SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatA vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Verder geen ervaring met andere sites.. Ook de eerste site waar ik ben begonnen (3 maand geleden of zo)quote:
Nee, ik ga voorlopig niet internetdaten, maar weet wel hoe PaiQ er uit ziet. Het is toch ook gewoon een naaisite.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:52 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Verder geen ervaring met andere sites.. Ook de eerste site waar ik ben begonnen (3 maand geleden of zo)
Maar jij hebt dus betere sites?
Nee, hoewel het vandaag ineens beter is geworden dan toen ik gisteren keekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Is dat niet hoe jij met die meisjes matched ipv je gemiddelde cijfer voor je foto ?
Neuj, teveel moeite, en de kans is op mijn leeftijd niet zo groot dat er wat tussen zit. Of het moeten mbo-meisjes met kinderwensen zijn....quote:
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het hele fenomeen "paiq". Zoals het gisteravond ging verwacht ik ook niet succesvol te zijn. Het lijkt me ook best wel moeilijk en zeer vermoeiend om er überhaupt ooit een date via te kunnen scoren. Ik prefereer toch liever een irl gesprek, dan het chatten op paiq.quote:
daten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben een vmbo meisje met kinderwens
Maar mijn kleine broertje is zo schattig, dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik dacht dat jij heul geen kinderwens had (nog)
alles kan kapotquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooooooh
Maar jij bent een beetje boel jongen ik ben een beetje boel bezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey spijker heb jij geen betere foto's in je fobo?
Ik denk dat jij vrij doorsnee bent? Maar wel de leukere kant, dat wel
Kan wel een aantal fobo''s van vrouwen hier noemen die overlopen van de slijmreactiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Thanks!
Nog niet op mijn fobo.. Moet thuis nog eens de foto's op een juist formaat zien te krijgen.
Maar denk niet dat ik via de fobo aan een dame kom
Haha ja maar ben geen dame he.. Dames doen dat niet bij kerels toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan wel een aantal fobo''s van vrouwen hier noemen die overlopen van de slijmreacties
Een slijmreactie is weer wat ander dan een compliment. Heb ook het gevoel dat sommige fobo's/accounts erg fake zijn. En fotoloze fobo'squote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan wel een aantal fobo''s van vrouwen hier noemen die overlopen van de slijmreacties
Had er eerst nog foto's van 1996 op staan.. Haar geel geverft voor een dancefeest. Was niet echt meer representatiefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Een slijmreactie is weer wat ander dan een compliment. Heb ook het gevoel dat sommige fobo's/accounts erg fake zijn. En fotoloze fobo's
Check! Lang leve de anoniemiteit.quote:
Ik heb alleen maar mensen die ik al ken op facebook helaas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:56 schreef kedge het volgende:
Daten via facebook gaat volgens mij nog makkelijker
Op paiq leer je toch ook nieuwe mensen kennen ? Stuur gewoon 10 meiden een berichtje op FB en kijk wat de respons is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mensen die ik al ken op facebook helaas.
Ow op die fiets... nooit over nagedacht eigenlijk. Is het verstandig om dat bij "vrienden van vrienden" te doen; of wellicht mensen die je helemaal niet kent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Op paiq leer je toch ook nieuwe mensen kennen ? Stuur gewoon 10 meiden een berichtje op FB en kijk wat de respons is.
Ik zou "die je helemaal niet kent" doen, maar wel in de buurt. Ik heb er wel leuke contacten aan over gehouden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow op die fiets... nooit over nagedacht eigenlijk. Is het verstandig om dat bij "vrienden van vrienden" te doen; of wellicht mensen die je helemaal niet kent?
Eens ff snel wat rondgeneusd maar ben binnen een paar minuten al behoorlijk wat potentieel tegen gekomen op facebook. Straks toch maar eens berichten sturen; kwantiteit scoort altijd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zou "die je helemaal niet kent" doen, maar wel in de buurt. Ik heb er wel leuke contacten aan over gehouden.
Komt dit niet heel raar over? En hoe zoek je eigenlijk zoiets? Niet dat ik het zelf zou proberen, ben ik te schijterig voor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eens ff snel wat rondgeneusd maar ben binnen een paar minuten al behoorlijk wat potentieel tegen gekomen op facebook. Straks toch maar eens berichten sturen; kwantiteit scoort altijd!
Ik kom altijd raar over; dus dat zal me de reet roesten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Komt dit niet heel raar over? En hoe zoek je eigenlijk zoiets? Niet dat ik het zelf zou proberen, ben ik te schijterig voor..
WAT IS ER MIS MET HET MBO?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Neuj, teveel moeite, en de kans is op mijn leeftijd niet zo groot dat er wat tussen zit. Of het moeten mbo-meisjes met kinderwensen zijn....
Zeg dat nou niet ik ken al 5 koppels persoonlijk die via FOK! zijn ontstaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Thanks!
Nog niet op mijn fobo.. Moet thuis nog eens de foto's op een juist formaat zien te krijgen.
Maar denk niet dat ik via de fobo aan een dame kom
I pledge guilty.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Een slijmreactie is weer wat ander dan een compliment. Heb ook het gevoel dat sommige fobo's/accounts erg fake zijn. En fotoloze fobo's
Ik heb ooit geprobeerd iemand te versieren die ik al kende via Facebook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Crutch het volgende:
Werkt dat echt? Versieren via FaceBook?
Ik voeg eigenlijk alleen maar mensen toe die ik echt ken.
Je moet ze ook niet direct toevoegen, maar eerst een berichtje sturen. Krijg je een leuk berichtje terug, dan kun je haar altijd nog toevoegen. Anders kom je waarschijnlijk ook meteen in het vakje "geblokkeerd" te staan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:15 schreef Crutch het volgende:
Werkt dat echt? Versieren via FaceBook?
Ik voeg eigenlijk alleen maar mensen toe die ik echt ken.
Aha, maar da's wel een goeie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:25 schreef kedge het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet direct toevoegen, maar eerst een berichtje sturen. Krijg je een leuk berichtje terug, dan kun je haar altijd nog toevoegen. Anders kom je waarschijnlijk ook meteen in het vakje "geblokkeerd" te staan.
Ik zat een keer te browsen via vrienden van vrienden en uiteindelijk kwam ik bij een totaal vreemde meid uit. Ze had een ontzettend leuke foto en ik stuurde haar een berichtje over haar foto. Krijg ik ineens een leuk berichtje terug en zo gingen er nog wat pm's over en weer. Toen had ik haar toegevoegd en direct kreeg ik een berichtje terug dat ze het leuk vond; dat ik haar heb toegevoegd en dat ze nog eens mensen leert kennen. We msn'en nog steeds elke avond en het is jammer dat ze zo ver weg woont
Nou das leuk toch!? Maar zie het bij mij niet echt gebeuren..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet ik ken al 5 koppels persoonlijk die via FOK! zijn ontstaan.
Laat staan op de rest van het forum.
Zolang je het maar in de buurt zoekt, dan is afspreken ook heel wat makkelijker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aha, maar da's wel een goeie.
Ik zou dan zorgen om dat te doen met vriendinnen van vrienden, dan heb je iig een aanknopingspunt.
Anders lijkt me het risico van oneindig msn'en en sms'en te groot. Afspreken is doeltreffender lijkt mij.
Nou ja mijn enige goede vriendin (die ik dus heb ontmoet via FOK! en dus een relatie heeft met een andere fokker) zei het vrijdag nog. Misschien moet je wachten tot er een leuk fokstertje voorbij komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nou das leuk toch!? Maar zie het bij mij niet echt gebeuren..
Maar you never know.. Alle opties blijven open
Want?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:33 schreef Crutch het volgende:
Wil je eens een foto PM'en heloef?
Doe maar je beste dan laat ik die even keuren door de vrouwen hier.
Dan mag je mij vertellen waarom ik mij zou willen laten keuren door de vrouwen in dit topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee zonder want, da's alleen voor in de winter.
Ik vermoed om te werken aan je negatieve zelfbeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan mag je mij vertellen waarom ik mij zou willen laten keuren door de vrouwen in dit topic.
Niet in dit topic, maar veilig prive hier op mijn kantoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan mag je mij vertellen waarom ik mij zou willen laten keuren door de vrouwen in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |