's Kijken hoe hij reageert als 40119 'm daarvoor belt midden in de nachtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik lag al half te slapen toen ene user met nummer 27052 opgehaald wenste te worden.
EMMMEKE! Ik heb het gemist. Ben je al aan de slag bij de blauwe doos?quote:
Niet denk ik. Hij blijft lekker warm bij 27052 liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
's Kijken hoe hij reageert als 40119 'm daarvoor belt midden in de nacht
Discriminatie!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet denk ik. Hij blijft lekker warm bij 27052 liggen.
Da's mcD zeker?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
's Kijken hoe hij reageert als 40119 'm daarvoor belt midden in de nacht
nope en dat gaat ook niks worden helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
EMMMEKE! Ik heb het gemist. Ben je al aan de slag bij de blauwe doos?.
Oh wat jammerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope en dat gaat ook niks worden helaas
nope is hier geen bal te vinden dus blijf voorlopig wel bellenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh wat jammer.
Een ander baantje op het oog dan?
Ow dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Weer een bezichtiging vrijdag. Ik denk dat ik vrij binnenkort weer bij m'n ouders woon
Je mag wel bij mij wonen hoor!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Weer een bezichtiging vrijdag. Ik denk dat ik vrij binnenkort weer bij m'n ouders woon
Of bij jou. In Tilburg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:12 schreef Tegan het volgende:
Misschien kan je naar een van de andere huizen in de straat verhuizen.
Nee precies die wil al naar Zuid Holland!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef Tegan het volgende:
Als ik een extra slaapkamer had wilde ik er wel serieus over nadenken. Maar CL wil toch niet naar Brabant verhuizen...
Dat zou wel makkelijk zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:12 schreef Tegan het volgende:
Misschien kan je naar een van de andere huizen in de straat verhuizen.
Kunnen die mensen dan niet beter gewoon een van de andere huizen kopen? Scheelt jou een hoop sjouwen.quote:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze geïnteresseerd zijn in dit huis of dat van de buren. Misschien omdat deze wel een garage heeft, maar die andere heeft een supermooie tuin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kunnen die mensen dan niet beter gewoon een van de andere huizen kopen? Scheelt jou een hoop sjouwen.
Tsja, er zal vast iemand tussen zitten die het een leuk huis vindt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze geïnteresseerd zijn in dit huis of dat van de buren. Misschien omdat deze wel een garage heeft, maar die andere heeft een supermooie tuin.
Ik heb nu de gordijnen half dicht als ik er niet benquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsja, er zal vast iemand tussen zitten die het een leuk huis vindt.
Heb je die dwazen nog aan je raam gehad? Of doe je vanaf nu de gordijnen altijd dicht?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Of bij jou. In Tilburg.
Da's handig! Doen we een kwartetmeet.
Ben jij op die ene Instant Messenger?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Neen, ik zit beneden bij den TV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij op die ene Instant Messenger?
Oh jammer. Dan ga ik wel even verder op de mail.quote:
Jij wil niet weten wat wij bemailen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Jahoor sluit ons maar weer buiten
Niet? Denk je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij wil niet weten wat wij bemailen.
Nee, ik stuurde je die foto.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij op die ene Instant Messenger?
Het ging over het eten op m'n werkquote:
Sinds wanneer noem jij jezelf JDquote:
Wanneer krijg ik weer es een foto van jou in vuige positie? Te lang geleden al.quote:
vuige foto's van cl?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik weer es een foto van jou in vuige positie? Te lang geleden al.
Ja, daar mag jij wel es een voorbeeld aan nemen.quote:
heb er genoeg, stuur ze alleen niet naar jouquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar mag jij wel es een voorbeeld aan nemen.
Dank voor die van vorig weekend nog!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb er genoeg, stuur ze alleen niet naar jou
Ik heb er mee leren leven en goede alternatieven gevonden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
heb er genoeg, stuur ze alleen niet naar jou
good for you ::Pquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er mee leren leven en goede alternatieven gevonden.
Stuur jij niet netjes wekelijks je fotolading naar Ph? Ik wel hoor. En wat ik er voor terugkrijg!quote:
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
CeeEeL boekenfestijn vanaf morgen!
daar kom ik weleensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Tegan het volgende:
M-M moet gewoon naarBrabant
komen dan.
ik denk dat ik morgen wat eerder naar utrecht ga, en als ik dan wat koop flikker ik dat op cs in n kluisjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaO ja ik moet vrijdag toch opbokken tijdens die bezichtiging
Als het droog is kan ik met de fietsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen wat eerder naar utrecht ga, en als ik dan wat koop flikker ik dat op cs in n kluisje
is wel een teringeindquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het droog is kan ik met de fietseen unicum!
Cassis is lekker!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef Tegan het volgende:
Ik vond cassis altijd best wel vies maar ik ben nu alle halve flessen frisdrank aan het opmaken van mijn party en ik kom er daardoor achter dat cassis best wel heel lekker is. Ze zeggen dat je smaak iedere zeven jaar verandert dus...
Dan is jouw oma toffer dan jij!quote:
Fernandez is ook stoer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
Mijn oma drinkt altijd cola of fernandes.
Da's gewoon zulk fout spul dat het weer goed is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:03 schreef Tegan het volgende:
Wij dronken vanaf kinds af aan al fernandes.
40 uur in het onderwijs is in werkelijkheid 60 uur geloof ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
oh nee
ik werk ongeveer 28 uur
40 uur zou ik echt niet trekken
en meteen met 40 starten in het onderwijs word altijd afgeraden
Jij kijkt te weinig FOK!tv.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar mag jij wel es een voorbeeld aan nemen.
En gooi nog ergens een rotte vis onder de vloer ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik laat ze gewoon over het snoer struikelen. Ga het ook echt niet wegwerken, vooral niet als er twee keer per week kijkers komen.
Ik laat de hamsters gewoon los. 'Muizenplaag!'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En gooi nog ergens een rotte vis onder de vloer ofzo.
Lok ze op een cruciaal moment te voorschijn met een hondenbrok!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Maar die nerds gaan waarschijnlijk gewoon ergens in een hoekje zitten potten of maffen.
Ze zijn meer te porren voor andijvie of een pinda. Of ik leg zo'n spoor aan zonnebloempitjes aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lok ze op een cruciaal moment te voorschijn met een hondenbrok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |