Nee, na 1 dag is dat wel weer over. Hangt ook wel af van de situatie enzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Blijf jij er dan ook een paar maanden in hangen ?
Dan heb je gelukquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, na 1 dag is dat wel weer over. Gaat ook wel af van de situatie enzo
Ik lapohunt nooit mang.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Nectar het volgende:
Matige tt, duurde lang voor dat ie geopend werd, niet lapo-hunten voortaan. 2.5/10
Dan mag jij zoetquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef coban het volgende:
[..]
Nee! Dan gaat mijn tong zo pijn van doen
Ik wilde tsjaaak roepen, dat zeggen turken altijd zo van high five. Maar dat zou je ofc niet begrijpenquote:
What is love... Laatst ook een topic over van Mono, dat was baasquote:
Bad trip dus. Al verschillende gehad van zulksquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Ik ken iemand die dacht dat ze dood was na het geblowd hebben. Sindsdien heeft ze nooit meer geblowd.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde tsjaaak roepen, dat zeggen turken altijd zo van high five. Maar dat zou je ofc niet begrijpen
Nog nooit gehoordquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde tsjaaak roepen, dat zeggen turken altijd zo van high five. Maar dat zou je ofc niet begrijpen
Jaa. Ik vraag mij af wat ik zou doen met blowen + mijn dromen over o.a. Swjquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
What is love... Laatst ook een topic over van Mono, dat was baas
[..]
Bad trip dus. Al verschillende gehad van zulks. Een keer een paar minuten helemaal KO gegaan
Echt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
What is love... Laatst ook een topic over van Mono, dat was baas
Mijn lapo was perongeluk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Jac0bus het volgende:
Iedereen lapohunt nog steeds alleen zeggen ze niet lapo maar zitten met een normale post te wachten
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Jac0bus het volgende:
Iedereen lapohunt nog steeds alleen zeggen ze niet lapo maar zitten met een normale post te wachten
Ja idd laatste 3 posts altijd heel stil :Squote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Jac0bus het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Nectar het volgende:
Baby what is love?
Baby dont hurt me!
Dont hurt me!
Ohoho.
Het is no more.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Nectar het volgende:
Baby what is love?
Baby dont hurt me!
Dont hurt me!
Ohoho.
Hehehe, dit viel mij ook al op ja. Schattig welquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Jac0bus het volgende:
Je spreekt het zo uit, typt als cak met de turkse c met zo'n dingetje eronder. Tsjak klinkt als 2 handen op elkaar zegmaarquote:
WHAT IS LOVE......quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt?Heb ik dat gewoon gemist?
Er is toch wel een andere naam die iets vaker als lapo voor komtquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Jij hebt elke keer de lapo
Mono topicquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
WHAT IS LOVE......
ajb Echt een bazentopic
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Je spreekt het zo uit, typt als cak met de turkse c met zo'n dingetje eronder. Tsjak klinkt als 2 handen op elkaar zegmaar
Turken bedenken altijd geluiden bij van alles![]()
ç die dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Je spreekt het zo uit, typt als cak met de turkse c met zo'n dingetje eronder. Tsjak klinkt als 2 handen op elkaar zegmaar
Turken bedenken altijd geluiden bij van alles![]()
Haha jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ah, vandaar. Ik dacht al, wat moet dat nou echt betekenen
Ik volgens mij als enigste kaaskop niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef Jac0bus het volgende:
Ik sprak het in mijn hoofd altijd uit als kooban
Oh, die! Die heb ik wel gezien iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
WHAT IS LOVE......
ajb Echt een bazentopic
jmrquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, die! Die heb ik wel gezien idd
Ja iedereenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef Jac0bus het volgende:
Ik sprak het in mijn hoofd altijd uit als kooban
Hoe spreek je dat uit dan, gewoon tsjakarim?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef coban het volgende:
Bijvoorbeeld: cakarim=ik zal slaan (maar dan met platte hand) daar komt het geluid vandaan.
Wejow, net bedacht allemaal. Moet taaldeskundige worden
nietensquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Jij hebt elke keer de lapo
Liefde is...quote:
Inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono topic![]()
Bij het bedenken al een geslaagd topic
Beestentopic of watquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, die! Die heb ik wel gezien idd
Ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ja iedereenen ik nu ook door jullie
ik haat jullie
Zeker, zekerquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb zo hard gelachen
[..]
Beestentopic of wat
Echt? Hiervoor ga ik buigen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik volgens mij als enigste kaaskop niet.
Maar hoe spreek je jouw username nou uit, want ik dacht, zoals eerder vermeldt, zoals koobanquote:
Lang leve jaren in een achterbuurt wonenquote:
Ik heb wat Turkse collega's, en sinds ik wist van je afkomst was de naam wat logischer. "KOOBAN." klinkt ook niet zo lekkerquote:
tsjoban,quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je jouw username nou uit, want ik dacht, zoals eerder vermeldt, zoals kooban
çoban tsjobanquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je jouw username nou uit, want ik dacht, zoals eerder vermeldt, zoals kooban
De wereld is jouw heel dankbaar dat je ze zelf binnen houdt en niet in een of ander 12 jarig vruchtbaar sletje stoptquote:
Dat is echt kut, ik ga het niet eens proberen, dus gewoon kooban from now onquote:
Tsjoban. Ondertitelquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus, gewoon kooban, niet zo zeikenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
Tsjoban. Ondertitel![]()
Koobanco-ban, co-banaanvraag
doe me geen pijn, niet meerquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus, gewoon kooban, niet zo zeiken
FOK! heeft zo'n leuke invloed op mensenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
JA POTVERDORIE ZIT IK NU IN EEN STILLE KAMER HARDOP MIJN NAAM UIT TE SPREKEN?
Ik net ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
BABY DONT HURT MEquote:
Betraptquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef coban het volgende:
Jupquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK! heeft zo'n leuke invloed op mensen
Droom fijn meneer met de zachte haartjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga even in een warme douche en slapen, truste
over en sluitenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ja hequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK! heeft zo'n leuke invloed op mensen
quote:
Hij is al verkracht. Vuile combobreakers, anders hadden aight1 en ik een potentiele wereldhit te pakken.quote:
Goodnight!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Hooguit een slechte coverquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Hij is al verkracht. Vuile combobreakers, anders hadden aight1 en ik een potentiele wereldhit te pakken.
jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:08 schreef speedking het volgende:
coban turkenmorgen ook suiker feest?
Ja, zo jammer dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Hij is al verkracht. Vuile combobreakers, anders hadden aight1 en ik een potentiele wereldhit te pakken.
Met ons talent sowieso een topper, hoor.quote:
Hey!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:08 schreef speedking het volgende:
coban turkenmorgen ook suiker feest?
dat dacht jijquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen alleen maar Ariërs in de trein
gefelicitreerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Cover? Dit was ronduit origineelquote:
Helaas, volgende keer beter. Wellicht kunnen we een kersthit proberen.quote:
Ik ben voor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Cover? Dit was ronduit origineel
[..]
Helaas, volgende keer beter. Wellicht kunnen we een kersthit proberen.
Je moeder stapt in?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Je mist die troll nu al?quote:
Wel mijn trein toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Morgen ga ik de trein terroriseren
MocroTerrorquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Morgen ga ik de trein terroriseren
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb je zijn gedichtje voor mij al gezien?
Nou ja uhm echt uhmquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Cover? Dit was ronduit origineel
[..]
Helaas, volgende keer beter. Wellicht kunnen we een kersthit proberen.
He je hebt weer een foto in je foboquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
CHECK MIJN FOBO VOOR PIMMETJES GEDICHTJE VOOR MIJ
wat lieeeefquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
CHECK MIJN FOBO VOOR PIMMETJES GEDICHTJE VOOR MIJ
Tenminste iemand die hem snaptquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]_______________________________________________________________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |