijk verloren of kapot gaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:01 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik vind het wel belangrijk hoe ik overkom in real life qua innerlijk maar ook uiterlijk. Ik wil ook liever niet dat mensen negatief over mij denken, al is dat soms niet te voorkomen. Is toch wel normaal opzich.
Nou ik denk dat als jij belangrijk vind hoe anderen over je denken, jij niet meer je zelf bent. Bewust of onbewust.
pi_101376303
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vragen?

Maar ze zal wel bang zijn dat jullie vriendschap mogelijk verloren of kapot gaat.

Mjaa nou vriendschap is het nog niet echt helemaal.
We spreken elkaar omdat ze zingt in hetzelfde bandje waar ik bij speel.
En daar wil ik het niet ter spraken brengen omdat er nog wel een paar van die roddeltantes bij zitten.
Allemaal via via enzo, en bekenden van bekenden.

Maar ik stelde een directe vraag of ze uit wilde gaan (via facebook)
En toen was het "nee sorry".

Dus dat kan betekenen dat ze het echt niet wil.
Of ze wil het niet toegeven zo ineene (onverwacht voor haar dus)

Lastig, want ik zie haar elke week...

Aaaarhg wat moet ik er nou mee?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:22:11 #143
118585 Crutch
pi_101376403
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:19 schreef kree het volgende:

[..]

Mjaa nou vriendschap is het nog niet echt helemaal.
We spreken elkaar omdat ze zingt in hetzelfde bandje waar ik bij speel.
En daar wil ik het niet ter spraken brengen omdat er nog wel een paar van die roddeltantes bij zitten.
Allemaal via via enzo, en bekenden van bekenden.

Maar ik stelde een directe vraag of ze uit wilde gaan (via facebook)
En toen was het "nee sorry".

Dus dat kan betekenen dat ze het echt niet wil.
Of ze wil het niet toegeven zo ineene (onverwacht voor haar dus)

Lastig, want ik zie haar elke week...

Aaaarhg wat moet ik er nou mee?
Niets, gewoon normaal doen zoals je altijd doet.
En sowieso een beetje laf om dat via FaceBook te vragen he? :P
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:23:32 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101376460
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Precies! Zeker als jenhaar regelmatig ziet.

Maar ze zei nee sorry.

Dus hop vergeten en je tijd in iemand anders stoppen.
pi_101376505
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nouja dat niet, maar ik kom niet in de gelegenheid om haar effe alleen te spreken.
Als het allemaal bekenden van elkaar zijn en je vraagt dat zo gelijk, dan krijg je weer allemaal verhalen etc. En daar zit ik niet op te wachten.

Dus de enige kans om het even met "z'n tweeën" te bespreken was via facebook.

Dus ja, ik weet echt niet hoe ik dit nu moet aanpakken zonder dat er overal geroddel komt enz.
pi_101376535
Oja zie haar vanavond weer :')
Ik zal er maar even niks over zeggen met de rest erbij denk..
pi_101376608
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies! Zeker als jenhaar regelmatig ziet.

Maar ze zei nee sorry.

Dus hop vergeten en je tijd in iemand anders stoppen.
Ja dat is makkelijk gezegd maar ik heb niemand anders op het moment.
Alle meiden die ik leuk vindt zijn al bezet.
En zij nog niet, dus jaja lastig lastig, ik hoop dat er nog wel wat van komt.

Maar ik moet een andere manier vinden om haar te benaderen ofzo.
Ja weet ik het ook, haha ik heb echt zo weinig ervaring met vrouwen. :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:28:37 #148
118585 Crutch
pi_101376648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef kree het volgende:
Oja zie haar vanavond weer :')
Ik zal er maar even niks over zeggen met de rest erbij denk..
Je hoeft niet bang te zijn voor geroddel; als het er komt dan reageer je gewoon met: "Ja en wat? Geef me eens ongelijk dan..."

Probeer in het vervolg dit soort dingen (met bekenden) face-to-face of aan de telefoon te doen.
Als iemand je dan afwijst kun je er direct op inhaken; nu zit je jezelf zenuwachtig te maken omdat je niet weet wat ze achter je rug om bespreekt.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:29:35 #149
118585 Crutch
pi_101376680
O ja, en ze heeft je afgewezen dus forget it.
Je moeder is een hamster
pi_101376706
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je hoeft niet bang te zijn voor geroddel; als het er komt dan reageer je gewoon met: "Ja en wat? Geef me eens ongelijk dan..."

Probeer in het vervolg dit soort dingen (met bekenden) face-to-face of aan de telefoon te doen.
Als iemand je dan afwijst kun je er direct op inhaken; nu zit je jezelf zenuwachtig te maken omdat je niet weet wat ze achter je rug om bespreekt.
Ja dat is wel een tip, maar het is lastig om dit soort dingen te bespreken terwijl er 5 bekenden van je omheen staan die zitten mee te luisteren.
En om haar nu daar over te gaan bellen (na een meer of mindere afwijzing, zie ik ook niet zo zitten)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:32:56 #151
118585 Crutch
pi_101376815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat is wel een tip, maar het is lastig om dit soort dingen te bespreken terwijl er 5 bekenden van je omheen staan die zitten mee te luisteren.
Hangen ze allemaal aan de telefoon dan?
Anyway, vraag dan of ze even ergens alleen kan gaan staan.
quote:
En om haar nu daar over te gaan bellen (na een meer of mindere afwijzing, zie ik ook niet zo zitten)
Achteraf he? Je bent nu al afgewezen. Laat het lekker varen en probeer jezelf te blijven in de groep.
Je moeder is een hamster
pi_101376817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:29 schreef Crutch het volgende:
O ja, en ze heeft je afgewezen dus forget it.
Denk toch dat ze me nog leuk vindt hoor.
Was meer het onverwachte denk ik..

Maarja dat is gissen, hoe kom je daar nu achter zonder het "a publiek" te bespreken.
Berichtje op facebook mail ofzo weet ik veel wat.

Zou niet weten wat ik dan moet sturen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:33:18 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101376825
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat is makkelijk gezegd maar ik heb niemand anders op het moment.
Alle meiden die ik leuk vindt zijn al bezet.
En zij nog niet, dus jaja lastig lastig, ik hoop dat er nog wel wat van komt.

Oh dus zij is je laatste hoop? Er zijn genoeg andere vrouwen opnde wereld!

Deze wilt jou niet. Dus vergeet het voor je in een vervelende situatie terecht komt.
pi_101376862
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh dus zij is je laatste hoop? Er zijn genoeg andere vrouwen opnde wereld!

Deze wilt jou niet. Dus vergeet het voor je in een vervelende situatie terecht komt.
Het is niet mijn laatste hoop, maar wel iemand die als laatste vooralsnog op mijn "lijstje" staat.
Om verder te gaan moet ik eerst weer nieuwe meiden ontmoeten. En dat is niet altijd zo makkelijk.
pi_101377045
Als je echt niet kan, stel je toch gewoon een andere datum voor. Dat zou ik doen als ik uitgenodigd was en degene mij aardig vind.
pi_101377225
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef debeterebob het volgende:
Als je echt niet kan, stel je toch gewoon een andere datum voor. Dat zou ik doen als ik uitgenodigd was en degene mij aardig vind.
Hmm nouja, ik heb dat "spychose"meisje gehad, (lees maar terug).
Dat leek alles te worden, maar daar ben ik wel in teleur gesteld (of dat goed is of niet, ik weet het niet. Vond haar wel leuk iig)

Dus toen heb ik contact opgenomen met de volgende (via die band) die zei sorry ik wil niet.
Terwijl ik nog steeds denk dat ze me wel leuk vindt (en ik ook haar).

Nouja ben benieuwd hoe de sfeer is vanavond na dit met haar .... :')
Zal wel goed zijn maar er komt nog even niks van denk.

Maar ik zou toch nog steeds graag een keertje met haar uit gaan.
Ken ook vrienden van haar, wellicht moet ik daar eens mee praten, dan kan het via via nog wat worden hopelijk.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:47:51 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101377447
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef kree het volgende:

[..]

Denk toch dat ze me nog leuk vindt hoor.
Was meer het onverwachte denk ik..

Maarja dat is gissen, hoe kom je daar nu achter.
Vragen, maar jij bedenkt nu al een excuus voor je zelf om niet te accepteren dat ze je niet wilt.
pi_101377508
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vragen, maar jij bedenkt nu al een excuus voor je zelf om niet te accepteren dat ze je niet wilt.
Ja dat snap ik, maar ik denk dus dat ze me wel leuk vindt (afgaande op de signalen)
Maar omdat zo even ter sprake te brengen is wel lastig.

Op wat voor manier zou jij dat doen?
pi_101377599
Even offtopic (maar wel kei-ontopic als je als man alleen voor jezelf moet koken); hier staat op de verpakking dat ik lente-uitjes in stukjes moet snijden; maar weet iemand of die nog gewassen moeten worden, of kun je die ongewassen eten?
pi_101377641
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:52 schreef Axel1988 het volgende:
Even offtopic (maar wel kei-ontopic als je als man alleen voor jezelf moet koken); hier staat op de verpakking dat ik lente-uitjes in stukjes moet snijden; maar weet iemand of die nog gewassen moeten worden, of kun je die ongewassen eten?
UIen hoef je niet te wassen, alleen effe het schilletje ervanaf halen.
pi_101377677
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef kree het volgende:

[..]

UIen hoef je niet te wassen,alleen effe schilletje ervanaf halen.
Ik had hem al gevonden:

"Snij de bodem eraf . Haal ook het allerlaatste deel van het groen en de buitenste vergeelde delen weg. Was de uitjes daarna en snij ze in kleine ringen."

Damn, zonder internet was ik nergens!
pi_101377746
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik had hem al gevonden:

"Snij de bodem eraf . Haal ook het allerlaatste deel van het groen en de buitenste vergeelde delen weg. Was de uitjes daarna en snij ze in kleine ringen."

Damn, zonder internet was ik nergens!
Haha, ja ik heb het ook moeten leren.
Heb alleen thuis gekookt,heb je nog wat tips van je moeder.

Koken kan ik wel inmiddels.
En Lasagne is altijd goed (en makkelijk :) )
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:00:22 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101377899
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar ik denk dus dat ze me wel leuk vindt (afgaande op de signalen)
Maar omdat zo even ter sprake te brengen is wel lastig.

Op wat voor manier zou jij dat doen?
Niet! Ik zou dat niet doen!

Jij ziet naar mijn idee dingen die er niet zijn! Anders had ze wel ja gezegt.

Alles wat zij doet zie jij als signaal omdat je verliefd bent en haar wilt!
pi_101377910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:55 schreef kree het volgende:

[..]

Haha, ja ik heb het ook moeten leren.
Heb alleen thuis gekookt,heb je nog wat tips van je moeder.

Koken kan ik wel inmiddels.
En Lasagne is altijd goed (en makkelijk :) )
Ik kook bijna altijd een standaard GVA'tje; omdat ik dat het makkelijkste vindt om te doseren. Af en toe eens wat anders tussendoor; maar dan moet ik altijd de helft weggooien omdat het veel te veel is. Erg zonde, maargoed.
pi_101377943
Ik vind het eigenlijk wel triest als je als volwassen man niet weet hoe je met een ui om moet gaan...
pi_101378001
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:01 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel triest als je als volwassen man niet weet hoe je met een ui om moet gaan...
Tot een half jaar geleden wist ik niet eens wat lente-uien waren; ik kende alleen de gewone ui en de rode uien. Die gebruik ik ook veel vaker met koken.
pi_101378060
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Tot een half jaar geleden wist ik niet eens wat lente-uien waren; ik kende alleen de gewone ui en de rode uien. Die gebruik ik ook veel vaker met koken.
Zo veel verschil zit er ook niet ik qua smaak. Maar gelukkig kook je zelf ook nog wel eens; ik was namelijk even bang.
pi_101378162
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zo veel verschil zit er ook niet ik qua smaak. Maar gelukkig kook je zelf ook nog wel eens; ik was namelijk even bang.
Ik kook al 5 jaar lang 3 tot 7x per week; afhankelijk van hoe mijn rooster eruit ziet die week.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:11:25 #169
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101378258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef kree het volgende:

[..]

UIen hoef je niet te wassen, alleen effe het schilletje ervanaf halen.
Lente uitjes moet je echt wel wassen :{ Dit is een lente ui:

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:35 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Das toch ook niet veel beter? Enschede dan nog eerder..
Enschede en Hengelo zijn de beste plaatsen om te stappen. Ik vind persoonlijk Hengelo leuker dan Enschede, maar woon in Enschede en het gras bij de buren is altijd groener.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:14:38 #170
118585 Crutch
pi_101378357
Ontopic, gaarne.
Je moeder is een hamster
pi_101378437
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:14 schreef Crutch het volgende:
Ontopic, gaarne.
Het is ontopic. Ik noem het meisje waar ik verliefd op ben "mijn lente-uitje". Ik vroeg me oprecht af of ik haar zou moeten wassen voordat ik haar ging behandelen.

Edit: Is heloef al beoordeeld trouwens? ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:20:18 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101378565
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:14 schreef Crutch het volgende:
Ontopic, gaarne.
On topic: wat hebben ze gezegd?
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:21:30 #173
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101378603
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is ontopic. Ik noem het meisje waar ik verliefd op ben "mijn lente-uitje". Ik vroeg me oprecht af of ik haar zou moeten wassen voordat ik haar ging behandelen.
Ontdoe je lente uitje van haar buitenste bladen en begin je uitje dan te wassen.

--

Als je met een meid gaat koken je weet niet eens of je een lente ui moet wassen of iets anders, dan ga je behoorlijk af vind ik. Nou ja, zolang je het haar maar niet vraagt en het goed gaat....
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:23:02 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101378652
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Edit: Is heloef al beoordeeld trouwens? ;)
Ik was dus niet de enige die het zich af vroeg.
Ik noem de meeste vrouwen altijd schat. Voor de grap vooral.
C'est la vie
pi_101378660
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef kedge het volgende:
Als je met een meid gaat koken je weet niet eens of je een lente ui moet wassen of iets anders, dan ga je behoorlijk af vind ik. Nou ja, zolang je het haar maar niet vraagt en het goed gaat....
Ach, als dat het enige is waarop ik af zou gaan dan zou ik ervoor tekenen.

Edit; ik ben iemand met de grootst mogelijk achterstand met vrouwen die je maar kunt bedenken; maar ik bereid me wel altijd super goed voor. Mocht het ooit op de planning staan om met een vrouw te koken; dan ben ik het type wat dat specifieke gerecht eerst 10x thuis voor zichzelf gaat koken (en iedere keer weg zou flikkeren, omdat het puur om de kunde gaat).
pi_101378691
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef kedge het volgende:

[..]

Ontdoe je lente uitje van haar buitenste bladen en begin je uitje dan te wassen.

--

Als je prinses nog een kikker zou het misschien werken dat koken.
pi_101379137
Is koken voor een date nou echt zo schattig?
pi_101379254
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef debeterebob het volgende:
Het gaat erom, dat je voor elkaar wil zorgen denk (zeg ik met me weinige ervaring :') )
Of dat nou met koken gaat of met iets anders maakt niet uit.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:40:45 #179
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101379282
quote:
Zoals vrouwen het graag zien: Kaarslicht, wijntje, leuk tafelkleed en een origineel recept. Ik denk wel het gewaardeerd wordt door de vrouwen als je lief voor ze kookt en goed kan koken :@
pi_101379315
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet! Ik zou dat niet doen!

Jij ziet naar mijn idee dingen die er niet zijn! Anders had ze wel ja gezegt.

Alles wat zij doet zie jij als signaal omdat je verliefd bent en haar wilt!
Dus het gewoon maar even op z'n beloop laten....?
Dat dacht ik ook al, maar ik vindt er gewoon zo leuk.

Maarja je hebt wel gelijk denk ik.
Ik geef het maar weer even wat tijd, wie weet later nog een keer.
Of even signalen van haar afwachten. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 30-08-2011 18:51:27 ]
pi_101379687
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:41 schreef kree het volgende:

[..]

Dus het gewoon maar even op z'n beloop laten.
Dat dacht ik ook al, maar ik vindt er gewoon zo leuk.

Maarja je hebt wel gelijk denk ik.
Ik geef het maar weer even wat tijd, wie weet later nog een keer.
Of even signalen van haar afwachten. ;)
Als ze nee heeft gezegd is het nee, hoef je het ook niet weer te proberen later. Als zij jou ziet zitten had ze wel ja gezegd. Focus je dus niet zo op haar (kan overigens ook vervelend voor haar zijn) maar probeer andere meiden te leren kennen die jou mogelijk wel zien zitten. Leren kennen kan op verschillende manieren; school, werk, uitgaan maar ook iets leuks ondernemen, een sport ofzo. :P
pi_101379759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:40 schreef kedge het volgende:

[..]

Zoals vrouwen het graag zien: Kaarslicht, wijntje, leuk tafelkleed en een origineel recept. Ik denk wel het gewaardeerd wordt door de vrouwen als je lief voor ze kookt en goed kan koken :@
En toen, in een moment van onoplettendheid, was je biefstukje opeens well-done ipv het gevraagde medium... Ik zie mezelf nog wel eens koken op een date; ik zie mezelf ook meteen keihard falen bij dat koken... hopelijk kan ze daar ook om lachen.
pi_101379784
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef Mpj het volgende:

[..]

Als ze nee heeft gezegd is het nee, hoef je het ook niet weer te proberen later. Als zij jou ziet zitten had ze wel ja gezegd. Focus je dus niet zo op haar (kan overigens ook vervelend voor haar zijn) maar probeer andere meiden te leren kennen die jou mogelijk wel zien zitten. Leren kennen kan op verschillende manieren; school, werk, uitgaan maar ook iets leuks ondernemen, een sport ofzo. :P
Ik ben nog steeds bezig,maar ik hou haar en die vorige meid nog wel in m'n gedachten.

Ga donderdag weer spelen bij een nieuwe coverband (2 meiden zang) naja je weet het nooit.
Het blijft voor mij toch lastig om maar eens echt contact te maken met iemand.
Vriendschappelijk gaat prima, maar dan is er die stap naar iemand echt leuk vinden en er een relatie mee aan te gaan.

Dat is mij nog niet gelukt, helaas.
Maargoed we zullen zien. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 30-08-2011 19:05:02 ]
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:13:11 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101380706
Snel is hij niet die Crutch.
C'est la vie
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:25:26 #185
118585 Crutch
pi_101384027
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
Snel is hij niet die Crutch.
Yo, ik zag je dm te laat. :')
Ik moest tussendoor nog even weg en ben er verder niet aan toegekomen.

je houdt 'm van me tegoed.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:43:40 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101384907
Vrouwen vreemde wezens, geilen op Marrokaantjes. De hoop ze ooit te begrijpen heb ik zo juist opgegeven.
C'est la vie
pi_101385098
quote:
Zit net ff beetje door Fok te scrollen, kom ik deze topic/post tegen... Moest gewoon ff reageren want hij is brilliant. ^^

Mja koken op 3e of 4e date is wel echt win, laat zien dat je moeite kunt/wilt doen en zelfstandig bent. Als je nog lekker kunt koken scheelt dat helemaal een hoop, je date bij de leuke a'lá minuté dingentjes betrekken... en een fles zoete witte wijn van het Agrimarkt huismerk is pure win ^O^
pi_101385184
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
Vrouwen vreemde wezens, geilen op Marrokaantjes. De hoop ze ooit te begrijpen heb ik zo juist opgegeven.
Genoeg vrouwen die op types zoals jou vallen ;)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:54:56 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101385502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die op types zoals jou vallen ;)
He wat? :')
Ik vind Marokkanen gewoon niet knap, in al die jaren dat ik in Amsterdam woonde heb ik nog nooit een knappe Marokkaan gezien. Maar goed iedereen heeft zijn voorkeur.
C'est la vie
pi_101385641
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind Marokkanen gewoon niet knap, in al die jaren dat ik in Amsterdam woonde heb ik nog nooit een knappe Marokkaan gezien. Maar goed iedereen heeft zijn voorkeur.
Nigger please :{w nofi ;) maar wat kan mij de wanne be Ali B.'s boeien.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101385653
quote:

[..]

Haha ik vind ze bijna allemaal knap, als ze tenminste niet zo sletterig opgemaakt en gekleed zijn :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:16:03 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101386779
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nigger please :{w nofi ;) maar wat kan mij de wanne be Ali B.'s boeien.
Niks alleen ik hoorde het voor het eerst en dacht: Wut? :')
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Haha ik vind ze bijna allemaal knap, als ze tenminste niet zo sletterig opgemaakt en gekleed zijn :P
Heb je het over mannen of vrouwen?
C'est la vie
pi_101387393
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Niks alleen ik hoorde het voor het eerst en dacht: Wut? :')

Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over een blanken jongedame die op Anti's valt
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:27:13 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101387491
Mijn moeder net: ik heb wat voor je meegenomen van Geraldine Kemper :')
Dit heeft wel een enorme nasleep. :')
C'est la vie
pi_101387648
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder net: ik heb wat voor je meegenomen van Geraldine Kemper :')
Dit heeft wel een enorme nasleep. :')
Je moet je moeder dat soort dingen ook niet vertellen. Dit zal je de rest van je leven blijven horen
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:33:43 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101387894
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je moet je moeder dat soort dingen ook niet vertellen. Dit zal je de rest van je leven blijven horen
Ja het nemen van haar naam als wachtwoord was niet zo'n goed plan. :')
C'est la vie
pi_101387955
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja het nemen van haar naam als wachtwoord was niet zo'n goed plan. :')
Epic fail _O-
14 SHADES OF GREY
pi_101390547
quote:

[..]

Dat valt nou ook wel weer mee, genoeg knappe Marokkanen en genoeg lelijke. Gelukkig is 't ook niet van iemands gezicht af te lezen wat zijn/haar afkomst is. :')
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:21:21 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101390582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dat valt nou ook wel weer mee, genoeg knappe Marokkanen en genoeg lelijke. Gelukkig is 't ook niet van iemands gezicht af te lezen wat zijn/haar afkomst is. :')
Nou..
Ik herken ze meteen hoor. :')
C'est la vie
pi_101390993
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou..
Ik herken ze meteen hoor. :')
Waaraan dan?
pi_101391148
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Mpj het volgende:

[..]

Waaraan dan?
Finally, someone let me out of my cage
pi_101396713
Rustig hier ineens, iedereen op date :P
  woensdag 31 augustus 2011 @ 00:47:29 #203
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101397362
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef kree het volgende:
Rustig hier ineens, iedereen op date :P
Werken :')

Ik heb echt te veel gevoelens voor meisjes tegelijkertijd, mijn hersenen (dus spreekwoordelijke hart) kunnen het niet meer aan waardoor ik deze post maak.
En als ik dan eindelijk iemand heb ben ik die al snel zat, het is de 'jacht' waar ik van houd (misschien de adrenaline? Geeft wel een goed gevoel strak staan van de spanning) maar als die eenmaal voorbij is verlies ik (meestal) snel interesse.

Oh deze post is trouwens omdat ik het meisje dat ik voor de vakantie leuk vond (van school) nu weer best wel zie zitten. Ik weet niet, ze is veel meer mijn type (klein, schattig met zo'n koppie dat je wilt volblaffen (oke ik kijk teveel porno zoiets zou ik nooit doen met iemand die ik leuk vind (tenzij zij er geil van zou worden maar denk ik niet)))
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101397789
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 00:47 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Werken :')

Ik heb echt te veel gevoelens voor meisjes tegelijkertijd, mijn hersenen (dus spreekwoordelijke hart) kunnen het niet meer aan waardoor ik deze post maak.
En als ik dan eindelijk iemand heb ben ik die al snel zat, het is de 'jacht' waar ik van houd (misschien de adrenaline? Geeft wel een goed gevoel strak staan van de spanning) maar als die eenmaal voorbij is verlies ik (meestal) snel interesse.

Oh deze post is trouwens omdat ik het meisje dat ik voor de vakantie leuk vond (van school) nu weer best wel zie zitten. Ik weet niet, ze is veel meer mijn type (klein, schattig met zo'n koppie dat je wilt volblaffen (oke ik kijk teveel porno zoiets zou ik nooit doen met iemand die ik leuk vind (tenzij zij er geil van zou worden maar denk ik niet)))
Vertel mij wat.
Zoals jij het zegt (koppies wil volblaffen)
Ok dat is sexueel gezien.
En dat heb ik ook, denk elke man.

Maar ik zoek daar niet naar, zou zo graag een meisje vinden die ik echt leuk vindt en niet alleen omdat ze er zo sexie uitziet.
Maar omdat ze om me geeft en dan sexen komt wel wmb.

Blijft bij mij lastig om te vinden helaas.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 01:13:15 #205
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101397905
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 01:07 schreef kree het volgende:

[..]

Vertel mij wat.
Ok dat is sexueel gezien.
En dat heb ik ook, denk elke man.

Maar ik zoek daar niet naar, zou zo graag een meisje vinden die ik echt leuk vindt en niet alleen omdat ze er zo sexie uitziet.
Maar omdat ze om me geeft en dan sexen komt wel wmb.

Blijft bij mij lastig om te vinden helaas.
Daarom met mijn hormonen is het gewoon erg want wil wel heel graag neuken maar wil tegelijk ook gewoon met iemand gaan om de persoon.

Het meisje van het bdende l-verhaal hebben mijn hormonen geregeld, ik vond haar niet eens echt leuk :')

Dat wil ik dus echt nooit meer, zoiets doen met iemand die ik helemaal niet zo leuk vind.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 31 augustus 2011 @ 01:34:42 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101398335
Niets wat ik zoveel haat als mijn eigen hormonen.
C'est la vie
pi_101398597
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 01:07 schreef kree het volgende:
Vertel mij wat.
Ow heerlijk; ik zie af en toe koppies... die zijn er gewoon voor gemaakt idd.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 01:53:14 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101398648
Koppies volblaffen? _O-
C'est la vie
pi_101398694
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 01:53 schreef heloef het volgende:
Koppies volblaffen? _O-
Je weet wel... van die meiden waarvan je gewoon 100% zeker weet dat ze totaal niet boeiend zijn en totaal geen inhoud hebben; maar die er gewoon zo uitzien dat je er toch heel erg geil van wordt (en waarbij je je waarschijnlijk heel vies voelt als je het koppie uiteindelijk volgeblaft hebt; want tja... dan is de zooi eruit en kom je weer down to earth).

Maargoed, in die gevallen gaat het nooit om de inhoud, maar enkel om de diepgang (ey, goede woordspeling he!)
pi_101398953
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef kree het volgende:

[..]

Hmm nouja, ik heb dat "spychose"meisje gehad, (lees maar terug).
Dat leek alles te worden, maar daar ben ik wel in teleur gesteld (of dat goed is of niet, ik weet het niet. Vond haar wel leuk iig)

Dus toen heb ik contact opgenomen met de volgende (via die band) die zei sorry ik wil niet.
Terwijl ik nog steeds denk dat ze me wel leuk vindt (en ik ook haar).

Nouja ben benieuwd hoe de sfeer is vanavond na dit met haar .... :')
Zal wel goed zijn maar er komt nog even niks van denk.

Maar ik zou toch nog steeds graag een keertje met haar uit gaan.
Ken ook vrienden van haar, wellicht moet ik daar eens mee praten, dan kan het via via nog wat worden hopelijk.
Om nog even hier op terug te komen.
Ze had een aanrijding gehad, dus vanavond niet aanwezig geweest. :)
Wordt vervolgt dus..
pi_101398967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:24 schreef kree het volgende:

[..]

Om nog even hier op terug te komen.
Ze had een aanrijding gehad, dus vanavond niet aanwezig geweest. :)
Wordt vervolgt dus..
Shit, niet ernstig hopelijk?
pi_101398983
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Shit, niet ernstig hopelijk?
Nee niks loos, aanrijding van achter.
Beetje last van haar nek (berichtje op facebook achter gelaten)
Nouja wie weet, komen we op zo'n manier verder haa :')
pi_101399004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:27 schreef kree het volgende:

[..]

Nee niks loos, aanrijding van achter.
Beetje last van haar nek (berichtje op facebook achter gelaten)
Nouja wie weet, komen we op zo'n manier verder haa :')
Was jij toevallig de veroorzaker? ;)... romantisch samen een schadeformuliertje invullen.
pi_101399013
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Was jij toevallig de veroorzaker? ;)... romantisch samen een schadeformuliertje invullen.
Zou leuk zijn geweest, maar zoooo erg ben ik nou ook weer niet ;)
Heb haar een leuk berichtje gestuurd met beterschap enzo.
Zal wel niks uit komen maar het is wel gemeend. :)
pi_101399037
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:31 schreef kree het volgende:
Zal wel niks uit komen maar het is wel gemeend. :)
Echt zo'n zin die je typt als je denkt... "zucht; waarom is het zo voorspelbaar, waarom loopt het niet eens anders; een keer positief voor mij".... erg herkenbaar; al is die negativiteit (die vaak realisme blijkt te zijn), ook niet echt bevorderlijk.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 02:38:40 #216
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399059
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 01:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je weet wel... van die meiden waarvan je gewoon 100% zeker weet dat ze totaal niet boeiend zijn en totaal geen inhoud hebben; maar die er gewoon zo uitzien dat je er toch heel erg geil van wordt (en waarbij je je waarschijnlijk heel vies voelt als je het koppie uiteindelijk volgeblaft hebt; want tja... dan is de zooi eruit en kom je weer down to earth).

Maargoed, in die gevallen gaat het nooit om de inhoud, maar enkel om de diepgang (ey, goede woordspeling he!)
Ik begrijp het.
C'est la vie
pi_101399073
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Echt zo'n zin die je typt als je denkt... "zucht; waarom is het zo voorspelbaar, waarom loopt het niet eens anders; een keer positief voor mij".... erg herkenbaar; al is die negativiteit (die vaak realisme blijkt te zijn), ook niet echt bevorderlijk.
Yep helemaal mee eens.
Het is zo kut, ik ben maar op zoek.., en doe me best, maar toch kom ik de "ware" niet (of nog niet) tegen

Enige wat ik kan bedenken is doorgaan (hou de "achterliggende" wel in de gaten) maarja het blijft toch klote.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 02:43:58 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399083
Ik ben nu zo'n blije klapjosti qua alleen zijn ik ben benieuwd hoe dat gaat veranderen naar mate ik ouder wordt.
C'est la vie
pi_101399099
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:43 schreef heloef het volgende:
Ik ben nu zo'n blije klapjosti qua alleen zijn ik ben benieuwd hoe dat gaat veranderen naar mate ik ouder wordt.
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd, maar het gaat niet altijd vanzelf.
Het komt wel, en dan komt het toch niet.

Ja zal voor iedereen anders zijn maargoed.
Heb er spijt van dat ik niet al eerder op "vrouwenjacht" ben gegaan.
Denk dat hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt.
pi_101399144
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:41 schreef kree het volgende:
Yep helemaal mee eens.
Het is zo kut, ik ben maar op zoek.., en doe me best, maar toch kom ik de "ware" niet (of nog niet) tegen
Tja, en ik ben niet eens op zoek naar een vriendin; gewoon leuke ervaringen opdoen met meiden die ik enigszins aantrekkelijk vindt lijkt me al geweldig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 02:56:57 #221
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399184
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:46 schreef kree het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook op jouw leeftijd, maar het gaat niet altijd vanzelf.
Het komt wel, en dan komt het toch niet.

Ja zal voor iedereen anders zijn maargoed.
Heb er spijt van dat ik niet al eerder op "vrouwenjacht" ben gegaan.
Denk dat hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt.
Ik ga er niet uit dat het vanzelf komt, zo'n gelukzak ben ik ook weer niet dat ze vanzelf op me afkomen. Dus ik moet uiteindelijk wel wat gaan doen als er iets leuks voorbij komt.

Maar ik heb niet echt meer de drang van ik moet een vriendin of een neukbeurt, het is lekker om niet zo gehaast er mee bezig te zijn. Ik vind op vrouwenjacht ook zoiets dat zeggen mensen wel eens tegen mij "we gaan een keer op vrouwenjacht een leuk meisje voor je zoeken" ik zit daar echt niet op te wachten. :')
C'est la vie
pi_101399212
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:56 schreef heloef het volgende:
"we gaan een keer op vrouwenjacht een leuk meisje voor je zoeken" ik zit daar echt niet op te wachten. :')
Dat is werkelijk zooo verschrikkelijk; en als je dan twee keer een meid niets vindt die bekende van je hebben voorgesteld; dan ligt het opeens allemaal aan jezelf omdat je zo moeilijk en veeleisend bent. Echt bah!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:01:52 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399218
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is werkelijk zooo verschrikkelijk; en als je dan twee keer een meid niets vindt die bekende van je hebben voorgesteld; dan ligt het opeens allemaal aan jezelf omdat je zo moeilijk en veeleisend bent. Echt bah!
Nou ik had dat vooral aan mezelf te danken ik deed zo wanhopig dat mensen een sociaal projectje van me maakten. :')
C'est la vie
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:04:45 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399235
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 02:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Tja, en ik ben niet eens op zoek naar een vriendin; gewoon leuke ervaringen opdoen met meiden die ik enigszins aantrekkelijk vindt lijkt me al geweldig.
Hier ben ik het mee eens.
Alleen ik heb er niet echt haast mee.
C'est la vie
pi_101399252
Trouwens, om eens wat positiefs te melden. Enkele maanden geleden sprak moneyfornothing over een man die haar aan had gesproken in een supermarkt; waarna een discussie op gang kwam over versieren op plaatsen als supermarkten. Vervolgens was ik me er meer bewust van geworden; en kwam ik erachter dat bij mijn supermarkt echt helemaal 0,0 interessante vrouwen kwamen; zelfs niet tussen 5 en 7 uur 's avonds. Ik heb inmiddels verschillende supermarkten in een wat wijdere omgeving uitgeprobeerd; en ik heb deze week zowaar een supermarkt gevonden waar ook wat jongere mensen en zowaar een enkele leuk vrouw te bekennen was! Wordt vervolgd....
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:08:21 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399260
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:07 schreef Axel1988 het volgende:
Trouwens, om eens wat positiefs te melden. Enkele maanden geleden sprak moneyfornothing over een man die haar aan had gesproken in een supermarkt; waarna een discussie op gang kwam over versieren op plaatsen als supermarkten. Vervolgens was ik me er meer bewust van geworden; en kwam ik erachter dat bij mijn supermarkt echt helemaal 0,0 interessante vrouwen kwamen; zelfs niet tussen 5 en 7 uur 's avonds. Ik heb inmiddels verschillende supermarkten in een wat wijdere omgeving uitgeprobeerd; en ik heb deze week zowaar een supermarkt gevonden waar ook wat jongere mensen en zowaar een enkele leuk vrouw te bekennen was! Wordt vervolgd....
Undercover in supermarkten is er volgende week weer op SBS 6.
C'est la vie
pi_101399267
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens.
Alleen ik heb er niet echt haast mee.
Ik wel... de tijdframes sluiten zich aan alle kanten om me heen. De drang naar seks wordt steeds groter, dus ook zo nu en dan het idee om eens naar een hoer te gaan... iets waar ik niet echt achter sta nog en daarom nog ook nog niet heb gedaan. Ook naderd het einde van mijn studententijd; waarna ik >60 uur kantooruren draai met als enige vrouwelijke hoop een leuke eigen secretaresse...

Edit; verder weet iedereen wel hoe er gesproken wordt over "je pen in de bedrijfsinkt stoppen".
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:15:36 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399314
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik wel... de tijdframes sluiten zich aan alle kanten om me heen. De drang naar seks wordt steeds groter, dus ook zo nu en dan het idee om eens naar een hoer te gaan... iets waar ik niet echt achter sta nog en daarom nog ook nog niet heb gedaan. Ook naderd het einde van mijn studententijd; waarna ik >60 uur kantooruren draai met als enige vrouwelijke hoop een leuke eigen secretaresse...

Edit; verder weet iedereen wel hoe er gesproken wordt over "je pen in de bedrijfsinkt stoppen".
Als je je gaat druk maken over tijdframes komt het helemaal niet goed.

Ik begon ook zo te redeneren de halve klas neukt, help ik loop achter. De halve klas heeft een relatie help ik loop achter. Ik ben dan wel wat jonger als jij maar alsnog je gaan druk maken omdat anderen wel relaties hebben is alleen maar zelfdestructief. Weet ik uit ervaring.
C'est la vie
pi_101399336
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:15 schreef heloef het volgende:
Ik ben dan wel wat jonger als jij maar alsnog je gaan druk maken omdat anderen wel relaties hebben is alleen maar zelfdestructief. Weet ik uit ervaring.
Klopt; dat is idd het ergste. Helaas is het nagenoeg onvermijdelijk. Sommige periodes is het makkelijk, andere periodes kun je er niet omheen. Soms trek ik me nergens wat van aan; en soms zakt de moed me volledig in de schoenen wanneer ik weer iemand hoor klagen die AL 3 maanden single is en maar liefst 10 pandapunten heeft...

Trouwens; check dit filmpje eens... leuk doch inspirerend he..
http://www.dumpert.nl/med(...)ieren_doe_je_zo.html
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:29:11 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399372
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt; dat is idd het ergste. Helaas is het nagenoeg onvermijdelijk. Sommige periodes is het makkelijk, andere periodes kun je er niet omheen. Soms trek ik me nergens wat van aan; en soms zakt de moed me volledig in de schoenen wanneer ik weer iemand hoor klagen die AL 3 maanden single is en maar liefst 10 pandapunten heeft...

Trouwens; check dit filmpje eens... leuk doch inspirerend he..
http://www.dumpert.nl/med(...)ieren_doe_je_zo.html
Ik ken het ik heb een onzekere vriendin. Dus op een gegeven moment was haar vriend 3 weken op vakantie en op een gegeven moment zei ze dat ze hem miste en dat ze 3 weken zonder seks zat en dat ze het moeilijk daarmee had. Ik vind het een schat van een meid maar dan wil ik haar gewoon slaan. _O-
C'est la vie
pi_101399386
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:29 schreef heloef het volgende:
Ik vind het een schat van een meid maar dan wil ik haar gewoon slaan. _O-
Herkenbare situaties idd. Meestal frons ik overduidelijk mijn wenkbrauwen en zeg dat ze niet zo moeten zeuren en begin vervolgens over iets anders te lullen. Soms is het daarmee af, en soms ben ik daarna 3 dagen depri.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:33:53 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399395
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Herkenbare situaties idd. Meestal frons ik overduidelijk mijn wenkbrauwen en zeg dat ze niet zo moeten zeuren en begin vervolgens over iets anders te lullen. Soms is het daarmee af, en soms ben ik daarna 3 dagen depri.
Ja ze zegt dan maar jij weet niet wat je mist. Ik wel.
Ik heb dan zo'n gevoel ik mis godverdomme iets fantastisch schijnbaar als de wereld het doet en er over praat.
C'est la vie
pi_101399407
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:33 schreef heloef het volgende:
Ja ze zegt dan maar jij weet niet wat je mist. Ik wel.
Dat is zo'n bullshit; verzonnen door mensen die te egoïstisch zijn om naar jou te luisteren en liever praten over hun eigen zeik. Maar dat is mijn mening. Tuurlijk weet ik wat ik mis, ik kijk al 15 jaar porno en romantische comedy's.
Het is eigenlijk ronduit asociaal; net als klagen over kramp aan je teen tegen iemand die geen benen heeft; en dan zeggen dat degene die geen benen heeft niet moet zeiken over zijn problemen want hij weet niet hoe het voelt om kramp in zijn teen te hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Axel1988 op 31-08-2011 03:44:02 ]
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:43:53 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399437
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is zo'n bullshit; verzonnen door mensen die te egoïstisch zijn om naar jou te luisteren en liever praten over hun eigen zeik. Maar dat is mijn mening. Tuurlijk weet ik wat ik mis, ik kijk al 15 jaar porno en romantische comedy's.
Het is eigenlijk ronduit associaal; net als klagen over kramp aan je teen tegen iemand die geen benen heeft; en dan zeggen dat degene die geen benen heeft niet moet zeiken over zijn problemen want hij weet niet hoe het voelt om kramp in zijn teen te hebben.
Het is inderdaad een onzin argument maar goed.
Maar jij kijkt al sinds je 8ste porno?

[ Bericht 0% gewijzigd door heloef op 31-08-2011 03:49:14 ]
C'est la vie
pi_101399468
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken het ik heb een onzekere vriendin. Dus op een gegeven moment was haar vriend 3 weken op vakantie en op een gegeven moment zei ze dat ze hem miste en dat ze 3 weken zonder seks zat en dat ze het moeilijk daarmee had. Ik vind het een schat van een meid maar dan wil ik haar gewoon slaan. _O-
Zo dacht ik ook vroeger. ''Zeur niet zo, ik wacht heel m'n leven al!'' :') Dat verandert wel nadat je relaties begint te krijgen. Dan is elke week / maand zonder seks echt enorm lang, ook al had je vroeger juist al jaren gewacht. Inderdaad omdat je dan weet wat je mist.

Het gaat jou ook overkomen.
Ron Paul 2012
pi_101399477
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is inderdaad een onzin argument maar goed.
Maar jij kijkt als sinds 8ste porno?
Zal zo ongeveer zijn geweest ja. In de tijd dat we nog geen internet thuis hadden, maar waarop er 's nachts nog wel een erotische films op tv kwamen... dat is tegenwoordig ook niet meer.
Daarna toen ik zo in groep 7 zat kregen we thuis ook internet; eerst nog via de telefoon met betalen per minuut enzo; maar daarmee kon je al prima plaatjes van het internet plukken. Een jaar of twee later was het hek van de dam met een heuse adsl verbinding.. ik heb altijd computer-nerd vrienden gehad; dus ik downloadde al snel via FTP-servers en nieuwsgroepen, wat iets effectiever was dan het veelgebruikte Kazaa en dergelijke... porno in overvloed; en een zieke geest als gevolg.
pi_101399488
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zo dacht ik ook vroeger. ''Zeur niet zo, ik wacht heel m'n leven al!'' :') Dat verandert wel nadat je relaties begint te krijgen. Dan is elke week / maand zonder seks echt enorm lang, ook al had je vroeger juist al jaren gewacht. Inderdaad omdat je dan weet wat je mist.

Dat is niet "omdat je niet weet wat je mist"; dat komt omdat het voor jou dan een gewoonte is geworden. Dat is heel anders in mijn optiek... en ik denk als je de eerste maand door bent; je weer in hetzelfde schuitje zit als dat wij zitten... de sekslozen.
pi_101399494
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is niet "omdat je niet weet wat je mist"; dat komt omdat het voor jou dan een gewoonte is geworden. Dat is heel anders in mijn optiek... en ik denk als je de eerste maand door bent; je weer in hetzelfde schuitje zit als dat wij zitten... de sekslozen.
Jij denkt dat je na 1 keer seks denkt "zo, nu kan ik er weer 20 jaar tegenaan. Dit ga ik totaal niet missen nu. Het geeft me juist kracht''?
Ron Paul 2012
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:56:14 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399503
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik weet heus wel dat het niet te vergelijken is maar kom is een maandje zonder zitten nou echt zo'n ramp?
C'est la vie
pi_101399510
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jij denkt dat je na 1 keer seks denkt "zo, nu kan ik er weer 20 jaar tegenaan. Dit ga ik totaal niet missen nu. Het geeft me juist kracht''?
Naja, het is wetenschappelijk aangetoond dat mannen na hun ontmaagding een veel hoger zelfvertrouwen hebben. Ik denk dat jou uitspraak wel klopt ja; al neuk ik ook liever iedere dag voor de komende 20 jaar als ik mocht kiezen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:57:50 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399512
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:51 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zal zo ongeveer zijn geweest ja. In de tijd dat we nog geen internet thuis hadden, maar waarop er 's nachts nog wel een erotische films op tv kwamen... dat is tegenwoordig ook niet meer.
Daarna toen ik zo in groep 7 zat kregen we thuis ook internet; eerst nog via de telefoon met betalen per minuut enzo; maar daarmee kon je al prima plaatjes van het internet plukken. Een jaar of twee later was het hek van de dam met een heuse adsl verbinding.. ik heb altijd computer-nerd vrienden gehad; dus ik downloadde al snel via FTP-servers en nieuwsgroepen, wat iets effectiever was dan het veelgebruikte Kazaa en dergelijke... porno in overvloed; en een zieke geest als gevolg.
Inbelverbindingen ik zat toen ik groep 5 ofzo.
Maar het enige wat ik deed was vi.nl checken. _O-
C'est la vie
pi_101399521
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet heus wel dat het niet te vergelijken is maar kom is een maandje zonder zitten nou echt zo'n ramp?
Je gaat er vaker over nadenken dan wanneer je compleet ervaringsloos bent. Het ergste scenario is dus dat je eindelijk seks weet te krijgen, of iets wat daar op lijkt, als wijze van puur geluk, en daarna nooit meer in die situatie weet te belanden. Dan word je knettergek.
Ron Paul 2012
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:00:14 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399522
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daarna echt een zelfverzekerde klootzak wordt. :')
Omdat eigenlijk de enige twee dingen waar ik onzeker over ben dan de wereld uit zijn geholpen.

Niet dat ik zonder zou kunnen integendeel, maar ik zou het dan makkelijker weer kunnen krijgen omdat ik daarna een stuk zelfverzekerder ben.

Denk ik dan.
C'est la vie
pi_101399526
Die zelfverzekerdheids-boost, voor zover die al bestaat, duurt ongeveer een dag of twee.
Ron Paul 2012
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:01:48 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101399527
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:01 schreef Supersoep het volgende:
Die zelfverzekerdheids-boost, voor zover die al bestaat, duurt ongeveer een dag of twee.
Oh laat maar zitten dan dat seks.
C'est la vie
pi_101399529
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je gaat er vaker over nadenken dan wanneer je compleet ervaringsloos bent. Het ergste scenario is dus dat je eindelijk seks weet te krijgen, of iets wat daar op lijkt, als wijze van puur geluk, en daarna nooit meer in die situatie weet te belanden. Dan word je knettergek.
Als ik mocht kiezen.. doe mij dan maar die ene keer ipv nooit. Zonder enige twijfel.
pi_101399539
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:01 schreef Supersoep het volgende:
Dat is niet helemaal waar; maar kan me voorstellen dat het zo voelt ja.
pi_101399551
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar; maar kan me voorstellen dat het zo voelt ja.
Je mag het onderverdelen in twee categorieen van zelfverzekerdheid. Korte termijn en lange termijn. De korte termijn duurt een dag of twee en heeft betrekking op je algehele visie op de wereld. Je loopt makkelijker, je wordt minder jaloers op koppels die je wellicht buiten ziet lopen. Je voelt je gewoon goed en stoer. Dat is dus van tijdelijke duur.

De lange termijn is het effect waar jij het over hebt, maar dat is bij lange na niet zo intensief. Dat gaat enkel over zelfverzekerdheid bij vrouwen. Je gaat je bij vrouwen wat relaxter voelen, dat gaat makkelijker verlopen, Maar op de algehele realiteit heeft dat totaal geen effect. Als je het eng vond om caissières aan te kijken, ga je dat, na seks en die korte intensieve periode, ook zo blijven vinden.
Ron Paul 2012
pi_101399564
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:06 schreef Supersoep het volgende:
De lange termijn is het effect waar jij het over hebt, maar dat is bij lange na niet zo intensief. Dat gaat enkel over zelfverzekerdheid bij vrouwen. Je gaat je bij vrouwen wat relaxter voelen, dat gaat makkelijker verlopen, Maar op de algehele realiteit heeft dat totaal geen effect. Als je het eng vond om caissières aan te kijken, ga je dat, na seks en die korte intensieve periode, ook zo blijven vinden.
Ik vind nagenoeg niets eng; dat is juist het vreemde van mijn situatie eigenlijk. Maargoed; hopelijk kan ik er een keer op een niet theoretische basis over meepraten; want als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb dan is het wel mijn eigen onkunde.

Ik ga eens naar bed. Binnenkort maar weer eens alles uit de kast gaan trekken om weer eens wat succesjes te gaan boeken; ik zit weer veel te veel hier ipv IRL.
pi_101399652
Hoi, ik ben net terug. Gesprekken gingen wat moeizaam, maar dat lag meer aan de mensen dan aan mij. Halverwege de avond was het wel oke, aantal leuke gesprekken gevoerd, ook met dames. Vooral omdat het eigenlijk de leukere mensen waren. Daarna was het een beetje kut, omdat iedereen te zat werd. Vast een goede oefening dit allemaal :)
pi_101400137
Ik kook overigens liever zelf hoor, keuken is mijn domein. En trouwens, je stuurt je man voor broccoli en hij komt met bloemkool thuis :')

Volgens mij bestaat een zekerheidsboost na de sex niet hoor. Mijn eerste keer vond ik niet interessant. En elke keer dat ik weer iemand tegen kwam waarmee ik in bed belandde (ok dat klinkt sletteriger dan t was hoor :')), was ik weer heel onzeker en vond ik het weer doodeng. En mocht ik ooit weer (hopelijk niet) de markt op gaan, zie ik nu al heel erg op tegen dat hele proces van daten en alles wat er om heen hangt en wat er gaat komen. Brrrr. En de angst dat ik alleen zal blijven omdat ik niemand zal kunnen vinden. Irreeel though.. Ik heb er tot nu toe weinig moeite mee gehad. Maar toch..

Leuk, al die oefening O+
pi_101400183
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Een ramp is het niet, maar na twee weken ging ik het wel echt merken eigenlijk, en na drie weken al helemaal. Maand is mij nog niet overkomen tot nu toe.

Die zelfverzekerdheid die Supersoep beschreef heb ik nooit zo ervaren. Ja, toen ik twaalf was en voor het eerst getongzoend had kon ik wel een gat in de lucht springen en was ik alleen die middag helemaal blij. Maar toen ik voor het eerst geneukt had, had ik dat allemaal niet.
pi_101400215
Mpj is vast een extreem lekker ding :9
pi_101400260
quote:
12s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Mpj is vast een extreem lekker ding :9
Waar baseer je dat op? :P Ik ben pas op mijn negentiende ontmaagd, wel laat volgens mij. Al heb ik wel twee jaar een vriendin gehad waarbij ik vaak de kans had om het te doen, maar ik durfde niet ofzo. :')
pi_101400322
Jij komt zo populair over, over aandacht niet te klagen!
(al snap ik dat persoonlijk niet, ik las ergens dat je leek op pattinson? Ik was persoonlijk zwaar beledigd dat hij werd gecast als Diggory, de knapste en aantrekkelijkste jongen van de school. Ik geef de voorkeur aan Paul Wesley O+ Wel een vergelijkbaar type denk ik)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:43:46 #256
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101400496
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kook overigens liever zelf hoor, keuken is mijn domein. En trouwens, je stuurt je man voor broccoli en hij komt met bloemkool thuis :')

Volgens mij bestaat een zekerheidsboost na de sex niet hoor. Mijn eerste keer vond ik niet interessant. En elke keer dat ik weer iemand tegen kwam waarmee ik in bed belandde (ok dat klinkt sletteriger dan t was hoor :')), was ik weer heel onzeker en vond ik het weer doodeng. En mocht ik ooit weer (hopelijk niet) de markt op gaan, zie ik nu al heel erg op tegen dat hele proces van daten en alles wat er om heen hangt en wat er gaat komen. Brrrr. En de angst dat ik alleen zal blijven omdat ik niemand zal kunnen vinden. Irreeel though.. Ik heb er tot nu toe weinig moeite mee gehad. Maar toch..

Leuk, al die oefening O+
Het daten opzich is wel leuk en je leert er diverse mensen van kennen. Als je er dan ook een potje sex uit kan halen voelt dat toch als een overwinning en krijg je die extra zekerheidsboost.
pi_101400541
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:43 schreef kedge het volgende:

[..]

Het daten opzich is wel leuk en je leert er diverse mensen van kennen. Als je er dan ook een potje sex uit kan halen voelt dat toch als een overwinning en krijg je die extra zekerheidsboost.
Maar het potje sex is neem ik aan toch niet je hoofddoel? Dan ben je in mijn optiek namelijk wel beetje verkeerd bezig..

Het daten (wanneer ik het weer ga doen) is voor mij dan ook om een persoon te leren kennen en hopelijk een relatie mee op te bouwen. Althans als het klikt van twee kanten..
pi_101400594
Dat zal. Tot nu toe heb ik tussen de relaties door af en toe een flirt gehad met iemand die ik tijdens het uitgaan tegen kwam. Geen sex hoor, ik ben denk ik te preuts voor one night stands :+
Maar als de alcohol roes voorbij was had ik altijd zoiets van, wtf was i thinking, waardoor werd ik aangetrokken door die persoon??
Of zelf iemand leuk vinden, maar gebruikt worden voor een lolletje, of gewoon keihard afgewezen worden..
Ik ben er niet zo van :+
pi_101400654
One-night-stands zijn toch ook helemaal niks.. Waarom doen mensen dat eigenlijk?
Om zichzelf een ego-boost te geven? Zo van, zie ik krijg nogsteeds iemand zo het bed in..

Zou het zelf denk ik niet kunnen. Ook nooit geprobeerd overigens, dus misschien kan ik hier niet over meepraten.
pi_101400829
Nou moet ik ook zeggen dat ik nog nooit iemand tegen ben gekomen waar ik zo opgewonden van raakte dat ik dacht, fuck it, fuck him ~O> :P
pi_101400832
Bij de eerste ontmoeting that is (sorry kan op t werk niet editten)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:14:37 #262
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101400913
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:48 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Maar het potje sex is neem ik aan toch niet je hoofddoel? Dan ben je in mijn optiek namelijk wel beetje verkeerd bezig..

Het daten (wanneer ik het weer ga doen) is voor mij dan ook om een persoon te leren kennen en hopelijk een relatie mee op te bouwen. Althans als het klikt van twee kanten..
Het is niet mijn hoofddoel, maar als zij er open voor staat dan ga ik niet weigeren.

Een one night stand zou ik misschien voor openstaan, maar wil niet zomaar elke afgelikte boterham hebben. En als ik zie welke meiden daarvoor openstaan, dan pas ik wel... :{
pi_101400979
Ja zo is het ook.. Zie wel vaak erg knappe vrouwen waarmee ik wel een het bed zou willen delen, maar dan is dat puur op uiterlijk.. Meestal zijn die ook onbereikbaar voor mij. En ja, dat ligt ook aan mijn onzekerheid..

Heb ze nog niet meegemaakt, vrouwen die open staan voor een one-night-stand.. Denk inderdaad ook niet dat ik dit de meest aantrekkelijke vrouwen vind :P
pi_101401347
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:19 schreef Spijker83 het volgende:
Ja zo is het ook.. Zie wel vaak erg knappe vrouwen waarmee ik wel een het bed zou willen delen, maar dan is dat puur op uiterlijk.. Meestal zijn die ook onbereikbaar voor mij. En ja, dat ligt ook aan mijn onzekerheid..

Heb ze nog niet meegemaakt, vrouwen die open staan voor een one-night-stand.. Denk inderdaad ook niet dat ik dit de meest aantrekkelijke vrouwen vind :P
De meeste vrouwen die open staan voor een one night stand, zijn ook niet echt op zoek naar een relatie. En dat is hier geloof ik wel de hoofd reden. (dacht ik)
pi_101402529
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:39 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

De meeste vrouwen die open staan voor een one night stand, zijn ook niet echt op zoek naar een relatie. En dat is hier geloof ik wel de hoofd reden. (dacht ik)
Als ik om 4 uur 's nachts in de stad loop, zie ik vaak genoeg van die aangeschoten/zatte meisje die een ik-wil-gepakt-worden-uitstraling hebben. Ik denk dat als je wil dat het bij een bijna wildvreemd meisje moet lukken. Zelf zou ik het niet doen, maar dat is persoonlijk
pi_101402622
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Leuk, al die oefening O+
hehe ik weet het :D
Wel vermoeiend hoor ;)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:14:56 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101405063
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:24 schreef Mpj het volgende:
maar ik durfde niet ofzo. :')
Wij zouden eigenlijk hele goede vrienden moeten zijn.
C'est la vie
pi_101405799
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 03:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk ronduit asociaal; net als klagen over kramp aan je teen tegen iemand die geen benen heeft; en dan zeggen dat degene die geen benen heeft niet moet zeiken over zijn problemen want hij weet niet hoe het voelt om kramp in zijn teen te hebben.
Hier nog even op reageren. Ik vind het niet zo een probleem als iemand hier over zou beginnen, zeker niet in een evenwichtig gesprek. Ik zou haast zeggen dat het van weinig inlevingsvermogen getuigt als je gelijk alles op je zelf te betrekken. Hoewel je natuurlijk wel een punt dat ze niet moeten gaan zeggen dat hun situatie 10x erger is dan die van jou.
pi_101413721
Ik neem aan dat veel mensen die nog niet zo veel "versier" ervaring hebben misschien ook niet zo ervaren qua seks zijn of zelfs maagd zijn, zoals ik.
Hoe gaan jullie daar mee om? En vooral hoe gaan/ gingen jullie dates ermee om als het ter spraken komt/kwam.

Ik kan me voorstellen dat er toch wat verontwaardigd gereageerd wordt al blijk je als mid twintiger nog groen te zijn. Of niet?
pi_101417075
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:20 schreef milliondollarbill het volgende:
Ik neem aan dat veel mensen die nog niet zo veel "versier" ervaring hebben misschien ook niet zo ervaren qua seks zijn of zelfs maagd zijn, zoals ik.
Hoe gaan jullie daar mee om? En vooral hoe gaan/ gingen jullie dates ermee om als het ter spraken komt/kwam.

Ik kan me voorstellen dat er toch wat verontwaardigd gereageerd wordt al blijk je als mid twintiger nog groen te zijn. Of niet?
Aah, een mede lotgenoot.
Ben al blij dat ik in ieder geval een keer gezoend hebt.
Moet zeggen dat ik me toen ook al zorgen maakte om voor het eerst een meisje te ontmoeten (27 jaar).
Helaas gaat dat niks worden, maar je bent dus niet de enige.
pi_101417416
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef kree het volgende:

[..]

Aah, een mede lotgenoot.
Ben al blij dat ik in ieder geval een keer gezoend hebt.
Moet zeggen dat ik me toen ook al zorgen maakte om voor het eerst een meisje te ontmoeten (27 jaar).
Helaas gaat dat niks worden, maar je bent dus niet de enige.
Ik lees al een tijdje mee, maar je hebt wel al dates gehad met meisjes toch?
Hoe verliepen die dan, was je niet in spanning tot het moment misschien daar zo komen dat zij er achter kwam dat je nog maagd was? Of toen die keer dat je nog niet gezoend had?

Hoe is de gemiddelde reactie daarop? Ik kan mezelf nog wel aanpraten dat het geen ramp is maar hoe vinden meiden dat?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:05:10 #272
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101417572
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:20 schreef milliondollarbill het volgende:

Waarom ? Mijn ex-vriendin was op haar 21ste nog maagd en had het plan om te wachten tot het huwelijk en kwam daar later op terug. Ze vroeg ook of ik het stom vond; dat ze toen nog steeds maagd was.

Je moet er luchtig mee omgaan en jezelf niet opvreten, omdat je een "maagd" bent. Ik weet zeker als jij een leuke meid tegenkomt en het klikt tussen jullie twee, dat het totaal geen probleem is dat jij ene maagd bent. Als een meisje jou niet leuk vindt alleen omdat je een maagd bent, dan mag je haar een slet noemen en zorg je dat je een waardige meid tegenkomt.
pi_101417683
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef kree het volgende:

[..]

mede lotgenoot

:D :') :D

En om nog even te reageren. Ik zou voor humor en zelfspot gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door debeterebob op 31-08-2011 18:10:59 (ban ontlopen :')) ]
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:09:35 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101417756
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:05 schreef kedge het volgende:

[..]

Waarom ? Mijn ex-vriendin was op haar 21ste nog maagd en had het plan om te wachten tot het huwelijk en kwam daar later op terug. Ze vroeg ook of ik het stom vond; dat ze toen nog steeds maagd was.

Je moet er luchtig mee omgaan en jezelf niet opvreten, omdat je een "maagd" bent. Ik weet zeker als jij een leuke meid tegenkomt en het klikt tussen jullie twee, dat het totaal geen probleem is dat jij ene maagd bent. Als een meisje jou niet leuk vindt alleen omdat je een maagd bent, dan mag je haar een slet noemen en zorg je dat je een waardige meid tegenkomt.
Hier ben ik het mee eens als een vrouw daar op afknapt is ze overduidelijk niet leuk of begripvol genoeg. Daarnaast gaat het toch om jou en niet om hoeveel meiden je hebt geneukt?
C'est la vie
pi_101419803
quote:

[..]

21..oke. Ik ben 26..
pi_101419872
quote:

[..]

Dat gedoe over maagdelijkheid :{w Er zijn miljoen dingen belangrijker dan dat. Die eerste keer seks is meestal toch niet zo boeiend. Later wordt seks pas echt leuk
14 SHADES OF GREY
pi_101419960
Degene die je afwijst om te weinig ervaring, moet je die willen als potentiele partner? :N
Iemand gaat toch voor je als persoon, niet om je trackrecord..
pi_101420000
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Degene die je afwijst om te weinig ervaring, moet je die willen als potentiele partner? :N
Andersom kan ook, iemand afwijzen om te veel ervaring. Als diegene een CV heeft van meerdere kantjes dan zullen er genoeg zijn die daarom iemand afwijzen.
14 SHADES OF GREY
pi_101420062
quote:
Het idee zal dan wel zijn meer seks is meer ervaring, is betere seks, is beter
pi_101420092
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Andersom kan ook, iemand afwijzen om te veel ervaring. Als diegene een CV heeft van meerdere kantjes dan zullen er genoeg zijn die daarom iemand afwijzen.
Maar dat kan je niet direct los zien van de persoonlijk heid, lijkt me.
pi_101420167
Nou, ik zou zo iemand alleen afwijzen omdat diegene er dan op de eerste date over loopt te pochen. en toch vind ik dat dan stiekem een beetje anders. Ik zou me als een van de velen, een dolletje voelen.
Ik zou nimmer iemand afwijzen omdat hij geen ervaring heeft. Als je dat doet, voel je je beter dan een ander. En andersom, het gevoel hebben dat je zelf minder bent, is net even anders.

Meer sex en meer ervaring is niet altijd beter. Maar misschien moet je meer ervaring hebben om dat te ondervinden ;)
pi_101420226
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar dat kan je niet direct los zien van de persoonlijk heid, lijkt me.
Een gebrek aan ervaring ook dan. Het is of wel of niet. Voor beide valt wat te zeggen. Maar ik zal er iemand niet om afwijzen. Zo lang zij zich houdt aan de afspraken in de relatie.
14 SHADES OF GREY
pi_101420286
quote:
Dat lijkt mij ook. Maar...
Als iemand tot (ver) in de twintig geen seks heeft gehad terwijl de meeste mensen dat toch wel hebben. Roept dat geen vragen op dan? Al is het maar een simpele "waarom nog niet?". Ik denk toch dat iedere maagd in de twintig of later wel een reden heeft. Het slappe excuus van "ik ben de juiste nog niet tegen gekomen" lijkt me niet genoeg meer.
Er zal toch wel iets achter moeten zitten, onzekerheid, problemen of wat dan ook.

(denk ik dan, tenminste daar ben ik bang voor)
pi_101420320
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:

Meer sex en meer ervaring is niet altijd beter. Maar misschien moet je meer ervaring hebben om dat te ondervinden ;)
Dat suggereer ik heul nie. Maar ik zal er ook wel achter komen wat het mooiste is.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:17:17 #285
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101420475
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef milliondollarbill het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Maar...
Als iemand tot (ver) in de twintig geen seks heeft gehad terwijl de meeste mensen dat toch wel hebben. Roept dat geen vragen op dan? Al is het maar een simpele "waarom nog niet?". Ik denk toch dat iedere maagd in de twintig of later wel een reden heeft. Het slappe excuus van "ik ben de juiste nog niet tegen gekomen" lijkt me niet genoeg meer.
Er zal toch wel iets achter moeten zitten, onzekerheid, problemen of wat dan ook.

(denk ik dan, tenminste daar ben ik bang voor)
Wat is dan het werkelijke probleem, dat je "niet de ware" tegen bent gekomen ?
pi_101420512
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef kedge het volgende:

[..]

Wat is dan het werkelijke probleem, dat je "niet de ware" tegen bent gekomen ?
verleden van angst/depressie.

enne het was dus niet zo dat ik "de ware" niet tegen kwam, ik kwam gewoon helemaal niemand meer tegen.
pi_101420583
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef milliondollarbill het volgende:

[..]

verleden van angst/depressie.
Hoe zou je dat zelf aan een eventuele date willen vertellen, zonder over te komen als een zielig hoopje mens? (ok overdreven)
pi_101420655
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoe zou je dat zelf aan een eventuele date willen vertellen, zonder over te komen als een zielig hoopje mens? (ok overdreven)
Dat weet ik dus niet, dat is mijn probleem daarom ontwijk ik het hele "liefdes leven".
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:22:39 #289
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101420665
Ik heb trouwens nog nooit een date gehad; die vroeg of ik een maagd ben. Wel vragen ze altijd of je een langdurige relatie hebt gehad, of je veel vriendinnetjes hebt gehad etc...
pi_101420693
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:22 schreef kedge het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een date gehad; die vroeg of ik een maagd ben. Wel vragen ze altijd of je een langdurige relatie hebt gehad, of je veel vriendinnetjes hebt gehad etc...
Dat is dus twee keer nee voor mij.
pi_101420754
Als ik eenmaal verliefd ben maakt het me vast amper nog uit, maar voor die tijd is geen ervaring geen pre en zal ik me wel twee keer bedenken voordat ik ermee verder zou gaan.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:26:55 #292
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101420860
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:23 schreef milliondollarbill het volgende:

[..]

Dat is dus twee keer nee voor mij.
Ok, maar dat weet je en daar moet je mee leven. Je kunt niet de tijd terugdraaien en je een slag in de rondte neuken.

Wat doe je momenteel aan je situatie ? Ga je vaak uit, of doe je aan andere sociale happenings.
pi_101421110
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef kedge het volgende:

[..]

Ok, maar dat weet je en daar moet je mee leven. Je kunt niet de tijd terugdraaien en je een slag in de rondte neuken.

Wat doe je momenteel aan je situatie ? Ga je vaak uit, of doe je aan andere sociale happenings.
Ik kan daar opzich wel mee leven. Tot nu toe doe ik niks aan die situatie. ik leef redelijk sociaal geïsoleerd
Ik maak me nu vooral zorgen over wat iemand anders over mij kan denken. Ik weet dat mijn verleden niet mijn toekomst moet bepalen of het heden. Maar al die dingen die ik ben mis gelopen zoals onder andere relaties, seks en alles wat daarbij hoort. Tja hoe ga ik dat verklaren, ik wil eigenlijk me verleden achter me laten en er nooit meer aan terug denken.
pi_101421229
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:22 schreef milliondollarbill het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet, dat is mijn probleem daarom ontwijk ik het hele "liefdes leven".
Misschien kan je in 2 woorden zeggen waarom, je dan even ongemakkelijk voelen en dan snel naar ander onderwerp gaan of zo. Zal mij ook vast nog wel overkomen, maar niet echt een reden om het daarom te ontwijken. En familie is vooral kut, ik maak nu altijd dezelfde grap en ik ga er verder niet op in. Moet je nagaan ik ben pas 20 :') Maar het is eigenlijk zelfde categorie dat ze naar studie vragen en je moet vertellen dat je niet nominaal loopt itt mister x, ook gevolgd door een hele preek :P
pi_101421412
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Misschien kan je in 2 woorden zeggen waarom, je dan even ongemakkelijk voelen en dan snel naar ander onderwerp gaan of zo. Zal mij ook vast nog wel overkomen, maar niet echt een reden om het daarom te ontwijken. En familie is vooral kut, ik maak nu altijd dezelfde grap en ik ga er verder niet op in. Moet je nagaan ik ben pas 20 :') Maar het is eigenlijk zelfde categorie dat ze naar studie vragen en je moet vertellen dat je niet nominaal loopt itt mister x, ook gevolgd door een hele preek :P
2 woorden? depressie angst.

Maar dan verpest je elke date of beging van sociaal contact lijkt mij. Zoiets willen mensen helemaal niet weten als ze je net leren kennen.
Kan iemand anders geen goede leugen voor me verzinnen?
pi_101421489
quote:
16s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef milliondollarbill het volgende:

[..]

Maar dan verpest je elke date of beging van sociaal contact lijkt mij. Zoiets willen mensen helemaal niet weten als ze je net leren kennen.
Dan moeten ze er niet naar vragen

Maar ja ik ben mss te eerlijk. Ik zou sowieso een zachtere bewoording kiezen
pi_101421562
Nou, ik zou ook wel nieuwsgierig zijn. Maar iemand er niet op aankijken. En met, je bent de ware nog niet tegen gekomen, lieg je toch niet? Je was er nog niet klaar voor immers.
pi_101421634
quote:
16s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef milliondollarbill het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat je altijd heel verlegen bent geweest, maar dat je nu jezelf aan het vinden bent. Ik denk niet dat je hier dan heel veel verder over hoeft uit te wijden op een eerste date, dat komt later wel.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:45:56 #299
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101421668
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:32 schreef milliondollarbill het volgende:

[..]

Ik kan daar opzich wel mee leven. Tot nu toe doe ik niks aan die situatie. ik leef redelijk sociaal geïsoleerd
Ik maak me nu vooral zorgen over wat iemand anders over mij kan denken. Ik weet dat mijn verleden niet mijn toekomst moet bepalen of het heden. Maar al die dingen die ik ben mis gelopen zoals onder andere relaties, seks en alles wat daarbij hoort. Tja hoe ga ik dat verklaren, ik wil eigenlijk me verleden achter me laten en er nooit meer aan terug denken.
Je leeft geïsoleerd en doet momenteel vrij weinig aan je situatie. Als je geen actie onderneemt, ben je over 20 jaar niks verder gekomen. Elke dag dat je geen actie onderneemt voor jezelf, is een verloren dag.
pi_101421747
Zonder lullig te willen zijn ben je de volgende hier die eerst een vriendin wil en daarna/daarmee een sociaal leven. Lijkt me verkeerde volgorde.
pi_101421766
Ook maar vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')