Nee, na 1 dag is dat wel weer over. Hangt ook wel af van de situatie enzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Blijf jij er dan ook een paar maanden in hangen ?
Dan heb je gelukquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, na 1 dag is dat wel weer over. Gaat ook wel af van de situatie enzo
Ik lapohunt nooit mang.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Nectar het volgende:
Matige tt, duurde lang voor dat ie geopend werd, niet lapo-hunten voortaan. 2.5/10
Dan mag jij zoetquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef coban het volgende:
[..]
Nee! Dan gaat mijn tong zo pijn van doen
Ik wilde tsjaaak roepen, dat zeggen turken altijd zo van high five. Maar dat zou je ofc niet begrijpenquote:
What is love... Laatst ook een topic over van Mono, dat was baasquote:
Bad trip dus. Al verschillende gehad van zulksquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:50 schreef coban het volgende:
Ik ken iemand die dacht dat ze dood was na het geblowd hebben. Sindsdien heeft ze nooit meer geblowd.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde tsjaaak roepen, dat zeggen turken altijd zo van high five. Maar dat zou je ofc niet begrijpen
Nog nooit gehoordquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde tsjaaak roepen, dat zeggen turken altijd zo van high five. Maar dat zou je ofc niet begrijpen
Jaa. Ik vraag mij af wat ik zou doen met blowen + mijn dromen over o.a. Swjquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
What is love... Laatst ook een topic over van Mono, dat was baas
[..]
Bad trip dus. Al verschillende gehad van zulks. Een keer een paar minuten helemaal KO gegaan
Echt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
What is love... Laatst ook een topic over van Mono, dat was baas
Mijn lapo was perongeluk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Jac0bus het volgende:
Iedereen lapohunt nog steeds alleen zeggen ze niet lapo maar zitten met een normale post te wachten
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Jac0bus het volgende:
Iedereen lapohunt nog steeds alleen zeggen ze niet lapo maar zitten met een normale post te wachten
Ja idd laatste 3 posts altijd heel stil :Squote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Jac0bus het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Nectar het volgende:
Baby what is love?
Baby dont hurt me!
Dont hurt me!
Ohoho.
Het is no more.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Nectar het volgende:
Baby what is love?
Baby dont hurt me!
Dont hurt me!
Ohoho.
Hehehe, dit viel mij ook al op ja. Schattig welquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Jac0bus het volgende:
Je spreekt het zo uit, typt als cak met de turkse c met zo'n dingetje eronder. Tsjak klinkt als 2 handen op elkaar zegmaarquote:
WHAT IS LOVE......quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt?Heb ik dat gewoon gemist?
Er is toch wel een andere naam die iets vaker als lapo voor komtquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Jij hebt elke keer de lapo
Mono topicquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
WHAT IS LOVE......
ajb Echt een bazentopic
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Je spreekt het zo uit, typt als cak met de turkse c met zo'n dingetje eronder. Tsjak klinkt als 2 handen op elkaar zegmaar
Turken bedenken altijd geluiden bij van alles![]()
ç die dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Je spreekt het zo uit, typt als cak met de turkse c met zo'n dingetje eronder. Tsjak klinkt als 2 handen op elkaar zegmaar
Turken bedenken altijd geluiden bij van alles![]()
Haha jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ah, vandaar. Ik dacht al, wat moet dat nou echt betekenen
Ik volgens mij als enigste kaaskop niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef Jac0bus het volgende:
Ik sprak het in mijn hoofd altijd uit als kooban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |