omdat ik een spatie was vergeten verdomme, heb het wel weer goed gemaakt zo hoop ikquote:
Hey ik vroeg nog ietsquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef coban het volgende:
Haters gaan haten. Lekker voor je MK!
Slaaplekker jacobus!
Oke beter voor jequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
omdat ik een spatie was vergeten verdomme, heb het wel weer goed gemaakt zo hoop ik
Herhaal je vraagquote:
Ik haat rozequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
Ik had trouwens mijn tagjes geupdate.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankuquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef coban het volgende:
Haters gaan haten. Lekker voor je MK!
Slaaplekker jacobus!
Welke kleur wil je dan?quote:
Watquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef coban het volgende:
Aight1: jij komt gewoon uit friesland he
Nee joh laat lekker zoquote:
ja weetniet meer iets met of ik goed wasquote:
Nee, vertel nou gewoon, welke kleur wil je.quote:
Hier op FOK! is iedereen een jongere toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind vooral het meid gedeelte leuk![]()
Makes me feel young again
Moet ik weer de tags gaan bijwerkenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Plastic ik moet nog steeds lachen om jouw kussenreactie
Hoezoquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet ik weer de tags gaan bijwerken
Ik blijf eeuwig 18 op FOK!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier op FOK! is iedereen een jongere toch.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen blijft eeuwig 18 op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oeh wat een foute opmerking.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Dalando het volgende:
[..]Yvonne ook niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oeh wat een foute opmerking.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef Dalando het volgende:
[..]Murp is inmiddels al hoogbejaard toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oeh wat een foute opmerking.![]()
Ik mis de tijd dat ik 20er wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist, ik blijf eeuwig een 20er, dat vind ik al prima
Ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat ik 20er was
wat doe jequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef coban het volgende:
WAAAAROOOOOM
What has been seen.....
Openen op eigen risicooo
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef coban het volgende:
WAAAAROOOOOM
What has been seen.....
Openen op eigen risicooo
Nou fijn dan ben ik dus al helemaal een fossielquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Murp is inmiddels al hoogbejaard toch?
watquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef coban het volgende:
WAAAAROOOOOM
What has been seen.....
Openen op eigen risicooo
Ik weet niet hoe oud murp isquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou fijn dan ben ik dus al helemaal een fossiel
Maar Yvonne is toch uiteindelijk baas omdat zij UDOWU #1 opende.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef coban het volgende:
Ben even weg brb niet huilen geen zelfpijniging enzo![]()
Je weet dat dit de tweede reeks van UDOWU is?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar Yvonne is toch uiteindelijk baas omdat zij UDOWU #1 opende.
Als je het echt wilt kun je van binnen altijd nog even oud zijn als je wilt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou fijn dan ben ik dus al helemaal een fossiel
Kakezel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat dit de tweede reeks van UDOWU is?
Hier een oude udowu [UDOWU SC] Gezelligheid heerst!quote:
Dit is poëzie. Wow.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
Huppelfluts, Marokip
BBQSausage, Dimens
MajorTom, Aight1
Nacht, dag
Zon, regen
Herfst, lente
Paprika chips.
Dus ik ben nacht?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
Huppelfluts, Marokip
BBQSausage, Dimens
MajorTom, Aight1
Nacht, dag
Zon, regen
Herfst, lente
Paprika chips.
Da's 2010quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier een oude udowu [UDOWU SC] Gezelligheid heerst!
Kloptquote:
Gingers have no soulquote:
Schat je hebt trouwens je 110.000 posts mijlpaal gemistquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt![]()
Die kwam nadat de ONZ SC werd dichtgegooid
Geeft niks.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Schat je hebt trouwens je 110.000 posts mijlpaal gemist
Dat gaat trouwens lastig. Mannen kunnen kijken naar de grootte van hun e-penis, maar vrouwen dan? Moeten die iedere keer dat ze een bazenpost maken of een mijlpaal bereiken dan meten hoe strak hun vagina isquote:
Borstomvang!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat gaat trouwens lastig. Mannen kunnen kijken naar de grootte van hun e-penis, maar vrouwen dan? Moeten die iedere keer dat ze een bazenpost maken of een mijlpaal bereiken dan meten hoe strak hun vagina is
Ohhhhhh. Maar word die dan groter of kleiner?quote:
The bigger the betterquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ohhhhhh. Maar word die dan groter of kleiner?
kleur bruin tag spamsletquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:55 schreef Nectar het volgende:
dalando wat ws mijn taggie ook alweer?
Ik hou persoonlijk meer van schattige tietjesquote:
Waar ben ik?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:49 schreef Dalando het volgende:
Huppelfluts, Marokip
BBQSausage, Dimens
MajorTom, Aight1
Nacht, dag
Zon, regen
Herfst, lente
Paprika chips.
Die heb ik al 15 jaar niet meerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik hou persoonlijk meer van schattige tietjes.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik al 15 jaar niet meer
Volgensmij op de zolderkamer achter je PCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HuppelmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf je het vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Volgensmij op de zolderkamer achter je PCmijn onderlip trilt. Ik ga straks huilen.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Kom ns hier schat, dan krijg je een knuffel, en dan niet meer huilen ok?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]mijn onderlip trilt. Ik ga straks huilen.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf je het vragen?watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Kom maar op met de bejaardengrapjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huppelmuts moet binnenkort ook een milf tagje verdienenSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kom ns hier schat, dan krijg je een knuffel, en dan niet meer huilen ok?Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Zojuist gemaaktquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar op met de bejaardengrapjesSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf je het vragen?32 en dan gedragen als 18-jarigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:dan hoef je die knuffel ook niet denk ik
Liever niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
Huppelmuts moet binnenkort ook een milf tagje verdienen
En dan had ik die al moeten hebben, ben al ruim 13 jaar moeder dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Was je al zo jong moeder dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet.
Het is maar FOK!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
32 en dan gedragen als 18-jarige![]()
![]()
![]()
En ONZ, hier mag dat
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar was die nee ook voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
[..]dan hoef je die knuffel ook niet denk ik
Ja 18 toen ik mn zoon kreeg.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bent wel een coole bijna 32jarigequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet.
Zit je zoon ook op fok dan?![]()
Valt op zich ook wel mee. Maar toch te jong om moeder te worden. Ik raad het niemand aan zeg maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo jong is dat toch niet?Als je tegenwoordig die 15/16jarigen ziet.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo jong is dat toch niet?Als je tegenwoordig die 15/16jarigen ziet.
_!
U rang?quote:
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
hoe oud bn je nu dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt op zich ook wel mee. Maar toch te jong om moeder te worden. Ik raad het niemand aan zeg maar![]()
Hij mag niet op FOK! van mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:01 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent wel een coole bijna 32jarige
Zit je zoon ook op fok dan?![]()
Hij weet dat het bestaat, weet dat ik op FOK! zit, weet wat mijn nick is en heeft al verschillende FOK!kers ontmoet.
Dat is genoeg, meer dan genoeg
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wist dat je kinderen had maar dat je zoon nu al 13 is?quote:! Ik vind 18 behoorlijk jong voor moederschap. ik wacht liever even tot na mijn 25e
Je zoon is 14?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag niet op FOK! van mij.
Hij weet dat het bestaat, weet dat ik op FOK! zit, weet wat mijn nick is en heeft al verschillende FOK!kers ontmoet.
Dat is genoeg, meer dan genoeg
Ik zou een account latn maken .![]()
Strenge mama.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is genoeg, meer dan genoegSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wist dat je kinderen had maar dat je zoon nu al 13 is?! Ik vind 18 behoorlijk jong voor moederschap. ik wacht liever even tot na mijn 25e
Ja leuk hoor een puber in huis
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee oke, daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt op zich ook wel mee. Maar toch te jong om moeder te worden. Ik raad het niemand aan zeg maar![]()
Is Fok! nog te eng voor hem? met al die kutusersquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is genoeg, meer dan genoeg![]()
Gewoon 1 zoon? Of ook nog andere kinderen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ja leuk hoor een puber in huisSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ah zo? Waarom? Vanwege 'de rare reacties' hier op fok?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is genoeg, meer dan genoegOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
1, moet er niet aan denken om weer met luiers bezig te moeten zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon 1 zoon? Of ook nog andere kinderen?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1, moet er niet aan denken om weer met luiers bezig te moeten zijn
En is er ook een man? (vader)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1, moet er niet aan denken om weer met luiers bezig te moeten zijn![]()
Volgensmij wel, toch?quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
En die had toch ook een FOK! Account?Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Neuh ik wil het gewoon niet hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ah zo? Waarom? Vanwege 'de rare reacties' hier op fok?
Geen zin om samen met mn zoon op hetzelfde forum te zitten![]()
En geen zin dat hij gaat googlen naar dingen als tubgirl, goatse, lolhello, blue waffle enz![]()
Iets wat ik wel deed in mn eerste maanden FOK!
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kind blootstellen aan tubirl, meatspin, enzo is niet echt bevorderend lijkt me neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ah zo? Waarom? Vanwege 'de rare reacties' hier op fok?![]()
![]()
Nee, ik hoop nog dagelijks bericht te krijgen dat hij dood is. Dan gaan wij feestje vierenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Word je hard vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kind blootstellen aan tubirl, meatspin, enzo is niet echt bevorderend lijkt me nee![]()
![]()
Heh, moet je wachten tot dat hij het abbonomenten knopje ziet, laat staan KPDquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik wil het gewoon niet hebben.
En geen zin dat hij gaat googlen naar dingen als tubgirl, goatse, lolhello, blue waffle enz![]()
Iets wat ik wel deed in mn eerste maanden FOK!!
Ik ben jongern dan jouw zoon en ik zit wel op FOK!.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets wat ik wel deed in mn eerste maanden FOK!![]()
Klinkt als een goed huwelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik hoop nog dagelijks bericht te krijgen dat hij dood is. Dan gaan wij feestje vieren![]()
Nee jij denkt aan mn inmiddels, al bijna een jaar, exquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan had ik het compleet foutquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik hoop nog dagelijks bericht te krijgen dat hij dood is. Dan gaan wij feestje vieren![]()
Ik ben jouw moeder dan ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben jongern dan jouw zoon en ik zit wel op FOK!.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar wel een goede vriendin tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben jouw moeder dan ook niet![]()
Hahaha ja dan begrijp ik het wel jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets wat ik wel deed in mn eerste maanden FOK!.
Dan baal je als je helemaal FOK!buddies bent met iemand en dan zegt zo van kom laten we meeten daar en daar en dan blijkt het dat alleen je zoon/dochter komt opdagen
Okay nu gaan we het over een andere user hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dan sta je wel ff vreemd te kijken denk ik zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Dalando het volgende:
Dan baal je als je helemaal FOK!buddies bent met iemand en dan zegt zo van kom laten we meeten daar en daar en dan blijkt het dat alleen je zoon/dochter komt opdagen
[b]AirwiN schreef [/b]
Over mij over mij over mij over mij over mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay nu gaan we het over een andere user hebbenSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ik stem voor gerarldjoling283quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay nu gaan we het over een andere user hebben![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay nu gaan we het over een andere user hebbenGoed plan.
![]()
Hoe is het in de liefde?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Over mij over mij over mij over mij over mijIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik wil ook aandagtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Over mij over mij over mij over mij over mij![]()
![]()
Leer Nederlandsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij mij? Goed hoor. 6 jaar inmiddels met hetzelfde meisjequote:![]()
Hetzelfde meisje waarmee ik ontmaagd ben
![]()
Oh wat fijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bij mij? Goed hoor. 6 jaar inmiddels met hetzelfde meisje![]()
Hetzelfde meisje waarmee ik ontmaagd ben
![]()
![]()
Wanneer ga je trouwen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kut die ben ik vergeten te halen voor huppelkind. Krijg ik morgen vast wel op mn donder van hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
wat ik ben 21 en zij word over 6 dagen 20, nu al trouwen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat fijn![]()
Wanneer ga je trouwen?
Hoe zie jij er eigenlijk uit, heb je ook grote tieten als in je UI?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut die ben ik vergeten te halen voor huppelkind. Krijg ik morgen vast wel op mn donder van hem![]()
Eerst 2 jaar verloven johquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
wat ik ben 21 en zij word over 6 dagen 20, nu al trouwen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Neaeaheaheaaah, ik wacht nog eventjes als je het niet erg vindquote:
Shit weer geen feestjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Neaeaheaheaaah, ik wacht nog eventjes als je het niet erg vind
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geef hem groot gelijk. Die dingen zijn té lekker om niet in huis te hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut die ben ik vergeten te halen voor huppelkind. Krijg ik morgen vast wel op mn donder van hem![]()
![]()
Affijn ik duik de nachtbagger in, later!Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Beetje jammer dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Dalando het volgende:
Affijn ik duik de nachtbagger in, later!![]()
Hij heeft ze pasgeleden ontdekt toen we bij een FOK!ker op visite waren. Sindsdien koop ik me scheel aan die dingenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Die dingen zijn té lekker om niet in huis te hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
Nachtbagger.. Daar zat ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Dalando het volgende:
Affijn ik duik de nachtbagger in, later!![]()
Welke fokker is dat is dat jan moesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft ze pasgeleden ontdekt toen we bij een FOK!ker op visite waren. Sindsdien koop ik me scheel aan die dingen![]()
Ik duik mn bed inGaat je niks aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Welke fokker is dat is dat jan moes
[b]AirwiN schreef [/b]
okquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik mn bed in
[..]
Gaat je niks aan![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik mn bed in
[..]
Gaat je niks aan![]()
![]()
Vmbo is baas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
waarom heb je zon vmbo titel gedaanOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
sry was even wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Hallon hallon, ik dacht dat je sliep ofzo
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik voel me al stukken beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kom maar meisje. Alles komt goed.
Waar is iedereen trouwens?
Geen idee, nachtbagger ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ik voel me al stukken beter
Waar is iedereen trouwens?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik zie het. Ik ga slapen, slaaplekker (allemaal, ookal is er niemand
)
![]()
Slaap zacht cobanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef coban het volgende:
)
![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Trusten en eid mubarak morgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef coban het volgende:
)
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie plaatst even de foreveralone.jpg
Alstu![]()
En Peequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En PeeDie spoiler had niet gehoeven tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En PeeIk voel me er goed bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Instructies voor het lage IQquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die spoiler had niet gehoeven tochquote:kapsones
![]()
Niet getreurd joh, ze zijn allemaal slapen omdat school/werk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:57 schreef BBQSausage het volgende:
Dit zijn wel echt van die momenten waarop ik denk, goh, hoe lang heeft deze reeks nog te leven.![]()
![]()
4 uur later..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:06 schreef Nectar het volgende:
een topic zien sterven is altijd zo pijnelijk![]()
Bijna weekend
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben je ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:20 schreef Monopoly het volgende:
Verkoudheid zet niet door, ik zit aan de thee nu
Voel me echt zo'n valse nicht nu/
[b]AirwiN schreef [/b]
hoaxquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:22 schreef Monopoly het volgende:
nog maar 4079 posts, dan stop ik voorgoed met FOK!
![]()
Theequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:20 schreef Monopoly het volgende:
Verkoudheid zet niet door, ik zit aan de thee nu
Voel me echt zo'n valse nicht nu/
Lokhomo.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Kan je toch nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:22 schreef Monopoly het volgende:
nog maar 4079 posts, dan stop ik voorgoed met FOK!
![]()
Ik ga je missen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb maar snel hetero porno opgezocht en keihard opgezet met de deur open.quote:
Wat moeten de buren wel niet denken van me als ze me met thee zien lopen![]()
![]()
Die denken: hehe eindelijk is hij uit de kast, zo sneu allemaal. Iedereen wist het al jaren alleen hijzelf nog nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maar snel hetero porno opgezocht en keihard opgezet met de deur open.
Wat moeten de buren wel niet denken van me als ze me met thee zien lopen
[b]AirwiN schreef [/b]
"Waarom loopt hij rond met thee, en fapt hij niet?"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maar snel hetero porno opgezocht en keihard opgezet met de deur open.
Wat moeten de buren wel niet denken van me als ze me met thee zien lopenThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Geef mij er 1!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
hallon
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Waarom heeft mijn kat niet door dat ik hem niet op schoot wil.
Heb hem in de afgelopen 10 minuten al 15x weggegooid en nog blijft hij terugkomen
[b]AirwiN schreef [/b]
Gooi hem eens tegen de muur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom heeft mijn kat niet door dat ik hem niet op schoot wil.
Heb hem in de afgelopen 10 minuten al 15x weggegooid en nog blijft hij terugkomenThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Dat heeft Max vorige week al gedaan. Leerde hij ook niks vanquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
'Vertrek burgemeester Wolfsen niet uitgesloten'
De triestheid & kortzichtigheid van sommige mensen
Echt Telegraaftokkies![]()
Mijn zusjes vieren het vast welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:21 schreef coban het volgende:
HAPPY SUIKERFEEST OOKAL VIEREN JULLIE HET NIEEEET![]()
Tevens, bah: http://www.nu.nl/binnenla(...)w-af-bij-ruzie-.htmlIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Morge
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Feli coban
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Omg dat nieuwshoezo je zusjes wel? Bekeerd ofzo?
Thanks jacobus
Nee, mijn zusjes hebben allebei een zwak voor Marokkanen. Een van mn zusjes (witblond haar, spierwitte huid) spreekt ook bijna vloeiend Marokkaansquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:40 schreef coban het volgende:
Omg dat nieuwshoezo je zusjes wel? Bekeerd ofzo?
Thanks jacobus
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had een droom waar mono in voor kwam
Nee hij hield zijn broek aan, hij dronk bier en spaarde allerlei biersoorten
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik heb ook gedroomd en de droom onthouden vannacht. Willen jullie hem horen?
Doe maar in KPD.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb ook gedroomd en de droom onthouden vannacht. Willen jullie hem horen?![]()
quote:Zo nat was hij niet hoor.
Trouwens, niet eens drie topics volgeluld vannacht?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
MOGGUHOp dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
HallonOp dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
vertel!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb ook gedroomd en de droom onthouden vannacht. Willen jullie hem horen?Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Ok niet lachen. Ik was dus aan het dromen dat er in een parkeergarage een enorm diner was met tafels overal en mensen enzo (dus waar normaal auto's staan) en dat Willem-Alexander langskwam. En toen hij kwam stond iedereen op uit respect maar republikein als ik ben bleef ik zitten en toen werd iedereen boos enzoquote:En daarna weet ik niet meer
Slijmbal!quote:![]()
Ik heb nu M&O en het is zo saai dat ik bijna in slaap val. Mijn buurman ligt al te slapen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
hahah ik heb nu, vakantiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Slijmbal!![]()
Ik heb nu M&O en het is zo saai dat ik bijna in slaap val. Mijn buurman ligt al te slapen.![]()
![]()
Windows 95
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat is toch gewoon werkelijkheid?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had een droom waar mono in voor kwam
Nee hij hield zijn broek aan, hij dronk bier en spaarde allerlei biersoorten
Ik heb ook ooit over mono gedroomd, dat was een enge droom
[b]AirwiN schreef [/b]
Van de leraar, beunhaas Abbes, moet ik mijn kop houden, dus dan ga ik maar FOK!ken.
![]()
AVG![]()
Oh ja jij moet nog ff virusscanding op mn laptopje zettenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kanloze bagger is het, vooral die "Enterprise" versie, nog nooit zo'n onstabiele virusscanner gezienquote:![]()
![]()
![]()
Heb je Ezechielk al bedankt voor die mooie UI die dagelijks een lach op je gezicht brengt?quote:
En een bolling in je broekIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij deze Ezquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je Ezechielk al bedankt voor die mooie UI die dagelijks een lach op je gezicht brengt?
En een bolling in je broek
Dat kan beter.quote:
Krat Hertog Jan bijvoorbeeld
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom heb jij als vrouw eigenlijk [Eva Jinek] BOOBIES!! [/Eva Jinek] in je UI?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan beter.
Krat Hertog Jan bijvoorbeeldI had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Omdat tettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Waarom heb jij als vrouw eigenlijk [Eva Jinek] BOOBIES!! [/Eva Jinek] in je UI?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij moet nog ff virusscanding op mn laptopje zettenBetalen voor AVGquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kanloze bagger is het, vooral die "Enterprise" versie, nog nooit zo'n onstabiele virusscanner gezien![]()
_!
quote:
ik verveel me echt dood hier, weet iemand nog wat leuks om te doen tijdens de les?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Handkarrenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef Rezania het volgende:
ik verveel me echt dood hier, weet iemand nog wat leuks om te doen tijdens de les?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bedrijfsmatig, jeweetwelquote:
Toch heb je gelijk hoor, ik vind het ook gewoon een ordinair schijtpakket.![]()
![]()
Ik had vroeger altijd AVG
[b]AirwiN schreef [/b]
Masturberen, afberen, trekken, je lul door je vuistje jagen enz enz enzquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, bedankt voor het advies!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Masturberen, afberen, trekken, je lul door je vuistje jagen enz enz enz
Graag gedaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben de klas uitgestuurd! Hoezo?quote:Ik snap het niet!?
Mooi, spijbelen en de stad in dan maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de klas uitgestuurd! Hoezo?Ik snap het niet!?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oei jij stout addergebroed!11quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben de klas uitgestuurd! Hoezo?Ik snap het niet!?
Je begrijpt het niet, ik was aan het handkarren en toen werd ik de klas uitgestuurd! Hoezo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, spijbelen en de stad in dan maarIk begrijp het niet!
Je moet het wel onopvallend doen he. Dus NIET de leraar zn broek omlaag trekken en hem ff afberenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, ik was aan het handkarren en toen werd ik de klas uitgestuurd! Hoezo?Ik begrijp het niet!
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
Denken dat ik het echt heb gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet het wel onopvallend doen he. Dus NIET de leraar zn broek omlaag trekken en hem ff afberen
Nu schoolfoto.
Ik heb wel chlamydia voor jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Aids is zo 2010! Autisme is het nu echt helemaal.quote:
Ik ben een autist volgens mijn zoonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aids is zo 2010! Autisme is het nu echt helemaal.
[b]AirwiN schreef [/b]
Soortgenoot!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een autist volgens mijn zoon
Hoe oud is je zoon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een autist volgens mijn zoonI had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
EZECHIELK BLIJF VAN MIJN ACCOUNT AF FLIKKERquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een autist volgens mijn zoon
[b]AirwiN schreef [/b]
Hallon hallonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef TWP het volgende:
Ha hallo. Groeten vanuit een uitermate gezellige trein.
En ik ga weer, film kijken.
Groetjens!I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Wat is het treinnummer ? Van waar naar waar ga je ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef TWP het volgende:
Ha hallo. Groeten vanuit een uitermate gezellige trein.![]()
Geen idee welk nummer. Van Leiden naar Delft in ieder gevalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is het treinnummer ? Van waar naar waar ga je ?
:)![]()
Delftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Geen idee welk nummer. Van Leiden naar Delft in ieder geval![]()
![]()
De busquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is wel eenwaard ja.
Straks rellen in de stadsbus.
Tram 1 en 19![]()
![]()
Tram is beter maar die rijdt tot januari die kant niet meer opquote:Normaal gewoon fietsen natuurlijk. Gezond enzo.
:)![]()
Tram 1quote:
Tram 19
Iedereen zit weer klaar met z'n lapo?
Daar lijkt het wel op inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:48 schreef Jac0bus het volgende:
Iedereen zit weer klaar met z'n lapo?
Komt ie hoor:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: