Veel radio zeker? Dat krijg je dan.quote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef Solique het volgende:
Ik schrik net van wat ik opeens op mijn page zie: 11,000 Artists in total
Valt nogal mee, krijg al maanden dat er geen nieuwe muziek meer gevonden kan worden.quote:
Haha, Rieu is gezellige muziek hoorquote:Op maandag 19 september 2011 15:40 schreef cafca het volgende:
B-Complex vind ik niet veel, maar wel dapper dat je gewoon durft toe te geven dat je naar André Rieu luistert.....
Ja, Frans Bauer is ook reuze gezelligquote:Op maandag 19 september 2011 15:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Haha, Rieu is gezellige muziek hoor.
Natuurlijk. Malmen is awesome. We gebruiken vaak samples van hem. Grote inspiratie. Zoek ook eens een naar Arachno, Ghidorah en Joule.quote:Op maandag 19 september 2011 18:55 schreef PiRANiA het volgende:
M'n 8000e artiest.
Bliepjesmuziek. Lijkt op cerror, ik weet niet of jullie naar zijn muziek luisteren?.
Vind deze wel leuk, rest kan me niet echt boeien.quote:Op maandag 19 september 2011 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
Voor wie B-complex niet kent:
Je hoort binnen 20 seconden of je het lekker gaat vinden.
Nice! Édith Piaf. Goede afwas-muziek.quote:
Nooit last van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:53 schreef Tackleberry het volgende:
Het is weer huilen met de pet op dat scrobblen, welgeteld één scrobble van vandaag wordt opgepikt.
Klik Charts (linkerkant van je profile), Klik or browse by weekly snapshots, dat lijstje hier kopieren. Kan wezen dat je nog iets moet weghalen of toevoegen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:50 schreef Blistering het volgende:
Waar toveren jullie weekly lijstjes vandaan? Heb al ff in de OP geneusd, maar daar word ik niet veel wijzer van.
Thanks!quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Klik Charts (linkerkant van je profile), Klik or browse by weekly snapshots, dat lijstje hier kopieren. Kan wezen dat je nog iets moet weghalen of toevoegen.
Hans Zimmer heeft anders behoorlijk wat toffe nummers.quote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
heb zojuist 41 nummers van hans zimmer achter de rug... je moet wat als je al je mp3s wilt spelen, maar dit is toch wel heel erg.....
(speel alle albums op alphabet af ben bij de P van pirates of the carribean heb ooit al die soundtracks gedownload om onder een filmpje te zetten)
maar het is wel allemaal super sentimenteel en of bombastisch net als john williams.quote:Op maandag 26 september 2011 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hans Zimmer heeft anders behoorlijk wat toffe nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |